Šta je novo?

Metro

Доћиће вероватно до ревизије трасе М1 која ће бити враћена на ону Јовинову да би качила Београд на води. Она брљотина у Творничкој ће вероватно остати. Како год било, најимбецилнији део трасе ће се вероватно мењати.

Видећемо.
 
ja sam još prošle godine pisao - ako skrenu ka Terazijama, 90% posla smo uradili, automatski i Akademija nestaje kao i zmija ka Ušću.
Prva faza do Vuka.
 
Teranje pravca pravo na terazije i optimizacija stanica je neki optimum a u nasim okolnostima i maksimum koji mozemo ocekivati. Nazalost ne ocekujem da ce resiti pitanje metro depoa na kranje glupoj lokaciji.
 
Andrej_LJ":1yjqshkz je napisao(la):
Mogu li da pitam koji kandidat je pobedio jucer u Beogradu i sta to znaci za razvoj metro sistema?

Pobedila je srpska napredna stranka koja nas tokom kampanje čak nije ni udostojila imena svog kandidata za gradonačelnika, a ko bi to mogao biti nisu hteli da saopšte ni nakon ubedljive pobede preksinoć (gradonačelnik se ne bira više u Beogradu direktno, već u gradskoj skupštini, gde SNS sada ima preko 60 od ukupno 110 odbornika). Takođe, oni skoro uopšte nisu ni pričali o metrou, njihova glavna priča za Beograd je projekat ,,Beograd na vodi'', osim toga nisu ponudili ama baš ništa, tj. u kampanji nisu ponudili svoju viziju bilo čega drugog u bilo kojoj drugoj sferi.

Moj je tip da će jednostavno nastaviti projekte prethodne vlasti (rekonstrukcija ulica i tramvajskih šina itd.), što uključuje i metro, onako kilavo, ali zato što moraju, zbog Francuza, dok će svoju energiju posvetiti čišćenju šina i skladišta iz savskog amfiteatra kako bi pokazali da se nešto kao radi na projektu ,,Beograd na vodi''. Kad kažem svu energiju mislim na onu koja će preostati nakon što smisle kako da se inflitriraju duboko u gradske novčane tokove. Ovo je prvi put da posle 14 godina na vlast u Beogradu dolazi neko nov i oni su pre svega gladni pozicija i novca. Sve ostalo ih manje zanima, pa i metro.
 
Надам се да ће бити нешто од те ревизије,онако чисто ради наше вишегодишње дискусије, пошто од градње сигурно неће бити ништа ни у наредних четири године а у ком правцу је држава кренула пре 14 година а од скора заузела још чвршћи став о самодезинтегрисању - вероватно и никад.

Дакле,или ће Делија бити у праву и најдебилнији делови вуканове/ежисове брљотине остају из стратешко-политичких разлога или ће Делија бити у праву и ископираће Јовинову трасу у њеном кључном делу Вук - НБГ. :)
 
Delija":rawqtqse je napisao(la):
...
Дакле,или ће Делија бити у праву и најдебилнији делови вуканове/ежисове брљотине остају из стратешко-политичких разлога или ће Делија бити у праву и ископираће Јовинову трасу у њеном кључном делу Вук - НБГ. :)


Pravila:
1. Delija je uvek u pravu!
2. Ako eventualno Delija nije u pravu, procitati i primeniti pravilo broj jedan.

;-) :-D
Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
:D Ето,све си скапирао. :) Ставити у преамбулу Беобилда и поднаслове свих тема.
 
Самољубље и гордост је један од већих животних грехова.
 
Делија је атеиста, то није проблем ... :Р
 
Свеједно и он ће Њему на исповест.
 
rasho62":3cnkuzjw je napisao(la):
Самољубље и гордост је један од већих животних грехова.
А неодстатак смисла за хумор или макар разумевања за исти је један од већих животних хендикепа.

Иначе,огласио се Мали:

Ukazujući da je Privremeno veće osnovalo i radnu grupu Beogradski metro, on je naveo da je jedna od kapitalnih investicija grada Beograda upravo izgradnja metroa. Mali je podsetio da je u nekom prethodnom periodu bila organizovana radna grupa i da postoji idejno rešenje kako bi prva trasa metroa trebalo da izgleda.

''Naravno to idejno rešenje nije uzelo u obzir neke velike i kapitalne stvari koje se rešavaju u ovom trenutku, a to su nova železnička i autobuska stanica, Beograd na vodi... Naša želja je da ta radna grupa analizira prelazno rešenje, a da, takođe, na osnovu svih novih događaja eventualno utvdi da li to rešenje treba da se promeni ili ne'', rekao je Mali.

А он ће мени на исповест :) ако настави овако да се прави блесав и оставља простор за потенцијално катастрофалну одлуку.
 
Ok, nacelno ova Sinisina izjava je u potpunosti smislena. Situacija se drasticno menja eventualnom izgradnjom u SA kao i izmestanjem BAS-a i Zeleznicke stanice.


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Delija ti si pesimista, ali ja mislim da Mali ne bi spominjao ovo da planira da ostane sve kako je bilo...
 
feanor nemoj da si naivan.

pitanje je da li će mali ostati kao gradonačelnik. ali čak i da ostane on je lažov i lopov.


mali je najljigaviji političar ubedljivo. ljigaviji mi je čak i od neše sline.


sns se nije udostojio ni da nam objavi ime gradonačelnika, a dobio je apsolutnu vlast u beogradu.
nisu se bavili ni jednom aktuelnom gradskom temom, ali su pričali bajke o BnV.

očigledno je narod politički nepismen.
 
laki72":2dc92c9i je napisao(la):
Ok, nacelno ova Sinisina izjava je u potpunosti smislena. Situacija se drasticno menja eventualnom izgradnjom u SA kao i izmestanjem BAS-a i Zeleznicke stanice.

Apsolutno se situacija cak i totalno menja.

Dolazimo do toga da se bukvalno centar centra grada koji se trenutno nalazi na Trgu republike premesta u Savski Amfiteatar sa kulom kao epicentar.

To je promena epohalnih razmera za Beograd i odluka bez presedana do sad.
Sto znaci da treba i metro trase da se izmene i uzmu u obzir novi polozaj novog centra grada.
 
spatiotecte":jyaemrtq je napisao(la):
Dolazimo do toga da se bukvalno centar centra grada koji se trenutno nalazi na Trgu republike premesta u Savski Amfiteatar sa kulom kao epicentar.


То можеш само да сањаш, оданде, са обала Сене, Марне и Оазе. Центар Београда је на историјској оси Калемегдан - Теразије - Славија. Ту ће и остати.
 
Као што ће и заувек остати иста,релативно мала густина насељености старог центра града,тренд смањења привредне активности у њему, (са изузетком туризма),биће све више пешачких улица а све мање транзита. Због свега тога метро на потезу Трг - К. Венац је потпуна бесмислица и никада ту неће бити потребан.Биће потребан управо на ободима тог старог дела града (Т тераса ) са одавно и потпуно дефинисаном и изграђеном урбанистичком матрицом. Околина Кнез Михаилове и јужни делови Дорћола остају овакви какви јесу у смислу густине градње у наредних 200 година (а надам се и заувек) са изузетком само неколико парцела.
 
Пантограф":3lc8gssv je napisao(la):
spatiotecte":3lc8gssv je napisao(la):
Dolazimo do toga da se bukvalno centar centra grada koji se trenutno nalazi na Trgu republike premesta u Savski Amfiteatar sa kulom kao epicentar.


То можеш само да сањаш, оданде, са обала Сене, Марне и Оазе. Центар Београда је на историјској оси Калемегдан - Теразије - Славија. Ту ће и остати.

Zasto to mislis?

Ako se izgradi SA (koji je zapravo geografski centar grada) onda ce on zaista postati centar centra i postojace potreba da tuda ide jedna metro linija.
 
stf":22plb24u je napisao(la):
Доћиће вероватно до ревизије трасе М1 која ће бити враћена на ону Јовинову да би качила Београд на води. Она брљотина у Творничкој ће вероватно остати. Како год било, најимбецилнији део трасе ће се вероватно мењати.

Видећемо.
Pazi da nece! Jovin NIKADA nije bio pod vecom cenzurom, kao u poslednjih godinu dana. A ulazak metro-a u "Beograd na vodi" bi potpuno poremetio fiks ideje nakojima je BNV sazdan.

Ako govorimo o razumu, metro most sa (revizijom i smanjenjem drumskih kapaciteta) i metro od Terazija do Sava centra bi trebali biti finasirani od Naknade za gradjevinsko zemljiste. Ako bi o politicarima, njima ne pada na pamet da to slucajno ulaze u skupe infrastrukturne objekte, kao sto im je namena, nego zele da sto veci deo naknade ide u krpez budzeta.
 
Dok se kod nas i dalje planira, poništava prethodno, pa opet projektuje - ko želi da se provoza taze metro linijom može da skokne do Budimpešte - danas nakon 7 godina gradnje puštena u rad metro linija 4. Za vikend vožnja besplatna. Linija ima 2 stanice za presedanje na postojeće linije. Oko 30 autobusnih linija se menja (skraćuje i postaju feeder linije za novi metro)

Inviato dal mio Nexus 4 utilizzando Tapatalk
 
Moje misljenje je da je ova najbolja metro linija u Evropi. Budimpesta apsolutno zasluzuje ovo i im cestitam!
ALI pitanje je dali je ovo pravilni nacin gradnje za tako siromasne drzave. Ipak nakon 7 godina i 1,45 milijarde eura su zavrsili liniju dugu samo 7.4 km.
 
Sofija objavila tender za izgradnju centralnog dela linije M3


Lot obuhvata izgradnju 7 kilometra tunela i 7 podzemnih stanica, od kojih dve transferne na postojece linije. Cena izgradnje je oko 280 miliona eura, a rok je 45 meseci, sto znaci da je realno ocekivati da se ova linija otvori u 2018 godinu. Izgradnja perifernih delova linije koji ce biti uglavno nadzemni se ocekuje da krene u 2015, i da se cela linija zavrsi do 2018 godinu (17 stanica ukupno, dve stanice su izbrisale jer su bile preblizo).



Stanice na centalni deo linije M3 (projektna i ne finalna imena):

1) Teatar Sofia/Park Zaimov/Oborishte
2) Orlov most (transfer na M1)
3) Patriarh Evtimiy/Graf Ignatiev
4) NDK II/Vitosha (transfer na M2)
5) Praga
6) Bulgaria
7) Krasno selo/Zhitnica

:vops:
 
Одговарајући на питање о почетку изградње метроа, Весић је казао да је он неопходан за даљи развој Београда, као и да је садашње руководство Београда затекло сопразум који су потписали Влада Србије и Град Београд са Владом Француске за израду главног идејног пројекта и студије изводљивости и да је идејни пројекат завршен.

Сада су актулене ствари, као што су премештање аутобуске станице, изградња Београда на води и завшетак железничке станице Прокоп, па смо основали једну радну групу која ће те промене унети у у систем метроа, казао је Весић, додајући да је важно да линија метроа покрије та три места.

Метро ћемо радити кроз концесију, јер сами немамо тај новац, а са нама је већ контактирало пет великих компанија. Важно је да поченмо изградњу прве линије, која ће повезивати Земун и Устаничку улицу, навео је Весић.

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... en.sr.html
 
Vrh