Šta je novo?

Metro

Зидар, прокоп је ту па је ту, и догма живи. по мени, мало веће кривудање, тј. БнВ-Славија-Прокоп-Аутокоманда-Устаничка. оштре кривине? па Французи су махери за прављење оштрих кривина у метроу :)
 
Neprihvatljivo je negiranje Prokopa u planiranju metroa, takodje i Klinickog centra i Slavije.
 
Meni nije jasno kako metro linija koja prolazi kroz Prokop ide skoro pa paralelno sa sinama zeleznice kad su postojece kasete predvidjene za metro uradjene upravno od prokopa, tj pod uglom od 90 stepeni u odnosu na koloseke stanice.

dq-ktkqTURBXy9hYjVkODc5MmI2YjA1ZDE3MmUyZmI5MDMyODYwYWY2MS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA
 
Ја једино што имам да кажем јесте да је супер што је булевар занемарен јер би метро кроз исти било чисто бацање пара. Остале потезе не познајем довољно да би судио о трасама.
 
Да, благо власти која може да каже како не треба метро у Булевару јер тамо има трамвај, а онда најави да ће правити метро - од Сајма до Пожешке...

Како је лако чобанима овде да владају, кад могу да дриблају овце ко што би Меси Звездину одбрану...
 
dq-ktkqTURBXy9hYjVkODc5MmI2YjA1ZDE3MmUyZmI5MDMyODYwYWY2MS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Ovde se prirodno namece linija broj 3: Bulevar kralja Aleskandra -Jurija Gagarina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418267#p418267:36izssh4 je napisao(la):
vucko » Уто Нов 22, 2016 2:01 pm[/url]":36izssh4]Dakle BNV je centar grada jer se svim gradovima prve dve linije seku u centru a ne na 2km od istog.
Sada je jasno i zašto se rekonstruiše tramvajski most, da bi se zbudžio tuda metro.

dq-ktkqTURBXy9hYjVkODc5MmI2YjA1ZDE3MmUyZmI5MDMyODYwYWY2MS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


http://www.blic.rs/vesti/beograd/i-metr ... do/b1wbn2y

Шта је ово сунце ти пољубим?! :shock:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418317#p418317:3imj5bzu je napisao(la):
spatiotecte » Tue Nov 22, 2016 6:11 pm[/url]":3imj5bzu]Meni nije jasno kako metro linija koja prolazi kroz Prokop ide skoro pa paralelno sa sinama zeleznice kad su postojece kasete predvidjene za metro uradjene upravno od prokopa, tj pod uglom od 90 stepeni u odnosu na koloseke stanice.

Da li je moguce da ce umjesto metro kaseta na Prokopu koristiti prva dva nedovrsena kolosjeka?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418329#p418329:2ot6jf85 je napisao(la):
RioBL » 22 Nov 2016 07:11 pm[/url]":2ot6jf85]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418317#p418317:2ot6jf85 je napisao(la):
spatiotecte » Tue Nov 22, 2016 6:11 pm[/url]":2ot6jf85]Meni nije jasno kako metro linija koja prolazi kroz Prokop ide skoro pa paralelno sa sinama zeleznice kad su postojece kasete predvidjene za metro uradjene upravno od prokopa, tj pod uglom od 90 stepeni u odnosu na koloseke stanice.

Da li je moguce da ce umjesto metro kaseta na Prokopu koristiti prva dva nedovrsena kolosjeka?

Nema sanse, preveliki bi bio uspon od SA do Prokopa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418326#p418326:1b14n9ts je napisao(la):
spatiotecte » 22 Nov 2016 19:04[/url]":1b14n9ts]
dq-ktkqTURBXy9hYjVkODc5MmI2YjA1ZDE3MmUyZmI5MDMyODYwYWY2MS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Ovde se prirodno namece linija broj 3: Bulevar kralja Aleskandra -Jurija Gagarina.


0/10 не умеју ни кукасти крст да направе како треба
 
Ako ovo stvarno bude projekat metroa Beograd bolje da se samoubije pre početka gradnje. Ostaje nada da je ovu kartu neko nalupao.

Insistiranje na deonici Sajam-Banovo Brdo je znak potpunog nerazumevanja tokova putnika u gradu. Za većinu putnika Vojvode Mišića je samo tranzitni pravac, jer nema drugop puta koji spaja centar i Čukaricu, i ne postoji razlog zašto metro ne može da ide direktno iz Požeške na Prokop. Sajam ima tramvaj.

Nije nikakav problem povezati BnV u sistem, da se zadovolje naši arapski gospodari, čak sa potencijalom direktne linije do aerodroma produžetkom kraka koji ide kroz blokove.

1_67249735_Untitled-1.jpg
 
Ситуејншн: Прва линија ај' још и бож' помози ,али друга линија је криминал. :violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418320#p418320:39coev2x je napisao(la):
Somi303 » 22 Nov 2016 06:25 pm[/url]":39coev2x]Ја једино што имам да кажем јесте да је супер што је булевар занемарен јер би метро кроз исти било чисто бацање пара. Остале потезе не познајем довољно да би судио о трасама.
Istog sam misljenja. Ne treba forsirati magistralne pravce nego stvarati dopune postojecim transportnim sistemima. U Mihnenu gde zivim su ugasile sve tramvajske linije koje su isle +/- paralelno sa metroom. Umesto tramvaja su tako prosirili cestnu mrezu pa je rezultiralo u jos vecom zagazenju i opterecenjem grada automobilima. Vidim u ovom planu metroa nesto kao smisao da se izbegne paralelnim sinskim sistemima. Nisam ni takode misljena da je Metro lepsi ili bolji prevoz od tramvaja. Tramvaj treba cuvati da ga ne sklone automobilna lobi, a Metro graditi ako je neophodno radnom osoblju da ide na posa.
 
Uslikah ovu sliku u Budimpešti prošlog vikenda. Vidim simbolizam jer ostali idu sa dva utabana smera dok mi idemo trećim koji je direktno ka provaliji.
 
Како људи не капирате да ће градити обичан трамвај на 1453мм колосеку? Ова мапа на то недвосмислено указује.
 
Kartu su radili novinari blica na osnovu price sa tv netreba na osnovu toga praviti zakljucke
 
Nisu novinari krivi sto svi cute pa moraju da imaju neke tajne izvore kao da se radi o nekoj bezbednosno vaznoj informaciji a ne razvojnom projektu u glavnom gradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418385#p418385:37yj1tzq je napisao(la):
Delija » Uto Nov 22, 2016 10:34 pm[/url]":37yj1tzq]Како људи не капирате да ће градити обичан трамвај на 1453мм колосеку? Ова мапа на то недвосмислено указује.
I ja mislim da će iskoristiti postojeće šine gde god je to moguće. Ovo rešenje je iznuđeno i isključivo vezano za BNV, jer su po ugovoru obavezni da dovedu nekakav metro do njega.
 
Objasnite mi kako mislite da se koriste postojece sine na kojima se trenutno vozi 10km/h od Glavne do Rakovice i od Dunav Stanice do Pancevackog mosta?
Sve je to dotrajalo i treba da se zameni novim sinama.
A da ne pricam o tome da treba da se ubaci treca kontaktna sina za napajanje strujom, to bi bila neka nevidjena budzevina da bi se dobio metro koji bi bio sporiji od bicikle.

Mislim da ko god razmisli 30 sekundi moze da uoci da do toga nece doci.
 
Па шта ако ће ићи надземно? Не видим у чему је проблем ,ако ће да буде у потпуности одвојен од остатка саобраћаја ,а биће. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418396#p418396:ll6rj5j8 je napisao(la):
spatiotecte » Uto Nov 22, 2016 11:08 pm[/url]":ll6rj5j8]
A da ne pricam o tome da treba da se ubaci treca kontaktna sina za napajanje strujom, to bi bila neka nevidjena budzevina da bi se dobio metro koji bi bio sporiji od bicikle.
Ne bi me iznenadilo da to baš bude neka budževina, i da za početak ide oko Kalemegdana do Višnjice (samo privremeno, dok ne obezbedimo sredstva za tunel ispod Terazija...) Važno je samo da metro (koji bi ličio na BG voz), do određenog roka, na bilo koji način stigne do BNV-a.
 
Norexan":bu133zz2 je napisao(la):
Па шта ако ће ићи надземно? Не видим у чему је проблем ,ако ће да буде у потпуности одвојен од остатка саобраћаја ,а биће. :kafa:
Kako ce majke ti da bude potpuno odvojen od ostatka? Samo pod zemljom ili na platformama iznad zemlje, na spekulisanim trasama nikako ne moze da bude potpuno izdvojen od saobracaja ako je nadzemno, niti ima gde da bude izdvojen od saobracajnica jer je sve zgusnuto.
 
Проблем је шта после тога јер је по траси предвиђено да иде испод теразија али би онда успон био престрм па би подземна станица била идиотски дубока

Једино аке не мисле да направе део који иде изнад садашње пруге али не верујем да ће то лепо да ураде


Какво је сад стање не би веровао да су довољно способни да одржавају метро систем
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418393#p418393:1sggur1s je napisao(la):
Bukira » 22 Nov 2016 10:58 pm[/url]":1sggur1s]
I ja mislim da će iskoristiti postojeće šine gde god je to moguće. Ovo rešenje je iznuđeno i isključivo vezano za BNV, jer su po ugovoru obavezni da dovedu nekakav metro do njega.
Неће користити постојеће шине али хоће коридоре. Биће то класични нископодни трамвај (ако не онај трамвајолики аутобус) и наравно да ће се сећи са бициклистичким, пешачким а вероватно и друмским саобраћајем.
 
Vrh