Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.342
- Pohvaljen
- 2.997
Anton Chigurh":utvzzrk4 je napisao(la):Овај план из 1976, који је Експрес приказао је пуно бољи од овог што су Французи предложили пре пар дана. Добро је што укључује и Земун, Студентски Трг и Славију. Можда бих једино прихватио продужење плаве линије јужно до Миријева па чак и да задње станице црвене и плаве линије буду ту негде код Калуђерице, где би им обема био и депо. Од те задње станице би аутобуси даље возили на исток до Винче, Гроцке, новим мостом преко Дунава итд.
Метро до новобеоградских блокова можда и није неопходан, трамвај би могао да вози до станице црвене линије на Ушћу а једним краком преко моста на Ади. Трамвај би био довољан за све путнике који морају да прелазе мост на Ади.
Продужење плаве линије до орловачког гробља није лоша идеја.
Ова веза црвене линије са станицом Беовоза код Вуковог Споменика није проблем. Ако се не варам удаљеност ДК Вук Караџић до Рузвелтове је неких 100-150 метара што се комотно може повезати покретном траком. Шатл би био непотребан, компликован и скуп за тако малу удаљеност.
Поздрав
Mozda je bolje izbaciti Kalenic jer bi eliminisali skupu traku ili satl. Mada Kalenic omogucava grananje kroz Ruzveltovu i ukrstanje sa linijom B u nekoj buducnosti.