Šta je novo?

Metro

Zanimljivo stivo,a sta konkretno kazu o metrou?Ovo je koliko vidim samo analiza gradskog prevoza?Primetio sam i analizu sa slikama da tramvaje treba prebaciti sa strane ulice na sredinu(pretpostavljam da to ima veze sa bulevarom)
 
Lepo je rekao čovek..
borris_":tp93gsyv je napisao(la):
Evo sta sam nasao na internetu; Nije bas o metrou a ^predpostavljam da je radila Systra a ovo je samo jedno podglavlje.
(...)
Inace studija je uradjena krajem 2001. godine
edit: Sad mi je palo na pamet, ako bi se uradilo tako da preko Slavije ide samo 9, onda bi mogla i pruga posle ka Autokomandi da se sva prebaci na jednu stranu, kao što je pred sam autoput. Time se dolazi do toga da samo saobraćaj koji izlazi iz Nemanjine mora da preseca prugu, i tada bi verovatno mogla General Ždanova da se u potpunosti zatvori samo za tramvaje. :) To bi zapravo bilo super. je*******iga, j***š dvojku.
 
Slika govori vise od reci,hvala za fotografiju horizontalnog lifta, koja ovim najmladjim koji jos nisu videli sveta otkriva tu mogucnost, a to je upravo resenje za metro stanice u samom srcu Beograda, naime ne stanice nego stanica koja bi bila na Terazijama, gde vec cekaju podzemni prolazi koji bi se sa njom povezali, a duge pokretne trake ce voditi do vec postojecih izlaza kod Albanije sto je skoro sam trg Republike i do novog izlaza koji ce najverovatnije biti tacno ispred fontane na Pasicevom trgu. Pitanje ukrstanja zavisi gde ce ici trase prve dve linije, jer ako trasa za Brdo ide ispod Beogradske onda ce Brdjani presedati kod Pravnog,ako nesto na vreme preduzmu mozda ce uspeti da dodju i do Terazija kao i Novobeogradjani, upravo na to sam mislio kada sam napisao pitanje je kako ce se resiti metro u najuzem jezgru, odnosno kuda ce se nastavljati linije ispod Dorcola i Palilule. Pa onda pitanje mosta, pa tramvaji posle metroa o cemu smo zapoceli na temi tramvaji, u stvari svako ovo pitanje zavredjuje poseban tematski prostor.
 
Volim Tramvaje i nadam se daljem razvoju mreže,ali eto i posle izgradnje potpuno novih pruga po najsavremenijim standardima brzina tramvaje je ista kao i pre rekonstrukcije+je naravno za udobnost posebno posle uvođenja novih tramvaja još jedan+za ekologiju,jedno od rešenja za budućnost je ovo;http://www.youtube.com/watch?v=EOQyFYXQSEQ

@metropolitan,da ovi liftovi su zaista dobro rešenje za povezivanje podzemnih prolaza na Terazijama ali opet zavisno od varijante,po starom planu ako se takvo rešenje usvoji,Metro stanica je upravo ispod Terazija a prestupna naredna (sa Kalemegdana) ispod Skupštine,ako se linija sa B.Brda vodi preko centra onda je najbolje neko srednje rešenje,pa da prestupna bude kod Crkve sv.Marka,kod Pravnog je toliko zgužvan saobraćaj da bi stanica onda bila verovatno niže zapravo u Tašmajdanskom parku,dakle ajde da kažemo imamo tri opcije za prestupnu Vidikovac-Karaburma a to su;Skupština,Crkva,Pravni,
m4_06fovamter001.jpg

Budimpešta,ispod Dunava
m404moricz0021iz2.jpg

a ovde vidimo kolika površina gravitira stanici,podseća na trg Pašića-Skupština
 
breakingnews1230263987.jpg

E ovo da metnem u poseban post,u Vestima u 7 STB, napravili reportažu sa "najvećeg podzemnog gradilišta u Beogradu" tj.Interceptora,verovali ili ne krtica buši tunel ispod Velikog Sela prema Ušću,i to ona ona ista za Metro,prikazali su sekciju završenog tunela identičan Metro tunelu,krtica koja ima kompletnu fabriku iza sebe,betonske elemente, reklo bi se da je baš uznapredovala i bušiće ispod samog centra grada,stigla je brodom preko Dunava i u veliko radi,ne znam koja firma izvodi radove ne rekoše,ali je bio predstavnik direkcije za g.z.Beograda,e sad podsetitie se da je pre mesec dana pominjana krtica koja treba da stigne, e sada nam je izvesnije da će izgradnja Metroa početi odmah po završetku 7,7 km dugačkog tunela i to našom krticom ,hvala im što poslušaše naše apele da grad nabavi krticu,e baš nas prijatno iznenadili,drugari biće Metroa nije prazna priča!
 
2012":237cvhh2 je napisao(la):
http://static.open.salon.com/files/breakingnews1230263987.jpg
E ovo da metnem u poseban post,u Vestima u 7 STB, napravili reportažu sa "najvećeg podzemnog gradilišta u Beogradu" tj.Interceptora,verovali ili ne krtica buši tunel ispod Velikog Sela prema Ušću,i to ona ona ista za Metro,prikazali su sekciju završenog tunela identičan Metro tunelu,krtica koja ima kompletnu fabriku iza sebe,betonske elemente, reklo bi se da je baš uznapredovala i bušiće ispod samog centra grada,stigla je brodom preko Dunava i u veliko radi,ne znam koja firma izvodi radove ne rekoše,ali je bio predstavnik direkcije za g.z.Beograda,e sad podsetitie se da je pre mesec dana pominjana krtica koja treba da stigne, e sada nam je izvesnije da će izgradnja Metroa početi odmah po završetku 7,7 km dugačkog tunela i to našom krticom ,hvala im što poslušaše naše apele da grad nabavi krticu,e baš nas prijatno iznenadili,drugari biće Metroa nije prazna priča!
Smaras uzasno sa ovim fol poucnim sci-fi postovima.
 
Ma da kapiram... i ovi sa STB lažu na Veliko,verovatno je bio neki skeč a ja se navuko,pa onda menjajmo temu... :kafa:
Delhi%20Metro.jpg

Delhi Metro
 
@2012, pitanje presedanja je bitno s obzirom na to da li je pametno da svi iz pravca juznog Bgd. presedaju samo zbog jedne stanice bilo da je to od pravnog, skupstine ili crkve Sv. Marka. Zatim, sta znaci od Vidikovca do Karaburme, ako se misli na nekad planiranu trasu pored Ade Huje, onda druga linija nikako ne bi mogla da ide do Ustanicke ili Mirjeva.Niko se nije osvrnuo na moje ranije postavljeno pitanje, da li je bolje liniju sa Bulevara usmeriti prema Mirjevu ili prema Novom Vozdovcu.Sto se tice stanice na Terazijama koja prolazima povezuje ostale trgove u blizini, cini mi se da se slazemo, ali jos ne znamo kuda ce obe linije doci do Terazija, a jos manje kako ce povezivati delove Starog grada i Palilule, to jest sta iza Terazija i koje resenje bi bilo najbolje u tom smislu.
 
Pa ja bih rekao da je najbolje trasu od Ustaničke skrenuti ka Mirijevu,dok bi Voždovac pokrivala neka nova trasa od Slavije preko Autokomande ,pa prema Banjici i dalje Miljakovcu,zna se u svetu da su trase isplative ako su duže od 12km.dok bi stanica na Terazijama zaista bila neophodna
 
Problem sa tom trasom uz banjicku sumu do Banjice je sto ne moze da ima veliki kapacitet, na starom Vozdovcu su kuce, a ni Banjica nije neka velika aglomeracija, Miljakovac je blizi Vidikovcu, pod Novim Vozdovcem podrazumevam deo izmedju Kumodraske i Autoputa. Ako linija Ide do Mirjeva onda bi trebalo da od Cvetka skrene ka obodu Zvezdarske sume i dodje do Calija, sto je izmedju Mirjeva i Karaburme, ali ako ide preko Karaburme iz pravca Ade Huje onda bi najbolje bilo da se linija sa Bulevara usmeri prema Novom Vozdovcu.
 
metropolitan":d8lkcyfh je napisao(la):
Ako linija Ide do Mirjeva onda bi trebalo da od Cvetka skrene ka obodu Zvezdarske sume i dodje do Calija, sto je izmedju Mirjeva i Karaburme.
Pogrešno - od Ustaničke skretanje levo i posle 1 km si u centru Novog Mirijeva. To je jedini logičan pravac za Mirijevo sve drugo je neprihvatljivo.
 
Slazem se sa velikim vracarom,tu je najveca naseljenost i to ce pokupiti puno putnika,metro mora ici do ustanicke i onda taj produzetak do Mirijeva,nadam se da cu doziveti da to vidim.Bas tom trasom ce i za neku godinu praviti ulicu da bi spojili Mirijevo sa ustanickom i bulevarom
 
Kada se predvidjaju metro trase treba sagledati kojim najkracim putem se povezuje najvise delova grada sa vecim brojem stanovnika, osim Mirjeva postoji i Karaburma,pa se tacka kod Calija namece kao srednje resenje i, inace metro moze da se produzava, u ovom slucaju bi to bilo u dva kraka iz te tacke.Postoji mogucnost i jedne kruzne linije od Terazija do Dunav stanice, Visnjickom, Mirjevskim bul.do Bulevara ii njime do Terazija, Ta metro linija bi mogla da bude nova dvojka Beograda, u znak podsecanja na staru tramvajsku koja ce kada se i ako rasire metro linije, nestati kao i ostale danasnje tram linije.
 
Brana Jovin pre neki dan u politici,kad nema pravih vesti makar ovo da se vidi

tramvaj-nije-metro.jpg
 
Hmm, cenim Jovina i podržavam ga u svemu,ali sve što je Đilas izjavio kao i odbornici grada je suprotno od ovoga,ne verujem da bi lagali o ovako bitnoj stvari za javnost,postoji mogućnost da su prolongirali rešenje ili pak dali priliku jedni drugima da obezbede koncesiju pa ko prvi..,DSS je podržao odluku u Skupštini Grada i izjavili da su zadovoljni predloženim i kazali da je potreban Metro koji će obezbediti srednje vreme putovanja od 30 min.za 80% Beograđana,a i da su zadovoljni formulacijom da se posao ugovara međudržavnim ugovorom,šta se sada dešava ni meni nije jasno.. :rolleyes:
 
Ма кад би сад стопостотно усвојили Јовинов план, а да њега не укључе у то, он би контрирао и пљувао. Такав је човек.

Када је требало да се гради подземна гаража испред Скупштине града вречао је као одрани јарац да је то урбоцид, уништавање парка и не знам ти шта све не. А онда му је, ваљда Бојан Станојевић, рекао нешто у стилу: "Па бар Ви, господине Јовин, не би требало да критикујете овај пројекат, јер сте управо Ви почетком седамдесетих урадили тада наручен пројекат за подземну гаражу на овом месту и то добро наплатили". Матори му је без имало стида одговорио: "Вас треба тужити, јер сте одали војну тајну." :laugh:
 
Ma daj ne treba tako ,ne poznaješ čoveka lično ,a priznati je expert od svojih kolega još poodavno i dobio je i svetska priznanja za taj projekat ,uostalom čime se ti baviš pa da pljuješ po njemu,možeš samo da mu budeš student,a sve što je čovek govorio bilo je u korist Beograđana,niko još uvek nije prezentovao projekat Metroa a da je bolji od njegovog, koji je inače razrađen do detalja tako da ne treba da se gubi vreme na novi,ali ok Skupština Grada naručuje novu studiju Systre po svoj prilici,i baš bih voleo da se uporede prednosti i mane u odnosu na Jovinov projekat,ok rešli smo ključnu dilemu biće to pravi nezavisni šinski sistem,ali voleo bih da vidim da li nova studija isto tako predviđa srednje vreme putovanja od 30 min za 80% stanovnika i da li je visokokapacitni , jer je ranija studija Systre predviđala srednje kapacitnil,također da li će Metro most biti prema Nemanjinoj i ujedno služiti i kao drumski(valjda je sada posle ovih rekonstrukcija mostova svima jasno da je neophodan još jedan takav most između Brankovog i Gazele) ;) Ok u vezi garaže,imam podeljenja osećanja po tom pitanju i da je trebala i da nije trebala da bude tu,ali u sklopu buduće Metro stanice biće korisna,nema sumnje.
Evo i razrušeni Bagdad nas prestiže..

a delegation from the Mayorality of Baghdad received at SYSTRA’s head office

Further to the visit of the French Minister of Industry Mr Estrosi to Baghdad City on February 25, a delegation from the Mayorality of Baghdad lead by the Vice-Mayor Mr. Ibrahim M. Hussain was received at SYSTRA’s head office by Philippe Citroën, Managing Director of SYSTRA, on 22nd, 23rd and 24th of June 2010.


The purpose of the meeting was to discuss the Contract for the study of the Bagdad metro. The design of the Project consisting of two underground metro lines of 18 km and 22 km could start in September 2010.

The Representative of the Mayorality of Baghdad has confirmed that the Project is a priority for the City and both parties are confident the agreement will be finalized in the coming weeks.
 
Nemoj mi pricati o tom metrou. Imamo nocne more radi njega :lol: (mislim na one koji bi trebali raditi na njemu).
 
Systra naravno

A Metro u Hanoju dobro poznajem (nije linija 1 nego linija 3) jer radim na njemu.
 
Super,baš bi voleo da pijem kafu s tobom,postavio bi ti bezbroj pitanja :kafa: a reci mi to u Hanoju je Lrt ,Metro medium capacity ili..a nadam se da ćeš raditi i studiju za naš Metro,ako tako bude daj mu ga malo po kapacitetu :D
 
Vrh