Šta je novo?

Metro

Kapiram ja Francuze , kriza pa ljubav na stranu ajmo samo biznis ....
al ove naše ne kapiram u opšte
tolika beskrupulozanost da javno pokazuju da ih interesuje samo provizija
a ne stvarne potrebe i fin. mogucnost Bgda
 
Чекајући Метроа ....

11722325_10205557617438757_7789651589071363131_o.jpg
 
Da li Delija čeka Metroa i metroa? Koliko ja vidim , stf čeka nekog lika po imenu Metro. :)
 
stf":nwllz82x je napisao(la):
Провокације ради. :D
Упркос мучком провокатору сачувао сам прибраност и нисам насео на провокације. :D
 
Hubert Peugeot, zamenik komercijalnog direktora "Alstoma" - Optimističan sam po pitanju metroa u Beogradu

Četvrtak, 23. 07. 2015.|10:12 | Izvor: eKapija

hubert_peugeot_230715_tw1024.jpg


Francuski "Alstom" već godinama uspešno posluje u Srbiji u nekoliko oblasti. U medijima se najčešće može čuti o toj kompaniji kada je reč o metrou u Beogradu. "Alstom", u čijoj je fabrici proizveden svaki četvrti metro u svetu, mogao bi da isporuči vozila i električnu opremu i za beogradski metro.

Sa predstavnicima "Alstoma" susreli smo se na izuzetno posećenom štandu kompanije na sajmu "UITP World Congress and Exhibition" koji je u junu održan u Milanu. U intervjuu za "eKapiju" Hubert Peugeot, zamenik komercijalnog direktora "Alstoma", govorio je projektima francuske kompanije širom Evrope, o planovima za Srbiju, o projektu beogradskog metroa, o modernizaciji srpskih pruga, kao i o tome šta je na njega ostavilo najveći utisak kada je posetio našu zemlju.

...

eKapija: "Alstom" je sa Gradom Beogradom potpisao još 2011. Memorandum o razumevanju, potom su premijeri Francuske i Srbije potpisali Memorandum prošle godine. Bilo je reči da će "Alstom" učestvovati u realizaciji beogradskog metroa. Dokle se stiglo sa pregovorima? Koji su poslednji dogovori "Alstoma" sa gradom Beogradom i Vladom Srbije?

- Prema iskustvima iz Beograda, veoma je bitno da se za projekte u oblasti saobraćaja dobije dvostruka podrška - i gradske uprave i Vlade Srbije. Prvo je neophodno naći finansije pa da se pristupi realizaciji projekta. Potrebno je vreme za realizaciju projekta. Imamo preliminarni konzorcijum koji je spreman. Francuska država bi trebalo da obezbedi finansije. Grad Beograd utvrđuje trasu prve linije metroa. Optimističan sam po ovom pitanju, očekujem da će Evropska komisija podržati velike projekte u Srbiji.

Izvor: eKapija
 
Pa naravno da Alstom "bi mogao da isporuci vozove za Beograd", to svaka kompanija koja radi u tom sektoru moze da napravi. Pitanje je pod kakvim uslovima i kakvu cenu. Neverovatno je da zaradi nekakvih 3 miliona eura (ako se ne varam) za izrade projekta su zavezali Beograd da placa preskup projekt i potencialno preskupe i neprakticne vozove. Kada glavni cilj je da posao dobije Alstom, a ne da bi Beograd dobio metro po njegovu meru nemam sta reci osvim da se nadam da ce se ugovor raskinuti i da ce svi tenderi rade transparentno i uz konkurenciju.
 
Nacekace se Beograd metroa...

A eto vec godinu dana je proslo a da nisam postavio novi plan za metro :D

Priznajte da ste radoznali.
Elem ovaj put sam primenio novi pristup, umesto skromnih pokusaja da se sa jednom ili dve linije pokriju optimalne trase, ovaj put sam sebi dozvolio cak 4 metro linije. Ali ne bilo kako.

Poceo sam od postojeceg bg:voza, kad je vec tu valja se osloniti na njega.
Zatim sam nacrtao pravilan raster istok/zapad - sever/jug u centru i nekoliko bitnih pravaca koji sa preiferije idu ka njemu.

A tek onda sam trase uklopio u raster.

Evo rezultata:

metro-beograd-imamo-plan-2015.png


metro-beograd-imamo-plan-2015-0.png


BG:voz:

- Novi cvor posvecen je bg:vozu kao potpuno nezavisnom sistemu
- Nove stanice Pionir, Kalenic (u Makenzijevoj), Sajam, Lisicji potok, Omladinskih brigada

Zeleznica :

- Zeleznica koristi stari cvor i duplirane pruge na NBGD i Rakovici kao potpuno nezavisan sistem
- Ukida se Glavna Z. St. a pruga produzava tunelom od Save do Dunava
- Nove stanice Luka, Terazije, Riva i Sajam

Metro:

- 2 linije Istok-Zapad (Blokovi-Centar-Jerkovic i Zemun-Savski Amfiteatar-Konjarnik)
- 2 linije Sever-Jug (Cukarica-Tas-Karaburma i Dorcol-Centar-Vozdovac)
- Metro je ravnomerno umrezen sa bg:vozom i zeleznicom u kompletan gradski sistem

Napomene:

- Prokop je povezan metroom :)
- Medjugradski vozovi tipa Pancevo-Novi Sad ili Vrsac-Nis staju ispod Terazija !
- Nema metro stanice na samoj Slaviji vec malo uzvise ka Hramu.


ajd ziveli :vops:
 
Zidar ovaj put si podivljao :)
Kad vec nisu krenuli bar jednu liniju da grade, udri brigu na veselje i nacrta ti nama plan sa cak 4 metro linije, taman da stignemo komsije u razvoju. :D
 
Vratio si prokop u planove. Mislio sam da si prokop precrtao.


P.s.

Jedbog dana kad metro dođe do auto komande mislim da je jedino opravdano da dalje ide kroz vojvode stepe, banjicu pa na miljakovac.

Tramvaj može preko dedinja na banjicu.
 
Prokop cas je tu cas nije, zavisi od plana, bitno je da plan ne zavisi od Prokopa :)

Od Komande ka jugu metro moze u nekoliko pravaca i svi su kao takvi dobri i korisni:
- Potok izmedju Jerkovica i Vozdovca
- Vojvode Stepe
- JNA
- Dedinje-VMA-Banjica

U ovom planu najvise mi se svidela poslednja opcija. Linija kroz potok bila bi suvise blizu liniji 1, u Vojvode Stepe vec postoji tramvaj koji moze fino da odradi posao, kao i na Bulevaru, a i trudio sam se da sto vise izbegnem poklapanja.
Uz to Dedinje je ostalo kao neka velika rupa na mapi, bilo je potrebno uravnoteziti mrezu.

E sad zamisli da se od Marakane do Stadiona Rada preko kasarne proteze jedno veliko lepo naselje tipa Cerak Vinogradi (ili Stepa :? ) i odmah ce linija dobiti mnogo vise smisla.
 
Похвале на труду.
Измештање Универзитета одбране се неће десити.
А што се Дедиња и метроа тиче.. Врло сам скептичан.
Боље под В. Степе, да би се горе добиле нормалне четири траке.
 
Vesić smatra da je zapanjajući podatak da samo 12 odsto putnika koristi tramvaj, što znači da nije dobro isplanirana mreža linija.

Па кад је непоуздан, нередован а рецимо да трамвајски саобраћај није ни развијан кроз Нови Београд у задњих 20 година. На пример блокови који су са десне стране аутопута (смер према Сурчину) па до Дунава немају никакву везу са трамвајима него су ослоњени на аутомобилски и аутобуски превоз (бучан, прљав). За Весића инфо да је некад Земун био повезан са Зеленим венцом преко тролебуског саобраћаја а сада ће изгледа бити преко исто тако бучног "надземног" метроа који ће поставити по тротоарима и парковима и у нивоу спаваћих соба уместо под земљом. Па да, лакше је уместо метроа поставити људе под земљу.
 
@exberekin
Потпуно сте у праву! Требало би кренути са развојем ЗЕМУНИЦА како би се површина ослободила за моторизацију. Пре тролебуског саобраћаја и пре Другог светског рата Земун је био повезан са Зеленим венцем и даље до скупштине ТРАМВАЈЕМ!
 
Kakva izjava :bash: :bash: :bash: kao da se svi bore da se Metro ne izgradi pa kaze "ma moracemo da ga dobijemo ipak"..."znam da ste svi vi protiv toga ali moracemo"

Sad ce cika Vesa iz dzepa da izvadi jednog MetroA... :blah:


Edit: :fijasko: :fijasko: :fijasko:
 
Vrh