Šta je novo?

Metro

Znamo mi to,ali dobro a ko je predložio,to "nešto"što će se graditi.?.nisu Francuzi došli k nama sa gotovim projektom,već im je odavde dat projekat tramvaja.
Uostalom,daleko od toga da sa Francuzima ne može da se ponovo razgovara ili dogovara,pa i Francuzima je jasno da će ponovo doći da razgovaraju sa novim gradskim vlastima o postojećem aranžmanu,pre svega kako finansijskom tako i projektu,s obzirom da je iz Ežisa rečeno da izrada studije nije ni počela,što drugim rečima predtsavlja otvorena vrata za dalje pregovore,u koje bi se sada uključile strane koje su bile izbačene iz igre.Ponovo je sve na stolu. :kafa:
A poznato je da banke vole mega projekte,posebno ove što se nikada ne završavaju,već gradnja traje generacijama,sreća u svemu je da je to u interesu beograđana,a i garnitura koja je navlasti za sigurno ulazi u istoriju kada otpočne gradnj,tj presecanje vrpce će osigurati hiper visoki rejting za sigurno. :kafa:
 
@2012 koliko se razumem u politiku, slažem se da bi za buduću vlast bilo dobro i da počne i da završi metro, ako je to moguće za vreme jednog mandata? A i nama bi značilo :D
 
Moguće je! posebno sa projektom domaćim Jovin/Maletin,za razliku od neke imaginarne Ežis studije,sa Ežisom (ako ostane u igri,)treba razraditi domaći projekat.Kao ključna prednost domaćeg projekta,ako bi objašnjavali recimo novoj granituru na vlasti ,treba kao prvo ukazati na faznu gradnju,i otvaranje stanicu po stanicu,tako da ne mora da se čeka jedan ili dva mandata da bi se presekla vrpca.Beograđani bi več za dve -tri godine se već vozili prvom linijom od Fontane(Nbg)do -Terazija.Današnjom tehnologijom koja vreme gradnje skraćuje upola nego recimo 80'je sve to apsolutno izvodljivo,posebno što je tu prvu etapu i još lakše graditi usled konfiguracije tla.Radovi bi otpočeli gradnjom metro mosta,odmah pored starog tramvajskog,a trasa i stanice u potpunosti se omogućuje pristup Savskom amfiteatru i još više daje projektu"Beograd na vodi".Ovome planu i konceptu je teško naći zamerku. :kafa:
Medijska pažnja i interes građana tokom gradnje prve etape bi bili bez presedana i 1000 x ,veće (kao svuda u evropi)nego prilikom gradnje mosta na Adi,koju je prošla vlast do bezsvesti eksploatisala.
Nova tehnologija pored brze gradnje omogućuje i gradnju ispod Save sa stanicama (po silos metodi)pored reke bez rizika.(samo što se visinska razlika Nbg-Terazije ipak najbolje reševa metro mostom)
130221_02_Illustration_960breit_02.jpg
 
Aman. Ne moze metro da pocne da se radi odmah samo po starom projektu, niti taj projekat moze tek tako samo da se "razradi". Zasto? Zato sto

1) Grad je danas drugaciji nego u vremenu kada je radjen taj projekat
2) Grad se drugacije razvijao u medjuvremenu nego sto se pretpostavljalo u tom projektu
3) Putanja buduceg razvoja grada drugacija je nego sto se pretpostavljalo u tom projetku
4) Valjda je bilo napretka u toj struci od vremena kada je taj projekat radjen, ne treba biti zaglavljen u 70im.

Projekat mora da se radi od pocetka, od nule. Stari projekat moze da sluzi za uzor, treba detaljno da se izuci i analizira i da se iskoristi sta moze od njega, ali ne sme se samo krenuti u kopanje po projektu starom 30 godina.
 
1.Nije na trasi metroa,malo je promena(koje su u međuvremenu ažurirane u projektu)
2.Nije,na planiranim trasama i dalje je ista situacija(sa daljim povećenjem broja putnika duž trasa)
3.Nije,jer je predloženi Ump nije dokazao svrhu gradnje.
4.Jeste 100%se brže gradi nego tada zahvaljujući novoj tehnologiji,metod i uslovi projektovanja podzemnih stanica i tunela je i dalje isti,nije to tako dugo vremensko razdoblje,ono što je drastično modernije su el.mašinska oprema,šine,vozovi krtice za bušenje tunela i metod gradnje.Kao dokaz tome su i izgrađene najnovije stanice u Budimpešti ,Moskvi i Atini, sve su veoma slične kao što je u projektu, Jovin/Maletin.
To je razlog zašto se ni Ežis nije ni usudio da osporava domaći projekat,već su ovi domaći trudili da ga kriju. :kafa:
 
:)

ДСС: Ђиласа сменити због метроа, ДС "мушки" да поднесе смену

БЕОГРАД, 24. септембра (Танјуг) - Одборник Демократске странке Србије Небојша Бакарец навео је данас као главни разлог за смену градоначелника Драгана Ђиласа пројекат изградње београдског метроа и позвао ДС да "честито и мушки" поднесе смену градске власти.

Бакарец је у расправи о разрешењу Ђиласа у остале разлоге убројао изградњу моста на Ади, реконструкцију Булевара краља Александра, развлашћивање приградских општина, гушење права на реч опозиције у последњих пет година...

"Мост је подигнут мимо Закона о јавним набавкама на погрешном месту и то тако што је ДС 2003. или 2004. године организовао изложбу после које је 20.000 грађана одабрало најлепши мост, а нису питали колико ће то да кошта", рекао је Бакарец и додао да је пројекат београдског метроа потпуно погрешан приступ у увођењу шинског саобраћаја.
 
рекао је Бакарец и додао да је пројекат београдског метроа потпуно погрешан приступ у увођењу шинског саобраћаја.

Надам се да су медији ово лоше пренели. Колико знам став ДСС-а је да Београд треба да гради искључиво класични метро.
 
Мени је занимљивије што ће ДСС да гласа за смену председника ДС због метроа, да би довели на власт СНС који ће да гради исти такав метро - неколико дана пошто је председник ДСС у ауторском тексту написао да су у СНС већи издајници него у ДС.

Но, добро; желим им све најбоље - у градњи метроа.
 
Dobro,većinom smo se distancirali od politike,na ovom forumu i nadam se da ćemo tako nastaviti,kada god smo pominjali metro zaista smo u većini govorili i kritikovali argumentima,i tehničkim saznanjima kao i isticali da struka mora da se pita,što je u slučaju predhodnih vlasti zaista nije poštovano.
Kada se struka pita,onda stvari izgledaju drastično drugačije, kako je i pomenuto na skupštini,rekao to dss ili neka druga partija ,istina je. :kafa:
Činjenica je da su naši najveći stručnjaci sa Arhitektonskog,Građevinskog fakulteta kao i Železnica Srbije bili isključeni iz bilo kakve priče,čak i kritike su bile zabranjene putem medija,samim tim Beograđani su oštećeni i sa praktične i stručne strane u dobijanju pravih informacija. :kafa:
Daleko da u postojećoj ili odlazećoj "komisiji za metro"nema stručnih ljudi,i da sada njih treba da proglašavamo za potpuno nestručnima,ali oni nisu sve i najbolje što Srbija ima, već samo manji deo stručne javnosti,većinom sa saobraćajnog fakulteta ,koji u svetu ili ne postoji ili se bave reševanjem samo dela priče o transportu,dakle imaju ograničenu ekspertizu,i uzrupirali su pravo da struka kojoj je to glavni i primarno zanimanje uopšte bavi svojim poslom,nadam se da će i oni uvažiti realnost i da se od sada pokrene dijalog na stručnom nivou,gde oni trebaju da daju doprinos samo u segmentu šta je njihova struka,a to nije arhitektura,urbanizam ,građevina i železnica. :kafa:
Arhitektura,urbanizam ,građevina i železnica trebaju da daju odlučujuću stručnu ekspertizu,svi ostali samo delić unizu.Do sada je sve neko okrenuo naopako,na štetu garađana,nije ni čudo što je stručna javnost zgrožena takvim nasilnim prisupom.
 
Пантограф":3u2xki1d je napisao(la):
Мени је занимљивије што ће ДСС да гласа за смену председника ДС због метроа, да би довели на власт СНС који ће да гради исти такав метро - неколико дана пошто је председник ДСС у ауторском тексту написао да су у СНС већи издајници него у ДС.

Но, добро; желим им све најбоље - у градњи метроа.

Меех,не правим разлику више јер су сви доказани лопови и доказани издајници.Но,народ је крив за све. До пре годину дана прича о домаћим издајницима/страним плаћеницима је била табу тема а ови су у међувремену отишли на други ниво колонизације - Довођење страних "експерата" на позиције у влади Србије. Дакле,више нема потребе да се страни плаћеници крију иза својих српских имена,сада су страни плаћеници институционализовани и - странци и то углавном Немци јер како кажу,воле нас.

Што се метроа тиче,ДСС је за тешки метро,СНС за оно што им нареде из Рајха - Дакле,добијамо нешто између,дакле добијамо Французе,дакле Ежисову/Вуканову замисао.
 
hazard":23ogc69n je napisao(la):
Aman. Ne moze metro da pocne da se radi odmah samo po starom projektu, niti taj projekat moze tek tako samo da se "razradi". Zasto? Zato sto

1) Grad je danas drugaciji nego u vremenu kada je radjen taj projekat
2) Grad se drugacije razvijao u medjuvremenu nego sto se pretpostavljalo u tom projektu
3) Putanja buduceg razvoja grada drugacija je nego sto se pretpostavljalo u tom projetku
4) Valjda je bilo napretka u toj struci od vremena kada je taj projekat radjen, ne treba biti zaglavljen u 70im.

Projekat mora da se radi od pocetka, od nule. Stari projekat moze da sluzi za uzor, treba detaljno da se izuci i analizira i da se iskoristi sta moze od njega, ali ne sme se samo krenuti u kopanje po projektu starom 30 godina.

Napokon neki razuman post (sto me ne iznenadjuje od hazarda-a)
 
Пантограф":16bezy5f je napisao(la):
Мени је занимљивије што ће ДСС да гласа за смену председника ДС због метроа, да би довели на власт СНС који ће да гради исти такав метро - неколико дана пошто је председник ДСС у ауторском тексту написао да су у СНС већи издајници него у ДС.

Но, добро; желим им све најбоље - у градњи метроа.

Da li neko stvarno misli da je DSS glasao za smenu Djilasa zbog metroa?

DSS je glasao za smenu Djilasa da napakosti Djilasu i DSu. Iz istog razloga zbog kog je Kostunica podrazio Nikolica u 2. krugu izbora, i ako ovaj (tj. njegova stranka tj. Vucic) sprovodi prozapadniju i vise pro-EU politiku od svojih prethodnika. Ovo je samo "vracanje dugova" za neke prethodne nama svima dobro poznate sukobe na politickoj sceni, nema to nikakve veze sa nekim konkretnim, za gradjane korisnim, stvarima.

Iz istog razloga ce u Beogradu biti izbora u roku od 6 meseci, jer niti DSS zeli iz ideoloskih razloga da bude u dugorocnoj koaliciji sa SNS, niti SNS "sme" da pravi takvu koaliciju sa DSS (i da, lokalna vlast u Beogradu je sasvim druga prica politicki od lokalnih vlasti u drugim opstinama i gradovima, pre svega zbog medijske izlozenosti i pristupu parama).

Ovo sve ima veze sa metroom koliko i tramvaj za 21. vek. Zapravo, manje.
 
Delija":22mr2tgd je napisao(la):
рекао је Бакарец и додао да је пројекат београдског метроа потпуно погрешан приступ у увођењу шинског саобраћаја.

Надам се да су медији ово лоше пренели. Колико знам став ДСС-а је да Београд треба да гради искључиво класични метро.

DSS moze nacelno da bude teski metro, ali budi siguran da je ono sto Kostunici i "tvrdom jezgru" DSSa najvise smeta kod metroa cinjenica da je o njegovoj gradnji sklopljen strateski ugovor sa mrskom zapadnom zemljom EU koja je priznala Kosovo. Da su dosli Rusi sa identicnom zamislju, ma da su dosli sa idejom da dovrse projekat tramvaj za 21. vek i to prozovu metroom, vrh DSSa bi to sa odusevljenjem pozdravio i podrzao. Da su dosli Kinezi, ili Spanci (mrska EU ali nisu priznali Kosovo), onda bi mozda uspeo da preovlada neki objektivan, razuman stav. Ovako je cinjenica da je DSS protiv varijanti LRT+ samo splet srecnih okolnosti.
 
hazard":q23czb4r je napisao(la):
Пантограф":q23czb4r je napisao(la):
Мени је занимљивије што ће ДСС да гласа за смену председника ДС због метроа, да би довели на власт СНС који ће да гради исти такав метро - неколико дана пошто је председник ДСС у ауторском тексту написао да су у СНС већи издајници него у ДС.

Но, добро; желим им све најбоље - у градњи метроа.

Da li neko stvarno misli da je DSS glasao za smenu Djilasa zbog metroa?


Да ли ти стварно мислиш да ја то мислим? :wink:
 
hazard":10kk7ad3 je napisao(la):
Da su dosli Kinezi, ili Spanci (mrska EU ali nisu priznali Kosovo), onda bi mozda uspeo da preovlada neki objektivan, razuman stav. Ovako je cinjenica da je DSS protiv varijanti LRT+ samo splet srecnih okolnosti.

Dok su vodili Sekretarijat za urbanizam i Sekretarijat za saobraćaj grada Beograda, kao i Urbanistički zavod Beograda, španski "Belam" im i nije toliko smetao :dil:
 
Hmmm da li to znaci da ce oni opet dobiti taj sektor,s obzirom da imaju iskusne ljude koji su vec obavljali taj posao..hmm..koja nezgodna situacija od sada za samo tehnicku ekipu,jos koji dan u tim sektorima...pazi stvarno kad im nije lako :kafa:Ovako kad citam reakcije ispada da je stvarno smena najvise pogodila ekipu iz sekretarijata za urbanizam i saobracaj..o da i Djelica ,cak i vise nego Djilasa,...mislim covek se pozivao na Hrista i tako...
 
Пантограф":3jwy81xi je napisao(la):
hazard":3jwy81xi je napisao(la):
Пантограф":3jwy81xi je napisao(la):
Мени је занимљивије што ће ДСС да гласа за смену председника ДС због метроа, да би довели на власт СНС који ће да гради исти такав метро - неколико дана пошто је председник ДСС у ауторском тексту написао да су у СНС већи издајници него у ДС.

Но, добро; желим им све најбоље - у градњи метроа.

Da li neko stvarno misli da je DSS glasao za smenu Djilasa zbog metroa?


Да ли ти стварно мислиш да ја то мислим? :wink:

Naravno da ne :D al kapiram da ima zaludjenih ;)

Sent from my HTC Legend using Tapatalk 2
 
hazard":1nz1ecsg je napisao(la):
Пантограф":1nz1ecsg je napisao(la):
DSS je glasao za smenu Djilasa da napakosti Djilasu i DSu.
Ma jok bre sta ti je. Glasali su iz istog razloga kao i svi ostali, jer im se svima dize na moc i uticaj, i na ceo taj fensi v.i.p. svet gostovanja po televizijama, teleobjektiva i sevanja bliceva.
 
KOLOS 2,Jos jedan perfidan slucaj zauzimanja metro trase na samoj raskrsnici,preko put novog merkatora na samo 500m od gradjevinske inspekcije ,na mestu drvene barake koja je izgorela,nikao je novi objekat na 2 sprata,za sada nema rekacije nadleznih iz opstine NBG i gradjevinske inspekcije.
 
Тај објекат није на траси метроа. Метро би по Јовиновом плану прошао испод оног широког разделног острва које је за ту намену и "предимензионисано".
 
Vrh