OK, umesto preambicioznih projekata u kojima nam se prividja Pariz (na kraju, i oni svoj metro grade i grade citav vek), hajmo ovako:
Imate 3 projekta koji simbolizuju ono sto mozete da izgradite u svakoj od sledece tri decenije. Svake decenije mozete da potrosite 10 poena. Za poen dobijete segment tunela od oko 600m i jednu stanicu. Ako hocete da idete iznad zemlje mozete da dobijete 2 takva segmenta (znaci oko 1200-1300 m i dve stanice). AKo hocete da predjete reku jedan takav segment vas kosta 2 poena, Naravno, vise linija mogu da dele neke od tunela i stanice.
(1) Sta biste izgradili za prvih 10 poena, odnosno u prvoj deceniji?
(2) Sta biste za sledecih 10 poena u drugoj deceniji?
(3) Sta biste ostavili za malo dalju buducnost i trecu deceniju?
Ovo od (1) do (3) oznacite plavom, crvenom, i zutom, mada to ne moraju da budu linije, recimo nesto sto ste sagradili u prvoj deceniji i plavo je mozete kasnije nastaviti drugom bojom, mada bi to bila ista linija metroa, znaci promena boje ne znaci nuzno i presedanje, samo oznacava ono sto bi odma' i ono sto bi malo kasnije.
Beovoz i njegove stanice oznacite crnom i ako hocete pravite metro sistem da bude manje ili vise komplementaran, po vasoj zelji. Ovih 10 poena su odabrani tako da to bude nesto manje nego sto ima Torino. Znaci tri umanjene "torinske" (JG oni imaju vise para) linije u 3 sledece decenije, ambiciozno ali ne i nemoguce, naravno ako se ova zemlja bar malo upristoji i nadje nacina da kontrolise ove nase reketase od politicara
PS stf, ako je deo bulevara iznad ustanicke toliki problem, da li bi ga izgradio u prvoj, drugoj, ili trecoj deceniji?
PPS DODATAK: OK, ako vam se ovo cini depresivno malo, hajde da zamislimo po jedan torinski metro u svakoj deceniji, znaci po 15 a ne 10 takvih segmenata. Mozda nije lose uraditi i jednu i drugu verziju, cisto da bi nam se bolje iskristalisali prioriteti; odnosno, sta bi to hteli da imamo vise para?