Ma znam, ali upravo u ta tri projekta, ili problema, kako se gleda, se nalazi sve što koči razvoj Beograda i rešavanje saobraćaja.Михаило":hpx7qqip je napisao(la):@relja: обилазница, прокоп, дунавски мостови - све су то пројекти који нису у надлежности града него државе, и град ту не може много да уради. То што "Сеља" асвалтира пут до своје куће у селу и гради санитарни чвор на Краљевачкој железничкој станици у вредности од 75000€, уместо да дају паре за капиталне пројекте, то је сасвим друга прича.
Ova mapa je odlicna. To je pravi metro sistem koji svi gradovi velicine Beograda vec odavno imaju. Jedino takav sistem moze da trajno resi saobracajne probleme koji ce sigurno da uguse grad u bliskoj buducnosti (ako vec nisu).Vocar":1c3pasnc je napisao(la):Sta mislite o ovome? To sam skoro pronašao na jednom forumu.
[url=http://img174.imageshack.us/my...4.imageshack.us/img174/4065/bgmetrowc2.th.jpg[/url][/url]
Auh, tuga i jad. I jako dobar tekst. Jaoo kako sam se sad smoriorelja":1j4kt8bf je napisao(la):Ovo tema sa Vikipedije o metrou, pa izvolite, žalim onoga koji ima optimizma posle čitanja:
http://sr.wikipedia.org/sr-el/Београдски_метро
Tako tužno, a tako istinito...Dušan Milanović iz Urbanističkog zavoda Beograda kaže u intervjuu za „Nin“ 2003. kako su Srbi između „dve najskuplje stvari na svetu“, rata i metroa, „svoj izbor već napravili“.
Ovaj "urbanista" izgleda misli da sve ima cenu, ukljucujuci i opste zdravlje i slobodu.Ambassador":2zai3t8d je napisao(la):Tako tužno, a tako istinito...Dušan Milanović iz Urbanističkog zavoda Beograda kaže u intervjuu za „Nin“ 2003. kako su Srbi između „dve najskuplje stvari na svetu“, rata i metroa, „svoj izbor već napravili“.
Znam da je početo sa kopanjem nekog tunela ispod Zelenjaka još u predratnoj Jugoslaviji koji je trebao da izađe na Brankov most. Naišlo se na ( za tadašnje vreme ?) nepropusne stene i radnja je obustavljena. I dan danas je taj "polutunel" vidljiv iz ulice Gavrila Principa ( negde prekoputa škole ). Možda bi mogao da bude od neke koristi.bigvlada":3dp09e74 je napisao(la):Interesuje me da li neko ima planove, koliko je uopšte tunela izgrađeno pod Beogradom? Znam da na NBGD-u nema nikakvih tunela,
Ambassador":wd6iwr54 je napisao(la):Dušan Milanović iz Urbanističkog zavoda Beograda kaže u intervjuu za „Nin“ 2003. kako su Srbi između „dve najskuplje stvari na svetu“, rata i metroa, „svoj izbor već napravili“.
Nije mi jasno zašto stavljaš urbanista pod znakove navoda, čak i pod pretpostavkom da su njegova moralna načela srozana (što je vrlo interesantna generalizacija koju izvodiš na osnovu jedne njegove izjave, odnosno nelogično banalizujući jednu činjenicu koju dotični gospodin iznosi, ali to ćemo videti kasnije), to ne dovodi u pitanje njegovu stručnost za urbanizam... Takođe, logička koherentnost tvoje dalje argumentacije uopšte ne postoji. Na žalost, moram da te obavestim, sve ima svoju cenu - i opšte zdravlje i sloboda, a najočigledniji primer toga je upravo taj zapad, na kojem ti misliš da bi dotični gospodin bio izbačen iz javne službe. Mi raspolažemo ograničenim resursima, kako ćemo ih rasporediti - da li na rat ili na metro, da li na proslave, vojne parade i crkve ili na uvođenje sanitarnog čvora u 30% škola u Srbiji (da, čak 30% škola u Srbiji nema sanitarni čvor, a 50% nema telefon) - to je naš izbor...DeeDee":wd6iwr54 je napisao(la):Ovaj "urbanista" izgleda misli da sve ima cenu, ukljucujuci i opste zdravlje i slobodu.
I kanalizacija je skupa, treba da se kopaju ulice, polazu cevi, itd. pa po logici ove moralne nakaze vise bi se isplatilo kada bi svi bacali izmet kroz prozor? I kad neko napadne zemlju, ne bi trebalo da se branimo zato sto to mnogo kosta?
Neverovatno koliko je osnovni moral kod nas srozan, na Zapadu bi takav debil odmah bio otpusten iz javne sluzbe.
Citat iz danasnjih novina (Glas Javnosti):Matt":2n3rfmwv je napisao(la):Mislim da su nam prosle sanse za gradnju terskog metroa, ne postoji politicka volja. Samo me zanima da li ce i LRT da izgrade ili ne, a sve mi se cini da nece ni to.