Šta je novo?

Metro

Важно је напоменути да они немају тако повољну позицију железничког чвора у односу на град као Београд, са изузетком очајне позиције станице "Београд Центар". Они имају једну главну чеону доста далеко од центра, и неколико мањих чеоних још даље.

Наша пропаст је што имамо железнички чвор употребне вредности приближно 1,5 метро линије, а тренутно га користимо само 10%. У најбољим годинама, средином 1990-тих смо га користили 25%.

Букурештански метро ипак не спада у високоуспешне, за разлику од Прага, Варшаве, Будимпеште, Беча, Минхена, Лиона, зато што нема развијену мрежу висококвалитетних трамваја и приградских железница.
 
Гага":3nnixykf je napisao(la):
Па иако ти је сарказам како кажеш, ето шест трака, метро и онако леп центар, имају захваљујући Чаушеском.

Pa, dzaba im Gaga lijep centar i lijep metro i lijepe trake...kad se guse u saobracaju. Ne poznajem Bukurest ali ocito da nesto debelo nije kako treba kad imaju "sest traka u jednom smjeru" i saobracajni kolaps. Ta slika koju si opisao, meni sugerise da im je saobracaj oslonjen na ceste i da metro nije efikasan. Upravo mi lici na ono sto je Beograd sebi planirao po pitanju saobracaja (a osim metroa i ostvario).

Znaci, kako ti opisa Bukurest, kao da si opisao buducnost Beograda po onom kako se stvari sada razvijaju.
 
Beograd u petak u pola 5 moze da se pohvali pristojnom prohodnoscu cak i na najopterecenijoj deonici tada - Gazeli... Ima malo sporije voznje ali se ne stoji u mestu... A samo 3(2) trake...
 
Feanor":2gxdquy1 je napisao(la):
Beograd u petak u pola 5 moze da se pohvali pristojnom prohodnoscu cak i na najopterecenijoj deonici tada - Gazeli... Ima malo sporije voznje ali se ne stoji u mestu... A samo 3(2) trake...
У Београду јуче сам колима од бувљака до аутокоманде путовао 25 минута, до клиничког центра удаљеног 500м још толико. У јутарњем и подневном шпицу гужве у Јурија Гагарина и на аутопуту су постале свакдоневница. Но, тачно је да су наше саобраћајне гужве мизерне у односу на гужве у већини европских и поготово светских престоница. За то мож4мо захвалити пре свега прејадном стандарду грађана који и овако лош јавни превоз у граду користе за 60% свих остварених дневних путовања.
 
laki72":gvvzmhi7 je napisao(la):
@ zidar

Samo da kazem SVAKA TI CAST !

Hvala, bilo je zadovoljstvo, jednog dana ova tema mozda ce imati 800 ili 1500 postova, ali ce zato @C.S.I. biti gradonacelnik Beograda, @Direktor ce jahati krticu a mi svi sa Beobuilda (prvo sam poceo da nabrajam imena a onda sam tek skapirao koliko nas ima!) cemo bezuspesno pokusavati da ga nekako usmerimo svako po svojoj zelji. :gobb:

rezidencija_14.jpg
 
Cuvene fotke moram dodati jos i ovu koja je bila i medijski zastupljena
72_putokazi-savamala-10.jpg
 
zidar":2jj2xkdg je napisao(la):
@Andrej_LJ

Svaka cast na radu i trudu, video sam vas rad na Transit Maps Tumblr pre par meseci i bas mi je drago sto ste uspeli da ubedite administraciju da ga usvoji :kk:

Crtezi su jasni i efikasni, imam par ilustrovanih predloga kako da se dodatno unaprede:

Font

Izabrali ste dobar font, cini mi se da je neka varijacija DIN-a, deutsche kvalität, sigurna prica.

U fontu 1 slova su previse slicna latinicnim pisanim slovima M-T, G-D ... sto je prilicno konfuzno za ljude koji koriste podjednako i Cirilicu i Latinicu. Kod fonta 2 nema te konfuzije, jasno se razlikuje Cirilica od latinice.

108_sofia-comment-1-fonts.png

Prvo stvarno hvala na citavom tvom radu i svih predloga kojih si dao. Prodiskutirali smo ih u timu, i smo se odluculi primeniti jedan od njih. Ostali ne mozemo primeniti jer smo ograniceni i cu sada objasniti zasto je to tako. Mislim da se je kod tebe stvorila mala konfuzija jer ne poznajes tako dobro sistem, a i ja nisam bas dobro to sve objasnio. Idemo step by step:

Kao font smo izabrali Verziju 1 jer je to bugarski pravopis i kodeks pisanju slova. Razlicit je od konvencionalnog i svakog bugara ce biti jasno kakva su to slova, jer se taj font masovno koristi. Ja licno sam bio za Verziju 2 jer realno je citljiviji, ali je Verzija 1 lepsa i originalnija. Zdruzenje bugarskih grafickih dizajnera kao i Bugarska akademija nauka slozilo da se mora promovirati bugarski kodeks pisanju slova i zato cemo ici sa Verzijom 1.

zidar":2jj2xkdg je napisao(la):
Ikone

Ikone (Zeleznica, park and ride...) unutar stanica su previse male i necitke. Uz to imaces problem sa stanicama gde su potrebne 2 ikone ili vise kao i na stanicama sa presedanjem.
Mnogo je fleksibilnije kada su ikone pored stanica, mogu da se redjaju u nizu i da budu vece i u drugim bojama i oblicima.

108_sofia-comment-2-icons.png

To je nemoguce izvesti zbog racvanju linija. Na kraju izgradnje sistema, imacemo 3 koridora sa 6 linijama, koje se granu u periferije grada. U jednom koridoru je svaka linija jednakvo vazna, tako da moramo ih raskloniti simetricno. Sada imamo samo jednu takvu deonicu u kome voze M1 i M2 (kada se izgradi stanica Moderno predgradie ce biti to linije M1 i M4). Da se vratim prici - bas u razvanja imamo veoa duga imena stanice (Inter Ekspo Centar - Carigradsko shose i Akad. Aleksandar Teodorov - Balan) i zato nema mesta da rasirimo ovo racvanje. Izmedju teh dveh racvanja nema dovoljno mesta za ubacivanje teh simbola pored stanice. Evo o ceku pricam, to su sve stanice kada se dvizimo od zapad prema istok:

12065782_10204584705928744_5638905468918723181_n.jpg


12108184_10204584698088548_313231876948019314_n.jpg


zidar":2jj2xkdg je napisao(la):
Prva stanica

Ista prica sa prvom stanicom, strelica unutar stanice je premala i ne moze da se ubaci ako je stanica presedacka.
Bolje je da strelica bude negde pored linije, po mogucnosti bez konflikta sa ikonama.
Tekst imena stanice treba da bude isto prikazan kao i na mapi radi doslednosti. Posto na mapi nema plavog polja sa belim slovima onda ne treba da bude ni na semi.

I da, dodaj ikonu za aerodrom :)

108_sofia-comment-3-first-station.png

I tu je moja greska da nisam dobro objasnio. Plavom su obelezane stanice na kome se nalazimo trenutno, tu je koincidentno to i prva/poslednja stanica linije.

12038700_10204584708768815_8738718742146714453_o.jpg


Strelica je unutar bas zaradi doslednosti, jer su svi ostali simboli unutar linije. Ostaje problem sa ispisivanje strelica na transfernih stanica, ali ima mesta za 3 simbola na svaku stanicu (centar, levo i desno). To se vidi na zeleznicke stanice, gde sada imamo dva simbola:

12108924_10204584711048872_917518351870115934_n.jpg


zidar":2jj2xkdg je napisao(la):
Presedanje

Ovde imamo dva bitna principa: doslednost i citkost.

Na mapi su sve presedacke stanice isto prikazane kao dva vezana kruga sa sarenim kruzicima u njima. Na semi su samo neke stanice takve a ostale imaju belo polje sa crnim okvirom.
Trebalo bi da prikazes sve stanice isto kao i na mapi, ali onda ce izgledati pretrpano i necitko.

Bolje je da se samo bitne presedacke stanice prikazu kao takve - Racvanja i Serdika - a ostale kao obicne stanice po Pariskom principu (zajednicka trasa linija 8 i 9 Richelieu-Drouot, Grands Boulevards, Bonne Nouvelle, Strasbourg-St-Denis, Republique), bice mnog citkije a bitne stanice ce doci do izrazaja.

108_sofia-comment-4-transfers.png

To smo i mi predlozili prvo, ali se Direktor Metropolitena nije saglasio jer je rekao da je stanica Mladost 1 koja je zadnja transferna, kao i defakto presedacka za oni koji zele ici od Aerodroma ka Mladost i obratno veoma opterecena. Sa tim je zeleo da se stimulise presedanje na drugim stanicima, a ne na zadnjih mogucih. To je zaista velik problem i ce postati i jos tezji kada se uvesti presedanje na stanicu Orlov most (M3 i M6), koja ionako ce biti trasferna sa linijama M1 i M4.

zidar":2jj2xkdg je napisao(la):
Racvanje linija

Na mestu gde crvena linja prestaje a plava nastavlja treba nastaviti plavu liniju u istoj ravni, nema razloga da se lomi i prelazi na sredinu.

Isprekidana plava linija je nepotrebna posto posle nje nema prikazanih stanica vec samo strelica. Isprekidani deo je suvisna informacija i moze se pomesati sa linijom u izgradnji.
Ime terminusa, to jest pravac, stavi u istu boju kao i liniju kako bi bilo potpuno jasno da je u pitanju pravac (plavo) a ne ime stanice (crno)

108_sofia-comment-5-branch-1.png

Da o nastavljanju linija smo saglasni i to smo primenili. Sada ce nastavljanje linije M2 nakon stanice Obelya biti prikazano pravo, a ne lomljeno. Opet o isprekinatu liniju je insistirao direktor Metropolitena, jer kao sto je rekao, zeli da ljudi ne koriste celu liniju M2 i se vrte oko gradu, a presedaju iz M2 na M2 na Serdika. Cilj je da se smale guzve po severnom i zapadnom delu linije.

zidar":2jj2xkdg je napisao(la):
Na spajanju linija 1 i 2 simetrican prikaz ima svoj smek, ali mislim da je u pitanju nepotrebna estetika koja remeti bitnu informaciju: na ovoj semi je bitna prvenstveno plava linija, sve ostalo je sporedno.
Zato plava linija treba da bude potpuno prava i imena stanica uvek na istom odstojanju od nje.

Crvenu liniju treba prikazati kao dodatnu drugorazrednu informaciju i jasno je odvojiti od plave.

108_sofia-comment-5-branch-2.png

Ovo sam vec objasnio. Po centralnim koridorima, gde dve linije voze zajedno svaka od njih ima jednakav znacaj i zato smo jih prikazali tako - racvanje je simetricno. Jos jednom kako bi trebalo da izgleda cela metro mreza:

160ot240-1024x936.jpg


Inace do augusta 2016 cemo smeniti sve table u metrou. Sada pocinjemo sa onih koji sam pokazao (mi u Spasi Sofija im kazemo zidne table), ubacivamo geografske karte u svim vozovima i menjamo tajmere na stanicama. Slede menanje svih tabela na Serdika I i II kao i menjanje velikih panoa na svakoj stanici. Nakon toga cemo poceti i sa nadzemnim transportom, verojatno u prolecu.

Jos jednom puno hvala za sve komentare. Bilo bi veoma lepo da se cujemo vi kao tim i mi kao tim po Skajpu da se upoznamo i obmenimo iskustva i mozda koordiniramo neki skupan projekat. Mozete da mi pisete na Private.
:vops:
 
Andrej_LJ":1cnb0t71 je napisao(la):
zidar":1cnb0t71 je napisao(la):
@Andrej_LJ

Svaka cast na radu i trudu, video sam vas rad na Transit Maps Tumblr pre par meseci i bas mi je drago sto ste uspeli da ubedite administraciju da ga usvoji :kk:

Crtezi su jasni i efikasni, imam par ilustrovanih predloga kako da se dodatno unaprede:

Font

Izabrali ste dobar font, cini mi se da je neka varijacija DIN-a, deutsche kvalität, sigurna prica.

U fontu 1 slova su previse slicna latinicnim pisanim slovima M-T, G-D ... sto je prilicno konfuzno za ljude koji koriste podjednako i Cirilicu i Latinicu. Kod fonta 2 nema te konfuzije, jasno se razlikuje Cirilica od latinice.

108_sofia-comment-1-fonts.png

Prvo stvarno hvala na citavom tvom radu i svih predloga kojih si dao. Prodiskutirali smo ih u timu, i smo se odluculi primeniti jedan od njih. Ostali ne mozemo primeniti jer smo ograniceni i cu sada objasniti zasto je to tako. Mislim da se je kod tebe stvorila mala konfuzija jer ne poznajes tako dobro sistem, a i ja nisam bas dobro to sve objasnio. Idemo step by step:

Kao font smo izabrali Verziju 1 jer je to bugarski pravopis i kodeks pisanju slova. Razlicit je od konvencionalnog i svakog bugara ce biti jasno kakva su to slova, jer se taj font masovno koristi. Ja licno sam bio za Verziju 2 jer realno je citljiviji, ali je Verzija 1 lepsa i originalnija. Zdruzenje bugarskih grafickih dizajnera kao i Bugarska akademija nauka slozilo da se mora promovirati bugarski kodeks pisanju slova i zato cemo ici sa Verzijom 1.

zidar":1cnb0t71 je napisao(la):
Ikone

Ikone (Zeleznica, park and ride...) unutar stanica su previse male i necitke. Uz to imaces problem sa stanicama gde su potrebne 2 ikone ili vise kao i na stanicama sa presedanjem.
Mnogo je fleksibilnije kada su ikone pored stanica, mogu da se redjaju u nizu i da budu vece i u drugim bojama i oblicima.

108_sofia-comment-2-icons.png

To je nemoguce izvesti zbog racvanju linija. Na kraju izgradnje sistema, imacemo 3 koridora sa 6 linijama, koje se granu u periferije grada. U jednom koridoru je svaka linija jednakvo vazna, tako da moramo ih raskloniti simetricno. Sada imamo samo jednu takvu deonicu u kome voze M1 i M2 (kada se izgradi stanica Moderno predgradie ce biti to linije M1 i M4). Da se vratim prici - bas u razvanja imamo veoa duga imena stanice (Inter Ekspo Centar - Carigradsko shose i Akad. Aleksandar Teodorov - Balan) i zato nema mesta da rasirimo ovo racvanje. Izmedju teh dveh racvanja nema dovoljno mesta za ubacivanje teh simbola pored stanice. Evo o ceku pricam, to su sve stanice kada se dvizimo od zapad prema istok:

12065782_10204584705928744_5638905468918723181_n.jpg


12108184_10204584698088548_313231876948019314_n.jpg


zidar":1cnb0t71 je napisao(la):
Prva stanica

Ista prica sa prvom stanicom, strelica unutar stanice je premala i ne moze da se ubaci ako je stanica presedacka.
Bolje je da strelica bude negde pored linije, po mogucnosti bez konflikta sa ikonama.
Tekst imena stanice treba da bude isto prikazan kao i na mapi radi doslednosti. Posto na mapi nema plavog polja sa belim slovima onda ne treba da bude ni na semi.

I da, dodaj ikonu za aerodrom :)

108_sofia-comment-3-first-station.png

I tu je moja greska da nisam dobro objasnio. Plavom su obelezane stanice na kome se nalazimo trenutno, tu je koincidentno to i prva/poslednja stanica linije.

12038700_10204584708768815_8738718742146714453_o.jpg


Strelica je unutar bas zaradi doslednosti, jer su svi ostali simboli unutar linije. Ostaje problem sa ispisivanje strelica na transfernih stanica, ali ima mesta za 3 simbola na svaku stanicu (centar, levo i desno). To se vidi na zeleznicke stanice, gde sada imamo dva simbola:

12108924_10204584711048872_917518351870115934_n.jpg


zidar":1cnb0t71 je napisao(la):
Presedanje

Ovde imamo dva bitna principa: doslednost i citkost.

Na mapi su sve presedacke stanice isto prikazane kao dva vezana kruga sa sarenim kruzicima u njima. Na semi su samo neke stanice takve a ostale imaju belo polje sa crnim okvirom.
Trebalo bi da prikazes sve stanice isto kao i na mapi, ali onda ce izgledati pretrpano i necitko.

Bolje je da se samo bitne presedacke stanice prikazu kao takve - Racvanja i Serdika - a ostale kao obicne stanice po Pariskom principu (zajednicka trasa linija 8 i 9 Richelieu-Drouot, Grands Boulevards, Bonne Nouvelle, Strasbourg-St-Denis, Republique), bice mnog citkije a bitne stanice ce doci do izrazaja.

108_sofia-comment-4-transfers.png

To smo i mi predlozili prvo, ali se Direktor Metropolitena nije saglasio jer je rekao da je stanica Mladost 1 koja je zadnja transferna, kao i defakto presedacka za oni koji zele ici od Aerodroma ka Mladost i obratno veoma opterecena. Sa tim je zeleo da se stimulise presedanje na drugim stanicima, a ne na zadnjih mogucih. To je zaista velik problem i ce postati i jos tezji kada se uvesti presedanje na stanicu Orlov most (M3 i M6), koja ionako ce biti trasferna sa linijama M1 i M4.

zidar":1cnb0t71 je napisao(la):
Racvanje linija

Na mestu gde crvena linja prestaje a plava nastavlja treba nastaviti plavu liniju u istoj ravni, nema razloga da se lomi i prelazi na sredinu.

Isprekidana plava linija je nepotrebna posto posle nje nema prikazanih stanica vec samo strelica. Isprekidani deo je suvisna informacija i moze se pomesati sa linijom u izgradnji.
Ime terminusa, to jest pravac, stavi u istu boju kao i liniju kako bi bilo potpuno jasno da je u pitanju pravac (plavo) a ne ime stanice (crno)

108_sofia-comment-5-branch-1.png

Da o nastavljanju linija smo saglasni i to smo primenili. Sada ce nastavljanje linije M2 nakon stanice Obelya biti prikazano pravo, a ne lomljeno. Opet o isprekinatu liniju je insistirao direktor Metropolitena, jer kao sto je rekao, zeli da ljudi ne koriste celu liniju M2 i se vrte oko gradu, a presedaju iz M2 na M2 na Serdika. Cilj je da se smale guzve po severnom i zapadnom delu linije.

zidar":1cnb0t71 je napisao(la):
Na spajanju linija 1 i 2 simetrican prikaz ima svoj smek, ali mislim da je u pitanju nepotrebna estetika koja remeti bitnu informaciju: na ovoj semi je bitna prvenstveno plava linija, sve ostalo je sporedno.
Zato plava linija treba da bude potpuno prava i imena stanica uvek na istom odstojanju od nje.

Crvenu liniju treba prikazati kao dodatnu drugorazrednu informaciju i jasno je odvojiti od plave.

108_sofia-comment-5-branch-2.png

Ovo sam vec objasnio. Po centralnim koridorima, gde dve linije voze zajedno svaka od njih ima jednakav znacaj i zato smo jih prikazali tako - racvanje je simetricno. Jos jednom kako bi trebalo da izgleda cela metro mreza:

160ot240-1024x936.jpg


Inace do augusta 2016 cemo smeniti sve table u metrou. Sada pocinjemo sa onih koji sam pokazao (mi u Spasi Sofija im kazemo zidne table), ubacivamo geografske karte u svim vozovima i menjamo tajmere na stanicama. Slede menanje svih tabela na Serdika I i II kao i menjanje velikih panoa na svakoj stanici. Nakon toga cemo poceti i sa nadzemnim transportom, verojatno u prolecu.

Jos jednom puno hvala za sve komentare. Bilo bi veoma lepo da se cujemo vi kao tim i mi kao tim po Skajpu da se upoznamo i obmenimo iskustva i mozda koordiniramo neki skupan projekat. Mozete da mi pisete na Private.
:vops:
 
Ono što mene buni je mapa mreže metroa i mapa sa stanicama. Na mapi sa stanicama je prikazano da linije 1 i 2 idu dele trasu , a na mapi sa mrežom metroa da je dele 1 i 4.
 
Ta mapa sa 6 linijama je dugorocna perspektivna shema sistema.
Kada se doizgradi stanica Moderno predgradie (zapadna Sofija, tamo gde je pokazano presedanje izmedju M2 i M4) koja je konstruktivno izgradjena i je ghost station, tada ce se sadasnja linija M2 razdeliti na dve linije: M2 sever-jug i M4 istok-zapad. Tu sada vozovi samo prolaze jer nisu izgradjeni vsetibuli i izlazi, kao i zeljeznicka stanica na kome se veze metro. Nadamo se da ce se to zavrsiti do 2020, zajedno sa novi izlaz iz metro depoa koji ce omogociti da se jednovremeno pusta vozova ka M2 i M4.
Sada linija M2 se sece sama sobom kod Serdike.
 
Andrej_LJ":390gr0sd je napisao(la):
Prvo stvarno hvala na citavom tvom radu i svih predloga kojih si dao. Prodiskutirali smo ih u timu, i smo se odluculi primeniti jedan od njih.

Drago mi je sto sam doprineo projektu :kk:


Andrej_LJ":390gr0sd je napisao(la):
To je nemoguce izvesti zbog racvanju linija. Na kraju izgradnje sistema, imacemo 3 koridora sa 6 linijama, koje se granu u periferije grada. U jednom koridoru je svaka linija jednakvo vazna, tako da moramo ih raskloniti simetricno.... Izmedju teh dveh racvanja nema dovoljno mesta za ubacivanje teh simbola pored stanice.

Jasno mi je da vam nije lako, nema mesta za sve. Ja se samo vodim poznatim iskustvom iz Pariza gde postoji slicna situacija i u metrou (linije 7 i 13) i u RER-u (sve linije) da nekoliko linija deli isti koridor pa se potom racvaju. Nedostatak mesta, puno informacija, ipak Parizani su napravili dizajn koji omogucava da se za svaku stanicu doda puno dodatnih informacija (linije za presedanje, zeleznicka stanica, lift...)
Zamisli samo da jednog dana odlucite da za svaku stanicu stavite brojeve tramvaja ili autobusa na koje moze da se preseda, ili informaciju da li postoji lift ili info punkt.

primer RER A na Gare de Lyon:

rer_a_line_map_gare_de_lyon.jpg



Andrej_LJ":390gr0sd je napisao(la):
To smo i mi predlozili prvo, ali se Direktor Metropolitena nije saglasio jer je rekao da je stanica Mladost 1 koja je zadnja transferna, kao i defakto presedacka za oni koji zele ici od Aerodroma ka Mladost i obratno veoma opterecena. Sa tim je zeleo da se stimulise presedanje na drugim stanicima, a ne na zadnjih mogucih. To je zaista velik problem i ce postati i jos tezji kada se uvesti presedanje na stanicu Orlov most (M3 i M6), koja ionako ce biti trasferna sa linijama M1 i M4.

Pa dobro ne moze direktor bas uvek da vas slusa :) I ovo do sada je vec odlicno.

Mozda moze da se smisli neko srednje resenje jer ako se svaka stanica prikaze kao presedacka to opet nece stimulisati presedanje jer su sve stanice isto prikazane a ljudi ce i dalje presedati samo na poslednjoj.

Da putnici ne bi presedali na Serdica ili poslednjoj stanici pre racvanja koje su opterecene treba im jasno sugerisati alternativu, ne 5-6 alternativa vec samo jednu ili dve.
To znaci da ta alternativa treba jasno da se oznaci, isto kao Serdica a razlicito od ostalih stanica.

Primer: stimulisano presedanje na Vardar i Curie

108_spasi-sofia-dodatna-presedanja.jpg




Andrej_LJ":390gr0sd je napisao(la):
Opet o isprekinatu liniju je insistirao direktor Metropolitena, jer kao sto je rekao, zeli da ljudi ne koriste celu liniju M2 i se vrte oko gradu, a presedaju iz M2 na M2 na Serdika. Cilj je da se smale guzve po severnom i zapadnom delu linije.

Direktor je u pravu, sadasnja linija 2 koja sece samu sebe je katastrofalna za orijentaciju. Normalnom putniku nije jasno kako to na Serdica moze da preseda sa linije 2 na istu tu liniju 2 i u kom pravcu zapravo treba da ide. Ipak mislim da se to ne resava kamufliranjem i sakrivanjem informacija kao sto kaze direktor vec jasnijim obelezavanjem linija.

Moj predlog je da odmah uvedete numeraciju i boje koje ce inace postojati kada se cela mreza izgradi mreza to jest da linija 2 od Aerodroma do Obelya odmah postane zuta linija broj 4 a od Obelya do James Bourchier ostane plava 2.

Iako u stvari nece biti presedanja na Obelya jer isti voz nastavlja dalje orijentacija ce biti mnogo laksa a inace najveci deo putnika nikada ne zalazi u Z.K. Lyulin tako da vecini taj detalj nije ni bitan.

108_metro-sofia-1-2-4.png


108_spasi-sofia-comments-zuta-4.jpg


(usputno zapazanje: cini mi se da ce biti bolje sa belom podlogom, bolji kontrast sa svim buducim bojama linija)

Predlozite to Direktoru, em je tako bolja orijentacija i smanjuju guzve em je dobro za propagandu, ispadne da je sistem veci jer ima jednu liniju vise a posto fali broj 3 najavljuje se buduca linija koja ce sistem uciniti jos vecim :)

Andrej_LJ":390gr0sd je napisao(la):
Jos jednom puno hvala za sve komentare. Bilo bi veoma lepo da se cujemo vi kao tim i mi kao tim po Skajpu da se upoznamo i obmenimo iskustva i mozda koordiniramo neki skupan projekat. Mozete da mi pisete na Private.
:vops:

Cujemo se naravno, a moracemo da organizujemo neko vidjanje uz rostilj i pivo, odavno nisam bio u Sofiji (sifra: Skembe corba) :vops:
 
Имају и испод аеродрома Орли једну напуштену - зову је подморница и служи као остава. Базен је екстра. Ето идеје за Сплит, који има неискоришћен тунел и подземне станице (доказ да су Хрвати постали од Срба :) ).
 
To nije moguce jer tuda vozovi prolaze u tehnicke svrhe neka zidar potvrdi ,Sto se tice splicana oni planiraju uraditi svoje tunele u stvoz
 
Да, знам. Могу да направе базенчић на празном подземном перону. Ово ми је, иначе, један од омиљених цитата са Википедије:

Split will have a mini-metro to be operational by 2015.

:D
 
значи, ми можемо од метро станице Вуков споменик да направимо базен
 
Не можемо, то се ипак користи, додуше са 20% капацитета. Ал зато у касетама за метро испод Прокопа мож` да направимно аква-парк :D
 
Пантограф":1ih8y45v je napisao(la):
Не можемо, то се ипак користи, додуше са 20% капацитета. Ал зато у касетама за метро испод Прокопа мож` да направимно аква-парк :D

нисам мислио на тај део Вука, већ на онај што је планиран за метро станицу иза рељефа
 
JohnnyLee":1q333w3z je napisao(la):
Пантограф":1q333w3z je napisao(la):
Не можемо, то се ипак користи, додуше са 20% капацитета. Ал зато у касетама за метро испод Прокопа мож` да направимно аква-парк :D

нисам мислио на тај део Вука, већ на онај што је планиран за метро станицу иза рељефа


Нема ништа тамо, заблуда је да имамо спремну метро станицу код Вука.
 
zexland":1xtw10ei je napisao(la):
Dobro ljudi kada ce oni da prokopaju stanice kod Kalenica, Dragisa Misovica i na Vidikovcu? Makar...


Никад. Не планирају то уопште.
Ја бих додао и једну испод Цвијићеве.
 
Vrh