Šta je novo?

Metro

1975 или 76 сам бројао путнике на линији 33 Зелени венац - Пионирски град. После смо на вежбама из Математичких метода у операционим истраживањима орађивали те податке. Тада ми је то био смор, данас би то радио из задовољства. И тада градске оце нису много интересовали резултати. Мислим да се једино друг Лопатанов из градског секретаријата за саобраћај интересовао за податке. :bash:
 
Zanimljivo je medjutim posto konstatovasmo da je to i ranije radjeno da su za poslednju metro varijantu oni odlucili na forsiranje trase preko usca sto je neprihvatljivo. Sticem utisak da se podatci nekako bukvalno posmatraju a zaboravlja cinjenica da se hrabrim potezima izmestaju postojeci koridori javnog prevoza na nove pravce a ne vecito koketiranje sa postojecim stanjem i podilazenje konfliktnim lokacijama poput usca kao da je u pitanju neki objekat od velikog drustvenog i kulturnog znacaja.

Inace nemam nista protiv izrade nove svezije studije brojanja i kretanja putnika jel vreme cini svoje ali se nadam da nece zaboraviti ono o cemu mi odavno pricamo a oni od izbora a to je Savski amfiteatar.
 
Izvini Igore, ali šta ti imaš protiv mog sadašnjeg kraja? Ne razumem... Mi ne zaslužujemo metro? Jel to želiš? :) cheers! :)
 
Nadam se da ne mislis na Usce vec na Kosancicev venac :p
 
8023453b.jpg


(klik za vecju sliku)!

Always connected :vops:
 
Андреј свак част за слику! Могао би исту слику да окачиш и на форум "AERODROM NIKOLA TESLA - (AVIJACIJA)" у " Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj". Тамо смо баш ових дана расправљали о реконструкцији аеродрома. Ја лично фаворизујем систем са пантогрфом на наизменичну струју, нешто као швапски "S-Bahn", јер би могао да користи постојећу железничку инфраструктуру. Али дај шта даш, озиром да каснимо пола века.
 
A ево и предлога трасе.
predlog-pruge-do-aerodro.jpg

За почетак то би могла да буде и једноколосечна пруга са двоколосечним терминалом. Овојак од железничког депоа до аеродрома је дужине око 7Кm. Ако би се то некако уклопило са БГ возом врло брзо би таксистичка банда на аеродрому могла да се сели.
 
Cika Brane, zasto prijedlog prema Zemunu a ne prema Tosinom Bunaru? Postoji li mozda plan prosirenja aerodroma koji bi uslovio pristupne saobracajnice?
 
Pa taj pravac preko zemuna vodi do tosinog bunara ;)
 
Karta ima vec par strana unazad 1 mil po kilometru 6km x 2 kolosjeka 12 mil e .Plus stanica zavisi da ili bi bila u podrumu novog terminala ili vec kako
 
Bilo bi tu i otkupa zemljista kao dodatni trosak ali to je vec za temu o Bg vozu ili Aerodromu
 
Mislim da je to oko aerodroma vec otkupljeno mozda neko malo parce
 
Mislim na ovaj deo preko autoputa blize zemunu
 
Железничка и метро веза је једна од ствари која је добро осмишљена у ГУП-у 2013

1.jpg


Оваква траса омогућује у некој даљој перспективи у случају потребе чак 2 железничке станице за два одвојена терминала на БЕГ-у.
 
Трасу шинског система сам дао по постојећем путу, а земњиште мислим да једним делом припада институту за сточарство, а једним делом институту за ратарство или кукуруз или тако нешто.

Овако како је нацртано по предлогу ГУП-а траса иде испод писте, рулне стазе, платформе и Ц фингера! Тешко да се тако шта изведе без затварања аеродрома. Боље је приступне саобраћајнице како друмске тако и шинске провести између писта.
 
Nazalost predaleko smo od metroa da bi razmatrali i taj krak. Dok zel prugu imamo 6km dalje samo je treba produziti.
 
Igor":37glqe60 je napisao(la):
Pa taj pravac preko zemuna vodi do tosinog bunara ;)

Znam, ali sam pomislio da mozda postoji plan prosirenja aerodroma (nova pista) pa zbog toga trasa ide prvo na sjever pa onda skrece prema Zemunu.
 
Mi smo jednostavno nesposobni! Ako oce mogu odma da pocnu da grade metro jer imamo neiskorisceno 3.5mld$ kredita Europske bank koje mogu odma da se iskoriste ,od this 3.5 dosta je 1 mld$ za metro u Beogradu.Posto su nasi nesposobni oni ne mogu nista da urade nego placaju penale 10 miliona $ godisnje na neiskoriscenost.MI SMO JEDNOSTAVNO NESPOSOBNI.

http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/5398 ... skorisceni
 
Srbija ima 3.5 miliardi evra koje moze da iskoristi za ugovorene projekte, ne moze jedna milijarda da se prebaci za metro ako za njega nije ugovoren kredit.
 
Simba, ne možeš nenamenski da trošiš kredite.
Što se tiče pruge od Aerodroma, mislio sam da se veže za krak obilaznice koji ide od ostružnice do Batajnice. (čini mi se da to postoji?) to je samo neka 2km jednog koloseka. I onda mogu da se prave razne linije bg voza. Ako se modernizuje pruga mogao bi i takt da se poveća na jednom koloseku. Da ne pričamo o tome da pruga kroz SA već postoji (trebalo bi je menjati, ali ima tunela i ostale infra strukture koja je i inače najskuplja, to ne treba olako bacati.)
 
Onda to dodje na pocetak..Mi trazimo kredit sa projektom oni ga odobre..i mi nista ne uradimo nego placamo penale.
 
Postoje dve tri verzije proširenja aerodroma ali su sve u osnovi slične. ono šta je u svim verzijama praktično fiksirano je položaj druge piste.
moguci-pristup-aerodromu.jpg


Sa bilo kje druge strane da S-bahn/Metro prilaze morali bi da idu ispod rulnih staza, platformi i aerodromskih zgrada. To bi sigurno u vreme radova ograničilo operacije u tom delu aerodroma, a da ne govorimo da ako bi konstrukcije zgrada ležale na trasi sigurno bi trpele od vibracija.
Legenda:
-zeleno -Novi terminal;
-ljubičasto -nova platforma, spojena sa sadašnjom za generalnu avijaciju;
-Tamno sivo -Kargo terminal. Neki predviđaju i prugu do njega jer je tu i skladište goriva NIS-a
-svetlo sivo -Kargo platforma
-rezedo -podzemna skladišta goriva
 
Cika Brano, postavljao sam jos ranije jednu od varijanti novog terminala. Tu se vidi i pruga o kojoj pricamo.
klik za vecu sliku
Pretpostavljam da su ostale varinajte varijacije na temu.
 
Znaci, dok se tacno ne definise plan prosirenja aerodroma, nema ni pruge.
 
Миланче, RioBL
Мислим да ћу сада да одем у ОТ али крајња поента је шинска веза са градом.
Нисам раније имао прилику да видим ово решење из 2003. Да будем искрен после 2000. сам се мало искључио из догађања. Нажалост око мене су парадирали којекакви квази стручњаци са различитим партијским књижицама. Једини начин да не зарадим какву менталну болест било је да се склоним у заветрину и пустим будале да владају. У тој заветрини сам мало зарђао и погубио контакте са колегама са Саобраћајног факултета, тако да је пројекат из 2003. за мене новост.

По овом пројекту из 2003 писте су поставњене на око 2 Км осног растојања шта је досада најсабијенија варијанта. На ранијим варијантама осовински размак писта био је 3Км. Свеједно ни ова варијанта не доноси много новина. Све досадашње варијанте су, да тако кажем, цицијашке! Под изговором штедње, оносно чувања постојећих објеката архитекте прибегавају неким новим решењима правећи своја ремек дела примењујући до сада невиђена решења.

Објекти, на решењу које си постовао, број 3.05 и 3.06 данас не постоје. Објекти 3.04 и 4.01 постоје али нису ниодкакве вредности, 4.01 је празна љуштура давно напуштеног Титовог ВИП трминала. Ни остали објекти у тој линији као 4.02 и 4.03 нису од значаја. 4.03 је практично монтажни објекат у коме је топлана. То може да се измести којих 200-300 метара на исток. Рушењем поменутих објеката добијамо простор за прошдуженје Б платформе до садашне топлане и простор за нови терминал уз платформу Б. Овако поставњен нови терминал не захтева заузимање новог земљишта и може се извести и без изградње нове писте. Нај проблематичнији део је подземна веза новог терминала са постојећим. Та веза се може остварити изградњом подземне станице метро/S-Bahn на локацији између објеката обележених као 2.09 и 4.02 без посебног ометања саобраћаја на аеродрому. У том случају траса би могла да се изведе из правца Ледина.

Ја сам и даље мишљења да је за сада метро за аеродром утопија и преферирам S-Bahn са предложеном трасом
 
Vrh