Šta je novo?

Metro

Постоје пројекти који мењају изглед Београда. Један од њих је „Београд на води”, а други метро. Стратешки Београд је опредељен да изгради метро, да коначно после деценија размишљања кренемо у његову изградњу – рекао је Мали Танјугу.

Cini mi se da je namjera gradonacelnika da prva linija metroa prolazi kroz BNV.

U sustini, Beograd je sad u takvoj situaciji da vise nije ni bitno gdje bi prolazio metro. Bolje igdje nego nigdje i bolje ikad nego nikad. Ali, svakako bilo bi zanimljivo vidjeti kako bi ta linija povezivala BNV sa ostatkom grada.
 
Jedna od retkih prednosti izgradnje bnv je da metro prođe tuda, a ne uz Brankov most.
 
Naprotiv proćiće preko Brankovog ali će ostaviti Slaviju ili Prokop bez metroa. Živi bili pa videli, nadam se da grešim.
 
Не може се једном линијом повезати све у граду.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Ljudi, ako mi za 15 godina dobijemo metro, to će biti premija. Nisam ironičan, nego realno gledam na stvari.
 
Razumeo bi da pravimo nesto sto ne postoji nigde, pa se mudruje ovoliko. Ali potrebno je samo prekopirati model koji postoji na mnogo mesta u svetu i funkcioniše.

DA LI JE TO NAUKA?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407931#p407931:n0s04j3l je napisao(la):
Kokos » Wed Sep 28, 2016 10:31 am[/url]":n0s04j3l]Jedna od retkih prednosti izgradnje bnv je da metro prođe tuda, a ne uz Brankov most.

Ako se želi metro kroz BNV on je praktično već sada polugotov!

Od Savskog Trga, koji je centralna tačka BNV odavno postoje kolosjeci prema Topčideru i Rakovici. (mislim na prugu normalnog kolosjeka, ne na tramvajsku). Ako će se daljinski saobraćaj izmicati na Prokop eto onda prostora za metro vozove. Potrebno je samo denivelisati manji dio pruge, urediti stajališta i eto prve linije BNV - Rakovica.

Ali, ne. Bolje je naravno sve to uništiti, asfaltirati ceste i izgraditi zgrade u prostoru koji je sad po kolosjecima a onda platiti 10 puta više da se ispod svega toga napravi metro.
 
ГРАДОНАЧЕЛНИКУ МАЛОМ У ПАРИЗУ НИСУ ПОКАЗАЛИ МЕТРО

Саопштење Удружења љубитеља железнице поводом избора одговарајућег техничког система за београдски шински систем

Возно средство које је недавно представљено градоначелнику Београда Синишу Малом у градићу Вирофле крај Париза, нипошто не би смело да чини технолошку основу будућег београдског метроа.
translohr.jpg


Градоначелник Мали се провозао линијом 6 париског трамваја са две подземне станице у месту Вирофле. Реч је, заправо, о систему "Транслор" ("Translohr"), друмском превозном средству најприближнијем тролејбусу, вођеном по траси једном шином, првенствено зарад заузимања мање простора на улици. Французи претенциозно то превозно средство називају трамвајем на пнеуматицима, што он у основи није. Напомињемо да "Транслор" не треба мешати са метроом на гуменим точковима, какав постоји у Паризу, Монтреалу, Мексико Ситију и у још неким градовима.
Опширније на блогу Удружења љубитеља железнице.
 
Pa normalno da ce mediji prenijeti kako gradonačelnik razgleda metro. Neće valjda reći da gleda autobuse.
 
Dokle god ovakve stvari prolaze kod većine , tramvaj će biti metro.
 
A , ти "трамваји" су закон не зна се да ли гледаш у тролејбус или трамвај... :mrgreen:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xneOBWXfmEQ[/youtube]

Чини ми се као савршено превозно средство за нас ... :mrgreen:
 
Ma nema nista lose ni u tramvajima ni u autobusima samo da koriste preciznije nazive a ne da se bave politikanstvom.
 
Ovi na vlasti su postali toliko drski sa lažima, da ih boli k_rac šta pričaju. Bitno je da se laže, što veća laž, to bolje. Tako i sa ovim tzv. metroom. Mene, vala, neće lagati!

BTW, klip što je postavio Norexan, radi se o Bombardierovom Guided Light Transitu. Slično Translohru samo malo drugačiji način vođenja. Imaju ga Nancy (kao trolejbus) i Caen (na klibu u vidu "tramvaja").
Caen planira da ga do kraja 2018 zameni klasičnim tramvajem. Razlog za zamenu - nepouzdanost.
 
Venice
Population (2014)
• Total 264,579

Belgrade
Population City 1,166,763.

tumblr_inline_n0cdu6ZCic1rw2kb9.gif
 
Мислим да ме је неко погрешно схватио. Не мислим да је ово решење за "метро" ,јер то очигледно није само сам хтео да кажем како је сам систем занимљив. :kafa: А , и људи више се неће плашити да прелазе преко шина... :lool:
 
Ne volim biti paranoičan, ali meni je zanimljivo to što kada je Mali bio u Teheranu i Sofiji, mediji su bili preplavljeni njegovim fotkama iz metroa u tim gradovima. Iranci su mu čak i dali da prvoza krug. Vidite ga u vagonu, vidite ga na stanici, vidite ga kako validira kartu, vidite ga na stepeništu, vidite ga na gradilištu...

Kada je bio u Virofleju - ništa! Samo tekst da je obišao gradilište stanice. Čak je i na zvaničnom sajtu grada to bilo ilustrovano slikom Malog za stolom s Francuzima, sa nekog sastanka u Parizu. Čak je i njih blam od gumenjaka :D
 
Мали: План за прве три линије метроа у Београду до 15. новембра

БЕОГРАД, 4. октобра 2016. (Бета) - Градоначелник Београда Синиша Мали изјавио је данас да ће до 15. новембра бити завршен план за прве три линије београдског метроа.

"Метро никада није био ближи Београду него данас", рекао је Мали на пословном форуму српских и руских привредника у Београду.

По његовим речима, ако све буде по плану, изградња метроа би могла да почне крајем 2018. додине.

"То ће бити нови извор раста за Србију и Београд", оценио је Мали и додао да ће метро решити проблем саобраћајне гужве и отвориће нову перспективу у развоју града.
 
И овако "оптимистична" најава почетка градње за 2018-у иде у прилог њиховом злочиначком плану да нам потуре нејбесмисленији транспортни систем икада у виду овог трамвајколиког аутобуса.

Када се то стави у шири економско-политички контекст све се савршено уклапа. Одавно смо виђени као депонија за евроунијатску шкарт робу која није прихватљива за њихово тржиште.

Ту су нам већ њихове пилићарске испоставе банака, ту су нам и њихови прехрамбени производи најниже класе или истеклог рока, ту су и њихови најнижи чиновници, борикрате и остали полусвет...А наспрам Кинеза немају шта да траже са техничком робом широке потрошње. Дакле остају само ти комплексни електро-машински производни или транспортни системи и "ноу-хау".
 
Vrh