@Вучко
То нипошто није експерикментална технологија, с успехом се користи на неким од најоптерећенијих метро линија на свету (париска прва и четврта линија, нпр.), као и на целој мрежи у једном од највећих градова на планети (Мексико Сити), већ деценијама. Поуздано је и проверено решење, веома брзо и најудобније.
Мене нешто друго копка. Изабрали смо, наиме, убедљиво најскупљи метро систем који постоји. Према тој чињеници имам сличан однос као према Мосту на Ади: већ више пута сам написао да мени он не боде очи, да волим што је изграђен и да би нам било знатно горе без њега; али, да је могао да има два пилона уместо једног и да кошта мање - могао је.
Тако је и с нашим будућим метроом. У Софији граде најјефтинији могући, а ми у Београду - најскупљи могући. То је тај неки наш фенсерај - да не будем схваћен погрешно, сматрам да он треба да постоји у некој мери, па зато волим италијанска а не швапска кола - али је могуће да у нашем случају то заправо у основи има везе с неким ускраћеностима, да не кажем комплексима, пошто код нас постоји национални консензус да су, је л` да, Хрвати комплексаши, а да ми нисмо.
@2012
Јовинова екипа је проблем Теразијског гребена и висинску разлику решила тако што је прву подземну станицу поставила даље, код Скупштине, управо да не би била предубоко. Мислим да то није добро и да станица која опслужује најужи центар мора бити на Теразијама или на Тргу републике. Дакле, по мени, неуспешно су решили проблем брдског рељефа.