spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.349
- Pohvaljen
- 17.421
Laki metro ti je tramvaj na steroidima
Пантограф":391j6e9v je napisao(la):То ти је питање за милион долара
Ако мене питаш, то је лоша терминологија, и важи се само разлика између независног система (тј. оног који се не укршта у нивоу са осталим саобраћајем) и онога који то није.
Andrej_LJ":2jigknte je napisao(la):Пантограф":2jigknte je napisao(la):То ти је питање за милион долара
Ако мене питаш, то је лоша терминологија, и важи се само разлика између независног система (тј. оног који се не укршта у нивоу са осталим саобраћајем) и онога који то није.
Paaa i nije tako. Oba sistema su u potpunosti nezavisna.
Laki metro u odnosu na teski ima krace stanice, manje radiuse krivina, veci usponi su dozvoljeni, manji kapacitet jer se koriste krace kompozicije i manju brzinu. To put it in 5 words.
Andrej_LJ":178w6d76 je napisao(la):Пантограф":178w6d76 je napisao(la):То ти је питање за милион долара
Ако мене питаш, то је лоша терминологија, и важи се само разлика између независног система (тј. оног који се не укршта у нивоу са осталим саобраћајем) и онога који то није.
Paaa i nije tako. Oba sistema su u potpunosti nezavisna.
Laki metro u odnosu na teski ima krace stanice, manje radiuse krivina, veci usponi su dozvoljeni, manji kapacitet jer se koriste krace kompozicije i manju brzinu. To put it in 5 words.
JohnnyLee":14qpbqo8 je napisao(la):давно сам ја на овом форуму писао да би Београд могао да гради нешто као Ванкуверов SkyTrain
Пантограф":14qpbqo8 je napisao(la):И ја се негде с тим слажем.
b_tuta":1vrho9k7 je napisao(la):Da li postoji kosenzus medju nama forumašima oko definitivnie liste neophodnih podzemnih stanica? Ne nužno samo na prvoj liniji.