Миланче, RioBL
Мислим да ћу сада да одем у ОТ али крајња поента је шинска веза са градом.
Нисам раније имао прилику да видим ово решење из 2003. Да будем искрен после 2000. сам се мало искључио из догађања. Нажалост око мене су парадирали којекакви квази стручњаци са различитим партијским књижицама. Једини начин да не зарадим какву менталну болест било је да се склоним у заветрину и пустим будале да владају. У тој заветрини сам мало зарђао и погубио контакте са колегама са Саобраћајног факултета, тако да је пројекат из 2003. за мене новост.
По овом пројекту из 2003 писте су поставњене на око 2 Км осног растојања шта је досада најсабијенија варијанта. На ранијим варијантама осовински размак писта био је 3Км. Свеједно ни ова варијанта не доноси много новина. Све досадашње варијанте су, да тако кажем, цицијашке! Под изговором штедње, оносно чувања постојећих објеката архитекте прибегавају неким новим решењима правећи своја ремек дела примењујући до сада невиђена решења.
Објекти, на решењу које си постовао, број 3.05 и 3.06 данас не постоје. Објекти 3.04 и 4.01 постоје али нису ниодкакве вредности, 4.01 је празна љуштура давно напуштеног Титовог ВИП трминала. Ни остали објекти у тој линији као 4.02 и 4.03 нису од значаја. 4.03 је практично монтажни објекат у коме је топлана. То може да се измести којих 200-300 метара на исток. Рушењем поменутих објеката добијамо простор за прошдуженје Б платформе до садашне топлане и простор за нови терминал уз платформу Б. Овако поставњен нови терминал не захтева заузимање новог земљишта и може се извести и без изградње нове писте. Нај проблематичнији део је подземна веза новог терминала са постојећим. Та веза се може остварити изградњом подземне станице метро/S-Bahn на локацији између објеката обележених као 2.09 и 4.02 без посебног ометања саобраћаја на аеродрому. У том случају траса би могла да се изведе из правца Ледина.
Ја сам и даље мишљења да је за сада метро за аеродром утопија и преферирам S-Bahn са предложеном трасом