Šta je novo?

Metro

Igore imamo temu pruga do aerodroma mogao bi ovo tamo prebaciti da sve bude na jednom mjestu pisemo na 2 teme .
Cika brana moze li slika tog objekta koji nazivas titov vip terminal
 
Čika Brana je napisao(la):
Тамо смо баш ових дана расправљали о реконструкцији аеродрома. Ја лично фаворизујем систем са пантогрфом на наизменичну струју, нешто као швапски "S-Bahn", јер би могао да користи постојећу железничку инфраструктуру.

Dva najveca gradska S-Bahn sistema u Nemackoj,berlinski i hamburski,nemaju pantograf
nego tecu sinu.
 
danko68,
Да Берлински и Хамбушки, а где су остали? Минхенски S-Bahn има дужину мреже колико Берлински и Хамбуршки заједно.
 
direktor":3bie5p45 je napisao(la):
Igore imamo temu pruga do aerodroma mogao bi ovo tamo prebaciti da sve bude na jednom mjestu pisemo na 2 teme .
Cika brana moze li slika tog objekta koji nazivas titov vip terminal

Vrlo rado, ali više ne radim na aerodromu, sada sam u Belvillu.
tito-vip-terminal.jpg


To je ovaj obeleženi objekat. Ima samo tri stranice i krov.
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphot ... e=554FB764
Sliku postovao JohnnyLee 17.02.2015
Vidi se na slici levo iza repa Etihadovog 777

Pokušaću da zamolim nekog od kolega iz tehnike da slika zgradu.
 
Cika Brano
Berlinski i hamburski S-Bahn su gradska zeleznica (metro),dok je minhenski S-Bahn regionalna zeleznica.
U Nemackoj je to od grada do grada razlicito.
Tako je i U-Bahn u Berlinu,Hamburgu,Minhenu....klasican metro,dok je u Hanoveru,Diseldorfu,Kelnu...to obican tramvaj sa par podzemnih deonica.
 
milanche":3cnhpfpf je napisao(la):
Cika Brano, postavljao sam jos ranije jednu od varijanti novog terminala. Tu se vidi i pruga o kojoj pricamo.
klik za vecu sliku
Pretpostavljam da su ostale varinajte varijacije na temu.
Управо имајући у виду овај план сам писао о потенцијално две станице железничке везе на два терминала, постојећем и новом. Судећи по ГУП-у, тачније по траси железничког коридора рекао бих да је усвојена верзија овог плана за аеродром по ком нови терминал не би био овако закошен, већ линијски, слично ономе што се сада гради у Загребу.
 
Meni nesto mnogo krivuda ova zeleznicka pruga izmedju ta 2 terminala. Moglo je to bolje da se resi.
 
Да, воз не може да вози кроз кривине - само да је права пруга, па макар путници вукли кофере 500 метара до станице.
 
Пантограф":35hhrmz8 je napisao(la):
Да, воз не може да вози кроз кривине - само да је права пруга, па макар путници вукли кофере 500 метара до станице.

Zasto tako agresivan odgovor na moj komentar?

Moglo je na primer da se zamisli da voz udje u stanicu drugog terminala u pravcu severo istok jugozapad, dakle da prodje ispod zgrade novog terminala umesto sto sprolazi ispred nje i zaobilazi je. Na taj nacin bi se izbeglo ovo krivudanje.
 
Уопште није агресивно, само је мало иронично, а савременог света (ни уметности) нема без ироније.
Ја се заправо слажем са Чика Браном, који је за још веће кривудање, само да се избегне пролазак испод терминала, платформе, гејтова и сл. Људи, па нисмо ми најбогатија земља на свету!
 
Dobro a sto je problem da pruga prodje ispod novog terminala kada je u tunelu kroz ceo deo aerodroma od ulaska ispod postojece piste do izlaska sa surcinske strane?
Obe planirane stanice ce svakako biti podzemne tako da nema potrebe za krivudanjem i duzom trasom, samim tim i skupljom.
 
Подземна станица = 15.000.000 евра
Издигнута надземна станица = 1.500.000 евра

Ај да ми, овако богати, изаберемо.

А могли бисмо, Спасио, да свратимо и до Аеродрома Орли (где је мој отац радио пет година) - тамо има подземна станица, направљена кад и терминал, до које никад није дошао ни метро, ни воз. Запослени је зову "сумарен" (подморница) :wink:
 
Orly ima vec 20 godina OrlyVAL koji je automatski metro bez vozaca koji se krece na stubovima.
Inace mi se vise svidja kako su resili drugi aerodrom Roissy Aeroport Charles de Gaule do kog ide gradska zeleznica (RER) i koji ima 2 podzemne stanice.
 
Па ајде сад да те питам - зашто су сиромашни Французи (6. економија света) у својој престоници, на Орлију, који има око 25.000.000 путника годишње, на крају направили шински систем са станицама на стубовима, плус површински трамвај бр. 7, уместо да активирају постојећу подземну станицу?

(Иначе, у поменутом РЕР Б, на путу од Роасија, жена и ја били смо присутни када су тројица црнаца ушли и почели да отимају торбе од путница, а онда је један матори човек са качкетом - вероватно бивши пандур или сл. - устао и почео да их удара ногом у главу. Ici c`est Paris, што рекли Boulogne Boys :wink:)
 
Пантограф":3a9z19ti je napisao(la):
Па ајде сад да те питам - зашто су сиромашни Французи (6. економија света) у својој престоници, на Орлију, који има око 25.000.000 путника годишње, на крају направили шински систем са станицама на стубовима, плус површински трамвај бр. 7, уместо да активирају постојећу подземну станицу?

(Иначе, у поменутом РЕР Б, на путу од Роасија, жена и ја били смо присутни када су тројица црнаца ушли и почели да отимају торбе од путница, а онда је један матори човек са качкетом - вероватно бивши пандур или сл. - устао и почео да их удара ногом у главу. Ici c`est Paris, што рекли Boulogne Boys :wink:)

Sto se tice ove podzemne stnice zvana Sous-marin odnosno podmornica, ona je uradjena tada sa ciljem da se napravi jedan novi krak RER B od stanice Antony do aerodroma Orly, medjutim nije doslo do toga i kao sto si lepo objasnio uradjen je automatski metro OrlyVAL na stubovima. Meni je to resenje na stubovima potpuno OK, nisam protivnik ni da se to primeni za Beogradski aerodrom ali vidim da u planu ANT-a je predvidjena podzemna trasa tako da kontam da su isli tim skupljem resenjem mozda iz razloga sto za opsluzivanje postojeceg i novog terminala nije bilo moguce izvesti to trasom na stubovima zbog konfiguracije samog aerodroma i postojecih zgrada.

(A sto se tice ovih crnaca sto pljackaju francuze, to me uopste ne cudi, afrikanci su odavno shvatili da su sad oni nove gazde u Francuskoj i da valja maltretirati i oterati francuze koji su ih godinama eksploatisali kroz kolonije i crpili resurse africkog kontinenta.
Sad je doslo do obrnute situacije. Afrikanci kradu francuze.)
 
Meni ovo deluje kao da neko frustriran što nema metroa pošto-poto hoće da kopa tunel tamo gde može nadzemna trasa. Ja uopšte ne vidim potrebu da se kopa tunelčina ispod piste i terminala aerodroma, kad pruga u malo većem luku bez problema može da priđe odvajajući se od glavne pruge u Zemunu iza tehničko putne stanice i prateći sadašnji drumski prilaz aerodromu. Pruga bez ikakvih problema za sadašnji i dugogodišnji budući broj putnika može da bude čak i jednokolosečna sa dvokolosečnom stanicom kod aerodroma. Stanica može biti na stubovima spojena mostovima sa samom zgradom terminala (ili obe zgrade ako ih bude). Kako bi u tom slučaju jednokolosečna pruga bila kratka, voz bi je prelazio za par minuta i uopšte ne bi bilo problema sa mimoilaženjem. Može jedan da čeka na stanici "Aerodrom" dok drugi ne pristigne na drugi kolosek. Tada ovaj prvi kreće. To bi značilo da voz ide i na svakih 15 min, daj Bože da treba toliko često. Ali mi imamo megalomanske planove o tunelčinama, podzemnim stanicama i ostalim čudima, pa pošto nikad nismo ni blizu da finansijski to podržimo na kraju imamo veliko ništa umesto da imamo nešto sasvim funkcionalno.
 
Sve ili nista mali pomenuo metro u oku ekonomije bakuc ga pitao za saobracaj u sa kaze znace se za godinu dana
 
Не бих ја улагао превише у те аерордоме. Кад нестане нафте шта ћеш са њима?
 
Prica o nestajanju nafte je stara koliko i eksploatacija nafte, tako da nemoj se sekirati :)
 
ОК отишли смо мало у аут са причом о аеродрому, тема је МЕТРО.

Када је ЕР Србија почела да уводи Ербасе истовремено је мало дала и на шминкање Боинга. Неки моји познаници су тих дана летели и после су хвалили Ербасе, и ако су уствари летели Боинзима! Углавном путнику је свеједно којим авионом лети све док стиже на врему са задовољавајућом услугом. Тако и када су пустили тунел од Ветеринарског до панчевца сви су причали о Београдском метроу! ? ! ?

Аеродроми су углавном ван града! Како ми мемамо метро у граду немојмо ломити копља да ли на аеродром треба да иде метро или некакав возић. Шта фали Mинхенцима или Цирижанима и њиховим гостима што их од аеродрома до града возе неки Штадлери ? Путнику је битно да стигне брзо и без малтретирања до града. Ми већ имамо пругу са 5 станица у граду. Најјефтиније је саградити још тих 6 Km до аеродрома. О тога само последњих 2 Km би требало укопати а све остало на нивоу терена.
 
Ne fali ništa Cirišanima, a ja bih voleo da, kao kod njih, u Beogradu do aerodroma voze i voz i tramvaj. Ovo drugo ne košta previše, a lepo popunjava rupe (mislim konkretno na liniju Banovo brdo - blokovi - Aerodrom).


Inače, meni znači A320 umsto 737 - znatno je prostranija kabina. Piloti, sa druge strane, više vole Boing, al me to kao putnika baš i ne dotiče.
 
Па како онда да плате нову туру партијских пацова? Они финансирају своје гласеча а уз то се промовишу у граду као неко ко ради нешто по питању метроа. Вин-вин комбинација.
 
Vrh