Šta je novo?

Metro

O metrou u bg hronici
dsc02579.jpg


dsc02580.jpg


dsc02581.jpg


dsc02582.jpg


dsc02583.jpg


dsc02584.jpg


dsc02585.jpg


dsc02586.jpg


dsc02587.jpg
 
hmm
cekaj bre, ko ovde koga pravi ludim?
na prvim slikama se vide stanice Prokop i `Klinika` !?
na zadnjoj, koja je `kao mapa` linija ide skoro pored autokomande !?

I sad ja treba da budem toliko naivan i poverujem u bajke???
ma vazi...
 
Laki ti bjese radis u fabrici bajki ako se nevaram , izvad mam snima sa bg hronike
 
Опаааа...На сликама видите исечке из Јовиновог пројекта метроа али и мој извор информација из прве руке, односно професорку којој се посредно можете захвалити што сте имали прилике да видите целу студију "БЕОГРАД 2000". ;)
 
cekaj ovo se nesto ne poklapa :shock:
po mapi nisu blizu prokopa a imamo osnovu nove zeleznicke.
 
Трипко, на првим мапама је студија из 1982, а ово на крају је пропали Белам.
 
С обзиром на новокомпоновани просторни план Београда на води, који не предвиђа нови мост у СА, то једино и могу. Али, онда једина веза целокупног трамвајског система у Београду са депоом постаје она преко Моста на Ади.
 
која би била далеко ефикаснија од садашње, јер би трамвај од Мостара до Новог Београда био апсолутно независтан
 
@Delija, ukoliko je profesorka na snimku i ukoliko je ona izvor za projekat koji si imao prilike da predstavis ovde. Da li postoji neka naznaka da ce ona biti ukljucena u proces odlucivanja. Mozda neko tvoje vidjenje, posto kao sto je vise ljudi primetilo smandrljali su vise planova u prilogu.
 
Вероватно не. Чуди ме и да је уопште доспела на РТС. Мора да је то био "пропуст" неког од уредника који се није добро информисао. Споменута професорка је радила у урб заводу одакле је, благо речено, морала да оде након што се противила УМП баханалији. На жалост, професорка је у зениту каријере и као што је случај са Јовином не можемо очекивати много.

Са друге стране, она је била и и даље јесте један од најистакнутијих чланова инжењерске коморе, пре пар година ју је држава поставила у ону комисију за одлучивање о Народном музеју и увек се радо свађала са политичарима и знала је да извуче много за нашу ствар (реконструкција ЈДП 1997. године)
 
Rrkonstrukcija narodnog muzeja kazu da kosta koliko 3 kilometra autoputa kroz ravnu vojvodinu
 
Пантограф":10k49whr je napisao(la):
С обзиром на новокомпоновани просторни план Београда на води, који не предвиђа нови мост у СА, то једино и могу. Али, онда једина веза целокупног трамвајског система у Београду са депоом постаје она преко Моста на Ади.
Градња тако нечега је у супротности са уметничком слободом инвеститора. Инвеститору је засметала и подземна градска железница, а где неће вијадукт изнад фенси стамбеног простора?
 
I dok nama ne treba ni metro, ni gradska zeleznica, ni....
Nekima nikad dosta takve infrastrukture:

Infrastructure Network

 

Platform tunnels at the new Bond Street Station. Image [COPYRIGHT SIGN] Crossrail

Crossrail, “the largest infrastructure project in Europe (costing more than the 2012 London Olympics) has been slowly winding it’s way beneath London‘s streets for years. Now, as the tunneling efforts begin to draw to a close, Crossrail have released a series of fascinating photographs demonstrating just how complex this latest London subterranean labyrinth is. There are currently more than 10,000 people working directly on Crossrail at around forty separate construction sites, who have now completed 90% of the total tunneling. This brings the entire project to two thirds of the way there.

See the complete set of photographs after the break.

   

The Crossrail route itself will serve 40 stations (most of them completely renovated or brand new) and run for more than 100km (over 60miles) from the city of Reading and Heathrow Airport in the west, through new twin-bore 21km (13miles) tunnels below central London to Shenfield and Abbey Wood in the east. When Crossrail opens in 2018 it will increase London’s rail-based transport capacity by 10%.

Foto galerija i opsirnije na

http://www.archdaily.com/576495/
 
Vesna Zlatanovic Tomasevic je divna zena i profesor. Kod nje sam diplomirao. Kao sto kaze delija, rado se raspravljala sa politicarima i branila interese struke.
 
Vrh