Čika Brana je napisao(la):Тамо смо баш ових дана расправљали о реконструкцији аеродрома. Ја лично фаворизујем систем са пантогрфом на наизменичну струју, нешто као швапски "S-Bahn", јер би могао да користи постојећу железничку инфраструктуру.
Dva najveca gradska S-Bahn sistema u Nemackoj,berlinski i hamburski,nemaju pantograf
nego tecu sinu.
direktor":3bie5p45 je napisao(la):Igore imamo temu pruga do aerodroma mogao bi ovo tamo prebaciti da sve bude na jednom mjestu pisemo na 2 teme .
Cika brana moze li slika tog objekta koji nazivas titov vip terminal
Управо имајући у виду овај план сам писао о потенцијално две станице железничке везе на два терминала, постојећем и новом. Судећи по ГУП-у, тачније по траси железничког коридора рекао бих да је усвојена верзија овог плана за аеродром по ком нови терминал не би био овако закошен, већ линијски, слично ономе што се сада гради у Загребу.milanche":3cnhpfpf je napisao(la):
Пантограф":35hhrmz8 je napisao(la):Да, воз не може да вози кроз кривине - само да је права пруга, па макар путници вукли кофере 500 метара до станице.
Пантограф":3a9z19ti je napisao(la):Па ајде сад да те питам - зашто су сиромашни Французи (6. економија света) у својој престоници, на Орлију, који има око 25.000.000 путника годишње, на крају направили шински систем са станицама на стубовима, плус површински трамвај бр. 7, уместо да активирају постојећу подземну станицу?
(Иначе, у поменутом РЕР Б, на путу од Роасија, жена и ја били смо присутни када су тројица црнаца ушли и почели да отимају торбе од путница, а онда је један матори човек са качкетом - вероватно бивши пандур или сл. - устао и почео да их удара ногом у главу. Ici c`est Paris, што рекли Boulogne Boys :wink