Планиран је мост који би повезао Немањину улицу и Булевар Зорана Ђинђића - након уклањања пруге, наравно. Ако се не варам, те две улице су од самог почетка изградње Булевара АВНОЈ-а планиране да буду јединствена градска артерија (зато је и направљен тако широким).
Из неког разлога, тунел испод Саве није опција - овде има доста инжењера, па би неко од њих могао да покуша да објасни зашто, али колико је мени познато то никада није била озбиљна опција ни у једном од планова. Уосталом мостови нам требају у свакој варијанти...
Излазак из тунела на мост па у тунел није проблем - нпр. линија 1 Московског метроа баш тако прелази ка Воробјевим горама и чак има и станицу дуж моста са два излаза са две стране реке, што ме се дојмило као прилично интересантно решење. Посебно у Београду не би био проблем на старобеоградској страни где би траса напросто ушла у брдо.
Из неког разлога, тунел испод Саве није опција - овде има доста инжењера, па би неко од њих могао да покуша да објасни зашто, али колико је мени познато то никада није била озбиљна опција ни у једном од планова. Уосталом мостови нам требају у свакој варијанти...
Излазак из тунела на мост па у тунел није проблем - нпр. линија 1 Московског метроа баш тако прелази ка Воробјевим горама и чак има и станицу дуж моста са два излаза са две стране реке, што ме се дојмило као прилично интересантно решење. Посебно у Београду не би био проблем на старобеоградској страни где би траса напросто ушла у брдо.