O metrou iz ove vesti
Говорећи на тему одрживог саобраћаја у Београду, Ђаконовић је казао да је метро као независни шински систем једини излаз из саобраћајних гужви које у наредним годинама прете главном граду.
– Ми стално понављамо намеру да аутомобиле „протерамо” из центра града, али смо свесни да је то немогуће док грађанимa не понудимо алтернативу, а то је једино метро. Без метроа, путовања од куће до посла за десетак година продужиће се са садашњих 60 на 100 минута, а читав град ће на сат времена бити блокиран пре и после радног времена. Изградњом метроа могли бисмо да уведемо таксе за улазак колима у центар града, решили бисмо проблем паркирања, а градско језгро оплеменили неким другим садржајима – рекао је Ђаконовић.
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1396338
Говорећи на тему одрживог саобраћаја у Београду, Ђаконовић је казао да је метро као независни шински систем једини излаз из саобраћајних гужви које у наредним годинама прете главном граду.
– Ми стално понављамо намеру да аутомобиле „протерамо” из центра града, али смо свесни да је то немогуће док грађанимa не понудимо алтернативу, а то је једино метро. Без метроа, путовања од куће до посла за десетак година продужиће се са садашњих 60 на 100 минута, а читав град ће на сат времена бити блокиран пре и после радног времена. Изградњом метроа могли бисмо да уведемо таксе за улазак колима у центар града, решили бисмо проблем паркирања, а градско језгро оплеменили неким другим садржајима – рекао је Ђаконовић.
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1396338