Šta je novo?

Metro

Деонице на стубовима може да гради гомила наших фирми, а реално и плитке тунеле. "Мостоградња" може да уради мост преко Саве, а "Мостпројект" да га пројектује. Цео метро у стању је да испројектује ЦИП. Грађевинске материјале производимо, укључујући и железничке прагове, а имамо и (углавном неупослене) фабрике шинских возила. У стању смо, верујем, да развијемо и напредан систем сигнализације и аутоматске контроле возова, једино је питање да ли нам се то исплати (мислим да не).
Дакле, треба нам озбиљан конзорцијум домаћих предузећа, или још боље два конзорцијума која би међусобно конкурисала за конкретне деонице.

Имајући све то у виду, подсетићу још једном на сопствени предлог модела градње београдског метроа као националног развојног пројекта, који се налази на 373. страни овог топика: viewtopic.php?f=18&t=399&start=9300
 
Браво, то сам хтео да чујем и то је правац, да сами себе упошљавамо и постављамо додатне вредности.
Твом предлогу би додао:
Кока кола у Земуну има 423 милиона евра обрт, да се удари порез на газирана пића, сами би направили метро за 10 година. Уместо што сваке године малте не купују нове фирме, граде магацине, модерне пословне зграде, паркинге, службених луксузних возила десетине, ако не више. Плус друге фирме са истом делатношћу. Па дуван, алкохол, луксуз свих врста, а посебно који је на штету здравља грађана ( па и ту ће бити уштеде у здравству ) Рачунајте од њих једно 20% + остало, јел доста? Хе, хе, а тај порез постоји у свету, чек и у окружењу.
Тада можда не треба ни такси посебних.
 
E borčanac nemoj više da daješ presloge sto se tiče porezay

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
MilisaV":1yik3275 je napisao(la):
E borčanac nemoj više da daješ presloge sto se tiče porezay

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2


Верујем да ћеш објаснити и зашто? Притом, баш хоћу јер сам јачи од тебе :kafa:
 
zato što u zemlji treba da stvorimo poslovni ambijent da svako želi da posluje i da dovedemo još 100 koka kola,

a ne da ovu jednu što imamo maksimalno ugušimo porezima.....


a da su porezi već veliki možeš pitati svakog taxistu, str, szr i drugo da li bi mogao da opstane da plaća sve poreze državi.
 
Milisave, nisam baš siguran da želim još trovačkih korporacija....
 
Kad sam rekao koka kola, mislio sam na uspešne firme koje imaju višemilionski obrt tokom godine....

A da li ce one da se bave gaziranim picima, it tehnologijama ili nečim trećim to je manje bitno.

Bitno je da ljudi imaju posla, da zarađuju plate, trose pare odakle se dalje skupljaju porezi. Samim tim se generiše veća privredna aktivnost, vecća je potreba za infrastrukturom i prevozom roba i ljudi, samim tim i veća potreba za metroom.


A ako ugusimo i ovo malo firmi sto rade nekim besmislenim visokim porezima svi cemo sedeti kući i ne raditi ništa, ili gledati da se zaposlimo u državnoj službi.


A da... ovo nam se već desilo.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Kad sam rekao koka kola, mislio sam na uspešne firme koje imaju višemilionski obrt tokom godine....

A da li ce one da se bave gaziranim picima, it tehnologijama ili nečim trećim to je manje bitno.

Bitno je da ljudi imaju posla, da zarađuju plate, trose pare odakle se dalje skupljaju porezi. Samim tim se generiše veća privredna aktivnost, vecća je potreba za infrastrukturom i prevozom roba i ljudi, samim tim i veća potreba za metroom.


A ako ugusimo i ovo malo firmi sto rade nekim besmislenim visokim porezima svi cemo sedeti kući i ne raditi ništa, ili gledati da se zaposlimo u državnoj službi.


A da... ovo nam se već desilo.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
MilisaV":eacpuvfv je napisao(la):
zato što u zemlji treba da stvorimo poslovni ambijent da svako želi da posluje i da dovedemo još 100 koka kola,

a ne da ovu jednu što imamo maksimalno ugušimo porezima.....


a da su porezi već veliki možeš pitati svakog taxistu, str, szr i drugo da li bi mogao da opstane da plaća sve poreze državi.


И мислио сам да си то написао јер ниси упућен. А шта ако сада на ту цифру плаћају 3 милке само? Јел то добар пословни амбијент, порез испод 1% или да се спусти још?
Ја таксисте и трговине нисам помињао, него тамо где има простора. Чак та газирана пића, алкохол, цигарете итд, опорезовао бих више и да нема финансијске користи, здравље нације исто би био добар ефекат. Овако, твој мали бизнис ће да грца, а велики ће имати олакшице и плаћати симболично. Притом сам већ напоменуо да у свету, европи, па и код суседних земаља има ове праксе.
 
Izvini o cemu pricas? Porez ispod 1 posto cega? Prihoda? Pa od kad se plaća porez na prihod? To ne postoji... postoji porez na zarade, dobit, imovinu, dodatu vrednost, upotrebu motornog vozila i još stotine drugih, ali jos uvek ne i na prihod. I ne samo poreza nego i razlicotih taksi i akciza koje sve firme pogotovu velike plaćaju.


Preduzetnike sam pomenuo zato sto sa njima možeš da dođeš u kontakt da se raspitas kakvi su porezi kad se neko bavi poslom u srbiji, a onda moras da mi verujes na reč da je isto ako ne gore za velike firme. Pa u nekim velikim firmama imaju kanc gde poreznici sede mesecima ne izlaze vrebaju gresku samo da naplate kaznu....


Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Izvini o cemu pricas? Porez ispod 1 posto cega? Prihoda? Pa od kad se plaća porez na prihod? To ne postoji... postoji porez na zarade, dobit, imovinu, dodatu vrednost, upotrebu motornog vozila i još stotine drugih, ali jos uvek ne i na prihod. I ne samo poreza nego i razlicotih taksi i akciza koje sve firme pogotovu velike plaćaju.


Preduzetnike sam pomenuo zato sto sa njima možeš da dođeš u kontakt da se raspitas kakvi su porezi kad se neko bavi poslom u srbiji, a onda moras da mi verujes na reč da je isto ako ne gore za velike firme. Pa u nekim velikim firmama imaju kanc gde poreznici sede mesecima ne izlaze vrebaju gresku samo da naplate kaznu....


Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Најмањи проблем би био скупљање средстава за метро кроз неке порезе, рецимо кроз порез на изграђено земљиште али џабе када систем,политичари и планерске структуре терају такве инвестиције.А ту су и корупција,немарност ,неспособност...

По мојој грубој процени град и држава ће само на стопирању Кампинског и Плазе изгубити близу 50 милиона евра и то само на основу пореза а то вам је другари скоро па метро-друмски мост у Савском амфитетатру. Пошто нема великих инвестиција неће бити ни добре јавне инфраструктуре а крај приче се назире у виду банкрота и града и државе.
 
MilisaV":18si6ift je napisao(la):
Izvini o cemu pricas? Porez ispod 1 posto cega? Prihoda? Pa od kad se plaća porez na prihod? To ne postoji... postoji porez na zarade, dobit, imovinu, dodatu vrednost, upotrebu motornog vozila i još stotine drugih, ali jos uvek ne i na prihod. I ne samo poreza nego i razlicotih taksi i akciza koje sve firme pogotovu velike plaćaju.


Preduzetnike sam pomenuo zato sto sa njima možeš da dođeš u kontakt da se raspitas kakvi su porezi kad se neko bavi poslom u srbiji, a onda moras da mi verujes na reč da je isto ako ne gore za velike firme. Pa u nekim velikim firmama imaju kanc gde poreznici sede mesecima ne izlaze vrebaju gresku samo da naplate kaznu....


Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2

Oно што сам ти ја дао су оквирни подаци, тако да сада имаш сазнање. Сви порези које си набројао а тичу се пословања су 3 од 423 оквирно. Па ти сад конструиши и размишљај, да ли је то баш толико превише.
Ја се само питам да ли је то тако због доскорашњег јаког удела Ђинђића у акцијама, да ли је то начин да се чувају инвеститори, послови, шеме, приходи. Зато мањак мора од малих!
 
Ti si dečko u svom svetu....


Žao mi je sto sam gubio vreme sa tobom.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Ти губиш време често...
Мени браниш предлоге, давао си себи за право да тераш људе са форума, већ си ме терао да реагујем на политичке подвале на теми троле а сада оспораваш чињенице - ни са чим. Нема ничега нетачног у мом писању и ти то ничим не оспораваш сем својим унутрашњим немиром.
Немој да развијаш ауторитет према тастатури, нису ти то никакве победе. Нећу више да ти трошим време, размишљај о својим истинама, али немој опет да ме поткачиш - без нечега у рукама. Јер само тада губиш време!
За отворен разговор, размену мишљења и података, никада ти нећу окренути леђа, па ни сад. Али уозбиљи се...
 
pausalne-ocene-mosta-i-metroa.jpg
 
Дотични је добио одговарајући одговор на овом блогу http://arhitekturabezbeograda.wordpress.com/

DOBRO JE ŠTO GRADJEVINSKI INŽENJERI NEMAJU VELIKOG UDELA U KREIRANJU GRADA.

Ovo je još jedan gradjvinski inženjer koji se preko novina breca na gospodina Jovina o njegovim veoma dobro argumentovanim i čvrstim kritikama degeneričnog mosta i propalog metroa kroz Beograd. Onaj prvi je hteo da preseli sve pešake pod zemlju ( ne da ih sahrani ne čitajte tako!) a ovaj drugi kaže da SE VIŠE NIGDE NE GRADE TEŠKI METROI.

Gospodinu Branislavu Ivanoviću sa ovog bloga poručujem:

1 AKO SE NEŠTO NEGDE NE RADI NE ZNAČI DA TO NIJE DOBRO I POŽELJNO ZA NAS.

2 ODAVNO SU IZGRADJENI METROI PO SVIM VAŽNIM GRADOVIMA SVETA

3 BAVITE SE MALO VIŠE TIME KAKO PRISTAJETE (vi gradjevinci) NA SITUACIJU UNIŠTENJA NAJČUVENIJIH VELIKIH GRADJEVINSKIH FIRMI SRBIJE I PROBAJTE U TOME DA DATE VIŠE UDELA. NIGDE VAS NEMA!

Дакле овај грађевински инжењер је слагао у неколико наврата.

1.Да се нигде више не гради тешки метро.
2.Да на НБГ-у нема ни једног метра квадратног слободног простора :shock: а на старом делу града га наводно има. :laugh:
3.Да се метрои по свету шире по принципу ЛРТ-а.

Онда је спиновао и лупао глупости:

1.Назвао је Јовиново урбанистичко наслеђе неодбрањивим. :shock: Да,заиста ту урбанистичку катастрофу као што је Кнез Михаилова и поречне улице заиста треба напасти и у што краћем року неутралисати. :roll:
2.Окривио је Јовина за изградњу главне градске улице и најпроточнијег моста који имамо. :laugh:
3.Измислио је нови концепт развоја града: Подземни аутомобилски саобраћај + надземни метро.

Уз све то нахвалио је Хајдина и Вукана тако да је сасвим јасно чиме је инспирисана ова гомила глупости. :vops:
 
Sto volim kada lupe ovo da se poslednjih 20 godina nigde vise ne grade teski metroi. Kakva manipulacija.

Prvo, to je jednostavno laz - po Kini se grade u desetinama gradova, a grade se recimo i u Bugarskoj.

Drugo, uzimaju se za primer gradovi koji su ili manji od Beograda ili veci/slicne velicine ali vec imaju izgradjeni metro na glavnim pravcima pa na sporednim kao dopunu prave LRT linije (sto je sasvim normalno i razumljivo). Ili se navodi gradnja LRT linija a precutkuje cinjenica da se u istom gradu grade i/ili planiraju nastavci metro linija i nove metro linije (npr. spomenuti Seul, sto svako moze videti odlaskom na wikipediju).

Trece, provlaci se ideja da je razlika izmedju lakog i "teskog" metroa to da li je pod zemljom ili na vijaduktu, sto je opet besmisleno - kljucan je tip vozila i kapacitet.
 
Postavio sam clanak samo da bi ukazao na jednoumlje koje vlada.Jovin gura svoju pricu koja je nazalost nerealna,Vukan Vucic svoju koja je LRT uber alles,i sada ovaj kao gradjevinac ima neki svoj trip a zapravo resenje je konzensus svih strana to jest struka.Saobracajne,arhitektonske,gradjevinske a i ekonomske jer se metro mora graditi od stvarnog novca a ne od novca iz monopola.
 
Сама терминологија разоткрива овакве људе.

Тешки метро не постоји.Постоји метро и постоји лаки метро тј ЛРТ. А они су смислили неку нову тендециозну поделу на тешки метро и метро наше горе лист тј метро Вукана Вучића.

Вучко, Јовинов план прве фазе је финансијски и инфраструктурно далеко реалнији (изузев подземне деонице на НБГ-у ,ако није одустао од ње) од плана ЛРТ екипе која је срећом при распаду.Притом је и рационалнији јер би се кренуло од метро-друмског моста који кошта између 50 и 60 милиона евра.

Почињем да верујем да сам ономад погрешио када сам вам представио целу студију "Београд 2000". То је био план који би се и по најоптимистичнијим проценама самог Јовина реализовао преко 30 година.Испада да је Јовин испао бу**** што је детаљно и студиозно заједно са бечким колегама разрадио цео систем са свим линијама. Да је урадио исто као и Вукан и Французи тј да је испалнирао само једну линију а остатак само уцртао на некој мапи не бисте могли да му прикачите ни ту нерационалност.

А иронија је да је управо нископодни трамвај по метроликој инфраструктури бај Вукан Вучић нешто најнерационалније што смо видели у стогодишњој причи о београдском метроу.
 
"Ovo pisem kao gradjevinski inzenjer kojiucestvuje u izradi velikih infrastrukturnih projekata u Aziji i Kataru."

Katar se i nalazi u Aziji.

Ali ovom gospodinu je ocigledno uvlacenje u dupe daleko jaca strana od geografije. :roll:
 
Porr je dobila najveci posao u svojoj istoriji, da izgrade 16,6km metro liniju u Dohi, Katar. Cela linija ce ih kostati € 1,90 milijardi a Porr-in deo je € 945 miliona. Za toliko para sigurno ne prave LRT, tako da eto jos jednog dokaza da se i dalje grade teski metroi.
 
Delija":3mm8ypyx je napisao(la):
Почињем да верујем да сам ономад погрешио када сам вам представио целу студију "Београд 2000".

Мени је жао што тога нема још
 
Vrh