2012":2r67y7ew je napisao(la):Franci su pokazali model metroa u Lilu?Val?
sizif":2e7nsps2 je napisao(la):Логично би било да након изградње М1 од Земуна до Вука приступе реализацији осталих предвиђених линија, а да продужетак прве оставе за даљу будућност. За време када се Булевар од Цветка до Устаничке прошири и реконструише са обе стране, а трамвајска пруга се добро изхаба. До тада, денивелацијом раскрснице са Батутовом и са Господара Александра Вучића, постигла би се независност и солидна брзина на највећем делу трасе.
Slazem se... :kafa:Пантограф":35t0ppm7 je napisao(la):sizif":35t0ppm7 je napisao(la):Логично би било да након изградње М1 од Земуна до Вука приступе реализацији осталих предвиђених линија, а да продужетак прве оставе за даљу будућност. За време када се Булевар од Цветка до Устаничке прошири и реконструише са обе стране, а трамвајска пруга се добро изхаба. До тада, денивелацијом раскрснице са Батутовом и са Господара Александра Вучића, постигла би се независност и солидна брзина на највећем делу трасе.
По мени, градњу прве линије до Вука треба да прати улагање у градску железницу (укључујући још две подземне станице, Чубура и Цвијићева или Пионир, и активирање крака ка Карабурми), са јаким тактом кроз Врачарски тунел, чиме се већ добија озбиљнији саобраћајни систем са две подземне линије. Уз то и ширење трамвајске мреже на Новом Београду. После тога линија Центар - Баново брдо, па затим продужетак Вук - Устаничка.
Bilo bi lepo, ali je verovatnoca za tako nesto je ravna nuli. Bio bi i te kako zadovoljan, kada bi se Bg voz u opse odrzao za pocetak, kad bi se konacno realizovale stanice Kamedin i Altina, produzio do Panceva i dodala stanica Krnjaca-most, i kada bi se uvela jos jedna linija prema Rakovici. Sto se tice sirenja mreze tramvaja, koliko sam upoznat, predvidjeno je jedino kada se u Beogradu ne bi gradio metro. U varijanti sa metroom nije predvidjeno sirenje tramvajske mreze. Prakticno na nekim delovima bi se ukinula, tj izigravala bi premetro. Inace slazem se sa Sizifom, da je u ovim tenucima dovoljno da prva linija ide samo do Vuka, a da je drugi prioritet linija ka Banovom brdu.Пантограф":1n145s9h je napisao(la):По мени, градњу прве линије до Вука треба да прати улагање у градску железницу (укључујући још две подземне станице, Чубура и Цвијићева или Пионир, и активирање крака ка Карабурми), са јаким тактом кроз Врачарски тунел, чиме се већ добија озбиљнији саобраћајни систем са две подземне линије. Уз то и ширење трамвајске мреже на Новом Београду. После тога линија Центар - Баново брдо, па затим продужетак Вук - Устаничка.
Јер је вероватноћа за било што рационално,позитивно и ефикасно осмишљено у урбанистичком заводу или дирекцији равна нули.milanche":4lb5df9v je napisao(la):Bilo bi lepo, ali je verovatnoca za tako nesto je ravna nuli.
А сада дајемо све и свашта а понајвише територије да би изгубили и оно мало преостале независности.vucko":2j8en7rl je napisao(la):Situacija me podseca na Srbiju pred Berlinski kongres 1878. godine kada smo lepo dali austirijancima koncesije za zeleznicu i jos neke druge infrastrukturne stvari da bi smo dobili nezavistnost. Tako i sada da bi zemlju broj 2 u EU ucutkali izmedju ostalog podmirujemo se BG metroom.
Delija":tnk4lkav je napisao(la):ПС: Србија је добила независност претходним ратом против Османског царства а не берлинским конгресом.
vucko":2d2i9y6b je napisao(la):Situacija me podseca na Srbiju pred Berlinski kongres 1878. godine kada smo lepo dali austirijancima koncesije za zeleznicu i jos neke druge infrastrukturne stvari da bi smo dobili nezavistnost. Tako i sada da bi zemlju broj 2 u EU ucutkali izmedju ostalog podmirujemo se BG metroom.
hazard":15fytxr6 je napisao(la):Uvek kroz istoriju, veliki kroje kapu malima...
vucko":3ssve32x je napisao(la):