Šta je novo?

Metro

U prosjeku masinovodje ZS imaju 3 gazenja u karijeri ja jos nisam upoznao nekog prekaljenog masinovodju da nije imao bar jedno gazenje .Inace nekad se nisu zaustavljali vozovi prilikom gazenja ili sudara vec bi se napisalo da je na kilometru tom doslo da gazenja i voz ide dalje inace dioklecija ekspres nika nebi stizao na vrijeme
 
Taman su za tad najavili i kraj pregovora sa EU. Inače, Điki je jedini i spomenuo metro. Problem je što ga je spomenuo i prošli put. No, dragi moji, igre su počele, ja se nadam, zabave radi, da će biti još nečega pored SA i metroa. Glupo da nam obećaju samo 2 projekta.
 
OGLAS
Uprava grada Beograda daje zemljiste u savskom amfiteatru oivceno mostom gazela ,mostom ucitelja zarica ,kejom i ulicom savskom

U zamjenu za 1 liniju Metroa kompletnu funkcjonalnu operativnu sa 15 stanca ,teskog podzemnog ,preko terazija i novg metro mosta do zemun gornji grad

Po pustanju linije u saobracaj investitor moze da krene u izgradnju na prostoru amfitetra

Grad se obavezuje da ce do pustanja metro linije ukloniti zeljeznicki saobracaj osim 2 kolsjeka za liniju tramvaja na normalnom kolsjeku linije ada huja /obrenovac koju je investitor duzan da ukomponije u plan

U Beogradu 27 .01.2014.
 
Da se podsetimo jeftinog metroa iz Berlina:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ATHYluLW-uw[/youtube]

I to posebno kockaste Gizele. :D Metro Katica ftw! :kk:

Treca vrata nepotrebna zbog dovoljno brzog pristupa usled manjeg kapaciteta (veci vagon ima 3 ili 4 para odgovarajuce sirine u zavisnosti od duzine i sirine vagona, odnosno kapaciteta). Novi HK i IK imaju 3 para zbog toga sto su bazirani na zapadnoberlinskim starim. Inace Gizela je manja i od Brede a u pitanju je pravi pravcati metro.

Hamburg DT-5:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nY8E4cw_72A[/youtube]

^^^Sabivsi DT-5 na dimenzije Gizele dobijamo moderni voz malog profila. Pravi primer mini metroa manjeg gabarita od Brede sa vozilima veoma lakim za odrzavanje.

3+3 konfiguracija i to je to. Umesto 600 putnika za 2 tramvaja ovako dobijamo 690 za 2 zakacena voza malog profila. Siri je od VALa dovoljno da ne deluje skuceno. Vise osovina znaci manje opterecenje i tanji stubovi sto znaci jeftiniji vijadukti, manje vibracije, male dimenzije bez pantografa rezultiraju veoma plitkim cut&cover tunelima. 690x17 dodje na oko 12000 (11730) putnika na sat pri taktu od 3,5min sto je sasvim ok sto se kapaciteta iz raznoraznih studija tice.

Posto je tema pocela da skuplja prasinu da ne bi pisao post za postom evo da okacim varijantu faze I i II distributivne mreze metroa malog profila sa ostrijim radijusima:

5djo.jpg


Faza I: Trasa L1 Vrtlarska-Cvetkova Pijaca sa krakom za Zel. St. Novi Beograd.

Faza II: Trasa L2 Savski Amfiteatar-Autokomanda kako bi linija bila formirana na trasi Zel. St. Novi Beograd-Autokomanda, Trasa L3 Banovo Brdo-Trg Nikole Pasica.

Na taj nacin vec u ranim fazama imamo funkcionalne sve tri linije koje obuhvataju najvaznije delove grada koje zvanicna GUP verzija obilazi po 1km.

Moguca produzenja:

L1 Vrtlarska-Zemun (ima vise potencijalnih lokacija) i Cvetkova Pijaca-Ustanicka i dalje.

L2 Zel. St. Novi Beograd-Blok 45 i Autokomanda-Vozdovac i dalje za Kanarevo Brdo i Rakovicu, moguc krak za Mitrovo Brdo od Vitanovacke ili od Vozdovca (Stepa Stepanovic, stara okretnica tramvaja).

L3 u vise faza i to Trg Nikole Pasica-Pancevacki Most/Preko Dunavskog Amfiteatra, Banovo-Brdo-Vidikovac i dalje za Orlovacu, Rusanj i Sremcicu, Pancevacki Most-Karaburma I (stara okretnica) i moguc krak preko mosta za Borcu pa pored "Metroa" u krnjaci i dalje Zrenjaninskim Putem.

Prve dve faze imaju jedan depo koji moze biti izgradjen na dve moguce lokacije: Zemun (Jovinov plan) ili Novi Beograd (GUP plan). Ako se izgrade iza tramvajskog onda bi jedina razlika izmedju tog depoa i onog za LRT po GUPu je u tome sto ovaj za metro ima jednostavniji pristup koji ne kruzi ali je na stubovima i naravno vozni park koji cine metro vozila malog gabarita a ne tramvaji sirine 2,65m.

Duzina linije/broj stanica/medjustanicno rastojanje za prve dve faze:

L1=11.23km/14/864m

L2=6.1km/8/871m

L3=7.4km/10/822m

Ukupna duzina izgradjene mreze (oduzeta duzina distribucije L2) je 22.41km. To je duzina jedne dobre kompletne linije. Mi vec u prve dve faze dobijamo tri linije obuhvativsi sve vazne tacke u gradu koje GUP obilazi i to tramvajima.

Ne mogu da shvatim koliko kruze tim LRTom oko buduceg centra koji su i sami predvideli. Nema nikakvog urbanisticko-razvojnog smisla. Da bude jos gore u starom delu grada ima milion podzemnih stanica koje progutase novac za ostatak mreze tako da na NBG gde bi bilo najlakse graditi vijadukte oni su primorani grade tobogan.
 
Beograd -- Do kraja ove decenije u prestonici će biti izgrađena još tri mosta, pišu "Novosti". Pored mosta Zemun-Borča, u planu su i most kod Vinče i most za metro.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2014&mm=02&dd=09&nav_id=810024

Izvor: B92/Novosti

Ukoliko se obistine najave članova Privremenog organa grada, i u naredne četiri godine počne izgradnja metroa, staro jezgro i Novi Beograd će spojiti još jedan most, tik pored Brankovog.

Francuska kompanija "Ežis" uradila je studiju i dala predloge, a realizacija beogradskog metroa podeljena je na dva dela.

Prva faza - definisanje koncepta metroa, završena je, sledi druga faza - izrada idejnog projekta, objašnjavaju u "Ežisu".

Kao što je ranije predviđeno, prva linija će ići od Ulice Aleksandra Dubčeka u Zemunu do raskrsnice Bulevara kralja Aleksandra i Ustaničke, gde se trenutno nalazi tramvajska okretnica.

Na novobeogradskoj strani trasa metroa će ići pored Energoprojekta, Bulevarom Zorana Đinđića, pored Arene, ka Brankovom mostu, gde je predviđena izgradnja još jednog mosta pored Brankovog, nizvodno, na koji bi se nastavljao tunel čiji će ulaz biti ispod spomenika u parku na Kosančićevom vencu.

:fijasko: :blah:
 
Жив је Белам,умро није док је издајства и корупције.
 
Delija":1sx4jyde je napisao(la):
Жив је Белам,умро није док је издајства и корупције.

Sta je Vucic obecavao kada se kandidovao jos za gradonacelnika? Sada kada moze da urgira sa jos vise pozocije (jer metro je nacionalni a ne samo gradski projekat) ne cini ama bas nista. Sve to (ne)radi nama pred ocima.

Sve lazov do lazova.
 
А сад говори да смо пројекат наследили од претходне власти као што сам и давно најацио.И такав жвалави гебелс и лажов ће да накрца 40% гласова. После њега правићемо ми и Слобу од блата.
 
niks":h764brv0 je napisao(la):
Express":h764brv0 je napisao(la):
Sta je Vucic obecavao kada se kandidovao jos za gradonacelnika?
http://www.youtube.com/watch?v=YjQVY4g9LVY#t=89

Bas to. Sada cuti za :fijasko:

Delija":h764brv0 je napisao(la):
А сад говори да смо пројекат наследили од претходне власти као што сам и давно најацио.И такав жвалави гебелс и лажов ће да накрца 40% гласова. После њега правићемо ми и Слобу од блата.

Pa ako im ovo prodje odrace nas citadisima, tramvajskim basticama i tobogan vijaduktima.

Neki se smeju Sofiji kako ima kic stanice i ruske krseve ali videcete vi Sofiju za 20 godina kada pocne da modernizuje stanice na nivo minhena i nabavi novi kvalitetni vozni park.

Izgradili su da im vrsi posao tako da posle moze da se sminka.
 
Napravice nam ta ekipa metro ko' sto prave "mercedes" u ikarbusu. Stavice neku tramvajcinu i na njoj ce napisati sljastecim pink slovima METRO, onako sve sa sljokicama.
 
Када пређемо у реалност, долазимо дотле да у Секретаријату за саобраћај и Општини Вождовац продужетак трамваја за 2 километра до Степе и Кумодража 2 сматрају мегаломанијом...

Реално, тренутно смо толико задужени да бисмо евентуално могли радити неке мање инфраструктурне пројекте са великом стопом повраћаја, а финансијску конструкцију за метро не верујем да бисмо склопили пре 2018. године. Једино што нас евентуално може закрпити је да постанемо кандидат за ЕУ и да се огребемо о њихове фондове!
 
Za te fondove treba da budeš maher. Treba da znaš šta oni traže od tebe i treba makar solidno pošteno da ih uradiš. A naši partijski sistemi su takvi da bi svi da maknu preko 50% para i da ne brinu kako će se uraditi nešto. Bojim se da ovde nema državnika koji bi tako nešto iskoristili i ako bi svima pa čak i njima bilo bolje. 800-900 miliona evra teško da ćemo videti. Plus imamo C krak sada za zaobilaznicu, i to će koštati dosta, 2 tunela, most, petlje... Ko zna koliko milijardi nama još fali za infrastrukturu!
 
Karlo del Ponte":3ud081ux je napisao(la):
Када пређемо у реалност, долазимо дотле да у Секретаријату за саобраћај и Општини Вождовац продужетак трамваја за 2 километра до Степе и Кумодража 2 сматрају мегаломанијом...

Реално, тренутно смо толико задужени да бисмо евентуално могли радити неке мање инфраструктурне пројекте са великом стопом повраћаја, а финансијску конструкцију за метро не верујем да бисмо склопили пре 2018. године. Једино што нас евентуално може закрпити је да постанемо кандидат за ЕУ и да се огребемо о њихове фондове!


То је зато што у Секретаријату и општини седе људи који су вољни да те замајавају и праве будалом, само ако ти то желиш. Пројекат реда величине рачвања трамваја од Трошарине за Степу и Кумодраж Београд није могао да реализује једино у другој половини 1993. године, толико је то мало и безначајно улагање.

Апропо презадужености, занимљиво је да ту тезу демантује представних оних који су је лансирали:
Vesić:Za metro u Beogradu potrebna politička volja
Autor: Beta

...

Vesić je rekao da je sledeći veliki razvojni projekat u Beogradu izgradnja metroa, jer je Beograd došao do trenutka kada bez metroa teško može da nastavi svoj razvoj.

On je rekao da je projekat metroa nasleđen od prethodne vlasti i da se, u tom smislu, već vode razgovori s francuskim partnerima.

Govoreći o sredstvima potrebnim za njegovu izgradnju, Vesić je rekao da Beograd ima resurse koji nisu dovoljno iskorićeni, poput imovine, ali je i podsetio da glavni grad, za razliku od nekih drugih velikih gradova, nikada nije emitovao obveznice.

Овде се потпуно слажем са Весићем, мада је он испао глуп и демантовао сопствену партију. Има још много начина да се у Београду прикупи новац за метро (такса на гориво, повећање пореза и ренте у зони метро станица итд.
 
Hahahaa
Vi se naravno salite?
"Nije prezaduzen" ????
Pa NARAVNO da nije, sve do izbora!
Pitacu vas posle izbora dal je zaduzen i prezaduzen. :D
Za informaciju, vama optimistima, u skolama nedostaje kreda, sredstava za higijenu, a grad sve vise kasni sa izmirenje obaveza prema raznim izvodjacima radova.
Zasto, ako ima love???

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Cekajte. Sada Vesic govori kako se nastavlja zapoceto???

Misli na debele tobogan tramvaje ili tobogan gumenjake?

Poslednja prica u vezi metroa je bila u vezi gumenjaka a ne tramvaja.
 
laki72":vjm4w8aw je napisao(la):
Hahahaa
Vi se naravno salite?
"Nije prezaduzen" ????
Pa NARAVNO da nije, sve do izbora!
Pitacu vas posle izbora dal je zaduzen i prezaduzen. :D
Za informaciju, vama optimistima, u skolama nedostaje kreda, sredstava za higijenu, a grad sve vise kasni sa izmirenje obaveza prema raznim izvodjacima radova.
Zasto, ako ima love???

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2


Ни најмање се не шалим. Поскупиш литар бензина у Београду за два динара, тиме га практично изједначиш са ценом на ванградским пумпама, узмеш кредит са грејс периодом од четири године тако да га и не плаћаш пре 2018, коју помену Карло, и ето ти паре за метро. Тај новац и да хоћеш не можеш трошити на креде и на сапун у школама (нисам имао веце са сапуном од почетка до краја школовања у СФРЈ/СРЈ).
Без велике инвестиције нема ништа од изласка из кризе - да нам грађевинарство ове године није пало 40%, криза би била знатно, знатно мања.
 
ма направи се скала:
2% плата<50.000
3% 50.001<плата<100.000
4% плата>100.000
+ динар од литра горива/гаса
+ 5% од сваке уплате на БусПлус картицу (односи се и на персонализоване и на непресонализоване)
+ динар од сваке путарине наплаћњене на наплатним рампама на територији Београда (нек' се и Дробњак мало отвори)
+ 1% ПДВ за робу и услуге на територији Београда

и има да се сакупи лепо новац и за метро и за трамвај и за осталу градску инфраструктуру
 
Тако некако. Имали смо градску таксу од 3% деведесетих, али смо паре (и то озбиљне) као последње будале спуцали у Прокоп.
 
знам да је било тако (и Сарајево је за Олимпијаду имало 2%), али ништа не смета да се и сада то уведе. наравно, те паре иду од пореза на лична примања, не од социјалног
 
Raspise se referendum da li su beogradanji da se te pre odvajaju za tu namjenu
pa ako kazu DA onda se stavi displej na trgu republike koji bi pokazivao koliko je para skupljeno
Kada se skupi odredjena suma recimo 300 milona e krece se sa gradnjom a do tada se uradi priprema komplet porjekat analize itd
 
уф, немој референдум. увек ће се наћи неко из опозиције ко ће да кука против тог референдума само зато што су опозиција
 
Na specijalne takse za prikupljanje para za metro slobodno zaboravite. Situacija je takva da mislim da bi ljudi negodovali i da im se nametne taksa od 10 dinara za izgradnju domova zdravlja ili slicnih sadrzaja, a ne za tamo nekakav metro i slicna "cudesa".
Cuj metro, kad kazes prosecnom beogradjaninu tu rec kao da si mu rekao nlo.
 
Vrh