Šta je novo?

Metro

Anton Chigurh":utvzzrk4 je napisao(la):
Овај план из 1976, који је Експрес приказао је пуно бољи од овог што су Французи предложили пре пар дана. Добро је што укључује и Земун, Студентски Трг и Славију. Можда бих једино прихватио продужење плаве линије јужно до Миријева па чак и да задње станице црвене и плаве линије буду ту негде код Калуђерице, где би им обема био и депо. Од те задње станице би аутобуси даље возили на исток до Винче, Гроцке, новим мостом преко Дунава итд.
Метро до новобеоградских блокова можда и није неопходан, трамвај би могао да вози до станице црвене линије на Ушћу а једним краком преко моста на Ади. Трамвај би био довољан за све путнике који морају да прелазе мост на Ади.
Продужење плаве линије до орловачког гробља није лоша идеја.
Ова веза црвене линије са станицом Беовоза код Вуковог Споменика није проблем. Ако се не варам удаљеност ДК Вук Караџић до Рузвелтове је неких 100-150 метара што се комотно може повезати покретном траком. Шатл би био непотребан, компликован и скуп за тако малу удаљеност.
Поздрав

Mozda je bolje izbaciti Kalenic jer bi eliminisali skupu traku ili satl. Mada Kalenic omogucava grananje kroz Ruzveltovu i ukrstanje sa linijom B u nekoj buducnosti.
 
Што време више пролази, све више сам сигуран да М1 треба градити само од Земуна до Вука. Булеваром надаље иде сасвим добра трамвајска траса коју би требало кориговати у смислу денивелације: Батутову провући кроз друмски подвожњак испод Булевара и изградити денивелисану петљу код Цветка. Ако некада и буде потребе за метроом од Вука до Устаничке, онда га треба градити тек пошто се изграде остале линије. Значи, за неких 20-30 година. Овако, рушити реконструисани Булевар пре него што се високим независним капацитетом (па био он тешки метро или У6) повежу други делови града личило би на клање вола за кило меса. Обашка што бих ја и прву линију након Вука скренуо ка Црвеном крсту, Браћи Јерковић, насељу Степа Степановић и Бањици.

Иначе, друга линија коју предлаже Ежис ми делује прилично добро. Са све продужецима до Миријева и Орловаче.
 
sizif":2ug6bcdv je napisao(la):
Што време више пролази, све више сам сигуран да М1 треба градити само од Земуна до Вука. Булеваром надаље иде сасвим добра трамвајска траса коју би требало кориговати у смислу денивелације: Батутову провући кроз друмски подвожњак испод Булевара и изградити денивелисану петљу код Цветка. Ако некада и буде потребе за метроом од Вука до Устаничке, онда га треба градити тек пошто се изграде остале линије. Значи, за неких 20-30 година. Овако, рушити реконструисани Булевар пре него што се високим независним капацитетом (па био он тешки метро или У6) повежу други делови града личило би на клање вола за кило меса. Обашка што бих ја и прву линију након Вука скренуо ка Црвеном крсту, Браћи Јерковић, насељу Степа Степановић и Бањици.

Иначе, друга линија коју предлаже Ежис ми делује прилично добро. Са све продужецима до Миријева и Орловаче.
O kakvom rušenju Bulevara pričaš? Gore na površini sve ostaje kako jeste uključujući i tramvajsku linju a TBM ide ispod bulevara na 20ak metrara,a to omogućuje da stanice ispod bulevara budu na većoj razdaljini ili koja stanica manje tim i jeftinije.. :kafa: Znači nema klanja vola.. :shok:
I dok mi pričamo da li na NBG graditi podzemo ili na površini,u Stokholmu nemaju dilemu idu pod vodom.
http://youtu.be/S6_e3YG156s
Varšava,i dok drugi evropski gradovi napreduju,Beograd stagnira..
z13033777Q,Budowa-stacji-metra-Nowy-Swiat.jpg

Stokholm
8293896134_762e791da6_b.jpg

Amsterdam,metro pod vodom. Da li su to slike sa marsa,pita se naša "komisija za metro".. :kafa:
8070985539_f6617b8fbb_z.jpg

6813033512_b6f278078d_z.jpg

Naravno ima i opcija na stubove..evo kako to izgleda u Kineskom provincijskom gradiću..
20111104142434398117.jpg

20111104142403773072.jpg

Njihova "Slavija"
20111104000810679714.jpg

31d44694.jpg

9ba8ef09.jpg

f45b951e.jpg

742812463541154700.jpg

2441232473012547464.jpg

c35e5bdb44755f8dcce4d48cdafb5870.jpg

275c79d7f7c1fe731066b7fe5e210860.jpg

Potrudili su se da im vozić ne liči na tramvaj..
Note_9_1205_1_FUJIAN_.jpg
 
Сизифе,
Источн идео Београда, укључујући и предграђе, је веома запуштен, нема ни метар модерне инфраструктуре - остали имају понеку петљу, мост, БГ:воз. Зато је оправдано да прва линија иде у том правцу.
Чак бих, иако Новобеограђанин, размислио да почнемо да градимо метро не од Земуна, већ од Звездаре ка центру. Онда бисмо морали да направимо депо негде иза Малог Мокрог Луга, али, зашто да не?
 
sizif":2pfm1b2j je napisao(la):
Што време више пролази, све више сам сигуран да М1 треба градити само од Земуна до Вука. Булеваром надаље иде сасвим добра трамвајска траса коју би требало кориговати у смислу денивелације:

Ја мислим да ако се овај план усвоји, пошто је та деоница остављена за крај, неће се ни правити подземно него надземно уз поједине денивелације. И употребиће ту аргументацију да тај крак нема ни потребу за метроом.

Верујем да ће све направити у горој варијанти, и на крају ћемо добити ону набуџенију верзију Белама.
 
mogao bi da se napravi kod OTC-a...Tacno ispod zeleznicke stanice NBG, pored buduce autobuske stanice, gde ce i "metro" da prodje. Vec postoji veliki parking...
 
U planu stoji park and ride na ustanickoj,kod vuka(valjda treba da se siri onaj parking),kod pancevackog mosta i kod NBG buvljaka ali mislim da nema u tvornickoj,niti negde dalje u blokovima.
 
U Tvornickoj bi trebalo biti najlakse pored onih silnih hangara.
 
Meni samo nije jasno da li je u planu uopste da se Bul Mihajla Pupina produzi na Vrtlarsku kao sto je ucrtano u GUP do 2021?
 
mekbejn":s9g2hbs8 je napisao(la):
Zaboravih da dodam još jednu veliku zamerku:

NIJEDAN PARK & RIDE na celom projektu!
A šta će ti park&ride za tramvajsku linju..??? :roll: busom ćeš stići bže do terazija,dok tramvaj skrene levo-desno u lakat krivine..možeš i pešaka preko brankovog mosta.. :kafa:
 
Podsetio bih vas na sopstvenu prezentaciju BELAM-a na ovom forumu/ovoj temi.

Francuzi su uradili onoliko koliko im je političkim odlukama dozvoljeno. Dobili su trasu i spisak stanica sa zadatkom da od toga naprave nezavisan šinski sistem. To su i uradili. Predložili su nekoliko verzija i svaku su obrazložili. Nije ovo nikakav školski rad nego maksimum koji je mogao da se izvuče u zadatim okolnostima. Da se tako izrazim, oni nisu bili ovlašćeni da menjaju trasu i tip vozila, to je odavno bilo određeno dokumentom pod nazivom "Generalni plan Beograda 2021" (GUP). Tu je početak i tu je kraj svih problema glede "beogradskog metroa". Sve drugo je gubljenje vremena, spinuje se priča u pogrešnom pravcu. Neće biti nikakvih "metrolikih" vozila i nikakvog "teškog metroa" nego najskuplji mogući LRT.

Ova prva linija je rezultat tog dokumenta Urbanističkog zavoda Beograda koji kaže da će postojeća Glavna železnička stanica postati terminal prigradske železnice, da će se graditi novi visoko-kapacitetni šinski sistem zasnovan na LRT konceptu te da će se pojedine postojeće tramvajske deonice postepeno rekonstruisati i podići na nivo performansi LRT-a.

Grad Beograd je svojevremeno naručio izradu koncepta novog šinskog sistema za gradski prevoz, francuska "SYSTRA" je dobila taj posao. Rezultati te studije su sakriveni od građana a kada je pročitate saznaćete i zbog čega. Srećom, ne morate jer je @zidar sve to lepo pročitao i analizirao pa smo tako saznali da je "Systra" potpuno odbacila sva rešenja i predloge gradskih vlasti. Sam GUP su ocenili kao nedovoljno napredan a trasu LRT-a (prema kojoj je ova EGIS-ova studija i urađena) kao krajnje glupu. Ok, nisu rekli da je glupa ali su je stavili na sam kraj, kao poslednju opciju.

Ovakav koncept prve linije BG Metroa će "ladno" proći dokle god se kritika istog zasniva isključivo na lamentiranju nad tužnom sudbinom "genijalnog" Jovinovog plana te izboru vozila i sitnim izmenama trase. Kao eto Jovin je genije, Vučić je monstrum, ma samo da nam budu "metrolika" (!?) vozila i biće super, nek se gradi... ma samo da prođe preko Terazija a ne preko Trga pa će biti super... to su sve gluposti. Pogrešno se poentira. Srž problema je GUP.

* Stručnjaci (SYSTRA) su rekli da je taj GUP bezveze a da su trase LRT-a iz tog plana još bezveznije.

* Da li praviti novi šinski sistem prema LRT ili MRT konceptu - odgovor treba da pruži studija koju je predložila SYSTRA a koja nikada nije urađena: Intervju sa stanovništvom (uzorkom) kroz koji će se saznati njihove potrebe i navike glede javnog transporta.
 
master.gif
Од сада да имамо две теме о метроу,пре и за време нове ере тј од ове навале узвишене мудрости којом нас је просветлио велики Н-СТ .

Тврдити да се овде писало само о једној станици и Јовину и својатати тезе које су давно изречене на овој теми је екстремно безобразно,надмено и надасве глупо.
 
KOpati tunele u bulevaru na 35 metara dubine,jel si ti blesav 2012ice?
 
Ma nisam ,samo sam slikovito prikazao deo iz Egis studije koju su nam kao opciju predstavili.. :kafa: a 35 m je iznad tunela stanice Vukov spomenik koja je na 43 m dubine..koliko kapiram tunel moze da bude plici,ovde je tako projektovan ne znam zasto na toj dubini..primecujem da je glani ulaz projektovan kao silos,sto je najnovije resenje jer se tako gradi mnogo brze i zauzima manje mesta,a omogucuje i garazu u jednoj ili vise etaza..ovo je to novo sto se primenjuje u gradnji metroa. :kafa: Moj rezon je..verovatno gradnja tunela jednom kticom dijametra 12 m,jednim tunelom za oba pravca ide brze kao i gradnja stanica u silosima..ali to trebamo istraziti..naravno.. :kafa:
 
Bulevar jedino moze da se radi cut and cover od vuka nadalje,a bilo bi mnogo jeftinije da je cut and cover i od trga Marksa i Engelsa.
 
He he jel to po ovoj tramvajskoj studiji,...a sta mislis cut and cover u centru starog grada i sire,tri cetri godine razrovanih glavnih bulevara,tramvajskli i ostali saobracaj u prekidu,buka ljudima ispod prozora,em sporije em nista jeftinije..cut and cover bi jedino na Nbg imalo smisla i bilo podnosljivo za okolne stambene blokove zbog velikog prostora..
 
Pokojna Mileva":1zuyr21a je napisao(la):
Ko jos koristi putlocker pored zivog youtube-a?

http://www.youtube.com/watch?v=LFdpyp9vqx8

A ja sam lud da nikad u zivotu vidjen klip "trazim" po jutjubu???

Na klip sam naleteo gde sam naleteo, to je nebitno, klip je klip i uloga je da se odgleda. Na jutjubu ukucas National Geographic on ti izbaci reklamu, na pomenutom sajtu ti izbacuje kompletne serijale, npr. ukucaj HORIZON.

Samo sam ukucao National Geographic i na drugoj strani je bilo to. Svidelo mi se, odgledao sam, i posto sam tu naleteo zeleo sam da podelim sa drugima. Ovo nije mesto za neozbiljne komentare.

Ti sad ocekujes da ja trazim isti klip na jutjubu? Decko mora da se salis..

Ne vidim razlog za takav komentar.
 
Pokojna Mileva":220xreb6 je napisao(la):
Polako. Smiri se. Ne zelim jos da pristavljam zito.

E u redu je. Link je potpuno nebitan. Link nije svrha mog posta nego ono sto se gleda na njemu. To sto je jutjub bolji je takodje nebitno jer je svrha linka da se nesto odgleda. Klip sam nasao na tom sajtu a ne na jutjubu. I to je apsolutno nebitno.

Sve sto sam u prvom postu napisao obrisao sam ali sugradjani mogu da zakljuce sami. Taj video sam hteo sa njima da podelim, naravno i sa ljudima na forumu.

Ako se tebi ne svidja gledaj na jutjubu. Niko te ne tera na moj link.

Peace

Obrisao sam pricu kako je dinamika radova u Parizu [odakle je Zidar!] pre 103 [citaj stotinu i tri] godine bila 10 stanica godisnje te da sada ni tehnicki ali ni finanasijski uslovi ne opravdavaju izgovore Beogradskih politicara jer prve komsije pred nasim pragom - Bugari grade bez problema klasican sistem po manjoj ceni nego sto nama neko uvaljuje inferioran sistem.
 
U bulevaru nema svrhe kopati na 35 m dubine kada je ostavljen prostor za metro ispod površine.
vuk.png


Da li neko možda ima ovu publikaciju iz koje je ova slika?
 
Vrh