Šta je novo?

Metro

Krilaticu o PPP neka odmah zaborave ako zaista žele da grade to. Bez kredita neće biti ni metroa. A od kredita za smislenu infrastrukturu beže samo neupućeni.
 
Vec postoji sinski sistem linijom recne obale koji je skoro nezavistan od postojece pesacko-saobracajne infrastrukture,
to je nesto za sta sam se i ranije zalagao (sto bi neko ovde rekao "propagirao").

Povezuje Adu, Sajam, Savski Amfiteatar, Savski Trg, Savamalu, Kalemegdan, Dorcol, Marinu Beograd, Luku Beograd, Pancevacki most (...)

Ovo bi bila najjeftinija varijanta za nesto sto bi se moglo nazvati metroom, ne bi bilo dovoljno, ali bi barem bilo nesto specificno za Beograd, takodje dodatno bi ubrzalo razvoj grada na obalama.
 
ems":2indcum5 je napisao(la):
Spominje ''javno-privatno partnerstvo'' (PPP) u izgradnji metroa. to im je kovanica koju upotrebljavaju kada hoće da koncesiono povere izgradnju nekog objekta. Npr. trenutno po tom modelu pregovaraju sa Kinezima za izgradnju dela Koridora 11. Očigledno će pokušati da pronađu koncesionara za izgradnju bar jedne linije metroa, verovatno po naknadno dorađenoj Egisovoj studiji za M1, mada bih lično voleo da se radi razumno dorađena tzv Faza 1 Jovinovog plana.

Niko nije lud da uzme metro na koncesiju. To je projekat koji ne da ne bi mogao da isplati sebe i pravi profit nego ne bi zahtevao ogromne dotacije samo za održavanje.
 
Varsava otvorila novu, drugu liniju metroa.

video iz kabine
http://www.youtube.com/watch?v=vnXWL8UClXM
slika
LGcdF2T.png


vise slika http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1467


Svaka cast Varsavi, lepo to sve izgleda, a mene svaki put kad vidim ovakve stvari obuzme tuga o zaostalosti i indolentnosti nase zemlje, svaki put kad se klackam trolom 45 minuta, ili tramvajem, i stajem na svakom semaforu i gubim vreme. U totalnom smo autu.
 
Drakche":cff0kb3m je napisao(la):
Vec postoji sinski sistem linijom recne obale koji je skoro nezavistan od postojece pesacko-saobracajne infrastrukture,
to je nesto za sta sam se i ranije zalagao (sto bi neko ovde rekao "propagirao").

Povezuje Adu, Sajam, Savski Amfiteatar, Savski Trg, Savamalu, Kalemegdan, Dorcol, Marinu Beograd, Luku Beograd, Pancevacki most (...)

Ovo bi bila najjeftinija varijanta za nesto sto bi se moglo nazvati metroom, ne bi bilo dovoljno, ali bi barem bilo nesto specificno za Beograd, takodje dodatno bi ubrzalo razvoj grada na obalama.



Дракче, не бих се сложио. Иако сам љубитељ железнице, мислим да би ово био корак уназад. У нормалним градовима царује метро, предлогом да се стари железнички чвор задржи блокирали бисмо урбанистички развој Београда на дужи рок а не бисмо добили адекватно саобраћајно решење и притом би бирократама дали изговор да не ураде ништа по питању метроа. Дајем, дакле, глас за изградњу метроа и уклањање старог и привођење крају и повећање капацитета новог београдског железничког чвора.
 
dziggy":1mjcrawu je napisao(la):
Varsava otvorila novu, drugu liniju metroa.

video iz kabine
http://www.youtube.com/watch?v=vnXWL8UClXM
slika
LGcdF2T.png


vise slika http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1467


Svaka cast Varsavi, lepo to sve izgleda, a mene svaki put kad vidim ovakve stvari obuzme tuga o zaostalosti i indolentnosti nase zemlje, svaki put kad se klackam trolom 45 minuta, ili tramvajem, i stajem na svakom semaforu i gubim vreme. U totalnom smo autu.


Вала баш, ако оћемо да постанемо једина држава на свету мора да се ради
 
Svaka cast Varsavi ali ovo sto su izgradili je kilavi metro kakav je nama predlozen od strane egisa. Pogledajte samo "brzinu" kompozicija i razdaljinu stanica.
 
SRBO":38qxtqnx je napisao(la):
dziggy":38qxtqnx je napisao(la):
Varsava otvorila novu, drugu liniju metroa.

Svaka cast Varsavi, lepo to sve izgleda, a mene svaki put kad vidim ovakve stvari obuzme tuga o zaostalosti i indolentnosti nase zemlje, svaki put kad se klackam trolom 45 minuta, ili tramvajem, i stajem na svakom semaforu i gubim vreme. U totalnom smo autu.


Вала баш, ако оћемо да постанемо једина држава на свету мора да се ради

Dali ti zaista ocekujes nesto od Tome Grobara? Mi smo jedina zemlja sveta ciji preCednik nije isao u skolu ,i koji ima kupljenu diplomu. A za Pickoustog da nepricam po njegovim obecanjima mi smo obecana zemlja.Do god se to nepromeni sve ostalo je san.
 
Све што се види на снимку ми се свиђа, од станица, возова па и само звука који производи воз :3
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Kq2DmwiRHfY[/youtube]
 
Igor":1mmp1f0r je napisao(la):
Svaka cast Varsavi ali ovo sto su izgradili je kilavi metro kakav je nama predlozen od strane egisa. Pogledajte samo "brzinu" kompozicija i razdaljinu stanica.


Шта фали? Далеко је боље да станице буду гушће распоређене и самим тим превоз доступнији много већем броју људи, него да траса има две станице мање, зарад уштеде од 25 милиона евра (на милијарду уложених) и 80 секунди путовања (само за неке путнике - а, ако су изостављене атрактивне станице, време путовања за велики број људи биће заправо дуже).
Београд има релативно слабо развијен трамвај (у поређењу са Пештом, Бечом, Прагом, па и Софијом), што отежава преседање и попуњавање "рупа" (тзв. проблем последње миље), и у принципу би ваљало да, као у Паризу, станице буду на мањој раздаљини.
Неки од највећих метро-фејлова десили су се у Америци, баш због превеликог међустаничног растојања у комбинацији са непостојањем помоћних шинских система.
 
Jasno, a u centru je logično da je raspored stanica gušći.
Inače, stanice izgledaju nekako sveže i - odlično.
 
Svojevremeno je i Depolo pricao da guše stanice generišu veću potražnju. Dobro, jeste bolje guše raspoređene u centru i tu se slažem, ali je van pameti imati sledee stanice:
Gl.Pošta-Pravni fakultet-Vukov spomenik - Sredačka - Đeram-Lion-Batutova-Cvetkova Pijaca-Olimp-Kluz sa medjusobnim rastojanejm od oko 400-500m. Od ovih 10 stanica dovoljno je imati 5-6 i samo na tim stanicama se dobija (recimo, ako je 80sec trosenje vremena po stanici) 5.3-6.7 min, sto na prvobitnih 26min nije uopste malo. Ujedno 5 min hoda sto odgovara 400m razdaljine svako moze da pređe, da ne preterujemo sad. Reorganizacijom postojecim autobuskih linija mogu se dobiti dobri fideri i smanjiti troskovi ujedno.
 
Ту је вишак Средачка, стварно је преблизу Вука. Мислим да је остало логично.
 
Мени је та траса сулуда јер дуплира трамвај који је довољан само треба од цветка до устаничке средити булевар. Не знам куда, али мислим да туда не треба метро, тренутно наравно.
 
milanche":1gp39p82 je napisao(la):
Svojevremeno je i Depolo pricao da guše stanice generišu veću potražnju. Dobro, jeste bolje guše raspoređene u centru i tu se slažem, ali je van pameti imati sledee stanice:
Gl.Pošta-Pravni fakultet-Vukov spomenik - Sredačka - Đeram-Lion-Batutova-Cvetkova Pijaca-Olimp-Kluz sa medjusobnim rastojanejm od oko 400-500m. Od ovih 10 stanica dovoljno je imati 5-6 i samo na tim stanicama se dobija (recimo, ako je 80sec trosenje vremena po stanici) 5.3-6.7 min, sto na prvobitnih 26min nije uopste malo. Ujedno 5 min hoda sto odgovara 400m razdaljine svako moze da pređe, da ne preterujemo sad. Reorganizacijom postojecim autobuskih linija mogu se dobiti dobri fideri i smanjiti troskovi ujedno.


Bingo ( + )
:kk:
 
Bilo bi pametno da u sklopu obnove 3 trga u centru Beograda u startu iskopaju metro stanice da ne ispadne posle kad se bude gradio metro, dzabe ste krecili, da moraju sveze zavrsene Trgove da raskopavaju ponovo.
 
Nisam ni ja za ovu liniju, jedan deo pokriva i bg voz. Ona prva linija sa imamo plan je daleko bolja opcija. Dakle, jedna duža linija, neka se gradi u fazama ako treba i neka pokupi one delove grada koji su baš zapostavljeni a imaju potencijal i ljude. I pojačati BG voz naravno.
 
Somi303":2pa77xc1 je napisao(la):
Мени је та траса сулуда јер дуплира трамвај који је довољан само треба од цветка до устаничке средити булевар. Не знам куда, али мислим да туда не треба метро, тренутно наравно.

Koliko sam ja razumeo , tramvaji bi se ukinuli , a deo sadašnje trase i infrastruture bi se iskoristio za metro. Sve bi bilo nadzemno , osim stanice Olimp.
 
^^
http://www.beobuild.rs/read.php/594.html

i idemo ponovo, evo poslednje studije, sve lepo pise. ja bih spojio akademiju i varos kapiju, i glavnu postu-trg nikole pasica, jer zaista nema potrebe na tako malim razdaljinama raditi stanice. time bi bilo "samo" 5 podzemnih stanica u prvoj fazi u centru, dok bi na nbg sistem bio nadzeman, ali takodje bez ijedne dodirne tacke sa saobracajem.
 
У сваком случају мењање трамваја је бацање пара јер они врше посао у добром делу булевара, а признаћете да има бољих делова града за изградити метро :D
 
Somi303":1xzgvu4j je napisao(la):
Мени је та траса сулуда јер дуплира трамвај који је довољан само треба од цветка до устаничке средити булевар. Не знам куда, али мислим да туда не треба метро, тренутно наравно.

Bulevar treba da dobije metro ipak je to jedna od najvaznijih ako ne i najvaznija saobracajnica u gradu.
 
Као неко ко користи булевар и трамваје кажем да метро није потребан јер неће решити проблем тог дела, потез 300. Потребно је само реконструисати булевар до Устаничке и повећати број трамваја и то је доста за неко време. Метро је потребнији Карабурми и Миријеву јер се ослањају само на аутобусе.
 
Da ali zona bulevara je neuporedivo gustija od Karaburme i Mirijeva, a po Egisovoj studiji je predvidjeno da i Karaburma i Mirijevo dobiju metro tako da nema frke. Treba samo raditi po planu.

metromapabb.gif
 
Vrh