kopmania":3ltz8gef je napisao(la):
Мени само није јасно деоница Творничка - Ушће, има једно 350 аутобуских линија, и ту релацију са аутобусом можеш прећи за 15ак минута.
И сада житељи Новог београда до града ће уместо 30 минута са 300 линија до града стизати за 20 минута...
А рецимо ми на вождовцу ћемо и даље до нбг путовати са 1-2 линије, до града са пренатрпаним 33јкама, 47...
Као и неке друге општине Миљаковац, Петлово брдо итд.
Друга линија Б.Брдо- Центар ???
Па опет б.брдо има 350 линија које иду и поред сајма, и поред свега тога имаће и метро.
Novi Beograd nije sporan zbog velikog broja stanovnika na trasi sa onim koji bi presedali iz pravaca iza Zemuna, ali je sporna trasa od Vuka preko Bulevara, pogled na kartu grada daje odgovor zasto.
Nedavno je u javnosti pomenuto da bi, ipak, trebalo pravac od Trga Republike skrenuti ,umesto od Slavije prema Pravnom, od Slavije ispod Kralja Milana do Trga Republike. Vise puta sam ukazivao na to i i dobro je da je najzad shvacen znacaj takve trase.
A bilo bi dobro da se shvati da nije potrebno samo zbog ranije uradjene metro stanice kod Vuka uporno trasirati metro na pravcu Bulevara Kralja Aleksandra.Presedanje moz da se vrsi i na stanicama Prokop i Karadjorjev park, a postojeca stanica Vuk i Bg voz mogu da sluze stanovnicima Zvezdare, Vracara, Krsta i Palilule kao i postojeci tramvaj, ali i noge.
Trasa bi posle Novog Beograda isla do Terazija, preko Kralja Milana i Slavije do Prokopa i dolinom Mokroluskog potoka do Plavog mosta pa ispod Ustanicke do Mirjeva.
Takva trasa bi omogucila presedanje iz pravca Smederevskog puta, Auto puta, Medakovica, Jerkovica i Vozdovca i neposrednu vezu Vozdovca, Dusanovca, Sumica, Konjarnika, Mirjeva, Zvezdare sa Vracarom, Starim gradom i Novim Beogradom, a to su najgusce naseljeni delovi Beograda.
Najzad na toj trasi ima puno prostora koji ce izgradnjom jos povecati upotrebu metroa na toj trasi.
Trasa od Banovog brda bi trebalo da ide od Sajma do Mostara i skrene do Prokopa, ali ne ispod Senjaka.