A bilo nekad radilo se svetski,ovo za krticu ja sam odavno to predlagao ne jednu nego dve,isti sistem je primenjen u Madridu oni su kupili krtice,uposlili svoju operativu,ali su know-how dobili od Nemaca tj.uposlili njihove stručnjake,takav transfer znanja i tehnologije mogli bi da dobijemo od Kineza jer se tamo dovršava 15.Metro sistema u isto toliko gradova a znanje su im preneli također Nemci,mi bi do toga došli obilazno..misam siguran da će nam neko iz Evrope blanko predstaviti tehnologiju jer nas smatraju sada za zonu podizvođača..a one stručnjake koje smo tada imali kada su se gradili tuneli Bg čvora su odavno rasejani po svetu a neki nisu među živima,doduše CIP je sposoban i danas sa Energoprjektom da krene u takvu priču ali verovatno uz partnerstvo stranaca,možda kada bi Energoprojekt postao polu gradsko javno preduzeće sa delom privatnog kapitala naših biznismena verujem da bi gradnja brzo otpočela,primer gradnje Interceptora gde je Hidrotehnika nabavila krticu od Herrencnehta i sada buše ispod Višnjice predpostavljam da su već kod Karaburme je već veliko iskustvo u primeni najmodernije tehnologije a i dokaz da ponovo možemo da samostalno gradimo podzemne komplikovane objekte..
A onaj deo priče ko će vam dati kredit milijardu-dve da samostalno gradite Metro.. bez učešća velikih multinacionalnih kompanija je najteže izvodljiv,zato verujem da samo velika svetska kompanija uz finansijsku pomoć njihove države bila to Francuska,Rusija,Kina gde su svi našli interes da dobro zarade je jedino pragmatično rešenje..