laki72":1wnbkmxu je napisao(la):Kako Sofija pravi metro?
Kako ce grad da subvencionise metro?
Isto onako kako danas subvencionise 1000 autobusa.
Sa razlikom sto su autobusi mnogo neefikasniji vid masovnog transporta putnika od metroa.
Пантограф":1wnbkmxu je napisao(la):Аутобуси заправо много више коштају на дужи рок. Метро ће смањити издатке за јавни превоз у Београду, уз остале економске користи, које укључују и повећање БДП-а, у Београду а тиме и у целој Србији. Тренутно, уместо тог развојног пројекта, за национални интерес проглашавамо градњу 20-спратне стамбене зграде на обали Саве. То само лудаци могу.
GOJE":3lx43r49 je napisao(la):i od mene +, ali...
To je trošak eksploatacije izgrađenog sistema. Cena izgradnje i puštanja u rad je ono što j... naše koke (a nije pevac). Nabavka autobusa je jeftina, a imamo svu infrastrukturu, dok nabavka i izgradnja metroa.....
Пантограф":1q5dv05y je napisao(la):А сад, Београд: према "Ежисовој" студији, да би се превезла композиција за 600 путника од улаза у Земун до Коњарника, то кошта мање од 50 евра (3,9 евра по километру) - са свим трошковима, укључујући и одржавање, и плате запослених!
laki72":2ajkwts2 je napisao(la):@Ink
Pa prijatelju, bez lose namere, ali moram da ti kazem da koristis jako cudan nacin komuniciranja
Pretpostavkama negiras argumente koje ti je pantograf naveo. (?)
Ok, postoji mogucnost da je studija 'fingirana', ali ako tako pretpostavljas ponudi nesto vise od 'prosto ne verujem'
Znaci da se razumemo, mozda si ti i u pravu, al moras nam necim argumentovati svoja razmisljanja
direktor":29gnvvbn je napisao(la):Ink studiju ezisa ima negdje na forumu caak sam i ja nekad davno to citao
Pantograf ce ti sigurno detaljnije odgovoriti