Misliš li na Bečki (tramvaj)U6 ili Minhenski(Metro) U6 ,evo ovako Bečki U6 je hibrid koristi nezavisnu trasu ,ali su vozila tramvaji a ne vozovi,uparena sa dva ili sa tri tramvaja,koriste pantograf umesto treće šine,a sami tramvaji su znatno uži (i kraći)od Metro vozova,ako bi U6 Bečki nazvali Lakim Metroom (što možemo,jer mu je manji kapacitet) onda i Beovoz koji je Metro like možemo nazvati Metroom jer je isto nezavisan(L1,L2) ,koristi pantograf,garnitura ima 5 delova a interval može biti o 8-15 min ide pola ispod zemlje a pola iznad ići će 70 km/h kao u Bečkom Metrou.Uostalom nismo samo mi jedini u svetu koji raspravljaju na tu temu samo što su i tamo pokušali da izvrše klasifikaciju pa postoji i nerazumevanje u nazivima Evrope i Amerike ,šta je Metro,tramvaj ,Lrt,Laki Metro ili Metro Like,tako da je po Skyscreperu naš Beovoz klasifikovan kao Metro like ili S-Bahn ili Commuter,a Bečki U6 slovi kao jedna od lakih Metro linija,ali po meni ključni parametri koji određuju vrstu Metroa su nezavisna trasa(tunel,most),visokokapacitnost,brzina,a znamo da u mnogim gradovima i tu ima varijacija i kapaciteta i brzine ali jedno je sigurno Beogradu je potreban visokokapacitni Metro tj,garniture bi trebale da imaju 4-5 delova kao kod Beovoza...i da intervali u špicu budu od 3-5 min. :kafa: sve ostalo je promašaj i za kratko vreme moraće da se nadograđuje a što je opet skuplje nego da se odmah radi,jer ljudi ne treba da zaborave po izgradnji Metroa on treba da služi i u narednim decenijama (da ne govorimo o novonastalom saobraćaju zbog preskupih energenata danas i sutra)kada se možda cela Srbija a bogme i region preseli u BG kao a mi to ne možemo unapred da znamo jer su se i ranija predviđanja pokazala kao pogrešna, zar ne...