Šta je novo?

Metro

Da,razlika je i tada bila velika a poentu najbolje objašnjavaju one slike gore,bio širok ili uzak...tramvaj je tramvaj.. :kafa:
 
Ah, bože mili...

Kao prvo - izvinite pošto nisam znao kada je rađen široki kolosek u Sarajevu. Drugo, izvinjavam se ako sam se pogrešno izrazio - kad sam rekao da Sarajevo nije bilo mnogo manje od Beograda, onda sam mislio da je razlika bila manja nego što je sad. Beograd ima zvanično 1.8 miliona stanovnika, a u metro zoni pretpostavljam da ima malo više. Sarajevo danas ima 423,645 ljudi u Sarajevskom kantonu. Razlika je danas mnogo veća, to mi je bila jedina poenta...
 
Djilas je bio jutros u zikinoj sarenici i pricao je nesto o metrou,nije skontala moja keva sta je pricao al kaze da je pricao kako je teska situacija bla bla,kao da se vadio iz te price a zika je rekao da moramo metro da dobijemo da bi bili metropola,eto imamo jos jednog metro lobistu :lol:
 
Super primamo ga u grupu Majestic 2012 :vops: eto Ameri planiraju na Mars a mi možda i dobijemo Metro 100-ak godina posle susednih metropola.
 
Pa šta reći,dobra stvar je što imamo Gradonačelnika koji je odlučan da donese političku odluku o gradnji Metroa i pored enigme oko projekta a (primetio sam konačno se setio Pešića)i da ućutka dušebrižnike koji bi da postavljaju nogu pa ako je njima loše ,treba svima da bude, takvo je bilo i tendenciozno pitanje novinara,koji pominje protivnike koji i ne znaju nušta o Metrou a ne pominje 2.milona Begrađana koji su se plebiscitom a Bogme i poodavno referfendumom izjasnili za Metro,interesantan mi je deo da će se revidirati stari projekat ali na Novom Bg.(deo kompromisa?) izgleda da će se po starom projektu raditi u Starom Beogradu ili koristiti dosta od projekta što mi je i bilo logično :kafa:
 
pomenuse veceras u emisiji na rts-u da je djilas brz konkretan i.t.d. i da ce on da odluci koji ce se metro praviti,to bese rece alimpic dok djile nije ni zucnuo o tome.A onaj dss-ovac rece da vec imamo projekte i da samo zamajva narod sa tim ekskurzijama.
Sad mi je jasno da u roku ove gradske vlasti necemo imati metro to je sigurno,to cuva djile za drugi mandat jer ce ljude kad tad smoriti toliki novi mostovi i.t.d
 
Ma samo nek skupština grada usvoji tu političku odluku,prvi korak je najteži posle sve će ići slično kao u ostalim zemljama praviće se pa će stati i tako više puta,uvek nešto iskrsne,rimski grobovi i sl.naslušaćemo se svega i svačega u toku gradnje,ali ako se bude radilo kao tuneli za Beovoz onda biće dobro,tada je sve teklo glatko osim jednog manjeg incidenta sa krticom kada je naišla na mulj.ali današnja tehnologija i to rešava jako dobro,najpametnije bi bilo po meni da grad kupi jednu ili dve rtice koje koštaju oko 20-30 mil $ a onda da angažuje stručnjake iz inostranstva da rukovode operacijom,slično je urađeno u Madridu i zato sada imaju 8 linija..
 
2012":clu3e6fh je napisao(la):
a onda da angažuje stručnjake iz inostranstva da rukovode operacijom,slično je urađeno u Madridu i zato sada imaju 8 linija..
Imamo mi i domace strucnjake, nema potrebe za strancima. Nasi ljudi su angazovani na gradnji metroa u Almaty. Uzgred, Madrid ima 13 linija ;)
 
Da sad pogledah 13 bogme a videh da prave i kružnu nešto kao u Moskvi,znam da smo imali stručnjke kada smo gradili tunele za Beovoz tada su gradiliCip- Energoprojekt,Trudbenik,Rad,...,u međuvremenu se mnogi rasejaše po svetskim firmama pa bi neki i verovatno došli da pomognu, uostalom ključna stvar je nabaviti krticu,a ovo što Điki insistira na Nbg da bude na stubove je da bi se zaposlili i firme visokogradnje evo sada izvode radove na petlji Hipodrom :kafa: reklo bi se uspešno...ali za tunele mora biti stranih stručnjaka jer se u tehnologiji gradnje pa i krticama mnogo šta promenilo,rakoh ja da će ona krtica naručena za obilaznicu oko Dimitrovgrada završiti u Beogradu..
 
* Kada će se otkloniti decenijska dilema: da li će Beograd dobiti ”laki” ili ”teški” metro?
- U četvrtak sam doneo odluku o formiranju komisije koja će da precizira izgled budućeg metroa. Moja ideja je da o metrou postignemo što širi konsenzus. Dilema ”laki” ili ”teški” metro je, zapravo, lažna. Jer, svaki grad ima metro prilagođen svojim potrebama i zavisi od niza geografskih karakteristika grada, urbanističkih uslova, konfiguracije terena, broja putnika... Beograd će dobiti svoj, dakle beogradski metro.
* Kada bi mogao da počne da se gradi metro?
- Očekujem da prva linija od Zemuna do Vukovog spomenika, odnosno Ustaničke, počne da se gradi za godinu i po ili najviše dve godine od danas. Posle toga, radiće se i druga i treća linija do Bloka 45 i Vidikovca. Od dana kad počne da se gradi pa do završetka sve tri linije trebaće nam deset godina.
* Hoće li biti novca za sve?
- Projekat izgradnje metroa mora da podrži i država. U to smo se nedavno uverili i u Beču. Najbolje da sa nekom državom, koja ima iskustva u građenju metroa sklopimo aranžman sličan aranžamnu za izgradnju kineskog mosta.

http://www.novosti.rs/code/navigate...ord_add=dragan djilas, gradonacelnik beograda

beograd ce dobiti beogradski metro,kako mi to nije palo na pamet,dajte ovom coveku orden.
 
He he doneo odluku o formiranju komisije,koja broji X članova, X su imena članova,X stručnost članova,da nije i slučajno naziv Dosije X komisija ;) ,znači gradnja počinje naredne jeseni to sam i mislio :kafa:
 
Taj plan koji on pominje Ustanička-Zemun,krak do bloka 45 i Vidikovca je Jovinov plan,jel sam u pravu ?
 
Pa ako bi se pažljivo analiizirale izjave zadnjih dva meseca,izgleda da će se raditi po tom planu s tim što su kao tražili da na Nbg ida na stubove,zadnja Antićeva pa i Đilasova izjava je u tom fazonu reče "plan od pre 30 god.treba revidirati jer je na Nbg 2,5 puta jeftinije da se gradi iznad zemlje zbog peska::" ali ja se na to ne bi oslanjao tek će se ta nova komisja oglasiti pa ćemo znati na čemu smo.. :kafa:
 
bgexplorer":ax9w3kbv je napisao(la):
Taj plan koji on pominje Ustanička-Zemun,krak do bloka 45 i Vidikovca je Jovinov plan,jel sam u pravu ?
Da li je nekome možda izgleda da je novi plan hibrid između projekta Tramvajem u 21 vek" i Jovinovog plana.

Plan tramvajem u 21 vek je predviđao da se izgradi pruga do Bloka 45, a da deonica ispod centra bude podzemna.
Od tog plana je realizovana samo nadzemna pruga na Novom Beogradu, a sada hoće da iskoriste tu prugu uz značajna poboljšanja na način kao što je to predviđeno u projektu Tramvajem u 21 vek

Evo jednog isečka iz vikipedije o planovima za tramvajske tunele

За трамваје је предвиђен тунел од Економског факултета до Цетињске улице, као и линија од Улице Генерала Жданова, преко моста у Бранковој улици и даље тадашњим Лењиновим булеваром на Новом Београду. Аутобуске и тролејбуске линије служиле би као допуна трамвајима на секундарним коридорима


i link
http://sr.wikipedia.org/sr/Београдс....98.D0.B5.D0.BC_.D1.83_21._.D0.B2.D0.B5.D0.BA
 
pa to je to,hibrid i zele,pre 2 godine jovin nije pristao na tu ideju a verujem da nece ni sada jer trazi visokokapacitivni teskim metro a ne tramvaj sto ovi jure.
 
Meni je ova ideja hibrid najvise Belama, nesto Tramvaja u 21. vek, a najmanje Jovinovog plana. Samo se pominje da ce trasa biti nezavisna.
Uzgred, pre vise vremena sam u temi o Tramvajima nacrtao plan tramvaja iz 21. veka, kao i druga dva plana koja su konkurisala tada kao "resenje". Studiju mozete naci u Zavicajnoj biblioteci.
Edit:
Nasao sam planove koje sam crtao. Nazalost, slika glavnog plana koji je pobedio, TIM, nije vidljiva, problem sa imageshackom. Mozete da vidite samo GSP-ov (cetvrti) plan i CENT.
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=38056#p38056
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=38152#p38152
GSP-ov (ovde sam zaboravio staviti trasu kroz Resavsku, ova koja je i danas, nisu predvidjali do Prokopa za razliku od druga dva)

CENT

TIM


Moracu ponovo da crtam.
 
Antić: Beogradu neophodna strategija razvoja
Tanjug | 03. 05. 2010. - 09:43h | Foto: Blic | Komentara: 7
23307_antic-111-blic_hs.jpg

Broj stanovnika u Beogradu se značajno povećao u odnosu na infrastrukturne i saobraćajne potencijale grada i zato grad priprema Strategiju razvoja koja bi trebalo da bude doneta u ovom mandatu gradske vlasti, najavio je danas predsednik Skupštine grada Aleksandar Antić.

Strategijom će se definisati industrijski kompleksi i kompleksi za stanovanje, kao i svi saobraćajni potencijali prestonice, istakao je Antić u intervjuu Tanjugu.


"Objektivno, imamo saobraćaj i broj vozila koji daleko prevazilaze naše infrastrukturne kapacitete, a slično je i sa vodovodnom i kanalizacionom mrežom, zbog čega smo u obavezi da definišemo Strategiju razvoja Beograda", istakao je Antić.



On je podsetio da se gradi most preko Ade Ciganlije, a da na jesen počinje izgradnja mosta Borča-Zemun, koji otvara potencijal razvoja leve obale Dunava, odnosno mogućnost za razvoj takozvanog "trećeg Beograda".
Antić je naveo da će u okviru Strategije razvoja Beograda biti razradjena i izgradnja metroa, za koji postoji konsenzus svih političkih struktura i stručnih krugova u gradu i Republici.


Prema njegovim rečima, nema dvomilionskog grada koji može rešiti saobraćajni problem bez izgradnje metroa, zbog čega je ova gradska vlast odlučna da krene u taj projekat.
"Upravo je u proceduri formiranje Komisije za njegovu izgradnju, koja će biti sastavljena od predstavnika svih odborničkih grupa i koja će, u naredna dva meseca, Skupštini grada predložiti odredjena rešenja", naveo je Antić.
On je dodao da će taj predlog biti predat nadležnim ministarstvima, kako bi se razmotrili dalji potezi
.
"

Verujem da će biti određenih polemika, pre svega, u stručnoj, a delom i u političkoj javnosti, ali mislim da one neće biti od suštinske važnosti za gradjane Beograda", kazao je Antić.



U narednom periodu posebna pažnja će biti usmerena na razvoj mreže gradske železnice, za koju je iz budžeta grada izdvojeno više miliona evra, rekao je Antić, dodajući da će početkom iduće godine biti potpuno razradjena šema funkcionisanja "Beovoza".


"Kada budu bile zatvorene trake na 'Gazeli' mislim da će gradska železnica biti najbrže prevozno sredstvo", ukazao je on. . www.blic rs.
 
Verujem da će biti određenih polemika, pre svega, u stručnoj, a delom i u političkoj javnosti, ali mislim da one neće biti od suštinske važnosti za gradjane Beograda", kazao je Antić.

id***.
 
Pa to znači da su se već dogovorili iza ztavorenih vrata , a sada malo glume pre donošenja zvanične odluke :kafa:
 
ako ne racunas ljude koji su radili projekat iz 1976 onda da,a znajuci maletina i jovina pre bi pristali da sruse beograd nego da prave truli kompromis.
 
Duško Radović: „Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već pod zemljom i čekaju”
 
"Upravo je u proceduri formiranje Komisije za njegovu izgradnju, koja će biti sastavljena od predstavnika svih odborničkih grupa i koja će, u naredna dva meseca, Skupštini grada predložiti odredjena rešenja", naveo je Antić.
Komisija sastavljena prema partijskoj pripadnosti.
E, .... u onu stvar!
 
a izjava djilasa je da je formirana komisija proslog cetvrtka,strasno je sto ne znas vise kome da verujes jer su obojica lazovi ali u svakom slucaju znamo kako ce da se zavrsi :blah:

2012tice dovlaci NWO,ruse i marsovce,koliko vidim jedino nam oni mogu pomoci.
 
Vrh