Šta je novo?

Metro

Pare diktiraju brzinu, to videsmo kod Mosta na Adi i mutanta Hipodrom. Znanje imaju svi, ali pare nemaju.

A sve ostalo daleko bolje znaju lokalci nego stranci. Sta mislis, da li bi nasi strucnjaci koji zive ovde i zaista prozivljavaju probleme ovog grada bolje ili losije pozicionirali stanice od nekog ko je``pao sa Marsa``?

Naravno da ce strane kompanije da rade zajedno sa nasim strucnjacima na pozicioniranju stanica i trasa, jer ne mogu da rade na slepo.
Svaki grad je drugaciji organizam, i svaki ima drugaciji geoloski sastav zemljista i podzemnih voda. Mnogo je faktora u igri.

Da imaju stabilne finansije, i pokrice kod stranih banaka, zar mislis da nase firme ne bi mogle da naprave odlican metro sistem?
 
Da bukvalizujemo.

Nadji 700 miliona do 1.1 milijarde za prvu Metro liniju pa daj nasima da grade.

Posto od toga nema nista stranci ce graditi.

Napominjem da ne ulazim u stvar tehnologije vec cisto mogucnosti da se gradi metro.
 
Odgledao nedavno na Stb film o gradnji stanice Vukov spomenik i tunela čvora,kažu da je sistem rađen po Francuskim propisima i tehnologiji!
 
Studio B mislis?Kada je sniman taj dokumentarac uopste?

U zadnje vreme studio b pravi hvalospeve,recimo emisija gradologija o arhitekturi gostuje tokom celog ovog meseca u francuskoj,tipujem da je zbog metroa.
 
Vidi se da je dokumentarac sniman u toku gradnje stanice jer je bila u sivoj fazi...gledao na Stb jutarnji program trajao oko 5-6 min,verovatno samo deo..
 
bg259":2k5jxsrc je napisao(la):
Фантастични БГ чвор те само мало демантује..... :cool:

2012":2k5jxsrc je napisao(la):
Odgledao nedavno na Stb film o gradnji stanice Vukov spomenik i tunela čvora,kažu da je sistem rađen po Francuskim propisima i tehnologiji!
Да , али су га градиле наше фирме. Поента је да наше фирме имају знање, али немају финансиску подршку велики банака.
 
Danas je zbog pljacke u Bulevaru kod trscanske ulice tokom koje je vlasnik pucao i ranio lopove koji su hteli da udju u tramvaj ka gradu.

Zbog policijskog uvidjaja koji je usledio tramvajski saobracaj u Bulevaru bio u prekidu oko sat vremena.

Zakljucak,treba nam podzemni metro duz Bulevara makar zbog ovakvih glupih situacija.
 
Zbog ovakvih glupih situacija potrebni su nam bolja i efikasnija policija i sudstvo. Bez njih ce se glupe situacije "preseliti" u metro, pa ce umesto blokade ulica biti blokada metroa.
 
U pamfletu gradske direkcije za engleskom iz 2010 godine imamo i ovo cudo :)

metro.jpg


Obratite paznju da postoji stanica saborna crkva u odnosu na stari plan,da je most dugacak 750 metara i to kako razumem nece biti kod brankovog mosta vec negde ka beton hali?

I poterase metro duz Bulevara Mihajla Pupina,a ne Zorana Djindjica :shok:

I smanjise broj stanica u Bulevaru Revolucije na razumnu meru.

Dakle kapacitet je ok,ali mi se ne svidja trasa duz Mihajla Pupina jer tu i nema puno stanovnika,dok ce poslovni korisnici radije koristiti kola.
 
заправо и није тако. ако одеш на НБГ око 1730, 1800 видећеш управо највећи број возила у Булевару Михајла Пупина, док Булевар АВНОЈ-а (и даље се за мене зове тако) зврји празан. што се тиче станица Саборна црква, треба је преименовати у Косанчићев венац, и добро је да су то заменили са старом станицом на Бранковом мосту.
што се тиче самог плана као плана, против њега сам јер нема метроа ка Јерковићу. а и линију 3 су могли да продуже до Петловог Брда
 
Zašto terati metro negde gde postoje tramvaji ?
Recimo ova žuta linije ide od požeške do novog beograda. Tramvaj bukvalno ima svoju trasu od požeške (preko novog mosta) do nbg-a zašto sad i metro da prolazi istom tom putanjom ? Bolje jednu liniju proterati sa voždovca nego 2 sa Banovog brda na kojem ima milion autobusa koji idu ka gradu.
 
Ако се ја добро сећам, ово ћирилично слово Б са тачкицама иза је из времена прве верзије Белама која се звала "Беларт" - "Belgrade light rail transit, ал' написано ћирилицом. Касније су линију 1 преусмерили преко Булевара Зорана Ђинђића и преименовали целу шараду у Белам. Тако да, мислим да је ова мапа само ископана из неке погрешне фијоке, без неког стварног значаја за ово што се тренутно кува (а што ће по својој прилици бити мање-више Белам). Ти из агитпропа по којекаквим дирекцијама су све дилетанти, ћате, распикуће и генерално тотално незаинтересовани за детаље пројекта - не далеко од новинара.
 
kopmania":1r3pyyr3 je napisao(la):
Zašto terati metro negde gde postoje tramvaji ?
Recimo ova žuta linije ide od požeške do novog beograda. Tramvaj bukvalno ima svoju trasu od požeške (preko novog mosta) do nbg-a zašto sad i metro da prolazi istom tom putanjom ? Bolje jednu liniju proterati sa voždovca nego 2 sa Banovog brda na kojem ima milion autobusa koji idu ka gradu.
Pa valjda treba ukinuti milon autobusa koji idu ka gradu,to može samo Metro,a ispod Požeške je potreban tunel pa sve do Vidiikovca, a ne postoji samo Požeška ulica u tom delu grada već čitav jedan Kragujevac od Požeške pa do Vidikovca..
 
Da,johnny,ali metro sluzi da prevozi stanovnike,a ovako masis stambeni deo,vecina ljudi ide do opstine NBG ili dalje ka zemunu,njima je svejedno kuda ide metro ako ih doveze do centra grada i nazad.

Ovako bi metro sluzio da vozi ljude do SIV-a i poslovnih prostora u tom bulevaru,a to bi bilo imbecilno.Jer se metro koristi za srednju i nizu klasu,to jest ljudove.Zamislite samo laki metro ispred SIV-a pa nam ne radi metro kad god neki politicar dodje :blah:

Ovako bi i blok 39 bio predaleko od metro stanice a i arena koja ima solidnu navalu kada su velike utakmice.

I,autobusi ne mogu da se ukinu,ali bi dobar deo njih mogao da se skrati do nove okretnice umesto zelenjaka u Bloku gde je pumpa Dejton kao sto je zidar pominjao...
 
Ako postoji metro na Novom Beogradu onda je besmisleno da busevi idu sve do mosta, vec bi trebalo da se okrecu u Zemunu gde je pocetak metroa i kod Opstine.

Ne treba verovati da ce trasa ici Pupinovim bulevarom, jer je to periferija Novog Beograda koji se odavno prosirio do Save.

Najpametnije bi bilo da se zaboravi ta fiksacija trase prema Zemunu i prva trasa izgradi od Aerodroma pa Gagarinovim bulevarom, preko mosta Ada, pored Sajma, ispod Terazija i do Dorcola.

Nju bi moli da koriste stanovnici juznog Beograda, iz pravca Banovog brda i sa jednim presedanjem i ceo Novi Beograd i drugi delovi grada.

Savski deo Novog Beograda je danas mnogo bitniji od dunavskog dela, zbog usluga kojima gravitiraju svi Beogradjani.
 
Траса низ Пупинов булевар је промашај. Мада овај план не треба узимати превише озбиљно. Ако странци буду планирали метро, дизајнираће га од почетка, неће их интересовати старе жврљотине.
 
A mogli bi drugari okrenuti "Savskom delu NBG" da o'lade malo sa kvalifikacijama o periferiji i da ne zanemaruju izuzetno naseljen deo oko opštine, Fontane, S. Merkatora pa dalje centra Zemuna itd.
 
Pa to!

Da podsetim,ovaj plan kaze da prva linija ima 12.5km dok francuzi pominju u svojim dokumentima da prva linija ima 15km!Dakle,prva linija ce biti malo duza sto mi daje nadu da metro ide kao po starim planovima i preko metro mosta.Verujem da je i francuzima u interesu da grade most koji je osim za metro i za drumski saboracaj.
 
Arnorian":3vl2oo5r je napisao(la):
Траса низ Пупинов булевар је промашај. Мада овај план не треба узимати превише озбиљно. Ако странци буду планирали метро, дизајнираће га од почетка, неће их интересовати старе жврљотине.
Све што гура трамвајски лоби треба узети за озбиљну претњу. :grand:
 
mekbejn":2s7dw69m je napisao(la):
A mogli bi drugari okrenuti "Savskom delu NBG" da o'lade malo sa kvalifikacijama o periferiji i da ne zanemaruju izuzetno naseljen deo oko opštine, Fontane, S. Merkatora pa dalje centra Zemuna itd.


Trasa Pupinovim bulevarom jeste zaista na ivici Novog Beograda, u tom smislu je periferija, jer iza su samo zelene povrsine i Palata Srbija, sto ne znaci da metro ne treba da poveze sve delove Novog Bg. od Zemuna do Save, ali ne tom trasom. Ta trasa je zgodna za nezavisnost od ukrstanja, ako bi isla pored bulevara na strani na kojoj su prirodne celine i Palata S.

Predlog da prva trasa ide Savskom stranom Novog Beograda ima smisla jer zaista puno ljudi dolazi u taj deo sa svih strana grada pored samih stanovnika, sto ne iskljucuje da sledeca trasa ide prema Zemunu.
 
Trasa na NBG treba da ide negde oko bulevera Z. Đinđića, i da se posle Arene ili kod opštine NBG račva u dve linije, jedna ka blokovima i druga ka S. Merkatoru odnosno Zemunu. Time bi bio pokriven ogroman poslovni prostor od Ušća ka SIVu kao i od hotela i SC ka Areni. (razmak između bulevara Z.Đ. i M.P. je nekoliko stotina metara što može i pešaka).
Ono oko čega se mi ne slažemo je šta je prioritetnije od ova dva nastavka, ja mislim ka Zemunu a ne ka blokovima :D
 
mekbejn":39pkahpw je napisao(la):
Trasa na NBG treba da ide negde oko bulevera Z. Đinđića, i da se posle Arene ili kod opštine NBG račva u dve linije, jedna ka blokovima i druga ka S. Merkatoru odnosno Zemunu. Time bi bio pokriven ogroman poslovni prostor od Ušća ka SIVu kao i od hotela i SC ka Areni. (razmak između bulevara Z.Đ. i M.P. je nekoliko stotina metara što može i pešaka).
Ono oko čega se mi ne slažemo je šta je prioritetnije od ova dva nastavka, ja mislim ka Zemunu a ne ka blokovima :D
Y Krak! ;)
 
Vrh