Delija
Expert
- Učlanjen(a)
- 03.01.2010.
- Poruke
- 7.969
- Pohvaljen
- 14.969
Миланче,пошто смо сазнали да ће возила бити нископодна закључак је да нема ништа ни од независности чак ни те прве линије.То је лепо приметио Јовин.У том случају пола људи на станици ће прелазити с перона на перон преко шина.
Причаш напамет. Преко моста на Ади ће ићи трећа а не друга линија тог брзог трамваја. Овде смо већ видели трасу друге две линије и видели смо да ће највећим делом ићи по земљи и то трасом постојећег трамваја. Дакле нема говора о независности система.
ПС: :lool: Мост на Ади је независан? А какав то мост није независан својом дужином и какве везе то има са остатком система'? Мост је само 2-5% целог система.
Пантограф":1yqcp8oc je napisao(la):Па, неће бити да је лаж. Још од раније је било јасно да ће друга линија бити 100% независна, а главни објекат треће (Мост на Ади) је већ направљен - као независан. Главна недоумица се заправо односила на прву линију, али је сада јасно да ово дефинитивно није "трамвај", већ метро. Моја очекивања су надмашена.
Причаш напамет. Преко моста на Ади ће ићи трећа а не друга линија тог брзог трамваја. Овде смо већ видели трасу друге две линије и видели смо да ће највећим делом ићи по земљи и то трасом постојећег трамваја. Дакле нема говора о независности система.
ПС: :lool: Мост на Ади је независан? А какав то мост није независан својом дужином и какве везе то има са остатком система'? Мост је само 2-5% целог система.