Takođe, istine radi, čini mi se da je u projektovanu vrednost prve faze Jovin-Maletin projekta metro sistema (deo linija 1. i 2., koje će u kasnijim fazama da se produžavaju, uz izgradnju i 3 nove linije), uračunata i vrednost izgradnje potpuno novog depoa samo za metro-kompozicije, na delu stare trase pruge za NS, u sačuvanom useku ispod doma penzionera na Bež. Kosi, na žalost, trenutno okupiranom divljom gradnjom (čitavo jedno Romsko naselje). Ovaj depo je mnogo ozbiljnije smišljen (kao i ceo koncept Jovin-Maletin projekat) nego projekat proširenje postojećeg tramvajskog depoa GSB na NBG, koji se (bar što se tiče namene za metro-kompozicije) nalazi na pogrešnom mestu, veoma limitiran prostorom za dalje širenje a dobrano već približen urbanom tkivu. Takoreći na stotinak metara od spavaćih soba u jednom od većih i ekskluzivnijih NBG naselja. Što se projektovane vrednosti te prve faze Jovin-Maletin projekta tiče, valja razmisliti o tome da se deo trase u Bulevaru Dr Zorana Đinđića izgradi na stubovima, umesto u prvobitno predviđenim podzemnim tunelima. Takođe, potuno je iracionalno tu trasu kod direkcije ''Delte'' lomiti u levo, ka TC ''Ušće'', nego se i dalje držati prvobitne trase pravo ka Savi i novom (metro-drumskom ili samo metro) mostu preko save i dalje ka raskrsnici Bulevara i Terazija, a pored Ekonomskog (ispod parka) fakulteta. Još je uvek sačuvan koridor između ''Sava centra'' i Genexovih apartmana, bar u gabaritu duple pruge! I na taj način, držanjem ove trase, može se prištedeti na troškovima, čini mi se 3 podzemne stanice, koje su na trasi po ''Egis''-ovom projektu. Tako da se po približno sličnoj ceni između 2 projekta, dobija čini mi se mnogo kvalitetnija i ozbiljnija priča; ako se metro bude gradio po Jovin-Maletin projektu.