E nisi me razumeo rekao sam"praktično" jer postoje tuneli od Karaburme do Brda,i naravno da će Metro imati svoje nezavisne trase,a ne zaboravi da će se sa Beovoz tunelima ukrštati(presedne stanice) na tri mesta,nisam baš siguran da bi recimo trasa Beovoza Karaburma-B-Brdo i Vidikovac sa novim tunelom ispod B.Brda bio loš potez,naprotiv ali s obzirom da se grade potpuno nove Metro linije onda to nije opcija ,ali u svakom slučaju je zapravo proširenje Beogradske podzemne železnice ,tako su to okarakterisali Amerikanci u N.Y.Timesu i VOA,i još da dodam tuneli Beovoza nisu izgrađeni sa idejom da služe teretnom saobraćaju naprotiv, već putničkom gradskom,prigradskom,inter-city.pogledaj istorijat ideje i projekta)kao i tri ključne stanice ,s obzirom da su teretne obilazne pruge urađene većim delom i predviđene su da prime kompletan cargo saobraćaj, a fali deo do budućeg mosta na Dunavu kod Vinče i deonica prema Pančevu(trebalo bi i taj deo da se završi u sklopu čvora)
Osnovni urbanistički kriterijumi na kojima je baziran koncept novog čvora, u kasnijem periodu više puta proveravan i potvrđen Generalnim planom Beograd 2021. godina su: formiranje mreže čvora sa trasama koje su nezavisne od ostalih vidova saobraćaja u gradu, istovremeno integrisane u gradski saobraćajni sistem transporta putnika i organizovanje putničkog saobraćaja po trasama u obliku trokraka, sa temenom u centru grada i kracima koji vode prema širem gradskom području; razdvajanje teretnog od putničkog saobraćaja i izmeštanje trase teretnog železničkog saobraćaja iz centra na obilaznicu oko grada; postupna zamena zastarelih kapaciteta železnice, novim, koji se razmeštaju po obodu grada.
Koncepcijom novog čvora železnički saobraćaj je najvećim delom spušten pod zemlju i na taj način ustupa najdragocenije i najlepše površine zemljišta za gradnju objekata druge namene, daje se mogućnost da se ostvari istorijska težnja grada da siđe na obale reka, robne i loko-teretne stanice se lociraju po obodu grada, a izgradnja više stajališta u raznim delovima grada omogućava da ovaj železnički sistem dobije i ulogu lokalnog gradskog i prigradskog saobraćaja.