spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.351
- Pohvaljen
- 17.425
2012":1wkfbk3t je napisao(la):Dok se mi razmisljamo...u Sofiji doveli metro i do aerodroma :kafa:
Pa nije im bilo bas tesko kad je njima aerodrom 7 km od centra.
2012":1wkfbk3t je napisao(la):Dok se mi razmisljamo...u Sofiji doveli metro i do aerodroma :kafa:
Pazite sa kome se takmičite u jadnosti i bednošću :laugh:spatiotecte":1mpga7dp je napisao(la):Pa za sada smo izgradili 3 km vijadukta metro-a preko novog mosta.
Kad resimo koji tip metro-a cemo da gradimo, mozda cemo postaviti sine za njega jednog dana!
Ok, stvarno smo jadni i bedni....
А ми имамо пругу на 5км од аеродрома.spatiotecte":31compri je napisao(la):Pa nije im bilo bas tesko kad je njima aerodrom 7 km od centra.
:laugh:spatiotecte":31compri je napisao(la):Pa za sada smo izgradili 3 km vijadukta metro-a preko novog mosta.
Sistem nije propao već je bio zanemaren i opstruiran,a šta misliš zašto se u svetu tako mnogo ulaže u železničku infrastrukturu?pa odgovor je zbog krize energenata kojoj se ne nazire kraj i cena,kao i da je transport robe i ljudi železnicom najeftiniji i ekološki,da gradnja upošljava veliki broj radnika i privrede,i da na kraju železnica donosi profit.hazard":3771rs8r je napisao(la):Mnogo stvari gledas ruzicasto. Zeleznica je u ovoj drzavi decenijama poslednja rupa na svirali i cini mi se da se to u dogledno vreme nece promeniti. Jednostavno, investicije koje su potrebne da se taj propali sistem dovede u red su enormne. Nece biti za to ozbiljnih para u dogledno vreme. Voleo bi da gresim.
2012":3qoev4db je napisao(la):Sistem nije propao već je bio zanemaren i opstruiran,
a šta misliš zašto se u svetu tako mnogo ulaže u železničku infrastrukturu?pa odgovor je zbog krize energenata kojoj se ne nazire kraj i cena,kao i da je transport robe i ljudi železnicom najeftiniji i ekološki,da gradnja upošljava veliki broj radnika i privrede,i da na kraju železnica donosi profit.
A posebno kada govorimo o Beogradskom čvoru,pa to je ozbiljna infrastruktura koju bi želeli i mnogi veći gradovi ,da kažemo da se takav čvor koji je u beogradu 90%završen gradi i u Londonu i košta će 10 milijardi eur!.Berlin je prugu doveo do aerodroma,Sidnej tek planira da gradi ono što Beograd ima..Pariz dodatno ulaže u rekonstukciju mreže,Moskva videsmo gore radi isto.Ako je tebi 200 mil eur. za završetak čvora eneormno,pogledaj koliko milijardi ostali gradovi ulažu da bi izgradili ovo što mi već imamo. :kafa:
Stf,kao što vidiš para imamo samo od ruskog kredita 800 mil,pa Ebrd .. :kafa: kao što vidimo počela je rekonstrukcija pruga i el,opreme sa Siemensom ,Huawei,ruskim ž i sl.tenderi su u toku..
stf":2ihz21e5 je napisao(la):10% инфраструктуре чвора можда фали, али је преосталих 90% за генерални ремонт. О томе се ради. Ми тих пара немамо каква год да је политика ЖС
Delija":p6aii1i2 je napisao(la):Иако си у праву за то да је нови жч у добром стању ниси у праву за то да би нова возла требало да буду приоритет јер нпр ремонтовани воз стар 30 година који иде добро одржаваном пругом је и даље бржи и удобнији од неког воза најновије генерације који се гега по старом београдском жел. чвору или по деоницама "лагане вожње" широм Србије.
Delija":1ksgdevb je napisao(la):Да ли нам требају милијарде за довођење свих пруга у пројектовано стање? - Да.
Да ли нам требају милијарде за основно одржавање и уклањање лаганих вожњи на кључним правцима као и оспособљавање још две-три линије градске железнице? - Апсолутно не.