Šta je novo?

Metro

Bravo za trud, odlične grafike. Još kad bi nabrzaka ubacio ovo na neku mapu... :)

Mnogo različitih vrsta železnice znači mnogo različitih širina koloseka, garniture s jedne linije ne mogu na drugu, što je ograničenje u organizaciji prevoza. Kod ovako velikih radova, sve je u šablonizaciji - što duže teraš jedan poprečni profil, to će radovi biti jeftiniji. Bez mašinovođe kod nas ne ide, automatika košta, a koristi se samo kad je jeftinije nego da plaćaš vozača. I možda je malo preterano da imamo 14 linija železničkog prevoza.

MA-PA, MA-PA \o/ \o/
 
TranspoWarrior":2jy03q4j je napisao(la):
Bravo za trud, odlične grafike. Još kad bi nabrzaka ubacio ovo na neku mapu... :)

Mnogo različitih vrsta železnice znači mnogo različitih širina koloseka, garniture s jedne linije ne mogu na drugu, što je ograničenje u organizaciji prevoza. Kod ovako velikih radova, sve je u šablonizaciji - što duže teraš jedan poprečni profil, to će radovi biti jeftiniji. Bez mašinovođe kod nas ne ide, automatika košta, a koristi se samo kad je jeftinije nego da plaćaš vozača. I možda je malo preterano da imamo 14 linija železničkog prevoza.

MA-PA, MA-PA \o/ \o/

Заправо то је добра ствар јер иде систем једна боја=ЈЕДАН ДЕПО (мада зелена и љубичаста користе иста возила ,а и не само то и наш Шпанац мож унутра да ускочи како се не би ломотао по уличицама...). Другим речима , БГ МЕТРО је само бренд , ништа више , ништа мање који обухвата више начина превоза. Наранџаста би се изграђивала последња , тако да шта како , куде и где то би могло да се реши за неких 50 година горе 0-30 година зато сам и рекао да би могла аутоматика ,ваљда за 50 година цирка 21. век коначно стигне и до нас. Он обухвата београдски метро од једне линије , LRT/tram од три линије , као и мрежу плаве и сиве приградске железнице да се тако изразим. Предност плаве линије је та што је све на истом колосеку или другим речима ти када сиђеш у Радничкој на истом месту чекаш и Е , и Ј , и К , и М линију , друга је предност је у томе што када би се градила плава линија и касније кренула да се грана ти не мораш да градиш овако као што је нацртано ,већ рецимо лупам спојиш Обреновац и Борчу пошто је то све иста траса. Једноставно изградиш костур и на тај костур касније проширујеш онолико колико треба и шта треба у том тренутку. Када се гради метро , треба гледати на дугорочну прогнозу и самим тим да се када се то захтева омогући градња неког правца ,а не да се гледа као да ће бити изграђен за једно 10 година цела шема. Па нисмо ми Кинези! :D

Дакле то је исто што и у Лондону нпр. Underground , Overground , LRT , Southern итд. (колико већ има гамади Вилотића...) са мрежом који чак и мој мозак још тренутно не може да свари. Е то је претеано... :mrgreen:


spatiotecte":2jy03q4j je napisao(la):
Fali plan grada da bi ti linije bile preglednije.
Inace dobrodosao na forum

Постоји старија мапа ,али нисам желео да је овде поставим зато што није у складу са овим планом. У плану је изградња нове. :D

Захваљујем се свима на добродошлици. :sesir:
 
добро ти нама дошао на форум. прво, то је 505-ти план метроа за ових 475 страна. друго, иде кроз Јерковић, тако да + (и за труд и идеју). треће, све је то лепо замишљено, али без мапе нема никаквог смисла. четврто, лого је ок, само да буде ћириличан. пето, сада замерке:
- сиво и плаво - у суштини, то ти је иста ствар. контам, да ако си узео за пример Лондон, Overground и Southern, итд. су у суштини иста ствар, једино је што Overground опслужује искључиво градску зону (пандан БГВ), а Southern и остале компаније и остатак државе (пандан ЖС). тако да, нема потребе то раздвајати и правити другачије једно од другог. један систем и терај. Х продужи до Прокопа. са Прокопа не може у Топчидер (линија Р). ако је то оно што мислим, онда је у питању станица Кошутњак. и не знам како си замислио у плавом систему део Радничка-Прокоп
- наранџасто - предугачко са премало станица. не знам куда си замислио ово да тераш, али ти овде фале Жарково, Церак, Петлово брдо, Бањица. друго, спојиш је са А и имаш полукружну линију око целог града. што? зар није онда боље да је од Трошарине спичиш испод Булевара Ослобођења барем до Славије? и ако си већ замислио да буде аутоматска линија, онда стави и остале метро линије да буду аутоматске.
- црвена - Нови град и тачка. нема даље, Алтина има БГВ. и ту ти фали неколико станица на Новом Београду.
- љубичаста - много кружи. Медак-Миријево-Карабурма-Дорћол, превише. шта више, Медак и ММЛ су чист вишак. Медак има метро и 20 за Миријево, до ММЛ-а може да се продужи 7, а и то је село, тако да и не мора. боља организација бусева је довољна. и на овој линији ти фали доста станица (између Омладинског стадиона и Дорћола барем 2, Милутина Миланковића и Павиљона барем 1, од Новоградске до Бачке можеш још 1 станицу да ставиш). и што да буде ЛРТ? стави и то да буде класична метро линија
- зелено - број 8 предугачко, изађе око 25, 26 км, што је за трамвај много, нарочито ако се дели саобраћај. ово је довољно да иде до Прокопа, или можда од Радничке да скренеш ка Савамали, па директ са аеродрома у центар града. линија 4 је ок, али Адмирала Гепрата немаш у уцртаном правцу, већ је то станица Господарска механа (што се тиче аеродрома, ја сам лично за класичан воз).

и БАС промени у ЖСНБГ, може некоме да изазове забуну
 
JohnnyLee":38m1x5xw je napisao(la):
добро ти нама дошао на форум. прво, то је 505-ти план метроа за ових 475 страна. друго, иде кроз Јерковић, тако да + (и за труд и идеју). треће, све је то лепо замишљено, али без мапе нема никаквог смисла. четврто, лого је ок, само да буде ћириличан. пето, сада замерке:
- сиво и плаво - у суштини, то ти је иста ствар. контам, да ако си узео за пример Лондон, Overground и Southern, итд. су у суштини иста ствар, једино је што Overground опслужује искључиво градску зону (пандан БГВ), а Southern и остале компаније и остатак државе (пандан ЖС). тако да, нема потребе то раздвајати и правити другачије једно од другог. један систем и терај. Х продужи до Прокопа. са Прокопа не може у Топчидер (линија Р). ако је то оно што мислим, онда је у питању станица Кошутњак. и не знам како си замислио у плавом систему део Радничка-Прокоп
- наранџасто - предугачко са премало станица. не знам куда си замислио ово да тераш, али ти овде фале Жарково, Церак, Петлово брдо, Бањица. друго, спојиш је са А и имаш полукружну линију око целог града. што? зар није онда боље да је од Трошарине спичиш испод Булевара Ослобођења барем до Славије? и ако си већ замислио да буде аутоматска линија, онда стави и остале метро линије да буду аутоматске.
- црвена - Нови град и тачка. нема даље, Алтина има БГВ. и ту ти фали неколико станица на Новом Београду.
- љубичаста - много кружи. Медак-Миријево-Карабурма-Дорћол, превише. шта више, Медак и ММЛ су чист вишак. Медак има метро и 20 за Миријево, до ММЛ-а може да се продужи 7, а и то је село, тако да и не мора. боља организација бусева је довољна. и на овој линији ти фали доста станица (између Омладинског стадиона и Дорћола барем 2, Милутина Миланковића и Павиљона барем 1, од Новоградске до Бачке можеш још 1 станицу да ставиш). и што да буде ЛРТ? стави и то да буде класична метро линија
- зелено - број 8 предугачко, изађе око 25, 26 км, што је за трамвај много, нарочито ако се дели саобраћај. ово је довољно да иде до Прокопа, или можда од Радничке да скренеш ка Савамали, па директ са аеродрома у центар града. линија 4 је ок, али Адмирала Гепрата немаш у уцртаном правцу, већ је то станица Господарска механа (што се тиче аеродрома, ја сам лично за класичан воз).

и БАС промени у ЖСНБГ, може некоме да изазове забуну

Хвала на добродошлици. Лого није ћирилични из више разлога. :)


-Сива и Плава су другачије обојене јер Плава линија није само железница ,већ са железницом дели само један део док је остали део назависни рапидни систем , док је сива заправо права градска железница. Overground i Southern нису , нити ће бити иста ствар. Overground опслужује приград или удаљене делове Лондона ,а Southern иде по селима , варошима , градовима....и то је уствари воз , док је Overground нешто сасвим друго. :)
-Јесте Коштутњак. Има грешака на мапама. :kk: Можда подземно? :mrgreen:
-Не фали ту ништа. До набројаних насеља (Жарково ,Церак...) иде плава линија Ј , односно Е у основној фази и то би се прво градило , а за Бањицу имаш трамвај па на црвену... :)
-Али ,али , али... Алтина је насеље од перпективе... :mrgreen: Шалим се ја мало , може и до Новог града и да се дода још пар станица. :kk:
-Љубичаста. Ништа ту није вишак и ништа ту не кружи , већ само омогућава круг тј. да се из једне тачке стигне што брже до друге тачке ако боље осмтриш видећеш да постоји ободни круг којом се спајају ободни делови града. Медак има црвену , ММЛ има плаву ,а ово је само повезивање и уктшање са другим правцима. Зато што у Земуну постоји витлање и зато што је љубичаста допуна висико-фрекфентне црвене линије и зато што је ЛРТ sexy. :kk:
-И још једна грешка. Има грешака у плановима. Знам. :| Линија 8 ишла би углавном подземно ,а онда би на НБГ ишла заједно са трамвајима тачније прешла би нови мост са трамвајем 12 (према трећем плану са сајта ДЈП) ,а онда би ишла кроз Блокове. Не мислим да је та траса велика ,јер у Манчестеров Метролинк који је хибрид ЛРТ-а и трамваја као између осталог и моја зелена линија иде са крај на крај... Да не спомињем ЛРТ у L.A. ово је за њега локал линија , пуно потцењујете LRT и његову моћ... :kafa:
-Наранџаста је више као локални превоз тј. саобраћа тамо-вамо... :D

Прва ствар што мора свима да буде јасно је да метро није трамвај па да стаје поред сваке бандере и да је кључ код метроа су преседања и промаја ,а сви знамо да је то смртносније и од нуклеарне бомбе... :laugh: :violina: :grand:


Тако је станица БАС је данашња станица жел. станица НБГ. :sesir:
 
Ево старе мапе tj. верзије без patch-a ,али у суштини то је то... :D



:gobb:
 
Norexan имаш од мене све похвале за труд. :sesir:

Лого је сасвим прихватљив. Требало би мало експериментисати са типовима слова, могуће да би лепше изгледало са мало ширим словима. Слово М битребало да буде мало веће и такође мало ближе квадрату како би могло да стоји и самостално. Мислим да је оно "BG" непотребно.

Оно шта појефтињује ствари је стандардизација и унификација. Мислим да свака линија, друго предузеће, иде у превцу компликације. Осим што имамо различите ширине колосека већ би било и различитих напајања и онда би, какав смо народ, свако вукао на своју страну, а то се неби добро завршило. Ужасно ми је жао што смо уништили колосек за Обреновац. Да је та пруга елетрифицирана данас би највероватније имали зачетак градске железнице и метроа. "Štadler" иначе прaви врло интересантна возила за узани колосек, између трамваја и ЕМГ-а (Електро Моторна Гарнитура "EMU" ). За надземни и површински део је скоро свеједно коме се царству определити, али за подземни, би требало пажљиво одредити габарит и спрам њега набавити ТБМ. У сваком случају сам мишљења да би за приградска (сателитска) насеља требало форсирати варијанту трмваја као ови: http://www.stadlerrail.com/en/reference ... angenthal/
http://www.stadlerrail.com/en/references/g/
У граду, апсолутно укопани независни систем. Ако се то може остварити са истим возилима као у приградском систему био би пун погодак, али би због система напајања (висећи), пречник рупе требао бити знатно већи него код напајања са трећом шином.

Аеродрому фали само пар километара пруге и има везу са НБГ, Прокопом, Аутокомандом (Франш), Вуком и на крају, ускоро и са Панчевом. На ту страну не би требало трошити паре на нешто ново.
 
Norexan, najmanje stanica imaš u centru grada, tamo gde treba da ih bude najviše. Čak si i Slaviju izostavio. To ne bi valjalo.
 
Пантограф":tm24blpx je napisao(la):
Norexan, najmanje stanica imaš u centru grada, tamo gde treba da ih bude najviše. Čak si i Slaviju izostavio. To ne bi valjalo.

Центар? То пешке пређеш. :laugh: :mrgreen:
:gobb:

Центар ће имати трамваје... :)

Čika Brana":tm24blpx je napisao(la):
Norexan имаш од мене све похвале за труд. :sesir:

Лого је сасвим прихватљив. Требало би мало експериментисати са типовима слова, могуће да би лепше изгледало са мало ширим словима. Слово М битребало да буде мало веће и такође мало ближе квадрату како би могло да стоји и самостално. Мислим да је оно "BG" непотребно.

Оно шта појефтињује ствари је стандардизација и унификација. Мислим да свака линија, друго предузеће, иде у превцу компликације. Осим што имамо различите ширине колосека већ би било и различитих напајања и онда би, какав смо народ, свако вукао на своју страну, а то се неби добро завршило. Ужасно ми је жао што смо уништили колосек за Обреновац. Да је та пруга елетрифицирана данас би највероватније имали зачетак градске железнице и метроа. "Štadler" иначе прaви врло интересантна возила за узани колосек, између трамваја и ЕМГ-а (Електро Моторна Гарнитура "EMU" ). За надземни и површински део је скоро свеједно коме се царству определити, али за подземни, би требало пажљиво одредити габарит и спрам њега набавити ТБМ. У сваком случају сам мишљења да би за приградска (сателитска) насеља требало форсирати варијанту трмваја као ови: http://www.stadlerrail.com/en/reference ... angenthal/
http://www.stadlerrail.com/en/references/g/
У граду, апсолутно укопани независни систем. Ако се то може остварити са истим возилима као у приградском систему био би пун погодак, али би због система напајања (висећи), пречник рупе требао бити знатно већи него код напајања са трећом шином.

Аеродрому фали само пар километара пруге и има везу са НБГ, Прокопом, Аутокомандом (Франш), Вуком и на крају, ускоро и са Панчевом. На ту страну не би требало трошити паре на нешто ново.

Ако је свака линија независна једна од друге онда је ваљда свеједно који ће да има напон ,јер то би било исто као кад би трамваје кривио за БГ Воз? Можда грешим. Нисам експерт у том пољу , већ сам наивни сањар. :?

Знам за се возом може веома лако да се повеже Аеородром. Онда , можда је боље линију 8 продужити за Сурчин ,а онда извојити један крак сиве линије која ће ићи према Аеродрому? :?

Узгред , много ми се свиђају ове Штадлерове гарнитуре. :D
 
Norexan":wo7sbjxi je napisao(la):
Пантограф":wo7sbjxi je napisao(la):
Norexan, najmanje stanica imaš u centru grada, tamo gde treba da ih bude najviše. Čak si i Slaviju izostavio. To ne bi valjalo.

Центар? То пешке пређеш. :laugh: :mrgreen:
:gobb:

Центар ће имати трамваје... :)


То није добро, нико тако не пројектује метро - најмање станица тамо где су најатрактивнији садржаји - и то са разлогом.
Већина путника за одредиште ће имати центар града. И, ако је цео центар покривен једном једином станицом, онда ће ти огромна већина путника у старту или бар једном преседати (дуга пешачења су потпуно неприхватљива за више категорија становништва). Већина путника би, заправо, морала бар два пута да преседа да би дошла до неке тачке у центру, што би био поприличан корак уназад чак и у односу на квалитет постојеће мреже ЈГП.
Такође, број путника који би изашао из станице на Теразијама не би могао да уђе у надземно превозно средство ка Славији.

Веруј ми да би са оваквом мрежом људи пожелели да се поново возе аутобусом. Промени то.
 
Конкретно који део града недостаје? Славија је оваква каква је данас због тога што се све тамо укршта , када би постојао други систем и сам садашњи систем би се заокренуо за 180 степени тако да не може да се посматра садашње стање са будућим стањем. Ја колико знам људи иду негде најчешће путем посла , школовања...,а не због неке тобож атрактивности. :grand:

Тако су ми исто смешно они пројекти који у себи имају Сајам... Сајам је место од атракције због тога што од њега бројних аутобуси иду за јужне делове града ,а не због нечега другог...

Веруј ми да би са оваквом мрежом људи пожелели да се поново возе аутобусом.

И са било којом другом , веруј ми! Вожња метром захтева минално два преседања ,а пресадати је мучно , тромо ... зато и имао накараде од линија типа 95 и будуће 35 , 84... :blah:
 
U medjuvremenu u komsiluku...

http://infrastructure.bg/news/2015/08/21/2595153_i_metropoliten_izbra_simens_za_vlakovete_po_treti/

Обединение "Симетро София", съставено от "Сименс България", "Сименс Австрия", "Неваг", Полша, и с подизпълнители "Сименс Германия", "Старт инженеринг", "Балкантел" ООД, даде по-ниската цена 418 304 632,56 лв. без ДДС, от техническата оферта събира 48.79 точки

Дължината на влака следва да е 60м±2м

http://www.railjournal.com/index.ph...o-supply-sofia-line-3-trains.html?channel=525

A consortium of Siemens and Newag has submitted the lowest-price bid for a contract to supply 20 three-car trains together with automation for the initial phase of Sofia metro Line 3, which is due to open in 2019.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k6XZk7giz6U[/youtube]

Beograd bruka.
 
Norexan":3caknmq1 je napisao(la):
Конкретно који део града недостаје? Славија је оваква каква је данас због тога што се све тамо укршта , када би постојао други систем и сам садашњи систем би се заокренуо за 180 степени тако да не може да се посматра садашње стање са будућим стањем. Ја колико знам људи иду негде најчешће путем посла , школовања...,а не због неке тобож атрактивности. :grand:

Тако су ми исто смешно они пројекти који у себи имају Сајам... Сајам је место од атракције због тога што од њега бројних аутобуси иду за јужне делове града ,а не због нечега другог...

Веруј ми да би са оваквом мрежом људи пожелели да се поново возе аутобусом.

И са било којом другом , веруј ми! Вожња метром захтева минално два преседања ,а пресадати је мучно , тромо ... зато и имао накараде од линија типа 95 и будуће 35 , 84... :blah:


Види, стари добри план метроа већ у првој фази је у центру града предвиђао станице Теразијска тераса, Скупштина, Ташмајдан, Калемегдан, Трг републике, Славија. Постоји разлог за такво пројектовање - да би центар Београда био атрактиван, треба да буде покривен метро станицама, тј. да се од њих до одредишта пешачи највише до 500 метара. Ту су коришћени критеријуми, рецимо, из градње бечког метроа, а то је један од најбољих система. И данашњи пројектанти (па чак и француски "Ежис") држе се сличног принципа пројектовања, додуше са другачијим (по мени - лошијим) распоредом станица.
 
Теразије имам , Калиш (има две , чак шта више линија 4 обилази цео Калемегдан , па је зато увек тепам туристичка) , Таш (има) , Дорћол (има) , Трг и Скупштина су преблизу. За нешто постоје и ноге јел' те ,а не да таман што крене он мукица мора да кочи... :(
 
Лепа идеја, мада није ми јасно, да ли би линије Железник-Калуђерица и Орловача-Борча користиле од Прокопа до Вука постојећу железничку инфраструктуру. Сива линија (Батајница-Ресник) ми изгледа као да користи у потпуности железничку инфраструктуру.

У твом плану ми се не свиђа део црвене и љубичасте трасе, Ушће-Теразије. Мислим да од булевара Зорана Ђинђића до Ушћа па онда до моста (јежим се од сваке помисли ширења Бранковог моста за метро) било исувише кривудања.

Ја бих црвену линију наставио право низ булевар Зорана Ђинђића, са станицом код Караун плазе (Сава центар - веза са једним од аутобуско-трамвајских и градско-међуградских чворишта града), па онда кроз насеље Старо сајмиште, па преко метро-друмског моста у сред Савског амфитеатра (станица Савамала код главне железничке станице), и онда да улази у Теразијски гребен.

Е сад мало маштања, јуче баш гледам из Земуна са кеја право на Панчевац, и размишљам како би нека линија на стубовима по Дунаву (или у тунелу испод њега) лагано спојила Дорћол и Земун. Мада је то опет 5 километара, био би то веома скуп подухват.
 
Norexan":17salmmw je napisao(la):
Теразије имам , Калиш (има две , чак шта више линија 4 обилази цео Калемегдан , па је зато увек тепам туристичка) , Таш (има) , Дорћол (има) , Трг и Скупштина су преблизу. За нешто постоје и ноге јел' те ,а не да таман што крене он мукица мора да кочи... :(


Мораш мало мање да се ослањаш на ноге у твом плану. Ја сам иначе екстремни присталица пешачења, свакодневно пређем бар пет километара, али не и кад је киша, или снег :) А нека старија госпођа то не може ни по лепом. Велики размак између станица = веће коришћење аутомобила (= Москва, = неки градови у САД). То покушавамо да избегнемо.
 
Дошљак":3e02yujp je napisao(la):
Лепа идеја, мада није ми јасно, да ли би линије Железник-Калуђерица и Орловача-Борча користиле од Прокопа до Вука постојећу железничку инфраструктуру. Сива линија (Батајница-Ресник) ми изгледа као да користи у потпуности железничку инфраструктуру.

У твом плану ми се не свиђа део црвене и љубичасте трасе, Ушће-Теразије. Мислим да од булевара Зорана Ђинђића до Ушћа па онда до моста (јежим се од сваке помисли ширења Бранковог моста за метро) било исувише кривудања.

Ја бих црвену линију наставио право низ булевар Зорана Ђинђића, са станицом код Караун плазе (Сава центар - веза са једним од аутобуско-трамвајских и градско-међуградских чворишта града), па онда кроз насеље Старо сајмиште, па преко метро-друмског моста у сред Савског амфитеатра (станица Савамала код главне железничке станице), и онда да улази у Теразијски гребен.

Е сад мало маштања, јуче баш гледам из Земуна са кеја право на Панчевац, и размишљам како би нека линија на стубовима по Дунаву (или у тунелу испод њега) лагано спојила Дорћол и Земун. Мада је то опет 5 километара, био би то веома скуп подухват.


У основној фази када би постојала само линија Е од Орловаче до Панчева користила би постојаћу железничку инфраструктуру од Прокопа ,али би се касније направила друга траса за линије Ј и М и тим чином би се сваки контакт са железницом прекинуо. Зашто? Зато што би плава линија имала велику фрекфенцију између полазака , а нарочито линија Ј. Ова мапа горе је из старог плава , погледај мој нови план са претходне странице.. :wink:

Тако је. Сива линија у потпуности користи железничку инфраструктуру. Нема ни говора о мостовима. Све иде подземно. :)

Љубачаста , односно ЛРТ линија 1 стаје код Сава Центра и тачно тако иде. :)

Пантограф":3e02yujp je napisao(la):
Мораш мало мање да се ослањаш на ноге у твом плану. Ја сам иначе екстремни присталица пешачења, свакодневно пређем бар пет километара, али не и кад је киша, или снег :) А нека старија госпођа то не може ни по лепом. Велики размак између станица = веће коришћење аутомобила (= Москва, = неки градови у САД). То покушавамо да избегнемо.

Па ништа да уведемо онда ми неку линију која ће стајати поред сваке бандере. Црвена линија била би изузетно оптрећена линија зато што је планирани да буде линија-носач ,а то може свако да види , дакле говоримо о грдосији од најмање 7 спојених композиција и ти то чудо желиш да стаје као да иде трамвај? Па то чим изађе из станице са Таша и крене да убрзава он јадан мора да кочи како би закочио на Теразијама... Не гине нама 100% ЛРТ ... Свака нада о тешком метроу је угашаена , па макар и једна линија као што је била према мом плану. Дакле ЛРТ и воз само то да се тера... :D

:violina:

Увек ћу рећи ако ти се иде локално користи трамваје , изађеш лепо код Вука сачекаш трамвај и дошао си на коначно одредиште. Чак шта више , многе трамвајске линије биле би скраћене и оформиле би се неке нове управо из разлога што би са метроом изгубеле сваки смисао да буду на данашњим трасама. Трамвај и аутобуси требају да буду допуна метроу и да се служе за локални превоз ,а не да се од метроа очекује да буде трамвај... :violina:
 
Извињавам се, видео сам мапу на овој страници. Сад сам погледао претходну. Похвала за потпуно подземну трасу.
 
Нови update.

Решење за центар

jP87Ryy.jpg


Напомена: Мапа није 100% прецизна.

Новости:
- Исправљена грешка за линије 1 и 4 , јер се више не укрштају на Дорћолу , већ линија број 4 иде лакшом надземном рутом до Луке где спаја са линијом 1 и самим тим њена изградња постаје још више олакшана.

-Уведена је нова станица за линију 4 на Дорћолу "Дунавска"

-У план додата успињача или ексалатор на мапи између Савамале и Теразија. Мора мало да иде пешке до ње ,али није страшно. :)

-Линија А не стаје нигде од Ушћа до Меркатора зато што кроз Булевар Зорана Ђинћића ићи ће трамваји. У питању је велика улица и стварно било би јако лоша замисао када би поред трамваја ишао и метро. Дакле , за локални превоз Метро до Ушћа и онда од Ушћа аутобуси , трамваји и слично. :sesir:
 
Ne čini li ti se da je malo tijesno u Zemunu za LRT?
 
Norexan":13jcyx6z je napisao(la):
Ево старе мапе tj. верзије без patch-a ,али у суштини то је то... :D



:gobb:

Otkud odjednom Kej Oslobođenja na zelenoj liniji?

Norexan":13jcyx6z je napisao(la):
Ево га и Земун. :sesir:

feFqNnh.png

Gardoš nije baš dobra opcija , zato što tamo postoji problem sa zemljištem (ne mislim na vlasničku strukturu , već na to što groblje koje se tamo nalazi , samo od sebe propada) , tako da bi se dodatnim potkopavanjem samo još više poremetila struktura.
 
Zemunu je potrebno da metro prođe kroz njega, a ne da dođe do njega (Tvorničke). Moja (pusta) želja je da prođe kroz centar i onda do ž. stanice Zemun. A sa Altine i Galenike, bukvalno linije mogu da voze samo do najbližih metro stanica, bilo bi ekološki pretvoriti ih trolejbuske . Čak se i donekle uklapa u tvoju mapu. Samo što bi od Galenike bolje bilo kroz Banatsku da se ide.

fefqnnh.png
 
Norexan":h8jff6qb je napisao(la):
Ево га и Земун. :sesir:

feFqNnh.png

нема потребе за станицом Гардош, павиш непотребно обилажење. можда би могао и да размишљаш у правцу да црвену линију од Сутјеске скренеш ка ЖС Земун, јер је она јако лоше повезана са остатком Земуна. или можда овако:
црвена: Новоградска-Сутјеска-ЖС Земун-Добановачки пут-Нова Галеника
љубичаста: Новиградска-Стадион-Бачка-Нови Град-Добановачки пут-Алтина
 
JohnnyLee":m90ejfto je napisao(la):
нема потребе за станицом Гардош, павиш непотребно обилажење. можда би могао и да размишљаш у правцу да црвену линију од Сутјеске скренеш ка ЖС Земун, јер је она јако лоше повезана са остатком Земуна. или можда овако:
црвена: Новоградска-Сутјеска-ЖС Земун-Добановачки пут-Нова Галеника
љубичаста: Новиградска-Стадион-Бачка-Нови Град-Добановачки пут-Алтина

A , шта би са турисичком атракцијом? :mrgreen: :gobb:

Нисам хтео да црвена кружи превише с обзиром да је у питању прави метро ,већ да буде равна онолико колико може да буде. :)

Kokos":m90ejfto je napisao(la):
Zemunu je potrebno da metro prođe kroz njega, a ne da dođe do njega (Tvorničke). Moja (pusta) želja je da prođe kroz centar i onda do ž. stanice Zemun. A sa Altine i Galenike, bukvalno linije mogu da voze samo do najbližih metro stanica, bilo bi ekološki pretvoriti ih trolejbuske . Čak se i donekle uklapa u tvoju mapu. Samo što bi od Galenike bolje bilo kroz Banatsku da se ide.

Слажем се. :)

Хеј! Сад сте ми обојица дали феноменалну идеју! :grand: :D

Нека љубичаста линија добије још једну грану. Односно , нека иде овако
нпр. нова линија нпр. 14 нека иде трасом Нова Галеника-Гардош-Новоградска-Жел. станица Земун ,а 1 нека иде од Гардоши. :D То би управо значило да би се прво градила линија 14 па тек онда потпуна линија 1. :)

Такође постоји опција да линија 14 спичи у будућности преко новог моста до Трећег Београда. :D

:vops:
 
Vrh