Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409905#p409905:oi8tie3i je napisao(la):
vucko » 10 Окт 2016, 19:26[/url]":oi8tie3i]Demokratija je samo iluzija u Srbiji.

не знам да ли је икада демократија постојала у Србији. можда у време кнежевине/краљевине
 
Ооо и те како је постојала у време краљевине Србије. Шта више, постојала је и у већој мери него у већини других европских парламентарних монархија из простог разлога што смо ми имали две династије па је оној на власти увек постојала та претња да буде збачена ако се жестоко огреши о народ. У осталом имамо савршено јасне историјске чињенице које доказују да је почетком 20. века у Србији гувернер по питању финансија био и изнад самог краља, министри подређени интересима народа, приватна имовина поштована, да је воља народа увек морала бити испуњена, чак и по цену збацивања са власти. Имамо најистакнутије писце и критичаре те власти који су најочигледнији доказ слободе говора, нечега што је било незамисливо чак и у најпрогресивнијим европским земљама тог доба...

Имате на интернету архиву Политикиних новина, прелистајте неки насумични број у периоду од 1904е па све до 6. априла 1941. године. Тај ниво друштвене и националне свести као и политичке зрелости је мисаона именица за све оно варварско, чак и на свој начин перверзно, а што је наступило после и што траје и дан данас.
 
Gluposti. Kraljevina je bila korumpirana prćija šačice takuna koji su bili bliski kraljevskoj porodici koja je onako demokratski došla na vlast terorističkom činu zvanom majski prevrat kada su na demokratski način iskasapili prethodnog kralja i kraljicu. Kakva crna demokratija za vreme kraljevine. U tu priču samo naivni mogu da poveruju. Koga interesuju detalji nek gugla " najveće predratne afere" pa će pročitati svašta nešto interesantno, kao npr. čuvena opančanska afera zahvaljujući kojoj su mnogi srpski vojnici pomrli po albanskim gudurama ili recimo o takunu Nikoli Pašiću i njegovom sinu koji se kurvao po Parizu dok se narod borio da sačuva zemlju u ratu.

Najveće predratne afere (5): Ratnicima dečji opanci:
http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbij ... ji-opanci-

Najveće predratne afere (6): Bludni Pašićev sin:
http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbij ... asicev-sin

Inače, ipak je danas bolje nego tada, ako ništa drugo onda zbog činjenice da se vlast bira na izborima umesto da nekakvi teroristi odlučuju ko će biti na vlasti kao nekada.
 
Izvinjavam se zbog skretanja teme u političke vode. Hoću reći da svi regionalni gradovi preko milion stanovnika imaju metro. Recimo Sofija završava treću metro liniju teško metroa koju je spasila građanska akcija spasimo metro dok kod nas ne možemo ni da znamo trase istog već treba da kličemo gospodarima što su tako oštroumni što se bave metroom u 2016. godini.

Na to sam mislio, kao i na javne uvide koji trebaju biti suštinski a ne formalni kao što je sada slučaj na nivou grada i države.
 
Корумпирана прћија је своју територију удесетостручила у периоду од мање од 50 година, изградила све државне, јавне, просветне и културне институције. Ослободила целокупан српски и јужнословенски народ приде и уз пут поразила две империје.

Комуњарски фанатици увек спомињу тих пар будалаштина које се врте у тим црвеним секташким круговима. Ето, на тог једног сина Николе Пашића ти иде 15+ синова свих осталих министара који су крварили за земљу коју ће после црвени козојеби распарчати, разорити и међу собом разделити. А биће и да иде оних 1300 каплара - Махом деца најугледнијих људи у Србији.

А тек ова злоупотреба албанске голготе...Немам речи.
 
Србија и Југославија упркос чијем год тешком непознавању националне историје, никада нису биле демократске државе и функционални системи у пуном капацитету. Дакле уколико рачунамо период од националне и социјалне револуције српског народа 1804. до данашњег дана.

А са одређеним.. појавама се не дискутује, већ их се прескаче да се не замажу ципеле.
 
Demokratija se ne može izgrađivati na terorizmu, pljački i otimačini tuđe imovine. Zbog toga nažalost nikad i nismo bili u mogućnosti da izgradimo funkcionalne demokratske institucije.
 
Tumačenje istorije manje-više, ali preslikavanje pojma 'demokratije' kao destilizovane dogme post-modernog (zapadnog) društva, odakle mi sada bacamo pogled unazad, ne ide. Pre sto godina taj pojam je imao drugačije konotacije, perspektive itd. Nesvodivo. A danas, metro imamo u nedemokratskim sredinama, npr. Pjongjang, a u demokratskim ne, npr. Rejkjavik. I šta ćemo sada? :D
 
Drugari, govorim o milionskim glavnim gradovima u Evropi, držali ih kapitalisti, komunisti ili marsovci u prošlosti, oni svi imaju metro osim Beograda.

Komentar sa Rekjavikom shvatam da je sarkastičan ali metro nema šta da traži u gradu od 130.000 stanovnika, čak nemaju ni tramvaje već samo drumski saobraćaj.
 
Добро је, дошли смо да демократске институције нису функционисале у пуном капацитету. Иначе нису функционисале у пуном капацитету нигде и никада у историји човечанства, ал ајде, мора се наставити путевима лицемерних посткомуниста. Није довољно што су црвени јахачи апокалипсе разорили све што је српски народ током 120 година борбе за слободу створио, мора сад да се пљуцне и на ту славну историју.
 
Duleja, и говорио сам у историјском контексту, оном који су заговарали најистакнутији умови политичке филозофије тог времена у свету.


Vucko, o томе се и ради, да овде постоји и да је икада постојао функционалан систем - метро би, као и многе друге животне ствари које данас немамо, нити ћемо имати у блиској будућности, био уобичајена свакодневица.
 
Vucko tvoji crveni su krivi sto nisu napravili metro imali su 50 godona da to urade radna akcija ora metro beograd 71 omladina akcija tito armija
Pasicu kurvaru stari
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410119#p410119:6h0v9wqa je napisao(la):
direktor » 11 Oct 2016 10:48 pm[/url]":6h0v9wqa] radna akcija ora metro beograd 71 omladina akcija tito armija
Pasicu kurvaru stari
black-guy-gif-star-trek.gif
 
Naravno, zezao sam se s Rejkjavikom. Nemam ništa protiv da se diskutuje o sistemima, ali ovde toga nema. Pa kartel iz Kalija je izgradio više infrastrukture za dvaes' godina, koliko ovi naši hajduci ne mogu da izgovore. I to iz keša, ne iz kredita. Sve je relativno. A koliko država može da bude relativna, to smo mi danas. Za metro, će se načekamo. :gobb:
 
Tacno tako , Vucko.

Skoro svi gradovi, veceg kapaciteta od 1M stanovnika, ima ili stvarno tezi da ima Metro. Svi ostali sistemi javnog saobracaja u tom slucaju dopunjavaju Metro i nisu okosnica javnog saobracaja.
 
Naleteo sam na izuzetan film Beograd u 21. veku iz 1974. godine u kojem se detaljno objašanjava šta je plraniano po GUP-u donetom 1972. godine. U njemu se na više mesta pominje kako će izgledati beogradski metro 2000. godine, isekao sam deo u kojem se konkretno pominje plan od 50 km mreže i dve linije. Primetićete da su linije identične aktuelnim planovima osim što su malo preambiciozne.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OJyxDH99UPE[/youtube]
 
Kad li su planirali da pocnu da ga prave da mi je znati..
 
Postojali su planovi za metro još pre Drugog, a neki kažu i pre Prvog svetskog rata za neku vrstu gradske železnice.
Ipak, prvi realni datiraju iz 1960ih i 1970ih (standardno, vreme Branka Pešića).
 
vucko":1eeletu5 je napisao(la):
Naleteo sam na izuzetan film Beograd u 21. veku iz 1974. godine u kojem se detaljno objašanjava šta je plraniano po GUP-u donetom 1972. godine. U njemu se na više mesta pominje kako će izgledati beogradski metro 2000. godine, isekao sam deo u kojem se konkretno pominje plan od 50 km mreže i dve linije. Primetićete da su linije identične aktuelnim planovima osim što su malo preambiciozne.

Mislim da nisu preambiciozne, već realne. Naročito potez rema Grockoj koji nema nikakav vid šinskog saobraćaja, a dosta je naseljen. Živeo sam u Kaluđerici od '95 do '98 i tamo sigurno treba jedan visokokapacitertni šinski sistem.


DzonTravolta":1eeletu5 je napisao(la):
Postojali su planovi za metro još pre Drugog, a neki kažu i pre Prvog svetskog rata za neku vrstu gradske železnice.
Ipak, prvi realni datiraju iz 1960ih i 1970ih (standardno, vreme Branka Pešića).

Da li znaš malo više detalja o planu gradse železnice pre I sv. rata? Znam da je postojala ideja o izgradnji tramvajskog nadvožnjaka od Terazija prema Ž.st., ali to je za temu o tramvajima.
 
Ne mnogo, ali ako se dobro sećam, ideja je bila da se podzemnim tunelom povežu Gospodarska Mehana i centar grada. No, to je primarno trebalo da služi za dostavu sirovina malim fabrikama u tom delu grada (tj. to tada gotovo da ni nije bio Beograd), odnosno proizvoda u suprotnom smeru. Dakle, primarno teret.
 
Svasta cemo ovde procitati...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411112#p411112:12ydbivb je napisao(la):
Siniša » 17 Oct 2016 07:26 am[/url]":12ydbivb]
vucko":12ydbivb je napisao(la):
Naleteo sam na izuzetan film Beograd u 21. veku iz 1974. godine u kojem se detaljno objašanjava šta je plraniano po GUP-u donetom 1972. godine. U njemu se na više mesta pominje kako će izgledati beogradski metro 2000. godine, isekao sam deo u kojem se konkretno pominje plan od 50 km mreže i dve linije. Primetićete da su linije identične aktuelnim planovima osim što su malo preambiciozne.

Mislim da nisu preambiciozne, već realne. Naročito potez rema Grockoj koji nema nikakav vid šinskog saobraćaja, a dosta je naseljen. Živeo sam u Kaluđerici od '95 do '98 i tamo sigurno treba jedan visokokapacitertni šinski sistem.
Slažem se. Samo kada pomislim trasa Vinča-Batajnica. Prava kičma gradskog prevoza u Beogradu
drool.gif
 
Vrh