Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.253
- Pohvaljen
- 48.374
Деонице на стубовима може да гради гомила наших фирми, а реално и плитке тунеле. "Мостоградња" може да уради мост преко Саве, а "Мостпројект" да га пројектује. Цео метро у стању је да испројектује ЦИП. Грађевинске материјале производимо, укључујући и железничке прагове, а имамо и (углавном неупослене) фабрике шинских возила. У стању смо, верујем, да развијемо и напредан систем сигнализације и аутоматске контроле возова, једино је питање да ли нам се то исплати (мислим да не).
Дакле, треба нам озбиљан конзорцијум домаћих предузећа, или још боље два конзорцијума која би међусобно конкурисала за конкретне деонице.
Имајући све то у виду, подсетићу још једном на сопствени предлог модела градње београдског метроа као националног развојног пројекта, који се налази на 373. страни овог топика: viewtopic.php?f=18&t=399&start=9300
Дакле, треба нам озбиљан конзорцијум домаћих предузећа, или још боље два конзорцијума која би међусобно конкурисала за конкретне деонице.
Имајући све то у виду, подсетићу још једном на сопствени предлог модела градње београдског метроа као националног развојног пројекта, који се налази на 373. страни овог топика: viewtopic.php?f=18&t=399&start=9300