Wile E. Coyote
Advanced
Стево, можеш ли се побринути за ово?JohnyBgood":3sgymzll je napisao(la):(a iskreno mi nedostaje i emotikon koji povraca).
Стево, можеш ли се побринути за ово?JohnyBgood":3sgymzll je napisao(la):(a iskreno mi nedostaje i emotikon koji povraca).
spatiotecte":1gdt33gs je napisao(la):Ma Beograd ima preko 2 miliona stanovnika zajedno sa Pancevom.
Ako za nesto treba uzeti kredit bez razmisljanja, to je za teski metro.
Delija":3emqf8wz je napisao(la):spatiotecte":3emqf8wz je napisao(la):Ma Beograd ima preko 2 miliona stanovnika zajedno sa Pancevom.
Ako za nesto treba uzeti kredit bez razmisljanja, to je za teski metro.
А мој Београд има само 10.000 више пописаних него 2001е а то је 1 718 847 и једино што је спречило бруталан пад број становника у Београду је миграција несрећног народа по Србији у Бг.Морам да напоменем да следи одузимање од овог броја пописаних минимум 50.000.
Somi303":tf777wne je napisao(la):"Linija metroa u Alžiru dugačka je oko 9,5 kilometara, ima deset stanica i koštala je 380 miliona evra. Podzemnom želežnicom upravljaće kompanija RATP-Al-Džazer, filijala francuske firme RATP, koja je nadležna za metro u Parizu."
Алжир је екстра прош'о. Нас је мост коштао више од њиховог метро-а :bash:
9,5 км, 10 станица и све то за 380 милиона евра, мислим да је то сасвим ок цена и да би тако нешто могло и код нас да се уради, а нама продају причи да ЛРТ кошта толико.
Мој предлог је да французи ураде метро "за џ" и да управљају њиме једно 20,30 година или заувек Нормално услови: све пише ЋИРИЛИЦОМ ,наша радна снага, наш материјал, наше фирме... Шта мислите о томе?
МилисаВ-е Дешавало би се ово сваки дан наредних годину дана :bash:
http://www.youtube.com/watch?v=CV2rdGX4JYc
http://www.youtube.com/watch?v=OwcYcedLxZc
spatiotecte":1jkh1ozb je napisao(la):Ista ova prica vazi i za studente koji obicno kad dodju iz unutrasnojsti se ne vracaju vise.
A Pancevo sam uracunao i ako pripada AP Vojvodini jer je on u metro-area Beograda (blizi je od Sremcice) i to je vec 100 000 ljudi vise.
Delija":ojqyg81e je napisao(la):spatiotecte":ojqyg81e je napisao(la):Ista ova prica vazi i za studente koji obicno kad dodju iz unutrasnojsti se ne vracaju vise.
A Pancevo sam uracunao i ako pripada AP Vojvodini jer je on u metro-area Beograda (blizi je od Sremcice) i to je vec 100 000 ljudi vise.
Ај да ти оборим и овај аргумент па да прекинемо са троловањем.
Ако је тако,а јесте,онда од овог броја одузми становнике Обреновца,Сопота,Гроцке,Младеновца и Лазаревца,можда и Барајева јер они нису део метро подручја а воде се као део Београда.
N-ST":pjfynfnh je napisao(la):Opet se ponavlja ista priča... :shok: niko ne govori o činjenicama, samo gunđate "teški metro" i špekulišete o jeftinom plitkom ukopavanju. "Teški metro" nije samo plitko ukupavanje. Brojke su tu, podaci su tu... biće zanimljivo uporediti ovo sa studijom koju rade francuzi ali hajde neka ih neko sad uporedi sa postojećim metro sistemima u EU i svetu pa da raspravljamo :kafa:
BELaM: Brzina na površini ograničena na 70 km/h, Napon 750 V, kapacitet 300 putnika po vozilu (kompozicija od dva 70% low floor vozila sa prostorom za osobe sa otežanim kretanjem i prostorom za bicikle). Vreme putovanja od Ustaničke do Tvorničke, u špicu: 30.5 minuta. Zato što plan signalizacije omogućava prvenstvo prolaza + ide podzemno na raskrsnicama kod C.Pijace, Hajata i Opštine NBG + drastično se smanjuje broj raskrsnica sa poprečnim ulicama + ukidaju se pešački prelazi na Bulevaru K.Aleksandra i uvode podzemni prolazi. U samom startu dve linije sa taktom od 4 i 12 minuta, radno vreme 05-24 svakog dana, nedeljom i praznikom, stajalište "Arena Hall" (Arena II) u funkciji samo tokom održavanja manifestacija u istoj, postojeći Depo na NBG, brza i ne tako skupa integracija postojeće tramvajske ifrastrukture....
Koliko je "teški metro" skuplji a koliko efikasniji od ovoga?
Ne prizivam LRS/LRT, samo žalim za onim što smo već danas mogli da imamo da nije bilo gunđanja "teški metro" i nedostatka političke volje....
Arnorian":1z6z3abq je napisao(la):Било ми је досадно па сам допунио мој план метроа тролејбуским линијама за НБг и Земун. Мислим да у овој конфигурацији не би имало потребе за аутобуским линијама унутар урбаног подручја, тј., јавни превоз 100% на струју.
Пуна величина: линк
Ni jedan? Dublin (1.800.000 stanovnika) ima Light Rail System - LUAS (Youtube reportaža i još jedan zanimljiv snimak). Zatim: Porto, Hanover, Mančester, Keln...Djordje":sl6jpaqw je napisao(la):Да, лаки шински систем је савршено решење. Из непознатог разлога није га применио нити један европски град величине Београда.
To čudo ne bi stalo ni na jednom semaforu jer ima plan signalizacije koji mu omogućava prvenstvo prolaza. Evo kako to izgleda u praksi: Paris T3. Nagradno pitanje: koliko je semafora + ukrštanja prošao i na koliko njih se zaustavio?Barkley":sl6jpaqw je napisao(la):Да ли би систем био у великој мери све набројано или потпуно, је основа сваке приче. Први пут када би тако неко чудо стало на семафору или укрштању бих извшио џихадски напад на предлагаче и оне који су усвојили ту идеју.
Arnorian":2xo2ufix je napisao(la):...Било ми је досадно па сам допунио мој план метроа тролејбуским линијама за НБг и Земун. Мислим да у овој конфигурацији не би имало потребе за аутобуским линијама унутар урбаног подручја, тј., јавни превоз 100% на струју....
човече, то што ти спомињеш су трамваји, исто као и БеЛам што је трамвај који већ имамо по Београду. то што су они рекли за БеЛаМ ти је управо садашња ситуација у Булевару с тим да га само ставиш под земљу од Вука.N-ST":2xo2ufix je napisao(la):[ Ni jedan? Dublin (1.800.000 stanovnika) ima Light Rail System - LUAS (Youtube reportaža i još jedan zanimljiv snimak). Zatim: Porto, Hanover, Mančester, Keln...
N-ST":12o52wkm je napisao(la):Ni jedan? Dublin (1.800.000 stanovnika) ima Light Rail System - LUAS (Youtube reportaža i još jedan zanimljiv snimak). Zatim: Porto, Hanover, Mančester, Keln...Djordje":12o52wkm je napisao(la):Да, лаки шински систем је савршено решење. Из непознатог разлога није га применио нити један европски град величине Београда.
To čudo ne bi stalo ni na jednom semaforu jer ima plan signalizacije koji mu omogućava prvenstvo prolaza. Evo kako to izgleda u praksi: Paris T3. Nagradno pitanje: koliko je semafora + ukrštanja prošao i na koliko njih se zaustavio?Barkley":12o52wkm je napisao(la):Да ли би систем био у великој мери све набројано или потпуно, је основа сваке приче. Први пут када би тако неко чудо стало на семафору или укрштању бих извшио џихадски напад на предлагаче и оне који су усвојили ту идеју.
Jeste - to je tramvaj. Mane u odnosu na "teški metro": sporiji je na površini, nije u potpunosti izolovan od ludaka u saobraćaju i to ga čini više ranjivim u odnosu na potpuno nezavisan sistem. Ali niko ne bi pustio ta vozila niz Bulevar K.Aleksandra sa idejom da će verovatno "pokupiti" koje crveno svetlo semafora, pešake, automobile... prvo je projektom rešeno a druga dva su incidentne situacije, nisu pravilo. Uostalom, koga uopšte briga da li je zavisan ili nezavisan kad za 30 min stiže sa Ustaničke do Zemuna? Da ne pominjem da bi bio napravljen tako da verovatno za male pare može da se transformiše u "teški".