Šta je novo?

Metro

Alo bre ljudi pa Stefanovic danas doktorirao sa temom: "Nova uloga strategijskog menadžmenta u upravljanju lokalnom samoupravom (primer grada Beograda)"

Izbori na jesen... ;)
 
И мени се чини.У прилог томе, видим да се и крајње конструктивни и потпуно аполитични коментари не објављују на овој вести на Б92.Изгледа да су из града научили лекцију ономад кад је ББ објавио студију а Б92 пренео и када је било,чини ми се,преко 100 критичких коментара на предвиђени трамвај.
 
2012":2r67y7ew je napisao(la):
Franci su pokazali model metroa u Lilu?Val?


Не. ВАЛ је сада "Сименсова" роба.

Пада ми на памет да су им показивали уклапање вијадукта у градско ткиво, мада су се раније из "Ежиса" позивали на успешан архитектонски пример Рена, а не Лила.
 
Логично би било да након изградње М1 од Земуна до Вука приступе реализацији осталих предвиђених линија, а да продужетак прве оставе за даљу будућност. За време када се Булевар од Цветка до Устаничке прошири и реконструише са обе стране, а трамвајска пруга се добро изхаба. До тада, денивелацијом раскрснице са Батутовом и са Господара Александра :D Вучића, постигла би се независност и солидна брзина на највећем делу трасе.

С обзиром да би кредит био на 25 година и да би почео да се отплаћује тек од 2020, реализација овог пројекта уопште није нереална. Но, сачекајмо још мало, па ћемо видети.
 
ja se samo bojim da te pare ne pojede neko ovi naprave projekte i onda maca pojela ostatak para za izgranju metroa :) ko sto se radilo svih ovih godina
 
sizif":2e7nsps2 je napisao(la):
Логично би било да након изградње М1 од Земуна до Вука приступе реализацији осталих предвиђених линија, а да продужетак прве оставе за даљу будућност. За време када се Булевар од Цветка до Устаничке прошири и реконструише са обе стране, а трамвајска пруга се добро изхаба. До тада, денивелацијом раскрснице са Батутовом и са Господара Александра :D Вучића, постигла би се независност и солидна брзина на највећем делу трасе.


По мени, градњу прве линије до Вука треба да прати улагање у градску железницу (укључујући још две подземне станице, Чубура и Цвијићева или Пионир, и активирање крака ка Карабурми), са јаким тактом кроз Врачарски тунел, чиме се већ добија озбиљнији саобраћајни систем са две подземне линије. Уз то и ширење трамвајске мреже на Новом Београду. После тога линија Центар - Баново брдо, па затим продужетак Вук - Устаничка.
 
+1

Још се надам да ће одустали од трасе трг-К. Венац-Ушће.
 
Пантограф":35t0ppm7 je napisao(la):
sizif":35t0ppm7 je napisao(la):
Логично би било да након изградње М1 од Земуна до Вука приступе реализацији осталих предвиђених линија, а да продужетак прве оставе за даљу будућност. За време када се Булевар од Цветка до Устаничке прошири и реконструише са обе стране, а трамвајска пруга се добро изхаба. До тада, денивелацијом раскрснице са Батутовом и са Господара Александра :D Вучића, постигла би се независност и солидна брзина на највећем делу трасе.


По мени, градњу прве линије до Вука треба да прати улагање у градску железницу (укључујући још две подземне станице, Чубура и Цвијићева или Пионир, и активирање крака ка Карабурми), са јаким тактом кроз Врачарски тунел, чиме се већ добија озбиљнији саобраћајни систем са две подземне линије. Уз то и ширење трамвајске мреже на Новом Београду. После тога линија Центар - Баново брдо, па затим продужетак Вук - Устаничка.
Slazem se... :kafa:
 
Пантограф":1n145s9h je napisao(la):
По мени, градњу прве линије до Вука треба да прати улагање у градску железницу (укључујући још две подземне станице, Чубура и Цвијићева или Пионир, и активирање крака ка Карабурми), са јаким тактом кроз Врачарски тунел, чиме се већ добија озбиљнији саобраћајни систем са две подземне линије. Уз то и ширење трамвајске мреже на Новом Београду. После тога линија Центар - Баново брдо, па затим продужетак Вук - Устаничка.
Bilo bi lepo, ali je verovatnoca za tako nesto je ravna nuli. Bio bi i te kako zadovoljan, kada bi se Bg voz u opse odrzao za pocetak, kad bi se konacno realizovale stanice Kamedin i Altina, produzio do Panceva i dodala stanica Krnjaca-most, i kada bi se uvela jos jedna linija prema Rakovici. Sto se tice sirenja mreze tramvaja, koliko sam upoznat, predvidjeno je jedino kada se u Beogradu ne bi gradio metro. U varijanti sa metroom nije predvidjeno sirenje tramvajske mreze. Prakticno na nekim delovima bi se ukinula, tj izigravala bi premetro. Inace slazem se sa Sizifom, da je u ovim tenucima dovoljno da prva linija ide samo do Vuka, a da je drugi prioritet linija ka Banovom brdu.
Inace Alstom je za Lil predstavio automatizovani metro na tockovima, prakticno VAL
http://www.alstom.com/transport/new...-2013-/alstom-booth-at-uitp-2013/lille-metro/
 
milanche":4lb5df9v je napisao(la):
Bilo bi lepo, ali je verovatnoca za tako nesto je ravna nuli.
Јер је вероватноћа за било што рационално,позитивно и ефикасно осмишљено у урбанистичком заводу или дирекцији равна нули.
 
Kod:
Necu ulaziti u spekulacije ali izgleda da francuzi ubacise u petu brzinu i da na kraju nece biti vazno ko ce da lupa potpise ali metro ce se graditi.

Sasvim korektna je trasa Zemun-Vuk.Kao sto je rekao sizif denivelacija Cvetkove pijace i prosirenje bulevara bi odradili stvari.Naravno sa sinhornizovanjem semafora,semafor hvata tramvaje cak i nocu u ponoc kada se vracam iz grada sto je krajnje frustrirajuce,dok onaj tramvaj na cvetku ubija.

Plasi me sto ce prva faza biti ocigledno design & build sto znamo po mostu preko Ade dovodi do porasta troskova i puno rupa za korupciju.

Situacija me podseca na Srbiju pred Berlinski kongres 1878. godine kada smo lepo dali austirijancima koncesije za zeleznicu i jos neke druge infrastrukturne stvari da bi smo dobili nezavistnost. Tako i sada da bi zemlju broj 2 u EU ucutkali izmedju ostalog podmirujemo se BG metroom.

Takodje me zanima koje vozilo je izabrano, da li je u pitanju citadis,VAL ili metropolis. Ko to prvi sazna kupujem mu jedno zajecarsko.
 
Verovao ili ne, projektovana, nabavljena i ugradjena je najsavremenija oprema i signalizacija u Bulevaru, gde je projektovano da tramvaj ne staje ni na jedan semafor, vec da celom duzinom rekonstruisanog dela ima prvenstvo. Medjutim, za to je potrebno poslati ljude na obuku za upravljanje i odrzavanje sistema, koja je jako skupa, pa zato niko nije ni poslat, zato se ni oprema ne koristi u punoj funkciji zasta je predvidjena i kupljena.
 
Као што рекох Миланче,могућност за рационално и ефикасно = 0. Тај податак додајем на ону моју листу разлога зашто је Београд најбогатији град на свету.
vucko":2j8en7rl je napisao(la):
Situacija me podseca na Srbiju pred Berlinski kongres 1878. godine kada smo lepo dali austirijancima koncesije za zeleznicu i jos neke druge infrastrukturne stvari da bi smo dobili nezavistnost. Tako i sada da bi zemlju broj 2 u EU ucutkali izmedju ostalog podmirujemo se BG metroom.
А сада дајемо све и свашта а понајвише територије да би изгубили и оно мало преостале независности.

ПС: Србија је добила независност претходним ратом против Османског царства а не берлинским конгресом.
 
Delija":tnk4lkav je napisao(la):
ПС: Србија је добила независност претходним ратом против Османског царства а не берлинским конгресом.

Ali bez Berlinskog kongresa to ne bi bilo to.

Uvek kroz istoriju, veliki kroje kapu malima...
 
vucko":2d2i9y6b je napisao(la):
Situacija me podseca na Srbiju pred Berlinski kongres 1878. godine kada smo lepo dali austirijancima koncesije za zeleznicu i jos neke druge infrastrukturne stvari da bi smo dobili nezavistnost. Tako i sada da bi zemlju broj 2 u EU ucutkali izmedju ostalog podmirujemo se BG metroom.

Tako to ide™. Jos davno mi jedan covek koji je tada bio u vlasti rekao "da bi usli u EU, moramo izmedju ostalog da "damo" neki infrastrukturni projekat Francuzima, neki Nemcima, neki Italijanima, a nesto mozda i Spancima..."

Austrijanci su podmireni autoputevima (Alpina), Francuzi sada metroom, od Spanaca smo kupovali tramvaje, jos Svabe nesto veliko da nam prodaju...
 
hazard":15fytxr6 je napisao(la):
Uvek kroz istoriju, veliki kroje kapu malima...

Зато су Срби од средине 19. века па све до стварања СФРЈ били познати као велики мали народ јер су успевали сами да кроје своју судбину.

Тумачење историјских догађаја ти не стоји. На берлинском конгресу смо добили минимум које су силе морале да нам дају па с тога берлински конгрес није релавантан фактор сам по себи већ само директна последица догађаја који су му предходили. Захваљујући војним успесима и некомпромисној политици Кнеза Михаила били смо убедљиво најпоштованији народ на Балкану у том периоду а сами суседи су на нас гледали као предводнике у потпуном ослобађању Балкана од Османлија.
 
Ajd upoznatiji sa sistemom u Lionu da nam prikaze neki adekvatni klip sta bi moglo da bude u opticaju
 
vucko":3ssve32x je napisao(la):

Е чим нас Ференчак упознаје са пројектом знам колико је сати. Ако икада изграде и један стуб вијадукта везаћу се за њега. Занимљиво је како је препричавајући историју планирања БГ метроа прескочио знате-већ-који пројекат.

ПС: Причом о Лиону су поново доказали колико су неозбиљни и колико баронишу. Од почетка приче пре две године иста траса и исте основе су у оптицају а за то време својим лажима су нас провозали у бечкој линији У6,трамвају из Порта,цитадисом и сада гумењаком из Лиона.
 
Lion Delija Lion,

znas li sta o tome sem da je na gumenim tockovima pa imas neki utemeljen stav?

Reci posto me bas zanima kakva su to vozila u pitanju koje nagibe moze da savlada koje radijuse krivina za nase potrebe itd
 
Vrh