Šta je novo?

Metro

Siniša":2jud8ruk je napisao(la):
Malo smo krenuli u OT pa cu i ja
@creme-nadlle
Ovo sto si napisao za proizvodnju tramvaja sve stoji, apsolutno si u pravu. Mi mozemo da napravimo tramvaj i bilo koje drugo sinsko vozilo. Ali, tu ima jedan veliki problem, to nekome ne odgovara. A kome to ne odgovara-zna se, autobuskom lobiju. To nisu samo autoprevoznici, oni su najmanji probelm. To je jedna veca masinerija poput proizvodjaca autobusa i pratece opreme, kao i oni koji proizvode/dobavljaju gorivo. U Srbiji postoji pet proizvodjaca autobusa: cetiri karoseriste (Ikarbus, Neobus, Nibus i sad najnoviji BIK) i jedan, pa hajde da kazem, koji proizvodi kompletno autobus (FAP). Ti karoseristi proizvode samo karoseriju, sasiju i motor uvoze. I ne pada im na pamet da menjaju tehnologiju, odnosno da pocnu proizvoditi sinska vozila-imaju sigurnog kupca. I zasto su bas ti karoseristi locirani u najvecim gradovima Srbije (Ikarbus-Beograd, Neobus-Novi Sad, Nibus-Nis i sada BIK u Kragujevcu)? Beograd vapi za boljim sinskim saobracajem, a to je metro, a Novi Sad, Nis i Kragujevac, kao i Subotica, Sombor vape za tramvajem (moze i tram-train). Suboticki tramvaj je unistio autobuski lobi spajajuci se sa jednim autobuskim preduzecem u jedinstveno koji je kasnije nakon 10 godina potpuno ugasilo tramvajski saobracaj. Da ne pricam kako je Subotica krajem 50ih uz najvece strucnjake iz Zagreba napravila plan za sedam pravaca tramvajskih, potpuno istiskivanje buseva iz grada, samo na prigradskim linijama. Taj plan je zavrsio zakljucan u necijoj fioci. Sve te inicijatore ukidanja tramvaja iz Nisa, Novog Sada i Subotice trebalo je obesiti za muda da istrunu.
Zavrsio sam s OT.
:kk:
apsolutno se slazem. I to ne samo u NS, NI, KG i SU....vec i u Beogradu, metro + tramvaji a autobuse sve proterati, makar iz najuzeg centra za pocetak. U Becu gotovo i da nema autobusa (u centru nigde), ali zato postoji neverovatno razgranata mreza tramvaja (svaki deo grada), regionalnih vozova i metroa (sve pod zemljom). Naravno, za to je potreban veliki novac, ali nista nije nedostizno...samo kad bi se imao jasan plan i cilj.
 
Тиха вода брег рони - Софија отворила још пет станица...браво комшије :kk:

Још две станице и готова цела прва линија! :vops:

Да им пошаљемо неког стручњака да им објасни како немају модерна схватања и како им то ништа не ваља? :p


вест http://www.novinite.com/view_news.php?id=103424
мало сличице http://www.novinite.com/view_photo_topic.php?photo_topic_id=100726
званично мрежно место метроа где се може видети како изгледа то докле се стигло http://www.metropolitan.bg/index_bg.html
 
Danas su u Sofiji puštene u rad nove stanice metro linije 1, tako da ona sada ima ukupno 13 stanica. Novih 3 se trenutno gradi, kao i 7 drugih na liniji 2.

96a2c783-e253-4239-a2a9-8a6d7d5d109e_B.jpg


823bcb10-340d-4702-8b74-26a74f571f6f_B.jpg


P1010003.jpg


P1010004.jpg


P1010005.jpg


P1010013.jpg


P1010016.jpg


P1010017.jpg


P1010020.jpg


P1010028.jpg


P1010045.jpg


P1010046.jpg


P1010035.jpg


:kk:
 
Bravo za Sofiju, a ovima iz gradske i republike vlasti mogu da porucim da su tuzni. i to mnogo! koji retardi bozee!
 
Zapravo oni trebaju da spoje deo od stanice Vasil Levski Stadium do Serdike u jednu celu liniju:
http://www.urbanrail.net/eu/sof/sofia.htm
U svakom slucaju, bravo komsije, zelim vam od srca dobru voznju u metrou :vops: Sve se moze kad se hoce.
Gospodo, gradski celnici iz Beograda, da li ste videli ovo? Sta kazete, a? Tajac.
Beograde, vreme je za gvozdenu metlu
117.gif
114.gif
 
Stvarno im svaka cast.. Ona stanica sa krugovima mi se mnogo svidja.. Ostale su mi bljakicaste - velike plocice mi lice na renovirane toalete.. Takodje, da li ste primetili da koriste ruske vagone? Negde sam naisao na grafik da su oni metro krenuli da grade jos 70ih - km po km..

I jedan detalj - mislim da je mnogo bolja varijanta da su ivice platformi cele u tackastim zutim plocicama, a ne ovako jedna crta.. Malkice mi previse klizavo izgleda samaivica.. I mozda su mogli na sam cosak da postave neku gumu ili tome slicno, jer mi se cini da je cosak previse ostar.. A opet, mozda serem previse..
 
Масу пројеката (нпр. коридор 10, обилазница око Београда) сецкају на делове и на тај начин се постиже да се ради део по део јер је јасно да нема пара за све од једном...само у вези метроа имају причу да неће да улазе у посао без завршене финансијске конструкције за комплетан посао...то се никада неће десити!!! Мислим да треба да поделе целу трасу и да почну да раде!!! И ,,једном", када се буде подигао кредит за цео посао неће моћи да раде све од једном него опет део по део...
 
A ko je to ikada odjednom izgradio metro? Svuda se napravi pocetni deo sa nekolika stanica pa se nastavlja po mogucnostima(finansijskim). A ovi nasi sto pricaju je glupost, kao i uvek. Naravno da ce, kada cela trasa bude gotova kostati ukupno nekoliko milijardi evra, ali zato se i gradi po etapama a ne odjednom. To im je samo izgovor, ko zna zasto neko ne da da se gradi metro... I VELIKO BRAVO komsijama! Svaka cast. Drago mi je barem zbog njih kada ne mogu da se radujem nasem metrou i napretku.
 
retardinjo, to ti je dobar argument - da se i drugi projekti rade etapno i da je idiotski sugerisati da za metro mora odmah da se ima para...
 
Kupio sam standar i pročitao, Jovin je modifikovao malo svoj plan i produžio linije.
Još kaže da je most preko Ade promašaji i da se u ovoj krizi 240 miliona eura baca u Savu i da je most koji bi kod Nemanjine ulice bio daleko bolje rešenje.
 
I Stokholm je isto kao i Sofija radio svoju prvu liniju u delovima koje je kasnije spojio u jednu liniju.
@Senke, jel mozes da skeniras intervju s Jovinom, please. Hvala.
 
Senke":39ozxmbb je napisao(la):
Kupio sam standar i pročitao, Jovin je modifikovao malo svoj plan i produžio linije.
Još kaže da je most preko Ade promašaji i da se u ovoj krizi 240 miliona eura baca u Savu i da je most koji bi kod Nemanjine ulice bio daleko bolje rešenje.
Otkud sad ova cifra :/
 
Мислим да је то цифра којом се противници моста фрљају и укључује изградњу моста и свих приступних саобраћајница, екпропријацију земљишта и трошкове финансирања (камату) и онда све то заједно мало надувано.

@Amabassador: Није ентеријер неки али најлакше је, када више немаш шта да дограђујеш, разбити плочице и премалати у некакву уметност. За почетак је важно да то вози, а комшије су урадиле најбоље што су умеле :)
 
Ambassador":1ds0gm0r je napisao(la):
Stvarno im svaka cast.. Ona stanica sa krugovima mi se mnogo svidja.. Ostale su mi bljakicaste - velike plocice mi lice na renovirane toalete.. Takodje, da li ste primetili da koriste ruske vagone? Negde sam naisao na grafik da su oni metro krenuli da grade jos 70ih - km po km..
U pitanju je stanica "Žolio Kjuri":

P1010021.jpg


P1010025.jpg


A evo i grafika:

P1010038.jpg
 
Senke":39vj6v53 je napisao(la):
Hvala na intervjuu, nego jel imas to mozda u vecoj rezoluciji? Kapiram da photobucket verovatno ogranicava, ali ovo se tesko cita, ne treba nam ceo intervju u visokoj rezoluciji, ali npr. da se isece ona mapa sa prve strane, entrfile sa druge gde se objasnjavaju faze metroa, i mapa pesacke zone sa trece strane?
 
I da, opet pričaju da je most žirafa... Oće li im iko objasniti da je jedina životinja koju imamo preko Save gazela?

edit: Hvala za stanicu, stvarno je dobra.. I naravno da mogu da se pločice razbiju i postave manje.. Nego je to bio komentar just like that..
 
И од мене похвале за скенирање!!!

Слажем се 100% са овиме што је господин Јовин рекао! :kk:
Стравично звуче подаци шта би могло уместо УМП-а или Моста преко Саве на најширем месту од изворишта до ушћа!!!:bash:
 
ретардињо":1c5jltwi je napisao(la):
Слажем се 100% са овиме што је господин Јовин рекао! :kk:
Ja se jedino ne slazem sa tim da radove na mostu preko Ade sada treba obustaviti, kada su poceli. Poslednje sto nam treba je jos jedan zapocet a nedovrsen projekat. Sada kada je vec poceo, i kada su obezbedjena sredstva, nek se gradi.

I da, hvala za skenove, odlicno!
 
Most preko Ade je skup, ali potreban, a što se tiče širine toka Save na tom mestu - ako je jedina druga mogućnost bila da se Ada preseče na pola, onda je zaista bolje ovako, pa šta košta da košta.

Nadam se samo da će i teški metro moći da se provuče preko njega.
 
Senke, mnogo ti hvala na skenovima :kk:
Ovo je dobra ideja da se M2 i M4 produze na levu obalu Dunava. Bilo bi dobro kad bi M4 dalje isao preko buduceg mosta Borca-Zemun.
 
Vrh