Šta je novo?

Metro

Ja vam govorih.Francuzi da grade metro je uslov.

A nemci 51% EPS-a,evo sutra vec pravi predugovor merkelova.EPS je hiljadu puta vazniji od NIS-a da se zna.
 
stf":2jc494wb je napisao(la):
hazard":2jc494wb je napisao(la):
To su "nezvanicni" uslovi da bi usao u EU. To je meni receno od strane coveka koji je vrlo upucen u sve (narocito za metro) a za kog znam pouzdano da licno niti krade niti ima bilo kakav licni finansijski interes u svim tim pricama.

То је чиста замена теза те се нама представља ЕУ као једини излаз, и као, "надамо" се да ће нас можда примити, а они се исто тако надају да овде неће преовладати евроскептицизам. ЕУ су потребне нове чланице, колико год они званично причали другачије, а то причају због социјалног мира у својим државама. Један од оснивача ЕУ (заборавио сам који) је давно рекао да Европа мора бити федерална држава, подељена на регије а не државе чланице. Зато се ми зовемо "регион Западни Балкан".

Циљ је направити компот европску нацију (попут америчке) са јединственом културом, јер је тако лакше контролисати народ. Ево, Немачка и Француска предложише да се оформи заједничка економска влада. Увод у централизовану Европу=диктатура.

Извињавам се за скретање са теме.


Dozvoli al mislim da malo paranoises i zaveroteoretises. Ideja o ujedinjenju Evrope je zapravo jedan sirok spektar raznoraznih ideja, pobuda i motivacija i dok postoje neki koji imaju misljenje ili cilj slican ovome sto si ti izneo, daleko od toga da su u vecini ili da kontrolisu celu stvar i postoje mnogi drugi koji imaju suprotne stavove. Pa u samoj EU se vecito vodi debata sta i kako dalje, dokle, i u kojoj meri, i oko toga sta je EU zapravo i sta treba da bude, na kojoj tacki izmedju dva ekstrema (jedan je samo zona slobodne trgovine i slobodnog kretanja a drugi je federalna drzave gde ne postoje vise ni nacionalne drzave vec samo regioni kako si i sam naveo).

Imas i one koje ujedinjenu Evropu gledaju kao desnicarski demohriscanski koncept (ujedinjenje katolicko-protestantskog sveta) i koji npr. Grcku, Rumuniju i Bugarsku gledaju kao "uljeze" koji su upali "slucajno" zbog strateskih razloga ali koji kao pravoslavne zemlje tu fundamentalno ne pripadaju. Pa je opet pogresno svesti sve sto je EU samo na tu ideju i koncept. EU je dinamicna tvorevina, azdaja sa hiljadu glava i ne mozes je odrediti recima ovog ili onog osnivaca ili ideologa - to sto on mozda zeli nije nuzno ono sto se desava u praksi.

Sto se nas tice, nama je EU jedini spas trenutno jer mi nazalost nismo sposobni za bilo sta drugo. Okruzeni smo EU i u taj ekonomski sistem moramo se integrisati ukoliko imamo nameru da prosperiramo, jer ce nas inace zaobici i postacemo crna rupa. A jedna od kljucnih stvari koju Srbija moze u nekom kratkom buducem vremenskom roku je svoja lokacija i mogucnost da bude saobracajno cvoriste raznroaznih vrsti, a to slabo ide ako su te svi zaobisli.

Mi nazalost nemamo nista drugo sto nas u globalu tera napred i tera da budemo bolji nego sto jesmo od tog mehanizma pristupa EU. Da bi Srbija mogla da razmislja o tome da prosperira kao zemlja koja nije clanica EU, mora prvo da provede unutar te EU jedno 30 godina.

Za nacionalni identitet ne brini previse, to se mnogo lakse ocuva u malim, kompaktnim i relativno homogenim zemljama kao sto je Srbija danas nego u vecim zemljama sa kratkom "jedinstvenom" istorijom i izrazenim regionalizmima kao sto je recimo Nemacka ili Italija.
 
hazard":18dffe63 je napisao(la):
jovanovm":18dffe63 je napisao(la):
Još jedna prilika za još jednu krađu. Zbog čega su odabrani Francuzi koji imaju jednu od najskupljih tehnologija izgradnje metroa? Zbog čega ne Španci koji bi mogli da izgrade pravi metro umesto LRTa za iste pare?

Zapravo nije zbog kradje. Svakom od velikih igraca u EU nezvanicno mora nesto da se "da" kako bi oni "sponzorisali" nas ulaz u EU. I pri tome je jasno da su najvazniji igraci (u nasem, ali i u svakom slucaju) Francuska i Nemacka. Ono sto im se "daje" je neka velika investicija u privredi (tj. mogucnost da kupe, recimo, Telekom, Jat, deo EPSa ili sta vec, ili nesto drugo sto ih interesuje) i neka velika investicija u infrastrukturi (npr. metro, autoput, zeleznica).

To su "nezvanicni" uslovi da bi usao u EU. To je meni receno od strane coveka koji je vrlo upucen u sve (narocito za metro) a za kog znam pouzdano da licno niti krade niti ima bilo kakav licni finansijski interes u svim tim pricama.

Ако морамо да се шлихтамо немцима и французима, а французи нам граде метро онда швабама остаје железница. :D Не волим их баш, али обожавам ICE. :D
 
Цела расправа око уласка Србије у ЕУ је теоретска. Највише што може да се деси је да добијемо специјалан статус као Турска, значи царинска унија. Да би се ишло даље било би потребно да народ на референдуму призна независност Косова, а то тешко може да се деси.

@stf
Евро регије су унутар држава.
 
zidar":2orhl0ih je napisao(la):
@Djordje

Prokop nikada nece biti stanica putnicke medjunarodne/medjugradske zeleznice vec samo prigradskih linija zato nije od primarne vaznost u planiranju metroa, inace K. Park i NBGD su mnogo bitnije, prometnije (GSP) i pogodnije za presedanje sa metroa na BG:voz.

@JohnyBgood
Treba se ugledati na metro sisteme u Parizu, Madridu ili Barseloni koji imaju efikasno razgranate mreze i savrseno sljakaju.
Svi ti gradovi su imali manje od 2 miliona stanovnika kada su poceli da grade metro.

Apsolutno!

Evo plana Barcelone, mreza sa ponekom deljenom deonicom, to je sve sto sam hteo da kazem :)
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Met2.svg

Inace, ono sto si postavio na temi tramvaj-ili-metro-preko-mosta-na-adi mi se cini kao PRVI SMISLENI-IZVODLJIVI-DOBAR PLAN METROA koji sam do sada video. Predlazem da se manemo diskusija o detaljima i usmerimo se na TO.

Sami kopamo tunele i jedino pitanje je od koga nabavljamo vozove. Ja sam isto za Spance. To da ti kupujes neko skupo "kljuc u ruke" resenje od Francuza da bi te kao "podrzali" za ulaz u EU to me podseca na ono "obecanje - ludom radovanje". Pogotovo kad znamo ko im je ministar inostranih poslova i koliko nas "vole".
 
zidar":3hs3v8sg je napisao(la):
Prokop nikada nece biti stanica putnicke medjunarodne/medjugradske zeleznice vec samo prigradskih linija

Извини али то си ти прогласио. У свим плановима града Београда је јасно зацртано да се станица Београд Центар реализује као главни терминал за међународни и међуградски путнички железнички саобраћај. Не могу се урбанистички планови мењати свако мало посебно након што је већ уложено и одрађено 80% новца и радова. То једнако нема смисла као кад је Јовин 2010. тражио да се обустави изградња моста преко Аде.

Као што је JohnyBgood написао, твоја идеја да се мост преко Аде уклопи у прву фазу метроа је врло добра и треба пре свега на томе порадити.
 
Naravno da sam ja proglasio :) kao sto sam proglasio i da je trenutni GUP samo crtanje cinjenicnog stanja na terenu a ne urbanisticki plan za razvoj grada na barem srednje staze. Kao sto sam proglasio da je zoning vec decenijama prevazidjen urbanisticki alat. Ali sve sam to uvek potkrepio argumentima koji nisu potuceni.

To sto je neki plan zvanicno na snazi ne znaci da je dobar i da ge treba slepo pratiti bez mogucnosti preispitivanja.
Tragicno je to da su danasnji urbanisticki planovi za Beograd samo losa kopija planova od pre 40 godina (koji su za to doba bili prilicno dobri) a jos tragicnije da mi kao laici na forumu imamo bolja resenja, smislena i potkrepljena razumom i argumentima, nego nadlezne institucije kojima je to posao i svrha postojanja.

Sto se mene tice Prokop je kao stanica prigradske zeleznice zavrsen i sasvim po meri, ima koloseke, perone, osvetljenje nista mu ne fali i nema sta vise krupno tu da se radi.

Praviti planove danas sa Prokopom kao glavnom stanicom je kao da u svojoj firmi ulozis u novu faks masinu umesto u internet modem.
Vremena se menjaju, treba se barem prilagoditi, a jos bolje preduhitriti promene.
 
Pozeska-NBgd-Vuk über alles!

Da to krenemo sve drugo bi lakse islo. Em bi se ZstNbg ponovo nametnula kao jak kandidat za glavnu stanicu (zamislite kako bi zivnula, staje metro, tramvaji, i Beovoz), em bi se aktivirala Savamala a time i pritisak da se one j***ne sine i autobuska parkiralista vise MAKNU jer okupiraju najfenomenalniju lokaciju u gradu, i tada bi morali da se najzad suocimo sa konacnim resenjem i zeleznicke i autobuske stanice.

Zato sam ubedjen da je pokretanje ove ideje nesto od cega potencijalno krece lavina da se SVA najbitnija resenja koja su trenutno zavezana u cvor najzad odmotavaju i da Beograd postane ono sto je odavno trebalo da bude. Zato kazem, Raskrpetlja-ZstNbg, ZDAJ! :D
 
Verovatno je Merkelova u avionu pročitala tvoj post i tražila da joj pilot pokaže trasu.. :D
 
JohnyBgood":25899nu9 je napisao(la):
Pozeska-NBgd-Vuk über alles!
...konacnim resenjem i zeleznicke i autobuske stanice.

Postujem tvoj entuzijazam ali izraz "konacno resenje" valja veoma pazljivo koristiti a kada se nadje neposredno posle "über alles" postaje krajnje neukusno.
 
Somi303":ds5v7ofv je napisao(la):
Ако морамо да се шлихтамо немцима и французима, а французи нам граде метро онда швабама остаје железница. :D Не волим их баш, али обожавам ICE. :D

Pa i oko Nemaca i zeleznice se nesto interno i suska, nemoj se iznenaditi ukoliko u sledecih par godina Nemci dobiju neki projekat vezan za zeleznicu.
 
Prodacemo im zeleznice naravno :D

Zao mi sto nece nista ostati da prodamo britancima :(
 
vucko":2zc13z2a je napisao(la):
Prodacemo im zeleznice naravno :D

Zao mi sto nece nista ostati da prodamo britancima :(

Како ништа, душу и тело!

Мада нисам сигуран око оног Кушнера, можда делови тела ипак иду преко Француза?


PS Сад ћу опет да добијем пацку од "PC police".
 
hazard":s9atxdsl je napisao(la):
Somi303":s9atxdsl je napisao(la):
Ако морамо да се шлихтамо немцима и французима, а французи нам граде метро онда швабама остаје железница. :D Не волим их баш, али обожавам ICE. :D

Pa i oko Nemaca i zeleznice se nesto interno i suska, nemoj se iznenaditi ukoliko u sledecih par godina Nemci dobiju neki projekat vezan za zeleznicu.

Vidim pre neki dan vest da su stigle ruske lokomotive, sta bi to onda nemci mogli da dobiju, remont? Ako hocemo da ubrzamo pruge ja bi i TO sa Spancima. Svidjaju mi se njihova resenja a kao zemlja se prijateljski prema nama postavljaju. Meni ne treba vise, E-S-P-A-N-A!!!
 
Od Rusa su stigli dizel vozovi ali sa Marcedesovim motorom ;) A EMV oko 40 ak verovatno od Siemensa..Rusi,Nemci,Franuzi dele kolač kada su šine i vozovi u ptanju..
 
hazard":sf9outst je napisao(la):
Pa i oko Nemaca i zeleznice se nesto interno i suska, nemoj se iznenaditi ukoliko u sledecih par godina Nemci dobiju neki projekat vezan za zeleznicu.

DB se promenila od kako izigrava mlultinacionalnu kompaniju i vise se oslanja na corporate management nego na staru dobru operativu a Nemci, narocito stanovnici Berlina, se sve cesce zale na opadanje kvaliteta usluga. Ipak oni su navikli na sjajne uslove, verovatno jedino japanci i francuzi iz slavnog doba SNCF-a imaju bolje.

Ipak DB ostaje jedno od najpouzdanijih zeleznickih preduzeca, jest da je klise ali ipak su to Nemci :) , pa bi im trebalo ne samo dati neki projekat vec pokloniti celokupno preduzece Zeleznice Srbije pa neka oni vide sta se time moze uraditi. Gore od sadasnje situacije je tesko moguce, a Nemci ce to lepo cakum pakum da srede, za pocetak da prodaju zgradu u Nemanjinoj sa sve ekipom koja je unutra i da prebace sediste u neku omanju kancelariju jer to je sasvim dovoljan prostor da se smeste svi ljudi potrebni za rukovodjenje sadasnje srpske zeleznicke mreze.

Mogli bi da poklonimo ZS i japancima ali oni bi verovatno izvrsili kolektivni Hara-Kiri posle 15 minuta u Nemanjinoj.

ZS pokloniti Deutsche Bahn a Jat Wizzair-u ili jos bolje Vueling-u i eto nama miline u prevozu. Od ovih nasih nema vajde, niko nema cojones da presece i resi stvar.
 
hazard":1fujoal9 je napisao(la):
Somi303":1fujoal9 je napisao(la):
Ако морамо да се шлихтамо немцима и французима, а французи нам граде метро онда швабама остаје железница. :D Не волим их баш, али обожавам ICE. :D

Pa i oko Nemaca i zeleznice se nesto interno i suska, nemoj se iznenaditi ukoliko u sledecih par godina Nemci dobiju neki projekat vezan za zeleznicu.
Ево им прилике ;)
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=08&dd=23&nav_id=536860
 
Zemljotres pogodio Vašington
Izvor: Beta, Tanjug, CNN
Vašington -- Zemljotres jačine šest stepeni po Rihteru pogodio je američku istočnu obalu od Virdžinije do Bostona, saopštila je američka geološka služba.
Potres se takođe osetio u podzemnoj železnici, ali nije bilo zastoja u saobraćaju.
Ovo samo govori da je Metro u tunelu mnogo sigurniji na potrese od objekata na površini pre svega stubove i most konstrukcije. :kafa:
 
@2012
Isto u Njujorku, metro radi non-stop iako je zemljotres i mobilni telefoni su preoptereceni. Drugari su se vratili sa posla bez problema (kazu cak da je i manja guzva jer svi su u trenutku pomislili da metro nece raditi)
 
Eto potvrde ,dok se trese Amerika jedino Metro piči.. :cool: dakle tunel ili stubovi...tunel je još uvek neprevaziđen.. :kafa:
 
НОВА АФЕРА ГРАДСКЕ ВЛАСТИ У ВЕЗИ НАЈАВЉЕНОГ ДОГОВОРА СА ФРАНЦУСКОМ КОМПАНИЈОМ АЛСТОМ И ГРАДЊОМ БЕОГРАДСКОГ МЕТРОА

среда, 24 август 2011 11:30
Vanja D.


Позивамо Вас да присуствујете конференцији за новинаре Градског одбора Београд Демократске странке Србије која ће се одржати у четвртак 25. августа 2011. године са почетком у 12:00 часова у просторијама Градског одбора ДСС Београд, ул. Војводе Миленка 33.



Тема конференције за новинаре је нова афера градске власти у вези најављеног договора са француском компанијом Алстом и градњом београдског метроа. Демократска странка Србије поставља питање градоначелнику Београда, Драгану Ђиласу, ко је овластио Божидара Ђелића да договара посао изградње метроа са француском компанијом и зашто се избегава јавни конкурс за изградњу метроа.

На конференцији ће говорити председник Градског одбора ДСС Београд Андреја Младеновић.
Izvor; Dss Beograd. rs.
 
Izgleda da se kampanja baš zagreva,a šta ćemo mi kao građani imati ili dobiti od svega toga? :kafa:
 
Nista novo, Francuzi ce odraditi studiu, organizovace se pro forme medjunarodni tender za izvodjaca i opremu, i slucajno ce Francuske firme da ga dobiju.

Vec smo to imali u praksi sa beton halom, samo je sada ulog mnogo veci pa se svinje bore oko toga ko ce da se ugradi.

U ocima svih ucesnika i wannabee ucesnika ove otimacine racunica je jednostavna Metro=pare=glasovi=kes=lova

Odgovornost i vizija nisu nazalost deo te jednacine.

Fuj.

2012":yf37bv6t je napisao(la):
a šta ćemo mi kao građani imati ili dobiti od svega toga? :kafa:

Sipak.

Osim ako "Beobuild Real Estate d.o.o" ne trazi koncesiju za izgradnju metroa,
potrazi kredit od Evropske Unije, pre ce ga dobiti nego sadasnje rukovodstvo drzave u stanju bankrota kojje je temeljno dokazalo koliko efikasno barata tudjim novcem (lekovi, mostovi, penzije...),
nabavi krticu i resi stvar :cool:
 
Vrh