mekbejn":s5lokme4 je napisao(la):
Mislim da se većina članova foruma slaže da treba poboljšavati i drumsku infrastrukturu, ali uglavnom van centra grada.
Jedino što u kratkom i srednjem roku može da se uradi u blizini centra je SA, odosno deo oko autobuske/železničke, i eventualno taj most koji povezuje Nemanjinu i Z. Đinđića.
Ali zato rad na obliaznici i SMP(T)-u, skoro svi podržavaju.
Мост који повезује Немањину и Зорана Ђинђића не може никада да буде направљен - зато што је веза савског приобаља са Булеваром З. Ђ, екс АВНОЈ-а, екс-екс Првим булеваром, или ти са Другом лонгитудиналом арх. Николе Гавриловића из ГУП-а 1950, затворена Регулационим планом Централне зоне (обухватао центар Београда, Новог београда и Земуна) из 1976. године, у режији арх. Бранислава Јовина и услед преласка са "аутомобилског" на "метро-урбанизам".
То је и овековечено изградњом Хотела "Интерконтинентал" (Јовиновог друга, арх. Стојана Максимовића) на траси раније предвиђене Друге лонгитудинале.
Друмски део метро-моста је тим планом спојен правом линијом с Булеваром Михајла Пупина (екс. Лењина) - због тога је и зграда "Југопетрола" грађена у грађевинској линији будућег продужетка Бул. м. Пупина, односно, у складу са Рег. пл. Централне зоне, који више није био на снази (!!!), али је у време градоначелника Александра Бакочевића и председнице градске владе Живане Олбине био реафирмисан, као и Јовинов сектор за метро. Ето, то је цела прича.
Дакле, ако би неко хтео да "протера" Бул З. Ђ. до будућег моста, морао би да га сабије уз прозоре (луксузног) хотела, супротно замисли оригиналних пројектаната блока. Са друге стране, веза са Михаила Пупина је и даље могућа, уз рушење пумпе "Дејтонке", због чега би се вероватно бунио арх. Марио Јобст, али шта да му радимо...