Šta je novo?

Metro

Francuska gradi metro u Sao Paulu
IZVOR: TANJUG
Sao Paolo -- Francuska će pomoći u finansiranju izgradnje nove linije metroa u brazilskom trgovinskom centru Sao Paulu.
Mislim da linija metroa mora brzo biti izgrađena", rekao je Oland nakon što je bio svedok strašnih saobraćajnih gužvi u Sao Paulu, gde je stigao iz Brazilije nakon sastanka sa tamošnjom francuskom zajednicom.

Oland se sastao sa guvernerom države Sao Paulo Žeraldom Alkminom radi potpisivanja 410 miliona dolara vrednog sporazuma o izgradnji metro linije od aerodroma do centra grada, koju će finansirati Francuska razvojna agencija.

mada je poslednja izjava ambasadora da je projekat Beogadskog metroa ostaje kao prioritetan u oblasti infrastrukturne saradnje sa Srbijom. delovala kao jasno izrazena namera,posle ove vesti postavlja se da li ce Franci moci da finansiraju vise metroa istovremeno tj i u Beogradu,ili ce metro ipak graditi neka druga strana.U medjuvremenu na Egis sajtu vise nema ni pomena o studiji Bg metro :kafa:
 
Imas i adresu Egis-a u Beogradu

Egis Beograd - Siège social

Trg Nikole Pasica 2
11000 Belgrade
Serbie
Tel : 381 11 303 18 88
Fax : 381 11 303 18 88


To u Sao Paolu bi trebao da bude Monorail a ne metro linija. Kolega otisao tamo prosle sedmice.
 
Ovo sa Francima,jel otisao ortak iz Bombardiera.. :?:
Bombarider-metro-sao-paulo-brazil.jpg

Bombardier Transportation, together with two consortium partners, announced today that it has won an order to design, supply and install a 24 kilometer BOMBARDIER INNOVIA Monorail 300 system in Sao Paulo for Companhia do Metropolitano de Sao Paulo (CMSP / Sao Paulo Metro). The total value of the contract is 1.07 billion euro. Bombardier’s share of the design-build contract is 606 million euro.
 
Januara tender za izgradnju centralnog dela linije M3 u Sofiji

Centralni deo linije M3 u Sofiji obuhvata 9 stanica i tunele u duzini oko 8,5 kilometara, svih od kojih ce se graditi sa TBM. Trasa pocinje od stanice 6 (park Zaimov) gde ima veza sa tramvajima koje iz istocne strane grada ulaze u centru 20, 22 i 23, pa sve do stanice 14 (Car Boris III) gde ima veza sa tramvaje iz juznih naselja i to brojeva 4 i 5. Otsek obuhvata izgradnju dveh transfernih stanica (Orlov most za vezu sa M1 i NDK II za vezu sa M2) koje ce biti najdublje u Sofiji na oko 40 metara pod zemlju. Isto tako za razliku od linije M1 i M2 planirana je i izgradnja jedne netransferne stanice u centru grada izmedju dve transfernih i to je stanica br. 9 Patriarh Evtimij. Izgradnja treba da pocne krajem 2014 godine i da zavrsi u toku 2018 godine. Cena je 280 miliona eura + dodatnih 40 miliona eura za izgradnje depa kod sadasnju autobusnu garazu Zemljane. Kupujenje vozova ce biti obavljeno kasnije i ce biti predmet novog tendera.

Ostala dva periferna delova linije imaju ukupno jos 10 stanica koje ce biti uglavnom nadzemne, osven stanice 18 i 19 u Ovcha Kupel gde su planirane ostrovske platforme i plitke podzemne stanice. Izgradnja ovih deonica je planirana za 2016 godinu zaradi manjeg vremena potrebnog za zavrsavanje nadzemnih deonica. Cilje je do kraja 2018 godine ili pocetak 2019 kada ce Sofija biti Evropska prestonica kulture imat zavrsene tri linije sa oko 60 kilometara trasa i 57 stanica.




Da kazem da do 2020 godine osvim ovih 19 stanica na liniju M3 planira se i izgradnja dveh novih stanica na liniju M1. To je ghost station Modernoto predgradie (izgradena konstruktivno ali se ceka na BDZ da izgradi nadzemnu zeleznicku stanicu kako bi koriscenje ove metro stanice imao smisol) i krak linije medju naseljima Ljulin 2 i Ljulin 3. Stanica ce se zvati Carica Joana i ce biti pored Sofijske obilaznice gde se planira i velik P+R terminal. Otklonenje nakon stanice Ljulin je vec izgradjeno. Tu se mogu lepo videti celu situaciju, ali shema nije bas najaktuelnija. Na primer stanica kod Aerodroma Sofije ce biti sa ostrovsku platformu i jos nekih malih detala:

Klik za bolju rezoluciju!
index.php


A inace stigli su svi 10 novih vozova podzemne zeleznice u Sofiji narucenih iz MVM, sa cime je broj vozova Sofijskog metroa popeo na 52. To ce dozvoliti smanjiti interval u spicu na linije M1 sa sadasnjih 3.15 min na 2.30 minuta. Svaki voz ima kapacitet od 1070 putnika, ili oko 27000 putnika na saatu u svakom smeru. Kada se otvori linija M3 interval ce biti 2 minute, a kapacitet vozova pojacan jer sadasnji vozovi su kraci i ima mesta za po jos jedan vagon na svakog od njih narocito na onih starijih plavih (za kojih se spekulira da ce uskoro putuju za Cesku gde ih ceka kapitalni remont i modernizaciju). Inace minimalni interval na svake od linija je 90 sekunda, tako da je jos puno prostora sto se tice kapaciteta sistema.
 
Sjajno, što samo govori da je za Beograd neophodan pun kapacitet.Kapacitet od 12 000 putnika po vrš.satu,koji je predlagan za "BG Metro"je užasna nestručnost onih koji su predlagali takav promet.
 
Иначе,Норвешка разматра да повуче своја средства из Алстома која је уложила преко свог инвестиционог фонда због корупције којом се Алстом системски бави.

http://www.regjeringen.no/nb/dokumentar ... ?id=665635

Користите гугл преводилац.
 
Hvala na ovom clanku.
Inace, nista iznenadjujuce.
Vecina 'velikih' nije imuna od ove bolesti.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Nebojsa Covic u izjavi za Novosti:

* Da li će početi da se gradi metro?

- Beograd nema sredstava da pravi teški metro. Moramo da koristimo postojeću infrastrukturu. Što se tiče ugovora sa partnerima iz Francuske, nismo još stigli da ga do detalja analiziramo, ali ćemo u predstojećem periodu nastojati da to učinimo. Beograd će biti ozbiljan grad samo ukoliko napravi metro.
 
Metro je naučna fantastika za nas, i mislim da nije izvodljiva u sledećih 15-20 godina. Mi nemamo ni osnovnu drumsku infrastrukturu izgrađenu, a kamoli metro.
Mislim da je korišćenje postojeće železničke mreže (koja je donekle razvijena) realno rešenje. Železnička mreža se mora obnoviti i eventualno proširiti (npr. pančevac-mirjevo-ustanička-voždovac-rakovica ili zemun-aerodrom-surčin-železnik-rakovica).
Na te brze "metro" linije se treba bazirati i gradski i međugradski saobraćaj sa svojim početnim, usputnim i dolaznim stanicama.
 
Igor":3fsxiz59 je napisao(la):
Nebojsa Covic u izjavi za Novosti:

* Da li će početi da se gradi metro?

- Beograd nema sredstava da pravi teški metro. Moramo da koristimo postojeću infrastrukturu. Što se tiče ugovora sa partnerima iz Francuske, nismo još stigli da ga do detalja analiziramo, ali ćemo u predstojećem periodu nastojati da to učinimo. Beograd će biti ozbiljan grad samo ukoliko napravi metro.
Као што сам и икс пута овде написао - Странке и системи се мењају а наказни пројекти остају на снази.

Очекивано. :kafa:
 
A i novinar nasli sta ce pitati covjeka koji ce tu biti do izbora sa tim pitanjima se ceka novi gradonacelnik
 
Gde li je sada 2012 da iskomentariše ovo..


a sad da kažem da je nebojša čović član PRIVREMENOG veća i kao takav se neće pitati kakva vrsta metroa.


druga stvar. Bačević je najavio da će kinezi da potroše 10.000 milijardi eura u naše okruženje. od tih para biće dovoljno da se napravi 6 linija metroa, i da ostane 9.990 milijardi + (/sarkazam)
 
10 bilijardi... Pa ekstra :) U roku od 10-20 godina to mora da se i vrati iz regiona. Dakle sanse nema.
Metro... Pocecu da verujem kada budem video prvi temelj. A stvarno cu verovati kada ga zavrse. Kampanja pocinje i sada ce svi obecavati metroa.
Milisave, nemo' molim te da ga prozivas :)
 
Bacevic lupa ko maksim po diviziji ima loseg prevodioca sa sega mega faksa evo te izjave a novinari tek poslije dan provalili glupost
Bačević se ipak zabrojao?
IZVOR: BETA, TANJUG
Beograd -- Ministarka energetike, razvoja i zaštite životne sredine Zorana Mihajlović kaže da će Kina u centralnu i istočnu Evropu investirati deset milijardi dolara.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=796970
 
Igor":1qhmvwyv je napisao(la):
Nebojsa Covic u izjavi za Novosti:

* Da li će početi da se gradi metro?

- Beograd nema sredstava da pravi teški metro. Moramo da koristimo postojeću infrastrukturu. Što se tiče ugovora sa partnerima iz Francuske, nismo još stigli da ga do detalja analiziramo, ali ćemo u predstojećem periodu nastojati da to učinimo. Beograd će biti ozbiljan grad samo ukoliko napravi metro.

Hmmm. "Samo ukoliko napravi metro". Obratite paznju na formulaciju recenice. Izostavio je da naglasi "teski". Verovatno misli na koriscenje tramvajskih trasa.

:fijasko: :violina: :bash: :shok: :blah: :rant:

BG: voz moze da postane samo regionalni metro ali nikako gradski.
 
Gorstak89":3ed4nwdl je napisao(la):
10 bilijardi... Pa ekstra :) U roku od 10-20 godina to mora da se i vrati iz regiona. Dakle sanse nema.
Metro... Pocecu da verujem kada budem video prvi temelj. A stvarno cu verovati kada ga zavrse. Kampanja pocinje i sada ce svi obecavati metroa.
Milisave, nemo' molim te da ga prozivas :)
Да не би фрљал сас цифре, ко Бачевић исправка:

- Билион је на енглеском исто што и милијарда у нејвећем делу света. :kafa:
- Годишњи бруто национални производ Србије је око 35 милијарди долара. :dil: Вероватно ће ме неко исправити за 5 милијарди, ко има свежије податке, али све у свему, са 10.000 милијарди би се могло купити пола Европе. :bash:
- Билијарда је 1.000.000.000.000.000, или 1000 билиона, или 1.000.000 милијарди. Мислим да се за толики износ у доларима паре може купити неколико планета :mrgreen:
 
Bačević je čak ponovio dva puta u slučaju da ga nismo razumeli.

Jasno je reka0 10.000 milijardi. Od tih 10.000 milijardi 10 milijardi ćemo odvojiti za metro sa 6 linija. Za ostatak autoput i brza dvokolosečna železnica do svakog sela.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
човек је погрешно разумео цифре. на енглеском 10 billion је исто као и 10 милијарди на српском. а Бачевић је схватио као 10 билиона (10.000 милијарди)
 
Ne uči se to na sega mega fakultetima odakle on ima savetnike.

Ako je tako trebalo bi da podnese ostavku uz obrazloźenje da je glup za posao koji obavlja.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Јапан, феномен "железничког самоубиства"

У Јапану сваке године више од 600 особа одузме себи живот скакањем под воз. Овај метод самоубиства је нарочито заступљен у многољудној јапанској престоници Токију.


ртс
 
Moj ujak je u svojoj karijeri vozača voza zgazio bar troje ljudi. A i kod nas je stopa samoubistava ogromna. Kao što je kod nas Brankov most popularan :) A imaš i onoga što je spasio iz dunava mnoge koji su skočili sa pančevca :)
 
A у Војвођанској равници популаран је таван, конопац!

Каква је ово анти пропаганда шинских система :D
 
Pre nekoliko godina se baba u Paraćinu samoubije ispod noćnog brzog voza za Sofiju i Skoplje.

Nedelju dana kasnije, isti voz, isto mesto, isti mašinovodja, ubije se neki drugi lik.

Mašinovodju su jedva smirili..
 
Vrh