Šta je novo?

Metro

Михаило":22z35zto je napisao(la):
Konacan-dogovor-vlada-SNSSPSURS
Питање шта ће бити од "договора са Fранцузима, а пошто Београд не може без државе да гради метро, а тешко да ће сад да се договоре, може лепо ова тема под катанац наредне 4 године :)
Upitna je i sudbina gradske vlade, prema nekim informacijama Tadić je apelovao na Đilasa da raskine koaliciju sa sps što je ovaj odbio. Šta će biti dalje videćemo, ali ako se zaista formira crveno-crna koalicija teško da će išta biti od metroa.
 
А ови жути су планирали метро? ;)
 
spatiotecte":824l4prm je napisao(la):
drum1":824l4prm je napisao(la):
spatiotecte":824l4prm je napisao(la):
Zasto toliko mrznje prema radu gradonacelnika koji je bar pokrenuo mnogo projekata sa mrtve tacke ako nista drugo?

никаква мржња, само туговање

1 - Novi most preko ade
2 - Novi most Zemun Borca
3 - Novi Caf-ovi
4 - Novi trolejbusi
5 - Novi autobusi
6 - Novi bulevar Kralja Alexandra
7 - Obnovljen veliki broj bazena
8 - Obnoveljan veliki broj parkova
9 - Pokrenuta gradska zeleznica
10 - Novi vrtici i skole

Evo ti 10 razloga da ne tugujes vise. ;)
A ima ih jos koliko hoces.

EdYAd.jpg


:D
reklame-i-stvarnost.jpg
 
Delija":1zd0dd3x je napisao(la):
spatiotecte":1zd0dd3x je napisao(la):
1 - Novi most preko ade
2 - Novi most Zemun Borca
3 - Novi Caf-ovi
4 - Novi trolejbusi
5 - Novi autobusi
6 - Novi bulevar Kralja Alexandra
7 - Obnovljen veliki broj bazena
8 - Obnoveljan veliki broj parkova
9 - Pokrenuta gradska zeleznica
10 - Novi vrtici i skole

Ако смо дошли до тога да треба да му будемо захвални за то што није баш све покрао и поделио партијским пацовима онда смо отишли у три лепе. Иначе,све са тог списка је минимум минимума без којег би живот у Београду постао неподношљив

Ako je ovo minimum minimuma sta je onda bilo pre 10 godina kad se nije nista gradilo????

Nekima su ovde porasli apetiti pa bi hteli da za 4 godine dobiju 5 mostova i 3 linije metro-a.

Ovo sto je uradjeno je bar kvalitetno (mislim na mostove i na CAFove), i nemojte zaboraviti da ne tako davno smo se navikli da nam jedan Milosevic predstavi obican resetkasti most preko Dunava u Novom sadu kao "vizuelno moderan i moralno superioran" i da smo mi "jedna od 4 zemalja u evropi koja prozivodi vozove za brzine od 200 km na cas", da citiram bivseg predsednika "udobniji je od aviona!"

Studio Dj je mala beba za RTS-ov "dnevnikocilin"
 
Bivis":3uq92w6h je napisao(la):
Upitna je i sudbina gradske vlade, prema nekim informacijama Tadić je apelovao na Đilasa da raskine koaliciju sa sps što je ovaj odbio. Šta će biti dalje videćemo, ali ako se zaista formira crveno-crna koalicija teško da će išta biti od metroa.
Kako ništa, pa jel rekao bata Vule da je sramota da se ne gradi teški metro?
 
Јој,ништа тужније од гастербајтера...Ниси у току,жив је РТС-ов дневникоцилин умро није.
 
Djordje":3g09yq0z je napisao(la):
Претпостављам да још увек немаш деце пошто се очигледно не тангираш чињеницом да тако лепо уживаш по цео дан - на њихов рачун.

I jos nesto vezano za zaduzivanje, nasa deca ce bar da isplacuju kredite za zavrsene projekte u kome vec sada svi uzivamo a trenutno svi mi ovde isplacujemo kredite za nezavrsen prokop i nezavrsenu budjavu obilaznicu + nekoliko nezvrsenih projekata zapocetih pre 20-30 godina.

Pa nek svako proceni ko je bolje prosao, mi ili nasa deca.
 
spatiotecte":33jjju80 je napisao(la):
1 - Novi most preko ade
2 - Novi most Zemun Borca
3 - Novi Caf-ovi
4 - Novi trolejbusi
5 - Novi autobusi
6 - Novi bulevar Kralja Alexandra
7 - Obnovljen veliki broj bazena
8 - Obnoveljan veliki broj parkova
9 - Pokrenuta gradska zeleznica
10 - Novi vrtici i skole

Evo ti 10 razloga da ne tugujes vise. ;)
A ima ih jos koliko hoces.
1-Чињеница о потреби повећања капацитета за прелазак Саве, и чињеница да је направљен овакав и баш овакав мост нису у директној корелацији. Три пута мери, једанпут сеци важи и за метро, и за овакве мостове. Овде није испоштован процес јавних дискусија и укључивања струке, а поготову што спорни пројекти ове величине иду на градске референдуме (тамо где постоји демократија). Осим тога, нису се изборили за поштено учешће наших фирми, са великим искуством у оваквим пројектима. :bash:
2- Један од ретко добро склопљених послова, уз примедбу да нема коридора за железнице на истом, и да је питање да ли је требало средства усмерити пре на Винчански мост.
3- Катастрофалан, чисто политички посао. Технички неподобна возила по низу критеријума, непоштовање услова тендера које су сами прописали, нису појачаване подстанице за нове и јаче потрошаче итд. У СФРЈ су текстилни производи извезени у СССР отплатили гарнитуре за Беовоз, а овде, ако се већ намешта тендер, никакав посао није намештен српским предузећима! :dil:
4-5- Нова трамвајска возила су изузетно скупа и трају најмање 30 година, али аутобуси и тролејбуси, чији је експлоатациони век 8-12 година се купују сукцесивно из текућег буџета, никако из кредита. Ако то купујеш из кредита, значи да си пу`ко :bash:
6- Боље не помињи Булевар! То је симбол урбанистичке диктатуре, и гушења грађанског утицаја и деловања! На крају, сигнални приоритет није уведен, а код Цветкове пијаце доносиоци одлука су нанели веома тежак пораз саобраћајној струци :violina:
7- 8- 10- Овде је врло важно напоменути да је ово рађено у само неким, тачно одређеним деловима града. У кругу 20км од теразија имате насеља која немају градску воду, нити одношење смећа, много мајки је незапослено, јер немају вртиће и јаслице... А то што су предграђа невидљива, не значи да нису пуниоци буџета, и да немају право на свој део. Постоји и мањинска категорија привилегованих "гласачких" предграђа попут Велике Моштанице, али то су изузеци.

9- У том систему је привилеговано 9 од 48 станица и стајалишта у Београдском округу! Прича тече овако: дође Баџа, отме клинцу од 10 година 48 кликера. После се десет година спрда са њим, говори му: "не исплате ти се кликери", "боље их је претопити", и након десет година Баџа враћа клинцу 9 кликера, али захтева да му за то захваљује као да је 9 кликера добио од самог Бога. У међувремену, клинац је одрастао, и отишао у Канаду. Долази једном годишње, када лудује по дискотекама и сплавовима. Питају га:
"Ако ти је толко добро, што не останеш овде, што се враћаш у Канаду?"
Одговара:
"Живот је живот, а забава забава. То је као када бих живео у Дизниленду!" :laugh:
 
Један од ретко добро склопљених послова, уз примедбу да нема коридора за железнице на истом, и да је питање да ли је требало средства усмерити пре на Винчански мост.

Прича је ишла овако:

(у позадини се чује) :violina:

- Кинези не знаше шта ће са вишком пара па сваке године стотинама милијарди долара кредитираше земље у развоју
- Дође ред и на отаџбину Валтера а и они нама бејаху четврти стуб.
- Кинези анализираше ситуацију у Београду и дођоше пред наше политичаре и "стручњаке" са предлогом да нам финансирају мост код Винче сматрајући га приоритетним пројектом за даљи развој Београда. :dil:
- Наши политичари и "стручњаци" инсистираше на мосту између Земуна и Борче јер они знаду најбоље. :rolleyes:
 
Ne mogu da ponavljam x puta da grad nema veze sa mostom zemun borca i da se drzava zaduzila za njega kao sto gradi i obilaznicu a gradonacelnik prica kako je to njegov projekat.

Recimo komsija gradi put izmedju moje i njegove kuce koji cu i ja koristiti mozda cak i vise od komsije a ja se hvalim kako je to moj put.Postavlja se pitanje ko je tu lud?

Sto se tice vrtica ima ih nekoliko novih a ne 40 propaganda kako nam govori,direktor je lepo analizirao na jednoj od drugih tema.

Dobar im je sistem kada nisu prosle godine rekonstruisali nijednu ulicu niti ove,toliko je neorganizovana gradska vlast da nisu uspeli da se podese da svake godine rade po jednu veliku rekonstrukciju a kamate se vec krckaju...

Sto se tice formiranja republicke vlasti,ako ostane Djilas moci ce da prave neku verziju metroa ali za 300 milki sto ce biti tipa samo deo trase na NBG,ili jos verovatnije ulece opcija B sa onih 400 autobusa koji ce se kupiti iz gradskog budzeta.A metro adio.

A ako bi neko od ovih drugih postao gradonacelnik umesto gradonacelnika verujem da bi se gradio metro sa francuzima jer je cela prica spremna i prakticno novi gradonacelnik samo treba da potpisuje ugovore i kredite,isto to uradi skupstina Srbije i eto ohoho parica i onog vecnog naziva-"onaj koji je podario Beogradu metro".
 
Delija":2nb2gw3q je napisao(la):
А ови жути су планирали метро? ;)

Do sada su ga svi planirali, ovi su bar stvorili neku finansijsku konstrukciju sa francuzima tako da mozda i krenu u njegovu realizaciju.
 
Već postoji tema za političku raspravu, a što je najgore moderator aktivno učestvuje u totalnom off-u, umesto da odmah preseče i prebaci postove gde im je mesto.

Reagovao sam pre neki dan i na temi o UMP-u, gde je neko postavio totalni off jer je najposećenija tema :bash: I preko 20 postova se nalepilo bezveze.

Ovom forumu nedostaje jedno, a to su 2 stvari: Red, rad i disciplina. :cool:
 
spatiotecte":r00bqsb5 je napisao(la):
Delija":r00bqsb5 je napisao(la):
А ови жути су планирали метро? ;)

Do sada su ga svi planirali, ovi su bar stvorili neku finansijsku konstrukciju sa francuzima tako da mozda i krenu u njegovu realizaciju.
hm, teško sad...odoše žuti u opoziciju izgleda. Sad će 'Передовой' da prave svoj plan sa Rusima, za promenu. A i Đile, šta je uradio, uradio je. Saplitaće ga gde god stignu. Nahebali smo... :/
 
Ову тему треба закључати до тренутка када власт буде иста на градском и републичком нивоу.
 
Da li ima barem nekih naznaka ili informacija kada će francuzi pokazati javnosti gotov projekat?
P.S. Nekako mi se čini da se sa ovim projektom suviše daleko odmaklo da bi ikome bilo u interesu da ga sada stopira.
 
Bivis":93ob7lg0 je napisao(la):
. Nekako mi se čini da se sa ovim projektom suviše daleko odmaklo da bi ikome bilo u interesu da ga sada stopira.

Ko god stopira projekat metro-a ce imati veliki deo naroda protiv sebe tako da ne verujem da ce uopste doci do toga.
 
!!!

GOJE":1x8efmtu je napisao(la):
Već postoji tema za političku raspravu, a što je najgore moderator aktivno učestvuje u totalnom off-u, umesto da odmah preseče i prebaci postove gde im je mesto.

Reagovao sam pre neki dan i na temi o UMP-u, gde je neko postavio totalni off jer je najposećenija tema :bash: I preko 20 postova se nalepilo bezveze.

Ovom forumu nedostaje jedno, a to su 2 stvari: Red, rad i disciplina. :cool:

Štampati i lepiti svuda po forumu!!!
 
spatiotecte":1knbm1az je napisao(la):
Bivis":1knbm1az je napisao(la):
. Nekako mi se čini da se sa ovim projektom suviše daleko odmaklo da bi ikome bilo u interesu da ga sada stopira.

Ko god stopira projekat metro-a ce imati veliki deo naroda protiv sebe tako da ne verujem da ce uopste doci do toga.
You can't be serious, right? Svakako će imati protiv sebe veliki deo forumaškog naroda, ali narod generalno da se naljuti na nekoga jer je stopiran metro?
 
@pticice,
naljutice se narod tako sto ce politicar koji bude resio da stopira metro beleziti minuse i gubio simpatiju gradjana te ce manje biti popularan a to je nesto najgore za njih.
 
spatiotecte":1lg1y6yx je napisao(la):
Delija":1lg1y6yx je napisao(la):
А ови жути су планирали метро? ;)

Do sada su ga svi planirali, ovi su bar stvorili neku finansijsku konstrukciju sa francuzima tako da mozda i krenu u njegovu realizaciju.

На ово ти иначе не бих одговорио али пошто видим да добијаш плусеве мораћу . Глупо је да вас држимо у незнању.

1. Нису још створили никакву финансијску конструкцију.Никакав уговор по том питању није потписан
2. Заборавио си да су ти што су "само" планирали имали живе паре за почетак градње метроа а да је то стопирао управо човек који сада води завршну фазу паланазације Београда.
3.У реализацију чега???

Ево ја ћу ти рећи.Надам се да ми неће замерити они који ово већ знају

Овде сви знамо да се ради о три линије и да две од те три нису ништа друго до конверзија постојећих трамвајских линија у ЛРТ. Оно што не знамо сви је то да ће прва линија бити независна са скоро у потпуности правом метро инфраструктуром која ће коштати 1040 000 000 евра а да ће на такву инфраструктуру ставити упарена два најобичнија алстомова трамваја. Дакле,ови данас боље да нису ништа ни планирали а о детаљима саме трасе боље да не причам.

Ни Дубаи нема толико пара за бацање па бих био срећнији да се ништа ни не гради него да изграде најскупљи трамвај у историји човечанства.
 
Delija":1t8z5rap je napisao(la):
spatiotecte":1t8z5rap je napisao(la):
Delija":1t8z5rap je napisao(la):
А ови жути су планирали метро? ;)

Do sada su ga svi planirali, ovi su bar stvorili neku finansijsku konstrukciju sa francuzima tako da mozda i krenu u njegovu realizaciju.

На ово ти иначе не бих одговорио али пошто видим да добијаш плусеве мораћу.

Nisi valjda ljubomoran?

Delija":1t8z5rap je napisao(la):
Глупо је да вас држимо у незнању.

Hvala sto si nas prosvetlio :lool:
 
Vrh