Šta je novo?

Metro

@Blade
Неки од нас се убише пишући овде сличне ствари годинама. Погледај на подсекцији Удружења љубитеља железнице при дну форума...
 
То не знамо. Панчево није у Београду и не уклапа се у концепт БГ:воза (град плаћа железницама за услугу на својој територији). Била би, међутим, превелика глупост да се линија прекине у Овчи, будући да је и до Панчева такт од 15 минута сасвим оправдан.
 
Uknjizio sam ti plus. I ne mogu da verujem da je problem da se produzi do Pančeva, kada je sto kazeš, tako blizu. Beogradu Beograđani daju mnogo vise od onoga što on dalje njima, pa bi i Beograd (ljudi koji su vlast u istom) mogli da se udostoje, pa da plate i sto ide do Pančeva.

Za ovo drugo, izvini sto sam ponovio vec napisano. Ja sam skorašnji clan, pa se jos nisam uhodao najbolje.
 
Ako se dobro secam vodili su se pregovori, gde je grad Pancevo odbijao da plati svoje deo troskova (tj deo subvencija zeleznici) za BG Voz.
Ali sam ziveo u ubedjenju da je to nekako reseno. Na zalost izgleda da sam bio u zabludi :(
 
Kad se tako jednostavne stvari ne resavaju lako, kao da ne zivmo u istoj drzavi, onda ti je jasno kako ce resiti nesto sto je stvarno problem.
 
Колико знам, управо сада се воде преговори о укључивању АТП Панчева у београдски ИТС. Да ли ће то да се примени и на железницу... ајде да се надамо.
По истом принципу, БГ:воз је од почетка морао возити макар до Нове Пазове, а ја бих рекао и до Старе Пазове и Инђије (до овог последњег места сваки други полазак). Али не вози...
 
Blade":28ka1o08 je napisao(la):
Misljenja sam da postojece zeleznicke saobracajnice mogu da se iskoriste za gradsku zeleznicu. Nema veze sto nisu podzemne.

Neke dionice mogu lako da se izgrade i podzemno. Nikad nece biti lakse i jeftinije izgraditi podzemnu dionicu kroz prostor BNV nego sto je to sada.
Pravac duz desne obale Save kroz prostor BNV je vjerovatno najbolji metro pravac koji moze da se izgradi u Beogradu kad se pogleda omjer ulozenog i potencijalne zarade (broja prevezenih putnika) u buducnosti.

Blade":28ka1o08 je napisao(la):
....
Sve ovo sam napisao, jer ce nekima od nas da opadne kosa dok docekamo Metro, pa da se uradi sta moze, a da se ljudima olaksa svakodnevno kretanje. I smanji guzva u saobracaju.

:kk:
 
To da, posto deo ove linije koju sam predlozio, tj. sine po kojima bi isla bi trebale da budu uklonjene zbog gradnje Beograda na vodi, koji je svakako svoja prica, ali da ne trujem temu sa tim.

Mislim da ni trenutni potencijal koji ima gradska zeleznica u Beogradu nije iskoriscen. Linija o kojoj sam pisao bi mogla da se pusti u saobracaj, posto Metro ko zna kada ce, Bg na vodi isto tako, a prica se o njemu kao da samo sto nije zavrsen.
 
Nemojte me smatrati sebicnim...
Ma u stvari, slobodno me smatrajte sebicnim, ali pre nego Beograd krene da finansira BGvoz do susednih naselja, neka prvo pokrije juzni pravac!
Zasto bi Pazova bila bitnija od Ripnja i Barajeva?
Nemam nista protiv sirenja i ka pancevu i pazovi... ali sto bi nas narod rekao "sto u kucu treba, u crkvu se ne daje"
 
Nema sta da te smatramo sebicnim. Za moj pojam si u pravu, samo sto sam potpuno zaboravio na taj deo.
 
laki72":28xzayp0 je napisao(la):
Nemojte me smatrati sebicnim...
Ma u stvari, slobodno me smatrajte sebicnim, ali pre nego Beograd krene da finansira BGvoz do susednih naselja, neka prvo pokrije juzni pravac!
Zasto bi Pazova bila bitnija od Ripnja i Barajeva?
Nemam nista protiv sirenja i ka pancevu i pazovi... ali sto bi nas narod rekao "sto u kucu treba, u crkvu se ne daje"


A za istnocni pravac (Mali, Veliki Mokri lug i dalje) tek nema nade posto tu treba izgraditi zeleznicku prugu od nule u gusto naseljenom prostoru a ovi ne znaju ni da naprave visokotaktnu liniju gradske zelenice tamo gde vec postoji zeleznica.
 
spatiotecte":1yu2wyxr je napisao(la):
Ovi ne znaju ni da naprave visokotaktnu liniju gradske zelenice tamo gde vec postoji zeleznica.

Izvini sto sam izvukao iz konteksta, ali ovo je sustina, cela nauka i filozofija!
 
spatiotecte":3pzpx2gz je napisao(la):
laki72":3pzpx2gz je napisao(la):
Nemojte me smatrati sebicnim...
Ma u stvari, slobodno me smatrajte sebicnim, ali pre nego Beograd krene da finansira BGvoz do susednih naselja, neka prvo pokrije juzni pravac!
Zasto bi Pazova bila bitnija od Ripnja i Barajeva?
Nemam nista protiv sirenja i ka pancevu i pazovi... ali sto bi nas narod rekao "sto u kucu treba, u crkvu se ne daje"


A za istnocni pravac (Mali, Veliki Mokri lug i dalje) tek nema nade posto tu treba izgraditi zeleznicku prugu od nule u gusto naseljenom prostoru a ovi ne znaju ni da naprave visokotaktnu liniju gradske zelenice tamo gde vec postoji zeleznica.

E moj spatio. Pa oni nisu u stanju da produze ni onaj "patrljak" do Karaburme... :(
 
spatiotecte":3pt84opk je napisao(la):
laki72":3pt84opk je napisao(la):
Nemojte me smatrati sebicnim...
Ma u stvari, slobodno me smatrajte sebicnim, ali pre nego Beograd krene da finansira BGvoz do susednih naselja, neka prvo pokrije juzni pravac!
Zasto bi Pazova bila bitnija od Ripnja i Barajeva?
Nemam nista protiv sirenja i ka pancevu i pazovi... ali sto bi nas narod rekao "sto u kucu treba, u crkvu se ne daje"


A za istnocni pravac (Mali, Veliki Mokri lug i dalje) tek nema nade posto tu treba izgraditi zeleznicku prugu od nule u gusto naseljenom prostoru a ovi ne znaju ni da naprave visokotaktnu liniju gradske zelenice tamo gde vec postoji zeleznica.

Ma sta ti pada na pamet! Kakva zeljeznica. Produzicemo postojece linije tramvaja. To je sad fora. Zove se "laki metro". Ma samo treba angazovati putare da malo rasire cestu i moze novi CAF da prodje. Za to nam ne trebaju stranci. Sve domaca pamet i domaca radna snaga. Samo da dobijemo kredit. Projekat mozemo uraditi za mjesec-dva, to bar nije tesko.

:bash:

P.S. malo sam "sarkasticno, tragicno ironican".
 
Misljenja sam da postojece zeleznicke saobracajnice mogu da se iskoriste za gradsku zeleznicu. Nema veze sto nisu podzemne.

...vezano za ovo.

London je poznat po svojoj podzemnoj zeljeznici, ali ni ta zeljeznica nije sasvim pod zemljom.

Jedna od najvecih linija podzemne zeljeznice u Londonu - District Line, dobrim dijelom je nadzemna.
Ona presjeca London u pravcu zapad-istok u duzini od 64km. Na njoj se nalazi 60 stanica a godisnje se tom linijom preveze 200 miliona putnika!
Ako nekog zanima kako izgleda zeljeznica u urbanoj sredini, vozovi i stanice, moze da se provoza kroz ovaj video...

https://www.youtube.com/watch?v=HGxuVWpN8vQ
 
20151126_113319.jpg
 
Имате у данашњим Новостима булажњења Синише Малог о метроу: прва линија уместо "Ђиласове" трасе за НБ, ићи ће за Баново брдо. Један од аргумената је да станица ГСП код Сајма има највише путника.
 
To po principu samo kontra a kuda ide trasa sta je jos pricao da neidem do kioska
 
Vrh