@Milanche
Da li znas mozda da li bi stari Savski most (tramvajski) mogao da nosi Metro?
U slucaju da zaista tramvaj predje preko mosta na Adi stvara se nova veza izmedju tramvajske mreze u starom gradu i na NBGD a postojeca veza preko starog mosta teoretski moze da se ukine.
U tom slucaju metro bi mogao da ide preko tog mosta ili da se umesto njega, na istoj lokaciji napravi novi most.
Time izbegavamo budzenje Brankovog a eksproprijacija se svodi na minimum, par zgrada izmedju stajge i Terazija.
Ideja je sledeca:
Beogradski laki metro - 1milijarda €
-
1 linija / Tvornicka-Vuk, oko 10 km
- 14 stanica
- 1 stanica za presedanje (Vuk, bg:voz)
- metro most uz Brankov
- nova Citadis niskopodna vozila
- novi depo umesto tramvajskog na NBGD
Metro Beograd (Imamo Plan) - 1 milijarda €
- 3 linije
°Ada-Pancevacki most /1km na stubovima Ada-Radnicka, 3km postojeca pruga Radnicka-Glavna Z.st, 2km stubovi +tunel Glavna Z.st - Z. St. Dunav, 1km postojeca pruga Dunav-P most
° Z. st NBGD-Usce-Terazije-Slavija-Autokomanda, 7,5 km Stubovi na NBGD tunel u gradu
° P. most-Z.st NBGD (i dalje ka zapadu sa manjim taktom), postojeci bg:voz, 8km
Ukupno 22,5 km od kojih 10,5 km nove trase
- 19 stanica/ 13 novih i 6 postojecih
- 5 stanica sa presedanjem
- Stari savski most takav kakav je ili rekonstruisan
- novi metropolis (ili RVR
) vozovi za celu mrezu
- 2 depoa, Zemun postojeci i Ada Huja novi
Beogradski laki metro - 1milijarda € sa svojom jednom jedinom linijom pomaze na potezima Vuk-centar i NBGD-Brankov most-centar
Metro Beograd (Imamo Plan) - 1 milijarda € za iste pare nudi kompletnu mrezu i resava sve glavne pravce u gradu:
NBGD-Centar na 2 pravca
Bulevar Despota Stefana
Autokomanda-centar
Bulevar vojvode Misica