Da naravno treba raditi na više pravaca jer zaostajemo.
Ali ima jedno veliko ALI, koje se na ovom forumu uvek nekako zaboravi
Zaboravljate da Beograd, kako sad stvari stoje, može da izdvoji svega 600 mil evra i to iz kredita.
Krajem prošle godine mogao je oko 650-700, ali od onda su se stvari pogoršale, a i dodatno smo se zadužili za most preko ade.
Ovo naravno pod pretpostavkom da se ništa drugo u Beogradu ne radi. UMP da se ne završi, da se ne radi ni jedan veliki projekat, most itd
Na republiku se ne može osloniti za više od 200-400.
Realno u najboljem slučaju imamo oko 800 miliona za izgradnju Metroa uz ekstremno odricanje
Pitanje je šta sa tim možeda se uradi.
Meni se čini u najboljem slučaju jedna linija Zemun-Ustanička.
Moja priča o Jerevanu je navođenje primera jednog grada koji je ušao u izgradnju metroa, sa planom da poveže dve gusto naseljene oblasti, sa delom gde je najviše ljudi radilo i potom izgradi još dve linije.
Zvuči poznato?
Završili su samo prvu fazu,prve linije i sad nemaju dovoljno putnika jer nisu stigli do gusto neaseljenih oblasti sa jedne strane centra,
@ Mirko
Shvatam zbog čega si napisao
Mirko":16dwsck3 je napisao(la):
постоји једна битна замена теза када се говори о ПРВОЈ ЛИНИЈИ метроа Меркатор - Вуков споменик. наиме, творци тог плана (Јовин и цо.) НИКАДА нису говорили о тој линији као усамљеном ентитету, већ су увек говорили о ПРВОЈ ФАЗИ београдског метроа,
Znam to i nisam to zaboravio, ali ne zaboravi da novca ima samo za to prvu liniju tj. prvu fazu prve linije pa stoga ona u narednih 10 do 15 godina postaje usamljeni entitet.
Taj Jovin i co.plan je imao celih pet linija i tad ima smisla, ali graditi dve polu linije i onda na tome stati nema smisla, a ni za to nemao para.
Ja sam samo svestan da kod nas primvremena rešenja ostaju veoma trajna, a projekti mnogo manji od metroa se ne završavaju ipo 50 godina. (Recimo pančevački most još nije završen - Denivelacije, Autoput BG-NS započet 1977, Obilaznica oko Beograda, Prokop itd itd.
Mirko":16dwsck3 je napisao(la):
која укључује делове М1 (поменута траса) и М2 (Калемегдан - Аутокоманда), са идеалним преседањем (у нивоу) код Скупштине, што решава ГОТОВО СВЕ НАЈВАЖНИЈЕ САОБРАЋАЋАЈНЕ ПРОБЛЕМЕ У ГРАДУ:
Mirko kako misliš da bi se Jovinova linija M2 danas ispaltila i rešila saobraćajne probleme?