Па не знам да ли је његов предлог густа градња око сив-а.MilisaV":3jxasv06 je napisao(la):pa i zidar je valjda arhitekta.
a to je njegov predlog.
Па и он гради став око алтернативне стварности у којој постоје празни блокови лево и десно од сив-а,но непримерено је сада да одговарам на то када Зидар и није нешто активан у последње време.MilisaV":2ze3yjo6 je napisao(la):
''Planiranje metro linija je ozbiljan posao i ja ne delim isti sistem vrednosti sa ljudima to upražnjavaju na forumima. Da li ikoga treba da zanima to što ja možda crtam metro linije u svoja četiri zida?'' - izjavio je Dragan Đilas u kratkom i otresitom obraćanju FolNetu.
Pa..uz duzan respekt ..jednostavno,nije logicno i bilo bi nezabelezeno da neko ko je bio mozak sve vreme,kako neko rece 30 g. ovakvog pravca razvoja grada,bude angazovan da sprovodi potpuno suprotan pravac razvoja grada,protiv koga se borio.Uz gore pomenute penzionere izgleda kao kraj ere u svetu nepoznatih zvanja saobracajnih ing.,koji su evidentno uzurpirali sve tudje i glavne strucne delatnosti arhitekata/urbanista,gradjevinaca,zeleznice. :kafa:Igor":2y7h78vl je napisao(la):Ljudi nisu nestali to jednostavno nije tacno. Rubinjoni je oslobodjen duznosti ima bar 6 meseci dok se Depolo penzionisao takodje dosta pre Djilasove smene. Status Vukana Vucica mi nije poznat ali ako je zaposlen u direkciji onda ne odlazi iz nje po automatizmu kako je to 2012 predstavio sto naravno ne znaci da nece ili mozda vec i nije otisao iz bilo kog razloga ali nikako po automatizmu jednostavno sistem ne funkcionise tako
drum1":q6umftov je napisao(la):Свашта, па не треба градити метро за неизграђен део града (поготово не део који треба да остане неизграђен) већ га треба провући кроз што гушће насељене области, како би својим капацитетом отпушио....
Не правимо ми проширења линија већ треба да закрпимо шта фали, а после када се град буде ширио треба ширити упоредо и метро линије, плански наравно.
Ono što bi želeli da dodamo, jeste da su nadležni u gradskim institucijama već praktično doneli odluku da na Novom Beogradu celokupna trasa sa svima stanicama bude na stubovima. Zbog vijugave trase to je najjeftinije i najbrže rešenje. Dugoročna vizija dizajna Novog Beograda omogućava da gradite kako god želite, ali bi postavljanje koridora pod zemlju značilo i izgradnju moćnog sistema koji bi se borio sa podzemnim vodama u doba visokog vodostaja. Realnost je da nam to nije izazov već nepremostiva prepreka u ovom trenutku. Ili možda nije tako? U svakom slučaju, cena za podzemne deonice na Novom Beogradu nije data u ovoj studiji, pa ne možemo da razmatramo odnose vrednosti.
Izbor koridora na stubovima na Novom Beogradu značajno olakšava ceo posao, ali ima i svoju cenu. Pre svega stvara problem u implementaciji trase kod stanice Ušće. Sa druge strane, kombinacija pravaca leva strana Brankovog mosta - Đinđićev Bulevar stvara cik-cak trasu, gde je tehnički poželjnije promeniti poziciju mosta. Sve drugo se čini previše za prvu liniju, odnosno težak kompromis. Naravno sve ovo važi samo u slučaju da se pravi koridor na stubovima. Kao napomenu želimo da dodamo da ukoliko bi metro prešao reku dalje uzvodno, da bi se težište sa Trga Republike pomerilo na Terazije.
Još jedno mesto koje posebno ističe izuzetno interventan karakter mreže, jeste činjenica da ni projekcije do 2030 ne vide razvoj beogradskog priobalja, Savskog amfiteatra, pa čak ni Novog Beograda. Ako pogledate mapu metroa do 2030, u srcu Beograda i dalje postoji napušteni džep koji pokriva čitav prostor Savskog amfiteatra na obe obale. Da li je moguće da ni za 20 godina Beograd ne računa na taj svoj hvaljeni deo? U tom pogledu neiskorišćen razvojni potencijal ovakvog projekta je možda najveća zamerka konceptu.