Šta je novo?

Metro

evo jedne slicke na kojoj vidimo metro u Santo Domingu koji je radio Alstom, otvoren pre 2-3 godine. Teski metro a ima pantograf, kako to?

SantoDomingoMetro02-27-08.jpg
 
meni izgleda ovo sporo.

A drugo koliko videh stanice su im knap.Izgledaju kao ove u Bulevaru,samo su spojene za oba smera jer su izmedju smerova metroa.Inace nema zamerki.
 
Somi303":91pjrkqw je napisao(la):
А која је просечна брзина тешког метроа?

Pa zavisi, izmedju 30 km/h i 40 km/h. Jovinova studija iz 1976. predvidjala je 39 km/h. U Torontu npr. je prosecna brzina 32 km/h.

@dziggy: pa i voz, onaj najtezi, medjugradski, ima pantograf :p nigde ne pise da je nesto sa pantografom automatski tramvaj/lrt
 
Знам да сам сморио са овим Индијским сликама :D
Delhi-Metro-Rail.jpg

Делхи метро има "Бомбардиер" возове са пантографом и слатки су :laugh:
 
Delhijevi Bombardieri su kostali manje od 2 miliona evra po vozu. To je manje od CAFa! Postavljao sam link ovde ranije...

@Somi303
Ortak mi zivi ulici kojom prolazi El (izdignuti metro u Cikagu). Zivi na 30om spratu. Kad su zatvoreni svi prozori, nocu i ujutru ne moze da se spava od buke vozova. Kako je onima koji zive na trecem spratu, ne znam, ali su takvi stanovi sa "pogledom na metro" cesto prazni ili strasno jeftini jer niko ne zeli tako da zivi.

Molim vas, ostavite se americkog urbanizma. Imamo jednostavno resenje koje nije skupo, samo ne predvidja "ugradnju". Nadam se da je to, jos gore bi bilo da se ovi nisu informisali pa misle da kilometar metroa mora da kosta 100 miliona EUR...
 
Они су добро информисани, али користе то што народ није информисан да напуне џепове :rolleyes:
 
Ma какви стубови, то је веће деградирање града него метро на површини. Пре него што се неки зграну, да појасним....

Онај на површини увек може да се гурне под земљу, али, онај на стубовима ће вечно бити на стубовима. Да не заборавимо и шта би се све скупљало испод тих надвожњака, а и графитери би добили нови полигон за акцију.

На крају, питање је, да ли се стубови на НБГ исплате због терена? Ако је терен насипан и песковит, као што јесте, шипови би морали бити доста јачи и дубљи, што поскупљује градњу.
 
jovanovm":w9e81lvl je napisao(la):
Delhijevi Bombardieri su kostali manje od 2 miliona evra po vozu. To je manje od CAFa! Postavljao sam link ovde ranije...

Koji kosta toliko koliko kosta jer se proizvodi u Indiji, dakle uz cenu indijske radne snage. Znas kad ce Bombardije hteti nama da proda voz iz njihove indijske fabrike? Nikad. Plus i da hoce, cena bi porasla zbog transporta istih.
 
@Стф
Боље да жвркају стубове него возове :laugh: :p
@Хазард
Нема везе што је из Индије. Боље да узмемо јефтиније, али солидне возове него неке тамо скупе Француске. Исти је случај са тролама, узели смо више зато што су јефтиније, а да смо узели Шкоде имали би само 30 нових :)
 
U Kopenhagenu po gradu ide ispod zemlje (i morskih rukavaca) a kad se priblizi aerodromu ide kroz plitki i uglavnom nepokriveni rov, sto je jos uvek lepse od stubova. Ovo na videu mora da je periferija sa druge strane...

Inace ovo sa Francuzima je dobro. Pokusali su klasicnu kolonizatorsku metodu: pokloni par stklenih perlica da bi dobio zemljisni posed velicine tri Francuske. Ipak je za utehu da nismo bas totalni Indijanci i da se diglo par glasova protiv.

Uzgred, fascinira me rec PANTOGRAF :D
 
3883210089_42a0456212.jpg


da kupimo metrovagonas to bi nas najeftiniji verovatno izašlo :)
 
Meni ovi moderni novi metrovagonasi i ne izgledaju tako loše. A sigurno su bar duplo jeftiniji..
 
Sve je to lepo za Kopenjagen,ali za 2.milonski grad veličine Beograda potreban je mnogo veći kapacitet od ovoga u Danskoj... :kafa:
 
2012":2mazvtcw je napisao(la):
Sve je to lepo za Kopenjagen,ali za 2.milonski grad veličine Beograda potreban je mnogo veći kapacitet od ovoga u Danskoj... :kafa:

Naprotiv, gradovi su jako slicne velicine, nekih 1.2 miliona u samom gradu i blizu dva miliona u sirem regionu koji tom centru gravitira. I da mi dobijemo metro kapaciteta ovoga u Kopenhagenu bilo bi to i-hi-hi :vops:

PS A slicno je i to da oni imaju i metro i njihovu verziju "Beovoza". Da mi najzad aktiviramo Beovoz kako treba i dodamo 2 linije metroa, gde bi nam bio kraj? A o uredjenju grada da ne govorim, Kopenhagen i jeste i izgleda kao metropola.
 
@2012 & @stf & @JohnyBgood
+1 & +1 & +1
:) :) :)


2012 wrote: ,, ... pa krtica koja buši za Kanalizacioni Interceptor istog promera kao ona što će se nabaviti za Metro ... ,,

imamo je vec dugo,
pa zašto do sada vec nije odradila šta se moglo :rant: :

ah da. . . . onda nema mega drpanja od ino kredita, :notok:
e sad mi dođe da cu pre ići peške nego da se zadužujemo radi drpanja :notok: :rant:

i da dodam još na to, onaj čuveni citat spatiotecte pre tačke .

Edit
jovanovm wrote:
,, ...Molim vas, ostavite se americkog urbanizma.. . . ,,
+ 1 ko vrata :)
 
Somi303":2472n3nu je napisao(la):
@Хазард
Нема везе што је из Индије. Боље да узмемо јефтиније, али солидне возове него неке тамо скупе Француске. Исти је случај са тролама, узели смо више зато што су јефтиније, а да смо узели Шкоде имали би само 30 нових :)

Ne kapiras. Da narucis sutra te iste vozova od Bomardijea za Beograd, oni bi tih isporucili iz neke svoje evropske fabrike i kostal bi 2-3 puta vise. To sto se pravi u Indiji, je za Indiju, i ne moze se primeniti na nas. Jer kad jednom prodaju te indijske nama, trazice ih i Bugari, i Rumuni, pa onda i Italijani, Grci, pa Poljaci, pa na - gde je kraj? Mogli bi da pozatvaraju onda sve fabrike po Evropi. A to nece. Tako da...
 
Moze li ponovo da se postavi ona analiza kako je metro u kopenhagenu uticao na JGP posle nekoliko godina?Mislim da ju je jovanom pre desetak dana postavio,ne mogu je nigde naci.
 
Somi303":3rhsu8u9 je napisao(la):
Па могу и људи са НБГД-а да иду бициклом :laugh: :laugh:

Novi Beograd, Zemun, Savski amfiteatar, i uopste priobalni delovi grada (Dorcol, Sajam, Savamala) su potencijalno idealni za bicikl. Samo malo volje i maste. A i svesti da ti svaki dan zapravo treba i par minuta hoda do stanice metroa ili da 15 minuta okreces pedale. A Kopenhagen ima i dosta gradskih brodica, sto je jos jedna od ideja koja bi u Beogradu bila lako primenljiva i korisna.

Umesto sto se stalno nesto vajkamo treba da se ugledamo na dobre primere i kopiramo dobre ideje.
 
ја сам за да се гради ово:
metro1982.jpg

и то класични метро возови, без икаквих керефека
 
Vrh