Cuj molim te unaprediti tramvaj. Pa jel ti gradis metro zbog unapredjenja tramvaja ili zbog unapredjenja brzine na postojecoj osi Istok-Zapad ciju istocnu polovinu trenutno opsluzuje tramvaj?
Tramvaj je na koridorima koji ispunjavaju uslove za metro naprosto suvisan. Pomirite se sa tim. On je pogodan samo kao transverzalni fider i to samo na onim trasama koje imaju vise putnika/nisu ekonomicne za autobus. Takvih trasa je u ovom gradu veoma malo - na nasu zalost. Pomirite se sa stanjem urbanizma u ovom gradu. Iskrpite sve sto se iskrpiti moze - metroom. Ne mozemo sada prosiriti sve ulice da bi ukinuli sve autobuse zamenivsi ih tramvajem.
Necu vise da pisem u vezi ovoga jer vise nema sta da se doda. U pitanju je neopravdana satanizacija pneumatika i nista vise.
JohnnyLee":8b522m7g je napisao(la):а што упорно тераш метро ка Коњарнику? мишења сам да метро код Вука треба да скрене или ка Звездари или ка Крсту. Булевар ка Коњарнику има трамвај коме само мало треба да буде ЛРТ
lento":8b522m7g je napisao(la):Cuj molim te unaprediti tramvaj. Pa jel ti gradis metro zbog unapredjenja tramvaja ili zbog unapredjenja brzine na postojecoj osi Istok-Zapad ciju istocnu polovinu trenutno opsluzuje tramvaj?
Tramvaj je na koridorima koji ispunjavaju uslove za metro naprosto suvisan. Pomirite se sa tim. On je pogodan samo kao transverzalni fider i to samo na onim trasama koje imaju vise putnika/nisu ekonomicne za autobus. Takvih trasa je u ovom gradu veoma malo - na nasu zalost. Pomirite se sa stanjem urbanizma u ovom gradu. Iskrpite sve sto se iskrpiti moze - metroom. Ne mozemo sada prosiriti sve ulice da bi ukinuli sve autobuse zamenivsi ih tramvajem.
Necu vise da pisem u vezi ovoga jer vise nema sta da se doda. U pitanju je neopravdana satanizacija pneumatika i nista vise.
Ovo je contradictio in adjecto. Prostom zamenom tramvaja metroom moze ili da se poveca kapacitet ili da se poveca brzina, u zavisnosti da li na istoj trasi ostaje isti broj stanica ili ne. U slucaju da se povecava razmak izmedju stanica, postavlja se pitanje prevoza do tih stanica, odnosno da li ce ljudi da pesace 500-800 metara do stanice metroa i kako. U drugom slucaju, metro je skupa igracka, jer ono sto trenutno imamo ukidamo, a ulaze se silan novac da se dobije manje-vise isto, ako ne i gore, jer s istim brojem stanica metroa kao sto ih ima tramvaj, niti brzina metroa moze da se postigne kao na vecim rastojanjima niti ucestalost kompozicija moze da bude veca. Cak i na mapi sofijskog sinskog sistema se lepo vidi da tamo gde tramvaj i metro idu paralelno, tramvajskih stanica je vise nego metro stanica.
То што си сад описао представља искључиво санациони метро, а квалитетан метро треба да буде санационо-развојни. Не треба ни не сме да каска за развојем града већ да га омогући и убрза.Express":1ltlgzcx je napisao(la):Ne mozes graditi metro na drugim pravcima iz prostog razloga sto oni nisu sada dovoljno optereceni. Mozes da ih uzmes u obzir za buducnost ali projekti za njih dolaze na dnevni red tek onda kada ispune uslove za metro.
Резултати студије токова путника су само један параметар који треба узети у обзир приликом планирања трасе, а не да ти резултати у потпуности дефинишу трасе. Зашто? Па зато што су токови историјски утабани и сасвим узрочно-последични а не хипотетички најбољи.Express":1ltlgzcx je napisao(la):Da li ti mislis da se studije rade da bi se bacale pare? Naravno da ne stf! Probudi se.
Не разумем. Исте услове за виши степен изграђености имају и Булевар и Господара Вучића. Метро је тај који повећава могућност за већи степен изграђености, не ради се обрнуто.Express":1ltlgzcx je napisao(la):ne mozemo izbegavati Bulevar jer on ispunjava uslove za visi stepen izgradjenosti! Sve ostale ulice nisu ni predvidjene za prosirenje. Pogledaj samo koliko UMP kosta.
То је просто нетачно, јер је довољно платити само дневницу програматору семафора да их како треба усклади. Па да је вундеркинд и да наплаћује по сату 1 000 долара него шта него се исплати.Express":1ltlgzcx je napisao(la):U prevodu unapredjenje tramvaja ce kostati kao potpuno pokrivanje preostalih koridora metroom.
Слежемо се, само ти ток путника гледаш кроз конкретну улицу а не као географски појам. Већ поменути ток путника центар-југозапад је покривен и опслужен и са метро линијом кроз Јурија Гагарина и кроз Јапанску, само градњом кроз Јапанску имамо 5 пута проходнији и алтернативнији предлог од чупања трамваја и градње метроа зарад уштеде од 3 минута.Express":1ltlgzcx je napisao(la):Poenta mojih postova se ogleda u tome da ti ne mozes da bezis od opterecenih koridora prilikom planiranja metroa jer bi gradnja istog na neopterecenim predstavljala finansijsko samoubistvo.
Метро се гради да би убрзао просечно време путовања и да би омогућио додатни развој града. То о чему ти причаш је искључиво - санациони метро систем - дакле, економски неисплатив.Express":1ltlgzcx je napisao(la):Cuj molim te unaprediti tramvaj. Pa jel ti gradis metro zbog unapredjenja tramvaja ili zbog unapredjenja brzine na postojecoj osi Istok-Zapad ciju istocnu polovinu trenutno opsluzuje tramvaj?
Јесте сувишан ако ток путника посматраш кроз конкретну улицу, као што сам већ објаснио. Међутим, грешиш. Тамвај није конкуренција метроу ни у једној улици БГ-а (сем можда Булевара). Београд је специфичан, не може се пресликати на њега ни Софија, ни Праг ни Вашингтон...Express":1ltlgzcx je napisao(la):Tramvaj je na koridorima koji ispunjavaju uslove za metro naprosto suvisan. Pomirite se sa tim.
То не могу ни светски мегалополиси, а камоли сиротињски БГДExpress":1ltlgzcx je napisao(la):Iskrpite sve sto se iskrpiti moze - metroom.
Нисам се наврзао на тебе него на погрешну идеју коју форсираша која је идеална у теорији а у пракси у данашње време - сумануто нереална.Express":1ltlgzcx je napisao(la):Stf navro na mene samo tako a ja samo govorim ono sa cime se vecina gradova suocila.Stf navro na mene samo tako a ja samo govorim ono sa cime se vecina gradova suocila.
Delija":336gi0v9 je napisao(la):У свету не постоји нешто попут "комплетног метроа". То је систем који се непрестано развија.
Чак и у Слобино време наша грађевинска оператива је била за две класе боља од данашње.Оно што је 1998. године изграђено у Београду данас не би могао да изгради онако квалитетно ни конзорцијум страних и домаћих фирми.spatiotecte":3oa5y6u2 je napisao(la):Pre bi rekao da nisu dobro izracunali
I ako izgleda da ima mnogo, zapravo se mozda radi o elementima za oko 20-25m tunela. jedan prsten vracarskog tunela sirine 1m se sastoji od 6 elemenata, s tim sto se donji element gde lezi pruga razlikuje od ovih ostalih i moze se prepoznati po kanalici na sredini. E sad zasto su uradili visak, ne znam tacno, mozda je trealo da se doda jos 20m tunela prema karaburmi, a mozda je i visak ili skart.direktor":1aqvtuyz je napisao(la):Ja postavio i ovdje i tamo milanche kao je moglo da im ostane ovoliko elemenata zafurali se ili je bilo para na bacanje