Šta je novo?

Metro

Милисаве,
Траса кроз Булевар Михајла Пупина је била актуелна од 2001. до 2004. године; уцртана је и у "Систрину" студију. Онда су од тога одустали и враћања, то је сигурно, неће бити.
 
MilisaV":3jxasv06 je napisao(la):
pa i zidar je valjda arhitekta.
a to je njegov predlog.
Па не знам да ли је његов предлог густа градња око сив-а.
 
људи, хоће ли нова власт задржати Вукана и друштво? или су они у међувремену нестали са сцене?
 
Jednostavno.. nestali...prestao im mandat kad i Djilasu koji ih je imenovao,kao svoje najblize saradnike.A videsmo iz susreta Francuskog ambasadora u Vladi da se ingerencija pomerila na drzavni nivo i zbog potpisanih medjudrzavnih sporazuma..a najavljen je i novi kako je receno,uostalom garanciju za kredit daje drzava pa je njena i poslednja :kafa:
 
MilisaV":2ze3yjo6 je napisao(la):
Па и он гради став око алтернативне стварности у којој постоје празни блокови лево и десно од сив-а,но непримерено је сада да одговарам на то када Зидар и није нешто активан у последње време.

Џони-ли,и даље су ту Вукан и Ференчак али им се друштво осуло. :vops:
 
Ljudi nisu nestali to jednostavno nije tacno. Rubinjoni je oslobodjen duznosti ima bar 6 meseci dok se Depolo penzionisao takodje dosta pre Djilasove smene. Status Vukana Vucica mi nije poznat ali ako je zaposlen u direkciji onda ne odlazi iz nje po automatizmu kako je to 2012 predstavio sto naravno ne znaci da nece ili mozda vec i nije otisao iz bilo kog razloga ali nikako po automatizmu jednostavno sistem ne funkcionise tako
 
Да,систем функционише тако што нико не зна на којој је заправо функцији Вукан Вучић али је последњих 30 година био један од главних људи за скоро сва најважнија урбанистичка питања у граду. Сада имамо једног "дијамант политичара" (у све се меша а није ни за...) који делује по сличном моделу.
 
Ајде то али мени је ово занимљивије :)

''Planiranje metro linija je ozbiljan posao i ja ne delim isti sistem vrednosti sa ljudima to upražnjavaju na forumima. Da li ikoga treba da zanima to što ja možda crtam metro linije u svoja četiri zida?'' - izjavio je Dragan Đilas u kratkom i otresitom obraćanju FolNetu.
 
Igor":2y7h78vl je napisao(la):
Ljudi nisu nestali to jednostavno nije tacno. Rubinjoni je oslobodjen duznosti ima bar 6 meseci dok se Depolo penzionisao takodje dosta pre Djilasove smene. Status Vukana Vucica mi nije poznat ali ako je zaposlen u direkciji onda ne odlazi iz nje po automatizmu kako je to 2012 predstavio sto naravno ne znaci da nece ili mozda vec i nije otisao iz bilo kog razloga ali nikako po automatizmu jednostavno sistem ne funkcionise tako
Pa..uz duzan respekt ..jednostavno,nije logicno i bilo bi nezabelezeno da neko ko je bio mozak sve vreme,kako neko rece 30 g. ovakvog pravca razvoja grada,bude angazovan da sprovodi potpuno suprotan pravac razvoja grada,protiv koga se borio.Uz gore pomenute penzionere izgleda kao kraj ere u svetu nepoznatih zvanja saobracajnih ing.,koji su evidentno uzurpirali sve tudje i glavne strucne delatnosti arhitekata/urbanista,gradjevinaca,zeleznice. :kafa:
 
30 чучњева = Бесплатна вожња
smiley-with-russian-flag-emoticon.gif

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ojo9M1cPSPI[/youtube]
 
Свашта, па не треба градити метро за неизграђен део града (поготово не део који треба да остане неизграђен) већ га треба провући кроз што гушће насељене области, како би својим капацитетом отпушио....
Не правимо ми проширења линија већ треба да закрпимо шта фали, а после када се град буде ширио треба ширити упоредо и метро линије, плански наравно.
 
drum1":q6umftov je napisao(la):
Свашта, па не треба градити метро за неизграђен део града (поготово не део који треба да остане неизграђен) већ га треба провући кроз што гушће насељене области, како би својим капацитетом отпушио....
Не правимо ми проширења линија већ треба да закрпимо шта фали, а после када се град буде ширио треба ширити упоредо и метро линије, плански наравно.

Али ти у целом Београду немаш ни 3 узастопна километра густе градње који захтевају метро већ имаш рецимо један густи блок па један празан,па теразије у П+7 па Косанчићев Венац у обиму градње неке лепе варошице...

У таквим околностима имаш само један смислен циљ - Трасирање метроа кроз густо насељене зоне и кроз зоне које омогућују инвестиције и груписање одређеног типа инвестиција које су нам потребне и које ће бити најисплативије ту где се граде и које ће исправити ове небулозне саобраћајне токове какве имамо сада.

Ја рецимо тврдим да би уз паметан концепт и разумну трасу могли да добијемо барем 1/3 прве линије кроз јавно-приватно партнерство а посредно и целу линију.

И по стоти пут - Једино горе од немања метроа је санациони метро на основама садашњих саобраћајних токова. Ред је да људи коначно схвате да је нама барем 50% центра града урбанистички потпуно недефинисано,барем 25% неизграђено. Такав "проблем" нема ни један велики град у свету и ако ту чињеницу изигноришемо ограничавањем метроа на санацији постојећег стања ми смо закуцали последњи ексер у ковчег овога града.
 
u tome se sastoji genijalnost ideje da metro prolazi pored siva, kroz staro sajmište, SA.....


sve neizgrađeno, omoguće izgradnju bukvalno milione novih kvadrata.


metro bi se isplatio samo od takse za uređenje gradskog građevinskog zemljišta.
 
Slazem se sa Delijom uostalom u rezimeu predstavljanja egisove studije receno je:

Ono što bi želeli da dodamo, jeste da su nadležni u gradskim institucijama već praktično doneli odluku da na Novom Beogradu celokupna trasa sa svima stanicama bude na stubovima. Zbog vijugave trase to je najjeftinije i najbrže rešenje. Dugoročna vizija dizajna Novog Beograda omogućava da gradite kako god želite, ali bi postavljanje koridora pod zemlju značilo i izgradnju moćnog sistema koji bi se borio sa podzemnim vodama u doba visokog vodostaja. Realnost je da nam to nije izazov već nepremostiva prepreka u ovom trenutku. Ili možda nije tako? U svakom slučaju, cena za podzemne deonice na Novom Beogradu nije data u ovoj studiji, pa ne možemo da razmatramo odnose vrednosti.

Izbor koridora na stubovima na Novom Beogradu značajno olakšava ceo posao, ali ima i svoju cenu. Pre svega stvara problem u implementaciji trase kod stanice Ušće. Sa druge strane, kombinacija pravaca leva strana Brankovog mosta - Đinđićev Bulevar stvara cik-cak trasu, gde je tehnički poželjnije promeniti poziciju mosta. Sve drugo se čini previše za prvu liniju, odnosno težak kompromis. Naravno sve ovo važi samo u slučaju da se pravi koridor na stubovima. Kao napomenu želimo da dodamo da ukoliko bi metro prešao reku dalje uzvodno, da bi se težište sa Trga Republike pomerilo na Terazije.

Još jedno mesto koje posebno ističe izuzetno interventan karakter mreže, jeste činjenica da ni projekcije do 2030 ne vide razvoj beogradskog priobalja, Savskog amfiteatra, pa čak ni Novog Beograda. Ako pogledate mapu metroa do 2030, u srcu Beograda i dalje postoji napušteni džep koji pokriva čitav prostor Savskog amfiteatra na obe obale. Da li je moguće da ni za 20 godina Beograd ne računa na taj svoj hvaljeni deo? U tom pogledu neiskorišćen razvojni potencijal ovakvog projekta je možda najveća zamerka konceptu.
 
Слажем се и ја са делијом, наравно. Не слажем се међутим да је део поред СиВа права траса. Ту никада неће бити густина као у ЗЂ, ем сава центар, ем хотели (слажем се да то није велико учешће у јавном превозу) ем имате блокове са обе стране скоро сасвим изграђене, ем арена... колико год да се гради око сива (не д'о бог) никада неће бити те густине. Потпуно је ирационално.
 
ма кркните метро кроз блокове између БЗЂ и СИВ-а и сви срећни и задовољни :) :roll:
 
Obe obale mogu da imaju svoju stanicu i tu gde je most predviđen. A odatle neki drugi prevoz, može npr po tramvajska linija da se ubaci da ide u SA. Ne znam da li postoji ikakav plan za levu obalu Save? Što se tiče BZĐ on svakako ima dosta stanovnika na obe svoje strane plus arenu, plus SC. Zar nije poenta metroa da poveže udaljene tačke i da služi što većem broju ljudi?
 
Zašto"razbijate glavu"kada je sve vezano za metro trasu ,odavno u projektu..koji samo što nije počeo da se realizuje.. :kafa:
 
Vrh