RioBL":1kzk3ph9 je napisao(la):Koja je razlika izmedju "brze gradske zeleznice" i "gradske zeleznice"? Zar se to ne bi moglo objediniti u jedan sistem? Da li su sve ove grane "brze gradske zeleznice" podzemne? Meni se to cini previse razgranato. Jesi li razmisljao kakav bi bio takt te "brze gradske zeleznice" s obzirom da nekoliko linija djeli tunel Prokop - Radnicka?
RioBL":12933hsg je napisao(la):O ovom bi se cini mi se dalo beskrajno pisati pa necu previse. Samo jos jedan detalj.
Kako si dosao do te procjene za E,M,J,K?
Vidim da pomenute 4 linije imaju usko grlo u tunelu Prokop - Radnicka. Ako bi J isla svakih 7-9 minuta morao bi u intervalu izmedju dva J voza imati bar dva voza sa neke druge linije, tj tunelom bi isao voz svake 2-3 minute. Je li to OK?
P.S.
ona LRT linija 4 ne dijeli tunel sa ovim gore pomenutim brzim zeljeznicama?
EDIT:
jos nesto da primjetim...linije E,J bi vjerovatno bile u tunelu kroz Banovo Brdo sto bi samu liniju cinilo skupom pogotovo sa vecim brojem stanica. Ja nisam siguran da bi uopste trebalo razmisljati o podzemnoj zeljeznici na tom potezu. Samo par stotina metara ispod nalazi se cetvoro kolosjecna pruga okruzena uglavnom nicim a naselje su pravili na brdu iznad pretvarajuci jeftino poljoprivredno zemljiste u gradjevinsko. i sad treba milijarda da im se pod brdom napravi metro.
spatiotecte":12933hsg je napisao(la):@Norexan
Kad bi mogla da se ubaci jedna mapa grada u pozadini tih linija, sve bi bilo mnogo preglednije.
JohnnyLee":37u3ffa1 je napisao(la):С-бан и није баш независан. можда јесте у Берлину, али у осталим градовима дели пругу. и даље мислим да је непотребан систем. интегриши их у један и то је то. а правац за Баново Брдо, Железник и Петлово Брдо претвори у метро, штавише већ имаш линију трасом старом железничког чвора од Радничке до Главне станице, а даље може на стубове и под Теразијски гребен
Norexan":2yx0fi9p je napisao(la):RioBL":2yx0fi9p je napisao(la):Koja je razlika izmedju "brze gradske zeleznice" i "gradske zeleznice"? Zar se to ne bi moglo objediniti u jedan sistem? Da li su sve ove grane "brze gradske zeleznice" podzemne? Meni se to cini previse razgranato. Jesi li razmisljao kakav bi bio takt te "brze gradske zeleznice" s obzirom da nekoliko linija djeli tunel Prokop - Radnicka?
Прочитај моје претходне постове како би се то градило и које би све имао предности такав систем. Брза градска железница је на српском језику када се преведе City Rapid Rail. Дакле , у питању је рапидни превоз (вид метроа) ,а што значи тотално или делимично независан систем , док обична градска железница користи постојаће пруге. Ако ти даље није јасно шта је заправо то , рећи ћу ти само ово S bahn , паришки RER , варшавски SKM итд. Хтео сам да га назовем Супервоз јер то оно S и значи ,али како сам све брендирао под BG METRO онда је то друга ствар.
Наравно да нису све подземне. Одакле ти то? Неке иду и кроз њиве.
https://en.wikipedia.org/wiki/S-Bahn
Хибрид бре!
Процена:
Е 20 минута
М 12 минута
Ј 7-9 минута
К 20 минута
zexland":3dxc7zys je napisao(la):Kompletna postojeca mreza
Kako vam se cini?
Express":wcwvo0oi je napisao(la):^^^EMJK grupa linija ima 19-20 polazaka na sat. Kako mislis da resis preskakanje stanice Karadjordjev Park kada ima samo jedan kolosek po smeru?
Express":500l40lv je napisao(la):zexland":500l40lv je napisao(la):Kompletna postojeca mreza
Kako vam se cini?
Norexan":2yjl6usn je napisao(la):Express":2yjl6usn je napisao(la):^^^EMJK grupa linija ima 19-20 polazaka na sat. Kako mislis da resis preskakanje stanice Karadjordjev Park kada ima samo jedan kolosek po smeru?
Ј и М иду од Прокопа другом трасом. Причао сам већ да је Ј 99% независна линија и да са железницом нема ич везе ,а исто важи и за М и К. Чак ни на Вуку Ј и М не стаје на истом месту као Е.
Сива је класичан систем. Једино што да би била у потпуности фукционална морала би да се обнови пруга тамо где треба , као и да се прошири колосек на појединим местима.
Дакле , једино место где се линије укштају и иду све заједно биле би велике станице Прокоп и Радничка.
Express":2c2ijk2a je napisao(la):Ja sam isto razmisljao o tome da osa Istok-Zapad bude metro a Sever-Jug neki kraci regionalni metro kao RER A pravac St. Germain en Laye - Boissy St. Leger s tim sto bi se i ta kraca trasa granala. Razlika je u tome sto bi ja tu trasu provukao preko Savskog Amfiteatra kroz tunel kao sto je Zexland nacrtao.
Norexan":229o2q5r je napisao(la):Ko то прича o гранама? Погледајте како изгледа Т-бана у Стокхолму. Један од најлепших метроа.
Norexan":2jdnd2sf je napisao(la):Па није ни мој "супервоз" баш независан. Зар не видиш да дели пругу Прокоп-Панчево и тиме обичан воз може ладно да уђе унутра ,али само са те стране. Дакле , ја сам само изградњом потеза Прокоп-Орловача спојио Север и Југ без икаквих тунела и слично.
Супервоз је хибрид метроа и воза , нешто као што је и ЛРТ хибрид трамваја и метроа или BRT хибрид аутобуса и метроа. Све су то рапидни системи.
RioBL":1c69t102 je napisao(la):Jeste, ali zato imaju u sjecistu tih metro linija tunel sa 4 kolosjeka. Zato mogu toliko da se razgranaju. Na dva kolosjeka to ne bi radilo.
Kad bi Beograd imao most preko Save sa 4 kolosjeka, ili tunel ispod, stvar bi bila mnogo drugacija. Mogao bi se primjeniti ovaj Stockholmski model.
P.S.
kad bi Zaricev most umjesto 4 nove automobilske trake, dobio jos dva kolosjeka i tunel ispod Francuske postao metro tunel stvar bi bila sasvim drugacija. Ali ne. O metrou samo ozbiljno razmatramo na beobuild forumu.
RioBL":3e38hn8x je napisao(la):P.S.
da li RER dijeli negdje sine ili je potpuno nezavisan sistem?
JohnnyLee":ao3cut41 je napisao(la):апсолитно је непотребно да Прокоп-Орловача (Е и Ј) буде тај супервоз, боље је да буде класичан метро (ионако би на крају изашла иста цена), и да продужиш до Теразија (линија Б). линија С може да скрене ка П. мосту и даље ка Борчи, а Т ка Панчеву (уместо Е и Ј). једино што треба исфорсирати од супервоза у твом плану је М ка Гроцкој (са Прокопа, евентуално НБГ, зависи од такта) и К ка Обреновцу и М ка Сремчици (од Радничке, одатле би после имао метро Б)