ems":2indcum5 je napisao(la):Spominje ''javno-privatno partnerstvo'' (PPP) u izgradnji metroa. to im je kovanica koju upotrebljavaju kada hoće da koncesiono povere izgradnju nekog objekta. Npr. trenutno po tom modelu pregovaraju sa Kinezima za izgradnju dela Koridora 11. Očigledno će pokušati da pronađu koncesionara za izgradnju bar jedne linije metroa, verovatno po naknadno dorađenoj Egisovoj studiji za M1, mada bih lično voleo da se radi razumno dorađena tzv Faza 1 Jovinovog plana.
dziggy":1qgyxe2i je napisao(la):U totalnom smo autu.
Drakche":cff0kb3m je napisao(la):Vec postoji sinski sistem linijom recne obale koji je skoro nezavistan od postojece pesacko-saobracajne infrastrukture,
to je nesto za sta sam se i ranije zalagao (sto bi neko ovde rekao "propagirao").
Povezuje Adu, Sajam, Savski Amfiteatar, Savski Trg, Savamalu, Kalemegdan, Dorcol, Marinu Beograd, Luku Beograd, Pancevacki most (...)
Ovo bi bila najjeftinija varijanta za nesto sto bi se moglo nazvati metroom, ne bi bilo dovoljno, ali bi barem bilo nesto specificno za Beograd, takodje dodatno bi ubrzalo razvoj grada na obalama.
dziggy":1mjcrawu je napisao(la):Varsava otvorila novu, drugu liniju metroa.
video iz kabine
http://www.youtube.com/watch?v=vnXWL8UClXM
slika
vise slika http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1467
Svaka cast Varsavi, lepo to sve izgleda, a mene svaki put kad vidim ovakve stvari obuzme tuga o zaostalosti i indolentnosti nase zemlje, svaki put kad se klackam trolom 45 minuta, ili tramvajem, i stajem na svakom semaforu i gubim vreme. U totalnom smo autu.
SRBO":38qxtqnx je napisao(la):dziggy":38qxtqnx je napisao(la):Varsava otvorila novu, drugu liniju metroa.
Svaka cast Varsavi, lepo to sve izgleda, a mene svaki put kad vidim ovakve stvari obuzme tuga o zaostalosti i indolentnosti nase zemlje, svaki put kad se klackam trolom 45 minuta, ili tramvajem, i stajem na svakom semaforu i gubim vreme. U totalnom smo autu.
Вала баш, ако оћемо да постанемо једина држава на свету мора да се ради
Igor":1mmp1f0r je napisao(la):Svaka cast Varsavi ali ovo sto su izgradili je kilavi metro kakav je nama predlozen od strane egisa. Pogledajte samo "brzinu" kompozicija i razdaljinu stanica.
milanche":1gp39p82 je napisao(la):Svojevremeno je i Depolo pricao da guše stanice generišu veću potražnju. Dobro, jeste bolje guše raspoređene u centru i tu se slažem, ali je van pameti imati sledee stanice:
Gl.Pošta-Pravni fakultet-Vukov spomenik - Sredačka - Đeram-Lion-Batutova-Cvetkova Pijaca-Olimp-Kluz sa medjusobnim rastojanejm od oko 400-500m. Od ovih 10 stanica dovoljno je imati 5-6 i samo na tim stanicama se dobija (recimo, ako je 80sec trosenje vremena po stanici) 5.3-6.7 min, sto na prvobitnih 26min nije uopste malo. Ujedno 5 min hoda sto odgovara 400m razdaljine svako moze da pređe, da ne preterujemo sad. Reorganizacijom postojecim autobuskih linija mogu se dobiti dobri fideri i smanjiti troskovi ujedno.
Somi303":2pa77xc1 je napisao(la):Мени је та траса сулуда јер дуплира трамвај који је довољан само треба од цветка до устаничке средити булевар. Не знам куда, али мислим да туда не треба метро, тренутно наравно.
Somi303":1xzgvu4j je napisao(la):Мени је та траса сулуда јер дуплира трамвај који је довољан само треба од цветка до устаничке средити булевар. Не знам куда, али мислим да туда не треба метро, тренутно наравно.