Šta je novo?

Metro

A to je onaj lobista..njegovo vreme je došlo i srećom prošlo,može samo da žali za propuštenim prilikama na partijskom sastanku,a Jovinu nije ni do nokta. :kafa:
 
Ali "nase gore list"? Ko uopste prica o ozbiljnomm poslu na ovaj nacin? Kao da se obraca gledaocima Farme...

Da ne pricam o Hajdinu na koga se svi pozivaju, a zna se da je njegov sin radio kablove za most na Adi...
 
Пантограф":ktpt9kv4 je napisao(la):
Деонице на стубовима може да гради гомила наших фирми, а реално и плитке тунеле. "Мостоградња" може да уради мост преко Саве, а "Мостпројект" да га пројектује. Цео метро у стању је да испројектује ЦИП. Грађевинске материјале производимо, укључујући и железничке прагове, а имамо и (углавном неупослене) фабрике шинских возила. У стању смо, верујем, да развијемо и напредан систем сигнализације и аутоматске контроле возова, једино је питање да ли нам се то исплати (мислим да не). Дакле, треба нам озбиљан конзорцијум домаћих предузећа, или још боље два конзорцијума која би међусобно конкурисала за конкретне деонице.

Имајући све то у виду, подсетићу још једном на сопствени предлог модела градње београдског метроа као националног развојног пројекта, који се налази на 373. страни овог топика: viewtopic.php?f=18&t=399&start=9300

:lol:

Kada vidim kakve su probleme imale firme da razviju CBTC sistem (a te firme nisu krenule od nule) dozvolim me da posumnjam u ovu tvoju tvrdnju.
 
Pa, moglo bi nešto da se uradi, u saradnji s nekom svetskom firmom - na primer, sa "Alkatelom", koji pravi CBTC sisteme, a ovde je prisutan; ali, kao što rekoh, postavlja se pitanje opravdanosti tog posla.
Verujem da bismo lakše osvojili neki manje napredan (a opet dobar) sistem kabinske signalizacije, jer nama intervali od minut i po ipak nisu neophodni, ali mi se čini da bi tek to bilo glupo, još gluplje.
 
Cini mi se da taj Alcatelov sistem nije nigdje postavljen. A imam i iskustva sa Alcatelom (na drugim projektima) i ne bih ih nikome preporucio.
 
Verovtno bi bila skroz nebitna vest da nije i Alstom deo francuske delegacije ;)

Понедељак, 24. јун 2013.

Пословна француска делагација на пријему у Старом двору

1558839_Prijem.JPG


Делегација града Београда, коју је предводио градоначелник Драган Ђилас састала се данас у Старом двору са представницима Француске пословне конфедерације „Медеф”, на челу са председником Одбора за Србију те организације Шарл Парадијем.

Делегација је у посети Србији 24. и 25. јуна, како би се сусрела са званичницима наше државе и представницима пословног света у циљу препознавања нових могућности економске сарадње у оквиру реализације стратешког партнерства између Француске и Србије.

Француска пословна конфедерација „Медеф” симболизује 750.000 француских компанија. „Медеф интернационал” је непрофитна организација основана 1989. године, са циљем да обезбеди страна представљања на највишем нивоу компанија, управа, влада и држава и да промовише интересе својих чланица.

Делегацију Београда, поред градоначелника Драгана Ђиласа, чинили су градски менаџер Александар Бијелић, градски архитекта Дејан Васовић, помоћник градоначелника Живорад Анђелковић, чланица Градског већа Марија Лековић и деректор Агенције за инвестиције Марко Благојевић.

Izvor: Grad Beograd
 
Kao što rekoh, nisu Francuzi došli u Beograd na kafu:

Đilas: Metro kreće za dve godine
Izvor: Beta, Tanjug

Beograd -- Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas najavio je početak izgradnje gradskog metroa najkasnije za dve godine. EBRD će odobriti kredit za metro od 600 miliona evra.

59205093551c984bc37e36250844620_orig.jpg


"Ukoliko budemo imali podršku držve Srbije, čija je garancija neophodna za ovako veliki posao, radovi na prvoj liniji od Novog Beograda do Vukovog spomenika mogu početi za 24 meseca", rekao je Đilas novinarima u Skupštini Beograda koja raspravlja o rebalansu gradskog budžeta za 2013. godinu.

Prema njegovim rečima, na osnovu međudržavnog sporazuma Francuska će finansirati vodove i elektropreme za metro, a građevinski radovi biće plaćeni kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

"Dogovorili smo sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj, a pregovarali smo sa njima gotovo godinu i po dana, i pre neki dan smo dobili zvanično pismo o odobrenju kredita za finansiranje građevinskih radova, čija je projektna vrednost 600 miliona evra", objasnio je Đilas.

Đilas je dodao da će ove nedelje u Francuskoj imati više sastanaka sa kompanijam koje rade plan izgradnje beogradskog metroa.

"Ostaje da francuska firma Ežis, koja je uradila projekat prve trase metroa, uradi idejni projekat i studiju opravdanosti, posle čega počinju formalni pegovori sa EBRD-om oko uslova kredita", rekao je Đilas.

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio je da će, s druge strane, današnjim rebalansom gradskog budžeta biti smanjena infrastrukturna ulaganja u grad u ovoj godini.

"Rebalansom su smanjena infrastrukturna ulaganja. Morali smo ove godine da odustanemo od izgradnje Doma zdravlja na Labudovom brdu, ali i od nekih ozbiljnih infrastrukturnih projekata. To nije dobro, jer ako se nastavi u tom pravcu onda će grad morati da se zaustavi. Kada se zaustavi Beograd zaustaviće se i Srbija", ocenio je Đilas.

Izvor: B92
 
Јасно, Французи раде свој посао. Са проевропском владом у Немањиној, не можемо да побегнемо од овог пројекта, код год да држи Београд.
 
Ama bas nista novo. "Ukoliko", "mogli bi", "ako bi"...Nece se ovde pomeriti ni kamicak ni za 22 godine a ne za dve.
 
Пантограф":ugpqldo1 je napisao(la):
Јасно, Французи раде свој посао. Са проевропском владом у Немањиној, не можемо да побегнемо од овог пројекта, код год да држи Београд.
Mislim da je I doslo do toga.Francuzi ce sada da naplate podrsku,kao sto si rekao ne gine nam francuski metro.Samo je pitanje da li ce ispasti kako treba ili ce nasi napraviti glupost.
 
само да не буде она Ежисова глупост. боље је да код нас направе први Аксонис
 
Je kako da ne bajke su na djecijem odjeljenju sve mi se cini da nece sjediti gdje i sad pa je onda lako davati izjave
 
Ај у 100дем даћ ће бити прича супарничке страначке мафије: Нека остане Ђики на власти још неко време зарад метроа и грађана како нам не би пропао посао века са нашим француским пријатељима.

Све може,само да закуцају последњи ексер у ковчег Београда.
 
Это значит в течение 2-х лет может начаться строительство?
 
We don't know.Maybe earlier,negotiations continues.. :kafa:
 
Koliko vidim, ovo je linija vukov spomenik - nbg? Ta linija previse lici na liniju bg voza.. samo sto povezuje centar i malo dalji deo nbga... Uz to, takodje sumnjam da ce za 2 godine bilo sta da se radi :D
 
Nisu sposobni jednu ulicu da presvuku kako treba, da će metro da grade...sve se bojim.
 
2016te su izbori, tako da ova pricha sigurno ide u tom kontekstu, pogotovo jer Djikiju treba sada bilo kakva pozitivna pricha. Mi nemamo para za metro, cak i kada pricamo o kreditima
 
stranac":1p1euas2 je napisao(la):
Nisu sposobni jednu ulicu da presvuku kako treba, da će metro da grade...sve se bojim.
Ako je mogao najveći most u Evropi i pristupne saobraćajnice,onda je metro jednako ali ništa više zahtevan projekta,koji je moguće da se izvede :kafa:
 
Ma kakvi izbori 2016. Zar neko stvarno misli da ce ovi drzati Djilasa do kraja mandata. Sada nece da ga diraju jer je on urusio Demokratsku stranku.. Kada budu ocenili da je vreme za to, a ja tipujem da ce to biti za manje od godinu dana on ce izgubiti vecinu u BG.

Ali po pitanju metroa sam siguran da tek SNS nece biti nista bolji. Oni su jos i vise okrenuti cistom populizmu i dnevnim problemima sa kojima se moze ubrati brz poen kod biraca.
 
Једино Шешељ и радикали, пријатељу. :D
 
Vrh