Šta je novo?

Metro

Milaono,radi se o tome da je bolje da se napravi dobar sistem ali manje trase NBG-VUK ali najbolji koji ima koji ce biti naravno skuplji,nego da se nesto zbudzi ali da bude duza trasa.Ona filozofija nisam bogat da kupujem jeftino.Ali znajuci nasu gradsku vlast i ko je u komisiji za metro verovatno cemo dobiti tu verziju.

Kopmania,druga linija nece ici do pravnog nego trga republike,a ona ce pokriti pozesku i Banovo Brdo.

Dok bi treca linija po mom misljenju trebala biti vozdovac-blok 45.
 
И мени је сулудо што се та линија за Чукарицу гура испод Топчидера преко шума и брда, уместо да иде уз Сајам па онда пожешком ка Цераку...
 
Bio prilog na Studiu B, nekoliko zanimljivih stvari. Stari Beograd, pod zemljom, Novi Beograd razmatraju obe varijante. Takodje prikazana je i studija, tj. prelistavana je. Postoje varijante i sa vise i sa manje stanica. Kad bi neko okacio tu studiju.:)
 
Završen nacrt projekta "Beogradski metro" »
23. Februar. 2012 | (18:21 -> 19:00), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Završen je nacrt projekta „Beogradski metro" koji je francuska kompanija Ežis predala gradskoj komisiji i na osnovu koga će se, posle diskusije, raditi idejno rešenje.

Kako je ranije isplanirano, metro šinama prvo će biti spojene Tvornička i Ustanička ulica, a novine su druga linija koja će ići od Mirijeva do Petlovog brda i ukrštanje pruga ispod Trga Republike.

Tender za izvođača radova trebalo bi da bude raspisan u prvoj polovini sledeće godine.

http://studiob.rs/info/vest.php?id=73716
 
ne treba nam bager
ocemo krticeeeeee i to za te pare minimum dve da rade istovremeno na po jednoj liniji
 
Ovako to izlgeda:)

untitled-2.jpg


Cvetkova sector- Stations variant

Without Batutova station

untitled-1.jpg
 
U ugovar obavezno uneti stavku

Članovi BB vrše periodično razgledanje krtice i tekucih radova
svako ometanje i sprečavanje od strane izvođača radova
povlači raskid ugovora bez prava ikakve nadoknade .
:laugh: :lool: :laugh:
 
Kad pomislim na činjenicu da su gradovi sa starijim metro sistemima širom sveta prošli kroz sito i rešeto zaboli me glava.

Oni rekoše Francuzima isto ono po GUP-u. Znači uporno se drže tog imbecilnog GUP-a. I onda ljudi iz Francuske ne mogu da isprojektuju sistem kakav oni smatraju da treba da se izgradi, tj. onaj koji bi odgovarao sadašnjim i budućim potrebama ovog grada.

Da su ovo uradili opet bi se desila repriza kao sa Systrom. :violina:
 
Ove trase sa novog Beograda lice na LRT.
Teski metro ne skrece pod 90 stepeni iz jedne ulice u drugu, deluje kao radijus za tramvaj. :/
 
spatiotecte":15299lrt je napisao(la):
Ove trase sa novog Beograda lice na LRT.
Teski metro ne skrece pod 90 stepeni iz jedne ulice u drugu, deluje kao radijus za tramvaj. :/

Može i teški ako ima dovoljno kratke vagone :D

Pogledaj samo U2 u Berlinu. Vagoni su dužine oko 13m tako da može da skrene. A to što nije širine preko 3m i dužine 26m kao u Hong Kongu to je već druga stvar.

Mi nismo Azija ali mislim da zaslužujemo neki medium capacity sistem koji bi imao lufta za nepredviđene skokove u broju putnika u budućnosti. Nikada ne znaš šta te čeka a imam osećaj da neki ljudi ipak vole da izigravaju vidovitu Zorku prognozama kako će svi izumreti. Ja ne verujem da će se metroom voziti vetar. ;)

P.S 55 stanica u prvoj fazi? Gde je nestao smajli za throw up? U prvoj fazi ako možemo nekih 15 stanica bio bi presrećan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Line_A_(Prague_Metro)

Ovako nešto mogu da očekujem ali 55 stanica nikako.

Problem je sam koncept. Oni neće heavy rail već hoće stajalište svakom ispred nosa bez feeder sistema niskopodnih tramvaja, trolejbusa i hibridnih autobusa čime se smanjuje generalna pokrivenost grada celim sistemom javnog prevoza baš kao što je sada slučaj. Hoće da LŠS zameni tramvaj a da autobusi ostanu tu gde su umesto da idu popreko te da se linije skraćuju da bi bile pouzdanije.
 
600 putnika su 2 spojena tramvaja. Ja se bojim da oni ne zguraju Belam od Tvornicke do Vuka....
 
sta je sa zvukom sa ovim stb klipovima? :bash:
 
Beogradu trebaju i metro i tramvaji.

Nikako ne treba ukinuti tramvaje zbog uvodjenja LRT/metro-a.
 
U klipu kazu 15000 putnika u smetu po casu, sa kapacitetom od 600 osoba po kompoziciji to je interval od 2.4min u spicu ili 25 polazaka na sat vremena.
Ono sto mene zanima, posto je evidentno da se radi o LRT vozilima, da li su predvideli mogucnost upgrade-a za 30 godina za veca vozila sa vecim kapacitetom koja ce mocu da prevezu 30.000 putnika? Mislim da je to kljucno.
p.s 55 stanica je ogroman broj, to je prosecna udaljenost od 645m, sto je kao kod tramvaja skoro. Mislim da je optimalna udaljenost stanica 800-1000m (ne vise) sto je 5-7m pesackog kretanja, sto je 40-45max stanica ukupno. Time bi se postigla veca prosecna brzina, verovatno iznad 32km/h sa sadasnjih 28.2
 
spatiotecte":rvzyoirj je napisao(la):
Beogradu trebaju i metro i tramvaji.

Nikako ne treba ukinuti tramvaje zbog uvodjenja LRT/metro-a.

Pa upravo treba za to i da se borimo. O tramvajima oko Kališa i za Gardoš ni traga. Ne treba nam još jedna varijanta tramvaja već nam treba potpuno novi glavni sistem, a pomoćni (tramvaj već imamo). LRT treba graditi samo na onim trasama gde je tramvaj nedovoljan a metro neopravdan. Kao glavni sistem na glavnim pravcima u narednih 30 godina nikako jer grad treba da se razvija. Novi gradski centri, sadržaji itd, čime će to da se podrži? Autobusima kao što tvorci GUP-a misle?
 
vranac":1xpyfk7e je napisao(la):
600 putnika su 2 spojena tramvaja. Ja se bojim da oni ne zguraju Belam od Tvornicke do Vuka....
600 путника је капацитет сваког од вагона. Јел то они мисле на један вагон? втф? :rolleyes:
 
@somi303: mislim da gresis, ne postoji vagon koji moze da primi 600 putnika, vec je to kapacitet cele kompozicije. To sto novinari ne znaju da da prenose vesti to je druga prica... :rolleyes:
 
Vrh