Šta je novo?

Metro

Misliš li na Bečki (tramvaj)U6 ili Minhenski(Metro) U6 :D ,evo ovako Bečki U6 je hibrid koristi nezavisnu trasu ,ali su vozila tramvaji a ne vozovi,uparena sa dva ili sa tri tramvaja,koriste pantograf umesto treće šine,a sami tramvaji su znatno uži (i kraći)od Metro vozova,ako bi U6 Bečki nazvali Lakim Metroom (što možemo,jer mu je manji kapacitet) onda i Beovoz koji je Metro like možemo nazvati Metroom jer je isto nezavisan(L1,L2) ,koristi pantograf,garnitura ima 5 delova a interval može biti o 8-15 min ide pola ispod zemlje a pola iznad ići će 70 km/h kao u Bečkom Metrou.Uostalom nismo samo mi jedini u svetu koji raspravljaju na tu temu samo što su i tamo pokušali da izvrše klasifikaciju pa postoji i nerazumevanje u nazivima Evrope i Amerike ,šta je Metro,tramvaj ,Lrt,Laki Metro ili Metro Like,tako da je po Skyscreperu naš Beovoz klasifikovan kao Metro like ili S-Bahn ili Commuter,a Bečki U6 slovi kao jedna od lakih Metro linija,ali po meni ključni parametri koji određuju vrstu Metroa su nezavisna trasa(tunel,most),visokokapacitnost,brzina,a znamo da u mnogim gradovima i tu ima varijacija i kapaciteta i brzine ali jedno je sigurno Beogradu je potreban visokokapacitni Metro tj,garniture bi trebale da imaju 4-5 delova kao kod Beovoza...i da intervali u špicu budu od 3-5 min. :kafa: sve ostalo je promašaj i za kratko vreme moraće da se nadograđuje a što je opet skuplje nego da se odmah radi,jer ljudi ne treba da zaborave po izgradnji Metroa on treba da služi i u narednim decenijama (da ne govorimo o novonastalom saobraćaju zbog preskupih energenata danas i sutra)kada se možda cela Srbija a bogme i region preseli u BG kao a mi to ne možemo unapred da znamo jer su se i ranija predviđanja pokazala kao pogrešna, zar ne...
 
nešto sam razmišljao gledajući ovo što menjaju šine u Bulevaru... dovoljno je da metro ide do Vuka, a posle odatle da skreće ka Bulbuderu i Mirijevu, jer ka Konjarniku ima sasvim dobra tramvajska veza. što da ponovo kopaju nešto što su već iskopali i zatrpali, zar ne?
 
JohnnyLee":2cpc8th7 je napisao(la):
nešto sam razmišljao gledajući ovo što menjaju šine u Bulevaru... dovoljno je da metro ide do Vuka, a posle odatle da skreće ka Bulbuderu i Mirijevu, jer ka Konjarniku ima sasvim dobra tramvajska veza. što da ponovo kopaju nešto što su već iskopali i zatrpali, zar ne?
Mislim da to i jeste ideja koju guraju u gradu, da metro ide do Vuka, a da se onda gradi krak ka Banovom brdu... U prevodu, tramvaji će dovoljno dobro da funkcionišu na bulevaru, tako da tu metro u narednih 20 godina nećemo da vidimo...
 
metro i do vuka je velika stvar,ako pogledamo kako su isplanirali tramvaje po bulevaru zaista ce biti kao lrt jedino sto ce imati nekoliko semaforskih ukrstanja.
 
Ja se tu slažem sa Vučkom,pa zar nije bolje da odmah rade dve linije do pola,jer je veza za je Prokop neophodna pa posle će da produžuju,s tim mislim da će odmah i da ih izbuše krticama da kraja linija, pa posle će da kopaju za stanice eto imamo primer tunela Beovoza ispod Vidikovca u kojem pre ili kasnije može da se doda podzemna stanica isto važi i za Karburmu gde također postoje tuneli a treba da se gradi podzemna stanica...a ovo da će biti kao Lrt pada u vodu,biće to obični tramvaji lepog izgleda i neznatno brži,eto po obnovljenoj pruzi do B.Brda tramvaji idu nešto brže nego pre rekonstrukcije a u suštini vožnja traje skoro isto kao i pre,jedino što je udobnije nema cimanja i drmanja,stari dobri tramvaj i ništa više...:rolleyes:
 
Thanks,kapiram sada ;) ali ne mislim da će se te linije tu zakopati i nema dalje,jednostavno nije logično, kada jednom počne da se pravi Metro sistem on se uvek širi pa čak i kada dođe do stagnacije iz x razloga ratovi,krize,novac...i svega Beovoz je primer ,jednostavno razvojni projekti korisni za grad pre ili kasnije dođu do svog punog kapaciteta,posebno ako su dobro zamišljeni..da ne trubim o detaljima :kafa:
 
Dinkić: Beograd kao motor Srbije
12. maj 2010. | 01:21 | Izvor: FoNet, Tanjug
Beograd -- Beograd mora biti motor razvoja Srbije i primer kako treba raditi, poručio je predsednik G17 Plus Mlađan Dinkić, koji je i potpredsednik vlade Srbije.
11790637024be99296866f5285779104_extreme.jpg


Prema njegovim rečima, ima još posla da se uradi ali je činjenica da se posle mnogo godina gradi jedan most, i počinje da se gradi i most Zemun - Borča "koji je primer kako mogu i treba dobro da sara]uju republičke i gradske vlasti". Dinkić je rekao da ne treba bežati od toga da je saobraćaj problem Beograda i da što pre treba omogućiti da glavni grad Srbije dobije prvu a zatim i drugu liniju metroa. www.b92 rs.
 
ako je ovaj poceo da prica o metrou to znaci da necemo videti metro i da cemo jedino videti izbore
 
A što? za razliku od drugih on što kaže to odradi..trebaju nam svi saveznici za Metro nikog ne odbacujemo ;) ako je za išta pohvaliti a to je konsenzus svih političkih partija o neophodnosti izgradnje Metroa i u to ime.. :vops:
 
:bash: I onda se ja zapitam kako oni uop[te uspeju da se održavaju na vlasti...
Goldfish3.jpg

edit: max. memory - 5 sec.
 
2012ice ajd sad reci da ce ds da pravi prvu liniju,drugu sps a trecu g17 pa da odem da se udavim u akvarijum kod ove zlatne ribice :bash:
 
vucko":36d3n932 je napisao(la):
2012ice ajd sad reci da ce ds da pravi prvu liniju,drugu sps a trecu g17 pa da odem da se udavim u akvarijum kod ove zlatne ribice :bash:
Tako ce i da ih nazovu:
L1- Linija Borisa Tadica
L2- Linija Mladjana Dinkica
L3-Linija Druga Mrke
 
A djile bez linije???To jedino moze ako imena linija daju po preminulim ljudima sto znaci da ih je on nadziveo,samo da ga ne dokaci neki lrt na liniji borisa tadica tamo kod arene :p
 
vucko":ph5ynhuo je napisao(la):
A djile bez linije???To jedino moze ako imena linija daju po preminulim ljudima sto znaci da ih je on nadziveo,samo da ga ne dokaci neki lrt na liniji borisa tadica tamo kod arene :p
Ma jok, njegov ce da bude Most na Adi... :laugh:
To za preminule, vazi za ulice, ne za metro-linije.....mislim, cisto da nastavimo tradiciju davanja naziva po politicarima. Mislim, kad moze stambeno naselje da se zove Dulvil, onda i ostali morau nesto da dobiju. Ipak imamo najpohlepniju koaliciju u kojoj su svi kao fol jednaki :bash:
 
Ne brinite nema dileme među koalicionim partnerima da li će da se pravi,hoće već isto kao sa koridorom x,ko će da rukovodi projektom i čiji će koncept-tip da pobedi a samim tim i ko će da ga od stranih zemalja gradi,jer spomenuše međudržavni dogovor kao najizvesniji iako spominjaše koncesiju,javno-privatno partnerstvo sl. s obzirom na zbunjujuće izjave,šture,ne objavljivanje projekta i bez rekcije oponenata opet ne bih isključio Ruse,jer kada se malo analizira ekonomska situacija u Evropi potencijal za takav međudržavni sporazum ima jedino Rusija,jer i Nemačka i Francuska su u minusu a onda nikako ne bih isključio i Kineze a ako nastave ovako sa nama; most,tremo el.,nuklearka,tuneli i sl bankrotiraće i Kina pored nas :D još da dodam i česte posete Austrijanaca gradu kao mogućnost(bio i Shinker koji je projektovao sa jovinom/Maletinom 76' u poslednjoj poseti)
 
2012":16bw2jqg je napisao(la):
Ne brinite nema dileme među koalicionim partnerima da li će da se pravi,hoće već isto kao sa koridorom x,ko će da rukovodi projektom i čiji će koncept-tip da pobedi a samim tim i ko će da ga od stranih zemalja gradi,jer spomenuše međudržavni dogovor kao najizvesniji iako spominjaše koncesiju,javno-privatno partnerstvo sl. s obzirom na zbunjujuće izjave,šture,ne objavljivanje projekta i bez rekcije oponenata opet ne bih isključio Ruse,jer kada se malo analizira ekonomska situacija u Evropi potencijal za takav međudržavni sporazum ima jedino Rusija,jer i Nemačka i Francuska su u minusu a onda nikako ne bih isključio i Kineze a ako nastave ovako sa nama; most,tremo el.,nuklearka,tuneli i sl bankrotiraće i Kina pored nas :D još da dodam i česte posete Austrijanaca gradu kao mogućnost(bio i Shinker koji je projektovao sa jovinom/Maletinom 76' u poslednjoj poseti)
128912989623758960.jpg


automotivator.jpg
 
BREAKING NEWS!
breaking-news.jpg

Upravo na studiu B u vestima dana, Đilas pričao o Metrou na sastanku sa predstavnicima Američke privredne komore,verovatno će biti i agencijska vest ali ukratko da prepričam,rekao je da će se u Beogradu sigurno graditi Metro u naredne dve godine i da to neće biti nikakav brzi tramvaj već pravi Metro koji odgovara potrebama Beograda,i da će se tražiti finasijeri jer će koštati više od 1 milijardu eur.i naglasio je da on neće da prisustvuje kopanju nekog brda i da se slika da su počeli radovi a da takav projekat ne može nikad da se završi... :rolleyes:

Izgleda da se zahuktava mašina tj.sudar Đilas vs Mrka i ostali... ;) izgleda da dobar deo političkog establišmenta želi da se slika pre izbora na otvaranju radova,pa i pritisak na Đilas raste,tako ja tumačim ovaj energičan istup...
 
Ambassador":10z8jc0m je napisao(la):
Zar je već prošlo 5 sekundi?
Hehe,

ali nema mesta skepticizmu, iako 2012. zrači svojim neutemeljenim antipesimizmom i antidepresivizmom,

jer ipak je BOKI rekao svoje.
 
Vrh