Šta je novo?

Metro

Izgleda da se postavlja armatura za moj antipesimizam i antidepresivizam, doduše beton za nalivanje iste još nije stigao

:D ajde malo da spekulišemo,ako je Đilas odabrao da pošalje poruku sa doručka u Američkoj privrednoj komori,onda je to kao poruka ovi drugi hoće tj. Rusi da ga grade pa ako vam je do prestiža i utrke pokažite se ...samo s obzirom da im je deficit poveći nisam baš siguran da će da se K_ _ _ _,ajmo Licitirij...ovaj Spekulišimo...:kafa: mada sam rekao ranije da će to ko će graditi Metro u Beogradu biti i deo političkog prestiža...
 
Neće biti "lažne" gradnje metroa
13. maj 2010. | 12:24 | Izvor: B92
Beograd -- Metro u Beogradu neće početi da se gradi dok ne bude jasno kuda će prolaziti, kako će se graditi i kojim novcem će se finansirati, kaže Dragan Đilas.



"Pritiskanje dugmeta i početak gradnje metroa na nekom brdu samo radi slikanja, a bez jasnih detalja kako će gradnja biti završena, kako će se finansirati i kako ćemo taj novac vratiti neće se desiti dok sam ja gradonačelnik", poručio je Dragan Đilas i najavio a će ovog leta biti donete odluke o osnovima za gradnju metroa.

"Ovog leta donećemo odluku o osnovama metro sistema. To znači da ćemo doneti odluku o tome da će se verovatno prva trasa koja prolazi kroz centar grada graditi pod zemljom, a da će na Novom Beogradu, odnosno u Zemunu metro biti nadzemni, zbog manjih troškova, da ćemo se odlučiti za "Beogradski metro", a ne teški ili laki, treba videti da li će biti nezavisan ili zavisan, kako ćemo sve to finansirati i kako ćemo sve te kredite vratiti", objasnio je Đilas.

Prema njegovim rečima druga trasa trebalo bi da ide od Banovog brda do Pravnog fakuleta i da i tu treba razjasniti detalje kako će metro biti izgrađen.

"Prema preliminarnoj proceni za tri linije metroa biće potrebno milijaru evra. Taj novac treba nabaviti, ali ga treba i vratiti", kaže Đilas.

Na kritike da Beograd uzima sve od Srbije a da ne daje ništa, Đilas je odgovorio podacima da čak 50 odsto bruto domaćeg proizvoda stvaraju preduzeća u Beogradu, da čak 27 odsto svih radnika zapslenih u industriji radi u Beogradu, kao i da zdravstveni sistem iako uzima novac od Beograđana polovinu novca daje institucijama u Srbiji.

"Ove godine sva preduzeća čiji je vlasnik grad Beograd posluju pozivitivno, osim Gradskog saobraćajnog preduzeća. Ona su ostvarila oko tri milijarde dinara dobiti i prvi put u istoriji će 50 odsto dobiti uplatiti u budžet grada. Voleo bih da i druga javna preduzeća u Srbiji tako posluju", rakao je Đilas.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=05&dd=13&nav_id=430891

U zemunu nadzemni?Oh joy,ipak to je beogradski metro,njah njah
 
Ova izjava nema nikakvu realnu težinu, u odnosu na bilo koje druge, a detalj:

"...treba videti da li će biti nezavisan ili zavisan..."

govori dovoljno u prilog depresivismu i pesimizmu, da ne kažem njiletizmu (Copyright by GOJE), na suprot, antidepresivizmu, antipesimizmu i antinjiletizmu (Copyright by GOJE), opštepoznatijem kao dvehiljadedvanestizmu (Copyright by GOJE)!!!

:vops:
 
Početak izgradnje metroa u naredne dve godine


Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas ocenio je danas da glavni grad ima snage da uz pomoć države krene u izgradnju metroa u naredne dve godine, ali je uslov za to da se urade detaljni planovi svih radova, ali i finansiranja.

"Beogradski metro neće početi da se gradi dok ne bude bilo jasno šta će se dešavati svakoga dana sledećih 10 godina, koliko je potrebno da se po našoj proceni izgrade njegove tri linije", rekao je on nakon poslovnog doručka sa predstavnicima kompanija članica Američke privredne komore u Srbiji.

Kako je objasnio, tokom leta bi trebalo da se donese odluka o osnovnim planovima vezanim za izgradnju beogradskog metroa.

"To znači nezavisni šinski sistem, a ne razvijeni tramvaj", da na Novom Beogradu trasa metroa bude iznad zemlje, a u centru grada ispod zemlje, kao i da druga linija spaja centar grada i Banovo brdo, rekao je Đilas naglasivši da "ne pravimo ni laki ni teški, već beogradski metro koji treba da ima kapacitet da zadovolji potrebe grada".
Prema njegovim rečima, treba da se uradi preliminarni dizajn metroa, da se nađu finansijeri, kao i način na koji će se novac vratiti. "Nećemo da uđemo u projekat koji ne može da se realizuje", kazao je on.

"Po našoj proceni, koja je mnogo opšta, za tri linije beogradskog metroa potrebno je više od milijardu evra", rekao je Đilas i dodao da mora da se vidi i kakav će biti udeo Republike, jer "ne želimo da neko u Srbiji misli da se njegovim parama gradi metro".

Đilas je kazao i da neće koristiti izgradnju metroa u stranačkoj kampaniji. "To da ide gradonačelnik da stiska dugme, da počne da se buši neko brdo i pokažemo da gradimo metro da bi se slikali pred neke izbore, taj film u Beogradu se, dok sam ja gradonačelnik, neće davati", istakao je on.
www.studio b rs.

Ne nije Belam,ali mislim da nas malo zaje*******avaju i u osnovi sukob dve interesne grupe dobija na ubzanju...
 
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Ova tema postaje zestoko dosadna, kao i sve izjave nadleznih o metrou. Jednostavno, apelujem na forumase da blokiramo temu do fantomske letnje sednice, i onda nastavimo da diskutujemo. Vec duze vreme tema se vrti krug, a napretka nigde.
U zadnjih pitaj koliko postova se hvatamo za pojedine recenice a cak i reci, raznoraznih strucnih i nestrucnih ljudi, a kada se sve uzme i sabere, to je samo prazno baljezganje.

Ono sto je sigurno, to je da ce se metro graditi.....jednog dana....a da li ce biti za godinu-dve, ili za stotinu....to je neka sasvim druga prica. Svaka tvrdnja je neutemeljena.
Druga stvar koja je sigurna, to je da definitivno nemaju pojma sta ce da grade, a izjavom da ne postoji teski i laki to je dokazano.

Tema se duze vreme spamuje, i ja molim drugare forumase da prestanu sa tim....
:kk:
 
stf":2teoekjp je napisao(la):
Jednostavno, apelujem na forumase da blokiramo temu do fantomske letnje sednice, i onda nastavimo da diskutujemo.
Potpuno podrzavam inicijativu.
 
slazem se.jedino lock jer se vrtimo u zacaranom krugu a od metroa ni plana.
 
Ja ne,bez obzira što nema prezentacije predloženih projekata kao zbir ,mada da podsetim da je bila zvanična prezentacija "Metro Beograd" pre godinu dana kojoj je predsedavao Mrkonjić sa projektantma Jovin/Maletin koja je prezentovana skupu i kao i medijima u Sava Centru, a ista zapažena u javnosti mi nismo dobili taj novi revidirani projekat Belama koji je prerastao kako Đilas kaže u "potpuno nezavisni šinski sitem koji nije razvijeni tramvaj (onda je klasični Metro ,jer novi nije izmišljen barem ne u svetu) tako da je u osnovi problem što znamo šta Mrka nudi ali ne znamo šta Đilas nudi, jer avaj Ineco radi taj novi projekat koji nikako da završi, a od toga znamo da bi taj projekat za razliku od starog trebao da na NBG ide na stubove,ali postavlja se pitanje u čemu je onda problem na drugoj polovini grada kada bi i taj projekat trebao da podrazumeva potpuno podzemne trase(znači ista stvar se radi dva puta o trošku grada) ili po svaku cenu ne treba da ne stoji potpis Jovin/Maletin,e sad STF ako je tebi tema dosadna a ti sjaši sa sajta(a da ti nisu ubačeni saboter (Cejlonac :o , gledajte Galaktiku),a tražiš neku blokadu?(patetično) :notok: i to baš sada kada je klupko počelo da se odmotava i kada se približava odluka u skupštini grada sada je vreme da se kaže šta se misli a ne da se kao noj zabije glava u pesak,imamo pravo da barem preko beobuilda raspravljamo,apelujemo,stavljamo amanet,kritikujemo i naravno da se ne slažemo jer u suprotnom čemu forum? ako ćemo da reagujemo samo posle neki službene odluke,hvala lepo ima i drugih medija gde može da se ostavi komentar ;)
battlestar+galactica.JPG

STF Cejlonac :)
 
ako se lokuje ova tema o metrou će se sigurno i dalje pričati na ostalim temama još više (jer se u ostalim i sada priča)
 
Pa naravno,a postavljaju se i ključna pitanja; :dil:
1.ko to hoće da stavi ključ? :mad:
2.zašto? :rolleyes:
3.šta kome smeta da drugi diskutuju dok je nekome dosadno? :rant:
4.da li to nekome smeta što se iznose činjenice ili što se govori o tome a šta nekome ne odgovara? :o
5.da li neko želi da se samo emituju agencijske vesti? :notok:
6.da li nekome smeta što je Bečki U6 nazvan običnim tramvajem (od odbornika koji su tamo bili) :shok:
7.da li nekome smeta ...ajd smorio sam se...:kafa:
8.to nisu čista posla već prljava rabota,zamešateljstvo,i ...baš mi liči na lokalne izbore.. :bash:
8.cenzura na beobuildu :shok: ..osvanućemo na naslovnoj u Kuriru :blah:
 
GOJE":r9mjb2xc je napisao(la):
Ova izjava nema nikakvu realnu težinu, u odnosu na bilo koje druge, a detalj:

"...treba videti da li će biti nezavisan ili zavisan..."

govori dovoljno u prilog depresivismu i pesimizmu, da ne kažem njiletizmu (Copyright by GOJE), na suprot, antidepresivizmu, antipesimizmu i antinjiletizmu (Copyright by GOJE), opštepoznatijem kao dvehiljadedvanestizmu (Copyright by GOJE)!!!

:vops:
Због овог сам морао да се огласим! :lol::kk: +1

*disappears from utopia again*
 
Jeste,ali mislim da to nije korektno od novinara preneseno jer ono što sam ja slušao na Stb ,Đilas je rekao da će "biti potpuno nezavisan" i da neće biti "brzi tramvaj"..a i u ostalim listovima je prenesna izjava krektno.. :kafa:

Đilas: Početak izgradnje metroa u naredne dve godine »
13. Maj. 2010 | (13:35 -> 19:11), Izvor : Studio B, Beta, Komentari: 0
"Beogradski metro neće početi da se gradi dok ne bude bilo jasno šta će se dešavati svakoga dana sledećih 10 godina, koliko je potrebno da se po našoj proceni izgrade njegove tri linije",



Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas ocenio je danas da glavni grad ima snage da uz pomoć države krene u izgradnju metroa u naredne dve godine, ali je uslov za to da se urade detaljni planovi svih radova, ali i finansiranja

"Beogradski metro neće početi da se gradi dok ne bude bilo jasno šta će se dešavati svakoga dana sledećih 10 godina, koliko je potrebno da se po našoj proceni izgrade njegove tri linije", rekao je on nakon poslovnog doručka sa predstavnicima kompanija članica Američke privredne komore u Srbiji.

Kako je objasnio, tokom leta bi trebalo da se donese odluka o osnovnim planovima vezanim za izgradnju beogradskog metroa.

"To znači nezavisni šinski sistem, a ne razvijeni tramvaj", da na Novom Beogradu trasa metroa bude iznad zemlje, a u centru grada ispod zemlje, kao i da druga linija spaja centar grada i Banovo brdo, rekao je Đilas naglasivši da "ne pravimo ni laki ni teški, već beogradski metro koji treba da ima kapacitet da zadovolji potrebe grada".Prema njegovim rečima, treba da se uradi preliminarni dizajn metroa, da se nađu finansijeri, kao i način na koji će se novac vratiti. "Nećemo da uđemo u projekat koji ne može da se realizuje", kazao je on.

"Po našoj proceni, koja je mnogo opšta, za tri linije beogradskog metroa potrebno je više od milijardu evra", rekao je Đilas i dodao da mora da se vidi i kakav će biti udeo Republike, jer "ne želimo da neko u Srbiji misli da se njegovim parama gradi metro".

Đilas je kazao i da neće koristiti izgradnju metroa u stranačkoj kampaniji. "To da ide gradonačelnik da stiska dugme, da počne da se buši neko brdo i pokažemo da gradimo metro da bi se slikali pred neke izbore, taj film u Beogradu se, dok sam ja gradonačelnik, neće davati", istakao je on.
www.studio b.rs.
 
Djilas":2thfmy0f je napisao(la):
ne pravimo ni laki ni teški, već beogradski metro
Sto znaci laki samo ne sme to da kaze.

2010":2thfmy0f je napisao(la):
What a surprise.

2012":2thfmy0f je napisao(la):
Pa naravno,a postavljaju se i ključna pitanja;
1.ko to hoće da stavi ključ?
2.zašto?
3.šta kome smeta da drugi diskutuju dok je nekome dosadno?
4.da li to nekome smeta što se iznose činjenice ili što se govori o tome a šta nekome ne odgovara?
5.da li neko želi da se samo emituju agencijske vesti?
6.da li nekome smeta što je Bečki U6 nazvan običnim tramvajem (od odbornika koji su tamo bili)
7.da li nekome smeta ...ajd smorio sam se...
8.to nisu čista posla već prljava rabota,zamešateljstvo,i ...baš mi liči na lokalne izbore..
8.cenzura na beobuildu ..osvanućemo na naslovnoj u Kuriru
Recicu ti odmah sta mi smeta. To sto ja dolazim na ovaj sajt da nadjem vesti i informacije koje inace ne mogu da nadjem na drugom mestu. To pogotovo vazi za temu "Metro". Posto vec neko vreme otvaram ovu temu a vidim da nema nista novo (osim praznih prica i decijeg gundjanja) voleo bih kad bi se tema zakljucala na odredjen period - koji bi dao ljudima malo vremena da se uozbilje i da prestanu da lupetaju. Ne zelim da ovo ispadne kao neka vrsta cenzure, ali smatram da neozbiljna tema poput ove treba da stoji u rubrici "Relax" il na nekom drugom mestu. Ako cemo vec da imamo jednu temu za metro - bilo bi lepo da to bude ozbiljna tema ... a ne ovako nesto.

Eto zasto podrzavam inicijatvu.

Samo bih dodao da ne zelim nikoga da vredjam i da mi je zao ako je tako ispalo... To je samo posledica gadne sedmice provedene u raznim guzvama na poslu.
 
A jel ti to hoćeš da kažeš da smo mi svi na ovom forumu neozbiljni ljudi i da lupetamo? :shok: ja mislim da si ti promašio adresu, ako iko lupeta to su ovi iz Grada, nema tako glupih izjava koje smo mogli da čujemo u poslednjih godinu dana od onoga što su oni izjavljivali uključujući i poslednju,evo ti primera""To da ide gradonačelnik da stiska dugme, da počne da se buši neko brdo ..." ;) ako je iko neozbiljan onda su to ovi iz grada,vidi se da si pod stresom lately te se ti nama malo odmori, :kafa: u svakom slučaju imaju problem sa javnošću kojoj ne mogu da prodaju priču da će se graditi nešto što košta koliko Metro a nije Metro,i znaš šta,pa mi smo ih dobrim delom na ovom forumu javnost podučili tako da im je malo dockan za cenzuru... :blah: i još nešto nemoj da potcenjuješ rezultate ovog foruma jer od onoga što sam nezvanično čuo od većeg kruga ljudi,mnogi mi kažu da nisu imali pojma šta je to laki teški pa su čitajući beobuild postali pristojno informisani,te prestani da sabotiraš Metro sajt No.1 u Srbiji
http://www.youtube.com/watch?v=_q9E6TdsOKU
http://www.youtube.com/watch?v=uMSzWwaKn6g
DART Iz Dalasa najbolje odgovara opisu onoga što Grad prezentuje
 
2012":2w3q43ji je napisao(la):
A jel ti to hoćeš da kažeš da smo mi svi na ovom forumu neozbiljni ljudi i da lupetamo?
Ne.

i još nešto nemoj da potcenjuješ rezultate ovog foruma
Ne zelim da potcenim ovaj forum. Naprotiv.

Skroz si me pogresno shvatio.
 
Moram da priznam da sam se vozio podzemnim tramvajem u San Francisku prekjuče i imam vrlo pozitivna iskustva. Vozila voze na šinama širine 1.435mm i vrlo su prostrana. Nisu širine metroa, ali dosta su šira od naših tramvaja. Proizvela ih je Breda i čini mi se da su visokog kvaliteta. Idu dosta često, a stanice izgledaju kao da su od metroa. Četiri stanice su deljene sa BART-om (nešto kao BeoVoz).

E sad - lokalno stanovništvo ima potpuno suprotan stav. Smatraju da je MUNI (sistem lake železnice) vrlo neefikasan i nepotreban, i tamo većina ljudi ili ide peške ili kolima, dok ljudi koji nemaju para za to idu autobusom. Tako da, moguće je da je moje pozitivno iskustvo samo izuzetan slučaj, dok ustvari je svakodnevna situacija potpuno drugačija.
 
Danasnja tura,sad i zagreb zna da gradimo metro :laugh:

Đilas: Gradnja metroa za dve godine
15. maj 2010. | 14:26 | Izvor: Beta
Zagreb -- Izgradnja metroa u Beogradu počeće za dve godine, kazao je gradonačelnik Beograda Dragan Đilas na Generalnoj skupštini EBRD u Zagrebu.



On je objasnio i da da će, prema procenama stručnjaka, izgradnja prve tri linije metroa u Beogradu sigurno koštati preko milijardu evra.

Tokom leta biće, kako je rekao Đilas, doneta opšta odluka koja definiše izgleg metroa kao nezavisnog šinskog sistema u Beogradu, a ne kao razvijenog tramvaja.

Gradonačelnik Beograda je precizirao da, prema tim procenama, izgradnja kilometra metroa koji ide iznad zemlje košta od 50 do 60 miliona evra, dok onaj koji ide ispod zemlje, u zavisnosti od strukture terena i zemljišta, može da košta i do tri puta više.

Nakon odluke o opštem izgledu metroa, kazao je Đilas, koji bi u centru Beograda bio ispod zemlje, a u Novom Beogradu iznad zemlje, radiće se preliminarna studija koja će definisati tačan izgled metroa.

U toku izrade preliminarne studija razgovaraće se sa potencijalnim finansijerima, a posle toga će biti potpisani ugovori sa jasnim planom šta će se u narednih 10 godina raditi u beogradskom metrou, kazao je on.

Đilas je istakao da će u tom projektu Beogradu biti potrebna i pomoć države.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=05&dd=15&nav_id=431396
 
Izgleda da se Đilas malo preračunao ,cena izgradnje tunela ispod Beograda može unapred da se dobro proračuna s obzirom da je u istim geološko-hidrološkim uslovima izgrađeno 30 km tunela za Beovoz,tako da se zna tačno gde su glavni tokovi podzemnih voda i jezera pa se onda i zna na kolikoj dubini će se graditi tuneli (minimum 16 m.dubine )i koliko košta deonica u takvim uslovima a koliko na Nbg ili B.Brdu gde je krečnjak dušu dao za bušenje.. ;) uostalom i ovaj potez u Zagrebu je dobar što se više prašine digne u finansijskim institucijama to bolje...mada mi sve deluje kao žurba da se preduhitri ona druga strana
 
Đilas: Metro za dve godine
V. N, 15.05.2010 20:33:42 Ocena: 2.00 (Glasova: 8) Komentara: 0
bg-DraganDjilas.jpg

IZGRADNjA metroa u Beogradu počeće za dve godine, najavio je u subotu gradonačelnik Beograda Dragan Đilas.
On je agenciji Beta na Generalnoj skupštini Evropske banke za obnovu i razvoj u Zagrebu kazao da će, prema procenama stručnjaka, izgradnja prve tri linije metroa u Beogradu sigurno koštati preko milijardu evra.
Tokom leta biće, kako je rekao Đilas, doneta odluka koja definiše izgled metroa kao nezavisnog šinskog sistema u Beogradu, a ne kao razvijenog tramvaja. Nakon odluke o opštem izgledu metroa, kazao je Đilas, koji bi u centru Beograda bio ispod zemlje, a u Novom Beogradu iznad zemlje, radiće se studija koja će definisati tačan izgled metroa.www.novosti .rs.

Đilas preuzeo imidž Mrki,pazi kad se sledeći put slika u ofisu sa maketama bagera,kamiona,aviona...:)
 
Vrh