Nema mnogo veze sa nasim metroom u najavi ali rekoh da podelim sa vama ovu reportazu o moskovskom metrou:
http://www.theguardian.com/cities/galle ... n-pictures
http://www.theguardian.com/cities/galle ... n-pictures
Баш због наводног београда за тај мост поново има наде, тј бар би требало да има.ems":38no167e je napisao(la):Такође, од изградње метро-друмског моста у зони амфитеатра, у продужетку Немањине улице (Јовин-Малетин пројекат), очигледно, због ''БГ на води'' неће бити ништа.
Рачуница ти је погрешна. Блиски Исток и јавни превоз су два удаљена појма са изузетком Дубаиа. Но и тај систем су њима градили и осмислили странци и исти је прескуп и за најбогатије европске земље.ems":38no167e je napisao(la):Рачунам да би исти или неки други инвеститор са Блиског истока био заинтересован да откупи наш удео
Исламисти су на београду на води већ остварили дисконт од 100% тако да би тешко прихватили на неком другом пројекту у Србији само 7-8%.ems":38no167e je napisao(la):(дисконт од 7-8% био би за њега сасвим одговарајућа зарада)
БГ дефинитивно нема знања ни искуства у изградњи и упрвљању и одржавању тако сложеним системом
Има и знања и искуства, макар у пројектовању и изградњи.ems":38no167e je napisao(la):(БГ дефинитивно нема знања ни искуства у изградњи и упрвљању и одржавању тако сложеним системом
ems":3q0d0kyk je napisao(la):У односу на последњу EGIS-ову студију мислим да је нереално повлачити трасу М1 линије на засебној конструкцији, паралелној са Бранковим мостом из виже разлога а навешћу само неколико:
1. Нисам сигуран да између постојећег моста и зграде, поред које та конструкција треба да се гради има довољно простора; ima
2. Ако и има, потпуно је неприхватљиво да људима који ту станују на пола метра од спаваће собе тутње композиције метро гарнитура, на сваких 2 минута; slazem se da je to lose
3. Такво решење би било визуелно катастрофално, moguce
4. Део трасе у наставку на Новобеобрадској страни не би био саобраћајно независан од осталог сабраћаја, тачније, укрштао би се у истом нивоу и сами тим био неефикасан; EGIS-ova studija je ponudila rjesenje da taj dio bude nezavisan
5. Део трасе у наставку, на Старобеоградкој страни нас води преко архитектонских наслага из времена Сингидунума, које би биле годинама раскопане (добрим делом и трајно уништене) а код зграде САНУ формира ''лакат кривину'', за коју није сигурно да ли је могу савладати метро композиције. mislim da to nije veliki problem
ems":3q0d0kyk je napisao(la):Независни, шински систем у БГ, поред БГ воза и трамваја, чиниле би 2 метро и 3 LRT линије, изграђене (или оспособљене из постојеће железничке) у 3 фазе
ems":3q0d0kyk je napisao(la):4. Изградња LRT 1 линије ''Панчевачки мост'' – ''Железник'' (прекон новог Обреновачког пута), оспособљавањем постојеће железничке пруге око Калемегдана.
ems":3q0d0kyk je napisao(la):За М1 морао би да се пробија железнички насип или да се проширује постојећи отвор у зони ''Железничке станице Нови Београд'', како би мога да пређе на другу страну, према Меркатору и Земуну.
ems":3q0d0kyk je napisao(la):Од постојеће инфраструктуре у Првој фази би се искористио Мост на Ади, трамвајске баштице у Јурија Гагарина (да се изнад њих подигне на стубовима коридор за метро трасу и станице), делови изграђеног Сењачког тунела и ''касете за метро'' при железничкој станици ''Прокоп'', као и постојећа пруга око Калемегдана, за изградњу линије LRT 1, а у Другој фази користи се ''Зарићев мост'', постијећа трамвајска мрежа и баштица у средини Булевара Милутина Миланковића на НБГ, за изградњу LRT 2. У Трећој фази користи се постојећа баштица у средини Булевара Зорана Ђинђића на НБГ, за изградњу LRT 3.
ems":3q0d0kyk je napisao(la):Финансирање:...
ems":3q0d0kyk je napisao(la):Рачунам да би исти или неки други инвеститор са Блиског истока био заинтересован да откупи наш удео (дисконт од 7-8% био би за њега сасвим одговарајућа зарада), ако је ''БГ на води'' заиста тако исплатив пројекат, како се тврди. Зашто би БГ чекао 30 година да види ефекат свог улагања у ''БГ на води'' ако му је приоритет улагања у свој јавни превоз већ у наредних 5-6 година, иначе ће да наступи колапс саобраћаја.
ems":3q0d0kyk je napisao(la):Управљање БГ метро/ LRT мрежом:...
Пантограф":1fheysj5 je napisao(la):Треба сјединити снаге да би Београд добио метро, а не конфронтирати се без потребе са једним од водећих стручњака за предметну област у водећој економији света.
Како удружити снаге са аутомобилским лобистом који се остварио као стручњак у земљи која живи од аутомобилског лобирања и у градовима који су са Европом упоредиви колико и Париз са Момбајом? Како удружити снаге са неким који је запечатио судбину Београда стопирањем метроа, градњом што неефикаснијег трамвајског система и који је потом пре пар година изашао са катастрофалном студијом конвертовања тог истог кукавног система у још кукавнији ЛРТ? И баш зато што је стручњак треба га осудити. Очигледно је да послодавца ни у једном тренутку није мењао и да тај послодавац не борави у Србији.Пантограф":33cl48nz je napisao(la):Без уласка у (бесплодну) расправу о заслугама (кривици - sic!) једног или другог, треба рећи да је текст Вукана Вучића изузетно реалан и избалансиран. Одговор Б. Јовина (који ће, како сам обавештен, бити написан ових дана) потпуно је сувишан. Треба сјединити снаге да би Београд добио метро, а не конфронтирати се без потребе са једним од водећих стручњака за предметну област у водећој економији света.
OVO NIJE TACNO!!!Delija":wibjoj8j je napisao(la):Како удружити снаге са неким који је запечатио судбину Београда стопирањем метроа, градњом што неефикаснијег трамвајског система ...
Delija":3sd7z8z0 je napisao(la):По дефиницији човек који се залаже за трамвај уместо метроа јесте аутомобилски лобиста. Нема очигледнијег примера тога од београдског.
ПС: Да и ја стално истичем да је одликован у Немачкој у време када се увелико радило споља и изнутра на распаду Југославије и то одликован од стране немачке елите која и дан данас има недвосмислено ксенофобични став према српском народу.
Наравно да је тачно са све безброј доказа и сведока у редовима београдских планера. Паре скупљене од самодоприноса су преусмерене са пројекта метроа на трамвајски систем а све након каубојског настуба ових саобраћајних инжењера на челу са Вуканом Вучићем, америчким лрт стручњаком. Након тога смо о'шли сви скупа трамвајем у 21. век.laki72":2652ikyl je napisao(la):OVO NIJE TACNO!!!